Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė Pauze0 Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu Rail Baltica I vežė bus išnaudota regioninėm jungtims, įdomu kokių papildomų maršrutų atsiras.
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Mockavoje yra Orlen degalų perpylimo bazė
    Kolegos, nušokot nuo bėgių - nesvarbu kokio pločio vėžės.


    Čia tema apie Rail Baltica II

    Negi sunku susirasti temą apie Rail Baltica I
    https://www.miestai.net/forumas/foru...46#post2082581

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Dar aktyviai naudojama?
    Mockavoje yra Orlen degalų perpylimo bazė

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Alytaus pramoninė zona 1520 mm pasiekiama pro Šeštokus, tai vargu ar ardys. O piečiau Šeštokų 1520 tik kelis km iki Mockavos tesiekia šiaip ar taip.
    Dar aktyviai naudojama? Jei kelią iki Rengės nuardė, tai...

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Bialystok-Vilnius regioniniam traukiniui, toks egzistuoja operaciniame plane.
    Gal gali pasidalinti planais dėl Bialystok-Vilnius regioninio traukinio pro RB1 trasą? Traukiniai iš Bialystok, vietoje to, kad užsukę į Marijampolę vėl liptų ant greitojo geležinkelio, nusuks į laukus vien dėl Kazlų Rūdos? Ir vien tam bus elektrifikuojamas RB1 ruožas ir jame įrengiama blokiruotė?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Alytaus pramoninė zona 1520 mm pasiekiama pro Šeštokus, tai vargu ar ardys. O piečiau Šeštokų 1520 tik kelis km iki Mockavos tesiekia šiaip ar taip.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Tai 1520 bus galima nuardyti, tokiu atveju.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kokia prasmė "išnaudoti" RB1 "regioninėms jungtims" neva kažkada ateityje, kai ten jau seniai visur yra 1520 vėžė ir niekas nieko apie jos išnaudojimą jokioms jungtims nekalba? Skamba kaip visiškas bulšitas.
    Bialystok-Vilnius regioniniam traukiniui, toks egzistuoja operaciniame plane.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kokia prasmė "išnaudoti" RB1 "regioninėms jungtims" neva kažkada ateityje, kai ten jau seniai visur yra 1520 vėžė ir niekas nieko apie jos išnaudojimą jokioms jungtims nekalba? Skamba kaip visiškas bulšitas.
    Teoriškai galėtų būt koks Kaunas - Suvalkai „regionionis“ stojantis kiekvienam kaime.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Pauze0 Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu Rail Baltica I vežė bus išnaudota regioninėm jungtims, įdomu kokių papildomų maršrutų atsiras.


    https://www.linkedin.com/posts/rail-...member_desktop
    Kokia prasmė "išnaudoti" RB1 "regioninėms jungtims" neva kažkada ateityje, kai ten jau seniai visur yra 1520 vėžė ir niekas nieko apie jos išnaudojimą jokioms jungtims nekalba? Skamba kaip visiškas bulšitas.

    Komentuoti:


  • Pauze0
    replied
    Kaip suprantu Rail Baltica I vežė bus išnaudota regioninėm jungtims, įdomu kokių papildomų maršrutų atsiras.
    ✅ ???? Land acquisition works for public needs for the #RailBaltica section from Kaunas (Jiesia) to the Lithuanian-Polish border will be provided by three Lithuanian companies. Services for 7.42 million EUR (without VAT) will be provided by Tyrens Lietuva, Atamis and the state company Žemės ūkio duomenų centras.

    "The connection with Poland will ensure a new, higher standard high-speed railway connection with Western Europe. It is planned that the special plan for this section will be approved by the Government in May, so we are carrying out works in parallel - we are signing contracts for land purchase activities - so that after the plan is approved, we can move smoothly and quickly to land purchase activities", says Mantas Jasikonis, LTG Infra Rail Baltica program manager.

    The length of the main European railway line with regional connections is about 100 km. After the construction of Rail Baltica, the train journey from Kaunas to Warsaw will take 3.5 hours, and from Vilnius we will reach the Polish capital in just over 4 hours.⏱ ⏩
    https://www.linkedin.com/posts/rail-...member_desktop

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Vis tiek lieka gėda tai, kad 1435 mm geležinkelis iki Kauno taip ir lieka nenaudojamas.
    Naudojamas, bet tik kroviniams iki Kauno intermodalinio terminalo, nes šiuo metu ruožas nesignalizuotas visiškai ir keleiviniai traukiniai tragiškai lėti būtų. Planas yra iki 2025 ar 2026 signalizuoti RB1 kad būtų labiau naudinga atkarpa.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Prieš kelias dienas per žinias buvo žmonių raudos dėl namų griovimo ties Panevėžiu, šiandien jau ties Marijampole (TV3). Kodėl negalima suprojektuoti normaliai, nekabinant gyvenamųjų namų? Jei kažkur bus pasirinkta griauti namus, neabejotinai kokia bobutė su dieduku prisirakins prie namo prieš atvažiuojant buldozeriui, bus vėl didžiuliai raudojimai, kreipimaisi į prezidentą... Nu kam to reikia?

    https://shorturl.at/pqEF2
    Na, Vilnius–Kaunas keletas variantų ėjo pro daugmaž Semeliškes ir Rūdininkų girią, būtent tam, kad mažiau reiktų griaut. Bet geležinkelis per niekur yra ir mažiau naudingas, nei geležinkelis per tankiai gyvenamas vietas.

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Prieš kelias dienas per žinias buvo žmonių raudos dėl namų griovimo ties Panevėžiu, šiandien jau ties Marijampole (TV3). Kodėl negalima suprojektuoti normaliai, nekabinant gyvenamųjų namų? Jei kažkur bus pasirinkta griauti namus, neabejotinai kokia bobutė su dieduku prisirakins prie namo prieš atvažiuojant buldozeriui, bus vėl didžiuliai raudojimai, kreipimaisi į prezidentą... Nu kam to reikia?

    https://shorturl.at/pqEF2
    planuojant naują infrastruktūrą neįmanoma nekabinti privačių namų ar sodybų. nebent norite zigzagais iškreivinti kelius ir geležinkelius
    paimti privačia nuosavybę tai visiškai įprasta visose šalyse, buvo visais laikais. tik sovietmečiu nemokėdavo kompensacijų.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Prieš kelias dienas per žinias buvo žmonių raudos dėl namų griovimo ties Panevėžiu, šiandien jau ties Marijampole (TV3). Kodėl negalima suprojektuoti normaliai, nekabinant gyvenamųjų namų? Jei kažkur bus pasirinkta griauti namus, neabejotinai kokia bobutė su dieduku prisirakins prie namo prieš atvažiuojant buldozeriui, bus vėl didžiuliai raudojimai, kreipimaisi į prezidentą... Nu kam to reikia?

    https://shorturl.at/pqEF2
    Paskutinis taisė taccido; 2023.08.20, 19:00.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Yep, taip pat rašo "Geležinkelio ruože nuo Kauno iki sienos su Lenkija" - iki pat sienos plati vėžė neina kiek pamenu.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Normaliai neparašyta, bet spėčiau, kad planuoja ir 1435mm signalizaciją.

    Visose šiame ruože esančiose geležinkelio stotyse ir tarpstočiuose, įskaitant pervažas, bus įdiegta ir atnaujinta mikroprosesorinė eismo valdymo sistema

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Ar negali būti, kad kartu įrengs ir signalizaciją europinei vėžei?
    Jei taip bus, tai valio, nors kažkodėl to normaliai neparašyta.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ten rašoma apie senų sistemų (1970-2012 metų įrengimo) modernizaciją, ne apie RB1 signalizacijos įrengimą.
    as manau kad tiesiog dega subines gelezinkeliams, pasirode kad pralaidumas to vienkelio atsakeles i europa yra popierinis, nei ukrainos grudu, nei keleiviu greitai , absoliuciai nieko verta atsaka, tai des signalizacija normaliai bus bent 90 km/v nuo kazlu rudos iki sienos vaziuot , plius pralaidumas 3 kart didesnis.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Ar negali būti, kad kartu įrengs ir signalizaciją europinei vėžei?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Apie signalizaciją rašoma keliais pranešimais aukščiau - https://www.miestai.net/forumas/foru...05#post2066005
    Ten rašoma apie senų sistemų (1970-2012 metų įrengimo) modernizaciją, ne apie RB1 signalizacijos įrengimą.

    Komentuoti:

Working...
X