Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Konkrečiau, prašom. Šitos insinuacijos kvailos ir neproduktyvios. Čia panašiai, kaip "kas galėtų paneigti, kad RB1 kritikai yra susiję su automobilių pramonės arba teisėsaugos interesais?"
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nereiktų atmesti varianto, kad aršiausi RB1 gynėjai tai daro ne dėl kažkokių klaidingų įsitikinimų, bet dėl asmeninių paskatų ir interesų. Tokių, kaip, pavyzdžiui, siejimasis su projektą vykdžiusiomis kompanijomis ar politikais ir tikimybė būti patrauktiems baudžiamojon atsakomybėn, jeigu būtų pradėtas realus tyrimas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Apie ES fondų švaistymą jau kalbėjau - vieniems patinka kai jo šalies valdomos institucijos 'prastumia' korumpuotus projektus, kitiems tai atneša gėdos ir atsakomybės jausmą. Čia gal labiau asmeninis dalykas. Dėl kreipimosi - kreipsiuosi kai bus patvirtintas RB2 ruožas Kaunas - Lenkijos siena. Šiuo metu dar galima šią nesąmonę ginti potencialiu jos panaudojimu RB2. Kai paaiškės RB2 ruožas tose vietovėse, manau, visi žinosime, kad RB1 panaudojimas jame bus minimalus, o šis šimtus milijonų ES mokesčių mokėtojų pinigų iššvaistęs projektas nebus atnešęs jokios realios naudos Lietuvai. Tie keli krovininiai traukiniai per mėnesį iki RB2 pabaigos tėra lašas jūroje su tuo, kiek pinigų buvo išleista ir niekaip šio ruožo nepateisina.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąES viską žinojo bent 2004-ais ir atskirus RB1 ir RB2 kelius braižė dar neprasidėjus RB1 statyboms. Jie turbūt žino daugiau nei tamsta. Tai, kad kažkuri atkarpa užvėlavo(kaip dažnai būna gigantiškiems projektams), irgi nereiškia kad statė "keturiems metams." Kreipkis į ES su savo nusiskundimais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Būtent, dėl to pastatyti geležinkelį keturiems metams neintensyvaus naudojimo yra pinigų išmetimas.Paskutinis taisė B.S.; 2022.01.09, 10:07.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąVLR
Infrastruktūros objektai atsiperka per 20-50 metų
Parašė B.S. Rodyti pranešimąVLR
Nematau reikalo plėtoti temos, nes čia pilstymas iš tuščio į kiaurą.
Komentuoti:
-
VLR
Mane su kažkuo kitu sumaišėt? Kur aš sakiau kad kažkas turi atsipirkti per 4 metus? Čia išvis yra absurdas duoti tokius palyginimus. Infrastruktūros objektai atsiperka per 20-50 metų, ar išvis "neatsiperka", nes būna pastatyti dėl saugumo, piliečių gerbūvio, geopolitinių, ir kitų priežasčių.
Nematau reikalo plėtoti temos, nes čia pilstymas iš tuščio į kiaurą. Yra RB1, panašu kad bus ir RB2. Turite krūvą kaltinimų kurių negalite pagrįsti jokiais dokumentais, turite tik "man atrodo". Na bet čia aišku kaltos institucijos jog "nesuranda" to ko ką turėjo surasti. Nors pats planas turėti atskiras RB1 ir RB2 vėžes derintas su ES dar 2004(!!!) metais. Ar dar anksčiau. Sėkmės kovojant su savo susikurtais priešais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąJonai, kam smulkintis? Galėjai juk pasakyti jog patyrėme 1,3 milijardo nuostolį.
Parašė B.S. Rodyti pranešimą
Arba paversti į litus kad atrodytų riebiau. Juk ir pats žinai kad turbūt daugiau nei pusė lėšų nukeliavo vėžei sutvarkyti iki Kazlų Rūdos(viadukai, tiltai, pervažos) kuri intesyviai naudojama Rusijos tranzitui.- Iš kur tokia info, t.y. kad daugiau nei pusė lėšų nukeliavo tam ruožui?
- Tam ruožui šiuo metu nereikia nei europietiškos vėžės, nei dvikelio, tad kol kas ta infrastruktūra tranzitui į Rusią per daug nepasitarnavo
Paskutinis taisė VLR; 2022.01.09, 08:42.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Apie tai ir kalbama paskutiniuose keliuose puslapiuose. Linija pastatyta 2015. Nuo to laiko pervežtas visiškai nereikšmingas skaičius keleivių (nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių, priklausomai, ką skaičiuosi) ir keliolika prekinių traukinių. Tai tiek kol kas turim už 360 milijonų t.y. praktiškai 0.
KUBILISTANAS
Trolini?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimąAs nelabai domiuosi rail baltica ...tik zinau kad iki kauno ji nutiesta jau pries eile metu ...pastatytas kazkoks tai kroviniu terminalas net anksciau nei iki jo atvesti begiai ...va ir visos mano zinios...klausimas ismanantiems ....man idomu, per metus keliolika milijonu tonu kroviniu vezama tuo gelzkeliu i lenkija ir keli milijonai keleiviu naudojasi rail baltica ?????????? Speju kauno kroviniu terminalas jau klesti....o kaunieciai desimtimis tukstanciais plusta i lenkija.... O lenkai i kauna !!!!!!!!!!! Pasidalinkit informacija..aciu.
Komentuoti:
-
As nelabai domiuosi rail baltica ...tik zinau kad iki kauno ji nutiesta jau pries eile metu ...pastatytas kazkoks tai kroviniu terminalas net anksciau nei iki jo atvesti begiai ...va ir visos mano zinios...klausimas ismanantiems ....man idomu, per metus keliolika milijonu tonu kroviniu vezama tuo gelzkeliu i lenkija ir keli milijonai keleiviu naudojasi rail baltica ?????????? Speju kauno kroviniu terminalas jau klesti....o kaunieciai desimtimis tukstanciais plusta i lenkija.... O lenkai i kauna !!!!!!!!!!! Pasidalinkit informacija..aciu.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąPats sakote jog ir viena ir kita vis vien butu teke pastatyti. Taigi, cia tik prioritetu skirtumas, o ne lesu issvaistymas.
Is akies ziurint, praplesti pylimus, suvarkyti tiltus, irengti viadukus, sutvarkyti pervazas, pradeti brangu Kauno mazga(jusu zodziai, ne mano) tankiai gyvenamose vietose yra gerokai brangiau nei gelezinkelis per pievas nuo Kazlu Rudos link Lenkijos. Taigis, kuris ruozas, anot jusu, buvo brangesnis: Kaunas-Kazlu Ruda ar Kazlu Ruda-siena?
Siūlymas neturėti RB1 iki kol nebus RB2 išvis yra absurdiškas ir antivalstybiškas. Šneka apie 11 metų, kai galėjo nutikti bala žino kas. Ar RB2 projekto sustabdymas/nukėlimas/ilgalaikės_tiesimo_problemos. Ar saugumo problemos su BY ar RU. Bepigu dabar badyti pirštu į projektus kurie turėjo būti baigti anksčiau, bet užsitęsė. Ir todėl dabar kai kuriems atrodo jog galėjome palaukti RB2. Bepigu dabar rodyti į RB2, kai jos pastatymas yra beveik garantuotas. Visai kita situacija buvo prieš 10 metų kai tvirtino RB1. Nutiesė ir gerai padarė. Na bet jūs orakulai dabar galit svaidytis niekuo neparemtais kaltinimais ir "patarimais" kaip galima buvo padaryti geriau. Gaila tik kad tų patarimų nedalinot prieš dešimtmetį.
Bet mes vaikščiojame ratais, aš siūlau išgryninti savo poziciją. Yra du skirtingi nekompetencijos/korupcijos pavyzdžiai, kuriuos aš pateikiau:- Pastatyta nenaudotina infrastruktūra - jūsų nuomone, ta infrastruktūra bus naudojama RB2. Tokiu atveju viskas kaip ir OK - ji bus pastovėjus kokius 8 metus, bet, tokią statyti dabar būtų brangiau dėl infliacijos, tai viskas gal ir OK. Mano nuomone yra ta, kad RB1 dalis, kuri bus naudojama RB2, bus praktiškai nereikšminga tad pinigai bus buvę iššvaistyti. Manau, kad negalime žinoti šito dabar, nes nėra patvirtinta RB2 trasa tose vietovėse, tad galime palaukti (liko nelabai ilgai) ir tada spręsti. Jei jie sugebės integruoti didesnę dalį tos trasos neprarandant greičio, aš atsiimsiu savo žodžius. Nelabai matau vietos daugiau diskusijai dėl šito konkretaus point'o asmeniškai, nebent matot jūs?
- Iššvaistyta galimybė pajungti Palemoną prie europinio krovininio geležinkelio tinklo jau 2015-aisiais - vienintelis dalykas, kuriam šis ruožas galėjo būti naudojamas yra kroviniai, tad šį ruožą buvo būtina pajungti prie Palemono kuo greičiau. Infrastruktūra su rusiška vėže pro Rokus ir HES'ą jau yra, tereikėjo tame ruože sudvigubinti vėžę. Vienkelio kroviniams yra per akis - pro tunelį irgi eina vienkelis, kuris dar ir kertasi su dideliais keleiviniais srautais. Jei mes naudojame šiandieninį Palemono pajungimą prie to ruožo grubiai keturiems metams kaip RB1 pergalę tai turime pripažinti, kad siūlomas variantas pro HES'ą jau 2015-aisiais būtų buvus dar didesnė pergalė. Tai, iš esmės, reiškia, kad pajungimas to ruožo prie keleivinės stoties buvo milžiniškas feilas (korupcija arba nekompetencija). Jei man kas nors paaiškins, kodėl šis, tik kroviniams tinkamas ruožas, buvo jungiamas prie keleivinės stoties, o ne krovinių terminalo, aš atsiimsiu savo kaltinimus, esu pasiruošęs keisti nuomonę atsiradus naujai informacijai. Kol kas jokio paaiškinimo neišgirdau.
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąKiek Lietuva prakniso (eurais išreikštos) naudos (1) netiesdama bėgių į Palemoną iš karto, (2) pradėdama komplikuotą ir brangų Kauno mazgą prieš pastatant jungtį pro HES'ą į Palemoną, kurią vis tiek reikės statyti?
Vienintelis naudingas dalykas tame projekte buvo rusiškos vėžės ruože Kaunas - Kazlų Rūda aptvarkymas. Jis sudarė praktiškai nereikšmingą viso projekto kainos dalį.
Siūlymas neturėti RB1 iki kol nebus RB2 išvis yra absurdiškas ir antivalstybiškas. Šneka apie 11 metų, kai galėjo nutikti bala žino kas. Ar RB2 projekto sustabdymas/nukėlimas/ilgalaikės_tiesimo_problemos. Ar saugumo problemos su BY ar RU. Bepigu dabar badyti pirštu į projektus kurie turėjo būti baigti anksčiau, bet užsitęsė. Ir todėl dabar kai kuriems atrodo jog galėjome palaukti RB2. Bepigu dabar rodyti į RB2, kai jos pastatymas yra beveik garantuotas. Visai kita situacija buvo prieš 10 metų kai tvirtino RB1. Nutiesė ir gerai padarė. Na bet jūs orakulai dabar galit svaidytis niekuo neparemtais kaltinimais ir "patarimais" kaip galima buvo padaryti geriau. Gaila tik kad tų patarimų nedalinot prieš dešimtmetį.Paskutinis taisė B.S.; 2022.01.06, 22:41.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąVLR
Kam smulkintis? Kodėl geležinkelis turi nešti 100m pelno nuo nulio? Krypčių, logistikos išvystyti nereikia? Kodėl nuostolis 1,3 milijardo? Pagal mano iš oro skaičiavimus gaunasi 1,3 Trilijono.
Parašė B.S. Rodyti pranešimąVisi kritikuotojai vis pamiršta jog rusiškų bėgių nutiesta beveik tiek pat kiek europinių. Jog sutvarkyta Kaunas-Kybartai vėžė. Jog už projektą pagrinde sumokėjo ES. Kodėl niekas nepriskaičiuoja Kaunas-Kybartai traukinių? Netinka jūsų "afera" ir "korupcija" pasakai?
Vėžė yra. Ir ne tik euro vėžė. Nutiesė 233km bėgių iš kurių pusė yra skirti Rusijos tranzitui, dar 23 tiltus ir viadukus. Distancija nuo Kauno iki sienos apie 120km, tai kiek finansų realiai nuėjo pačiai RB1? 100mln ar gal maksimum 200mln. Ko jūs tikėjotės? 250kmh už dešimtadalį Vilnius-Kaunas RB2 kainos? Kroviniams ir tolesnės infrastruktūros vystymui užtenka. Netiesti RB1 ir netvarkyti rusiškos vėžės tranzitui už ES pinigus būtų buvusi didelė klaida. Na bet jūs galit ir toliau daryti "tyrimus" ir raginti visas institucijas ištirti jūsų tariamą milijardų vertės korupciją.
Parašė B.S. Rodyti pranešimąJog už projektą pagrinde sumokėjo ES.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
VLR
Kam smulkintis? Kodėl geležinkelis turi nešti 100m pelno nuo nulio? Krypčių, logistikos išvystyti nereikia? Kodėl nuostolis 1,3 milijardo? Pagal mano iš oro skaičiavimus gaunasi 1,3 Trilijono.
Visi kritikuotojai vis pamiršta jog rusiškų bėgių nutiesta beveik tiek pat kiek europinių. Jog sutvarkyta Kaunas-Kybartai vėžė. Jog už projektą pagrinde sumokėjo ES. Kodėl niekas nepriskaičiuoja Kaunas-Kybartai traukinių? Netinka jūsų "afera" ir "korupcija" pasakai?
Vėžė yra. Ir ne tik euro vėžė. Nutiesė 233km bėgių iš kurių pusė yra skirti Rusijos tranzitui, dar 23 tiltus ir viadukus. Distancija nuo Kauno iki sienos apie 120km, tai kiek finansų realiai nuėjo pačiai RB1? 100mln ar gal maksimum 200mln. Ko jūs tikėjotės? 250kmh už dešimtadalį Vilnius-Kaunas RB2 kainos? Kroviniams ir tolesnės infrastruktūros vystymui užtenka. Netiesti RB1 ir netvarkyti rusiškos vėžės tranzitui už ES pinigus būtų buvusi didelė klaida. Na bet jūs galit ir toliau daryti "tyrimus" ir raginti visas institucijas ištirti jūsų tariamą milijardų vertės korupciją.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai keista, kad beveik nėra straipsnių žiniasklaidoje apie šią "amžiaus aferą".
Komentuoti:
-
Tai keista, kad beveik nėra straipsnių žiniasklaidoje apie šią "amžiaus aferą".
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą; '«b \
Manau, matant kainos konkurencingumą du traukiniai per savaitę vienu maršrutu tik pradžia ir turbūt galima tikėtis ir daugiau krypčių su didesniu dažnumu. Ir tai jau yra nauda visam Lietuvos logistikos sektoriui ir galimybė Palemonui įsitvirtinti kaip svarbiausiam logistikos taškui visoje Rail Baltica.
Du traukiniai per savaitę keturis metus yra labai maža nauda iš 400m (šios dienos) eurų. Kad pro tą butelio kakliuką ir miesto centrą jie surinks pakankamą skaičių traukinių pateisinti šitai linijai šansų praktiškai nėra. Bet pabandome apsimesti, kad tie keli metai nominalaus Palemono prijungimo prie ES geležinkelių atneš Lietuvai pakankamai naudos, kad projektas atsipirktų t.y. apie 100m per metus. Paanalizuokime tokį variantą naudodami vakarietiškus, o ne post sovietinio kaimo, standartus, įskaičiuojant 'alternatyviąsias sąnaudas' (pro rusų kalbą atėjęs prastas 'opportunity cost' vertimas).
Taigi - žinant, kad ruožui į pietus nuo Kauno buvo galima gauti kelis šimtus milijonų eurų paramos, Lietuva, nenorėdama pradėti ruošti dirvos 'tikrajam' RB (kas būtų buvęs, aišku, racionaliausias variantas), turėjo šiuos variantus:- Statyti ruožą nuo Lenkijos sienos iki Palemono pro HES'ą - šiuo atveju Palemonas jau būtų buvęs pajungtas 2015-aisiais, tad iki 2026-ųjų metų juo traukiniai būtų važinėję 11 metų. Be to, pajungimas būtų tiesus, o ne pro centrą ir tunelį, tad jis būtų konkurencingesnis. Jei pajungimas pro stotį neša 100m. per metus, tai tiesus pajungimas neštų kokius 150m. Per vienuolika metų, būtų 'prikapsėję' 1.65 milijardo 'naudos'. Minus projekto išlaidos, turime 1.3 milijardo pliusą.
- Statyti ruožą nuo Lenkijos sienos iki Kauno keleivinės stoties (pasirinktas variantas) - Palemonas bus pajungtas pro centrą ir tunelį keturis metus iki 'tikrojo' RB pabaigimo. Tai neš 100m naudos per metus, iš viso 400m 'naudos', minus panašiai tiek išlaidų, išeiname ant nulio.
- Korupcija - realiai projektas buvo daromas per daug negalvojant apie šalies interesus ir siekiant kuo greičiau ir bet kokia kaina įsisavinti lėšas dėl korupcinių ryšių tarp politikų ir verslo
- Nekompetencija - kažkas labai smarkiai susikniso planuodami šį ruožą
- Kita - gal buvo kažkokių techninių priežasčių, dėl ko statyti į Palemoną (vienintelį įmanoma šio geležinkelio panaudojimo tašką) pro HES'ą buvo neįmanoma tada (o bus įmanoma dabar)? Gal atsirado kažkokie kitokie barjerai, apie kuriuos niekas mums nieko nepranešė?
Parašė digital Rodyti pranešimąIr vėl tas pats per tą patį. Geležinkelis yra, traukiniai važiuoja (ne taip dažnai kaip norėtųsi, bet važiuoja)
Parašė digital Rodyti pranešimąSu Europos Komisija viskas suderinta ir ji priekaištų neturi.Paskutinis taisė VLR; 2022.01.04, 19:22.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: