Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Eiliniai pezalai tame straipsnyje. Tik ar dėl žurnalistų nesusigaudymo ar tyčinio melo? Keleiviniai traukiniai iš Kauno į Bialystoką nevažiuoja nuo 2020 pradžios. Iki tol vežiojo orą 3-os klasės vagonuose ir tik savaitgaliais. Karinė technika standartinės vėžės geležinkeliu iš Lenkijos pusės toliau Šeštokų apskritai niekada nebuvo vežama.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai ir siūlyčiau nedesperatiškai parašyti teisėsaugai, užuot kartojus čia kas jau aptarta per keliolika puslapių ne taip seniai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąAtrodo kaip desperatiškas bandymas pateisinti šitą vėžę, kuri yra aiškus korupcjios ir/arba nekompetencijos pavyzdys, kurį privalo ištirti teisėsauga.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tik keli patikslinimai. Iš straipsnio aukščiau:
Europinio standarto geležinkelis tarp Lenkijos ir Kauno veikia jau nuo 2015 metų, juo kursuoja keleiviniai traukiniai iki Balstogės,
jis naudojamas ir kroviniams, karinei technikai vežti.
Tačiau Lietuvai, Latvijai ir Estijai priėmus sprendimą dėl naujų geležinkelio parametrų, pagal kuriuos tokie traukiniai turės važiuoti iki 249 km per valandą greičiu, liniją reikia modernizuoti.
Atrodo kaip desperatiškas bandymas pateisinti šitą vėžę, kuri yra aiškus korupcjios ir/arba nekompetencijos pavyzdys, kurį privalo ištirti teisėsauga.Paskutinis taisė VLR; 2022.04.16, 10:57.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Du „Rail Baltica“ nuo Kauno iki Lenkijos variantai
Plačiau: https://sa.lt/du-rail-baltica-nuo-ka...jos-variantai/
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Čia kodėl? Visuose variantuose numatomos jungtys į regioninę Mariampolės stotį, o kad Ryga–Berlynas ekspresas neturės skriet per miesto centrą, kokia čia problema?
Komentuoti:
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
O tai jau nuspręsta kad Marijampolei greitesnių traukinių iki Kauno nereikia? 60 km per 1 valandą per akis?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąAtėjo pavasaris, pajudėjo darbai: https://www.rail-baltica.lt/naujieno...-alternatyvos/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atėjo pavasaris, pajudėjo darbai: https://www.rail-baltica.lt/naujieno...-alternatyvos/
Visuomenė nuo kovo 10 d. jau galės susipažinti su „Rail Balticos“ geležinkelio ruožo Lenkijos ir Lietuvos siena–Jiesia (Kaunas) alternatyvomis. Vietovių, per kurias eis geležinkelis, bendruomenės, susijusios organizacijos ir visuomenė kviečiama aktyviai dalyvauti teritorijų planavimo procese, viešo svarstymo metu argumentuotai išsakyti savo pastabas ir pasiūlymus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąKadangi atsakymo tikriausai nesulauksim, tai paaiškinsiu. Orlen veža cisternas rusiška veže iki Mockavos, kur perkrauna ant Standartinės vėžes, kuri ten visąlaik buvo ir be RB1. RB1 buvimas to neįtakoja. Kitaip tariant, kai kas, aiškinantis, kad Orlen veža naftą per RB1, biškiuką apsimelavo.
Smagu, kai tie patys žmonės vienose temose aiškina, kad išleidimas kelių šimtų milijonų Vilniaus viešajam transportui nusiųstų visą šalį į bankrotą, kitose - kad galima išleisti šimtus milijonų nenaudojamai linijai ir viskas bus gerai, nes ten pravažiavo keli parodomieji reisai. Susidaro įspūdis, kad yra noras ginti bet ką, kas yra daroma.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kadangi atsakymo tikriausai nesulauksim, tai paaiškinsiu. Orlen veža cisternas rusiška veže iki Mockavos, kur perkrauna ant Standartinės vėžes, kuri ten visąlaik buvo ir be RB1. RB1 buvimas to neįtakoja. Kitaip tariant, kai kas, aiškinantis, kad Orlen veža naftą per RB1, biškiuką apsimelavo.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąDaug, nes linija veikia, traukiniai važiuoja, va net ir Orlen gali vežti naftos produktus per Lenkiją, kai dabar Baltarusija uždraudė.
Komentuoti:
-
Daug, nes linija veikia, traukiniai važiuoja, va net ir Orlen gali vežti naftos produktus per Lenkiją, kai dabar Baltarusija uždraudė.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąVisi VLR pastebėjimai yra apie tai, kad bus visiškai nauja linija. Kadangi mes to nežinome, o yra pakankamai dideli įtarimai, kad linija bus ta pati, tik kelios atkarpos naujos, tai tie "labai geri pastebėjimai"...
Apie RB1 kaip apie atskirą nuo RB2 ruožą kalba ir patys geležinkelininkai:- LNK reportažo pačiame gale LTG teigia, kad RB1 bus naudojamas kroviniams po 'tikro' RB pastatymo, akivaizdžiai duodami suprasti, kad RB1 ir tikras RB ('RB2') nelabai turi ką bendro
- Net Rail Baltica komunikacijoje teigiama, kad tiesti visiškai naują ruožą bus pigiau. Apie tai jau kalbėjau čia
Parašė digital Rodyti pranešimą...pasidaro nelabai kokios vertės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąVisi VLR pastebėjimai yra apie tai, kad bus visiškai nauja linija. Kadangi mes to nežinome, o yra pakankamai dideli įtarimai, kad linija bus ta pati, tik kelios atkarpos naujos, tai tie "labai geri pastebėjimai" pasidaro nelabai kokios vertės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visi VLR pastebėjimai yra apie tai, kad bus visiškai nauja linija. Kadangi mes to nežinome, o yra pakankamai dideli įtarimai, kad linija bus ta pati, tik kelios atkarpos naujos, tai tie "labai geri pastebėjimai" pasidaro nelabai kokios vertės.
Komentuoti:
-
VLR Labai geri pastebėjimai. Pridėčiau dar signalizacijos trūkumą RB1, kuri kainuotų dar belenkiek milijonų, dėl ko jos ten niekas neįrenginės, kas reiškia, kad ir efektyviam krovinių gabenimui tokia infrastruktūra nebus tinkama ir bus naudojama naujos linijos infrastruktūra.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nenoriu mušti negyvo arklio, bet dar vienas pointas dėl to reportažo. LTG sako, kad RB1 bus naudojamas kroviniams net ir nutiesus RB2. Hmm... paanalizuokime šį tikrai nuoširdų pareiškimą, kurio tikslas tikrai nėra dangstyti visišką pinigų iššvaistymą:
- Dvikelis geležinkelis yra itin talpus daiktas, galintis atlaikyti milžiniškus keleivių ir krovinių srautus gerokai didesnėse valstybėse. Kontekstui - Lietuva yra rytų/vakarų tranzito šalis, turinti itin didelius krovinių pervežimo skaičius net Europos mastu. Dauguma tų krovinių keliauja Vilnius-Klaipėda ruože, kuris yra ir daugiausia keleivių pervežantis ruožas. Nemaža to ruožo dalis eina vienkeliu, o tas faktas nesukelia baisiai daug logistinių problemų. RB2 visas bus dvikelis, o keleivių ir krovinių srautai jame bus mažesni ilgus metus. Koks tikslas bus jiems vežti krovinius tuo vingiuotu ruožu, kai ilgus metus bus pilna slotų krovininiams traukiniams žymiai aukštesnių standartų, tiesesniame geležinkelyje?
- RB1 yra neelektrifikuota, elektrifikacija yra brangus malonumas - pavyzdžiui, ruožo Klaipėda-Kaišiadorys elektrifikacija kainuos 363m.(2019-ųjų metų) eurų. Po RB2 nutiesimo, jie planuoja ar (a) važinėti dyzeliniais traukiniais ar (b) leisti šimtus milijonų RB1 elektrifikavimui jau turint pilnai elektrifikuotą liniją, kurioje pilna slotų kroviniams?
- Įsivaizduokime, RB2 stebuklingai pasiekia Kinijos apsukas ir užsipildo ir kroviniais, ir keleiviais iki tokio lygio, kad tai pradeda kelti rimtas 'capacity' problemas (to nebus). Tokiu atveju vis tiek yra žymiai lengviau investuoti į 'capacity' didinimą egzistuojančiame (tiesiame) ruože, nei elektrifikuoti ir/ar plėsti tą seną ruožą. Pvz. priežiūra trijų kelių geležinkelio yra gerokai pigesnė, nei priežiūra dviejų skirtingų standartų geležinkelių, čia turėtų būti aišku visiems.
Žodžiu LTG toliau šneka visiškus vaflius, o mūsų žurnalistai nesugeba konfrontuoti ir užduoti normalių klausimų. Kita vertus - kokia visuomenė, tokie ir žurnalistai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąTuščiai mėtytis korupcijos kaltinimais
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: