Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ne 7, ne 6.

    4:46 arba 4:25

    Šeštadieniais 2 reisai, sekmadieniais 2 reiskai, pirmadienį 1 reisas.
    Ačiū dievui, nes jau galvojau, kad pirmadienį nevažiuoja.
    Šiaip, skirtingai, nei visi kiti šios temos dalyviai, tuo traukiniu esu dar ir važiavęs į Biakystoką, tai geriau už visus žinau, kas ir kiek važiuoja.
    Būtent tada ir supratau, kad tai buvo elementarus pinigų išgrobstymas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    No shit kursuoja. Kelionė kiek trunka dabar? 7 valandas? Ar jau sutrumpino iki 6? Ir aišku tik savaitgaliais. Nekalbant apie tai, kad ten dažniausiai važiuoja lygiai 0 keleivių.
    O su terminalu sujungs praėjus kiek laiko nuo linijos pastatymo? 5 metai?
    Ne 7, ne 6.

    4:46 arba 4:25

    Šeštadieniais 2 reisai, sekmadieniais 2 reiskai, pirmadienį 1 reisas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    No shit kursuoja. Kelionė kiek trunka dabar? 7 valandas? Ar jau sutrumpino iki 6? Ir aišku tik savaitgaliais. Nekalbant apie tai, kad ten dažniausiai važiuoja lygiai 0 keleivių.
    O su terminalu sujungs praėjus kiek laiko nuo linijos pastatymo? 5 metai?
    Manau tikrai greičiau nugrius šitas namas Kaune https://www.15min.lt/naujiena/aktual...mas-56-1179318
    nei traukinio maršrutas bus kuo nors naudingas apart mokslinio tyrinėjimo tikslais
    Paskutinis taisė Arunasx; 2019.07.26, 21:53.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Shots Rodyti pranešimą

    Tai, kad naudojama, ir keleiviniai traukiniai kursuoja Kauno - Balstogė. Be to 2021 m nutiesus atkarpą Kaunas - Palemonas Rail Baltika susijungs su Kauno intermodaliniu terminalu. Galės kroviniai geležinkeliu iš Palemono po Europą keliaut, dėl ko Latviai ir Estai pavydi, nes jie geriausiu atveju tokią galimybę turėtų tik 2026 m.
    No shit kursuoja. Kelionė kiek trunka dabar? 7 valandas? Ar jau sutrumpino iki 6? Ir aišku tik savaitgaliais. Nekalbant apie tai, kad ten dažniausiai važiuoja lygiai 0 keleivių.
    O su terminalu sujungs praėjus kiek laiko nuo linijos pastatymo? 5 metai?

    Komentuoti:


  • Shots
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Bet kad ta "papigiai" nutiesta atkarpa iki šiol nėra naudojama.
    Tai, kad naudojama, ir keleiviniai traukiniai kursuoja Kauno - Balstogė. Be to 2021 m nutiesus atkarpą Kaunas - Palemonas Rail Baltika susijungs su Kauno intermodaliniu terminalu. Galės kroviniai geležinkeliu iš Palemono po Europą keliaut, dėl ko Latviai ir Estai pavydi, nes jie geriausiu atveju tokią galimybę turėtų tik 2026 m.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Galima pagalvoti, kad ES yra kažkokia įstaiga, kuri skaito tik projektų paraiškas ir dalina pinigus, o kas realiai vyksta neturi supratimo. Nepavykus statyti naujo geležinkelio, buvo priimtas sprendimas laikinai papigiai nutiesti standartinę vėžę esamo geležinkelio trasoj. Išleisti pinigiai turbūt eile mažesni, nei naujo greitojo geležinkelio tiesimas per miškus ir klonius.
    Bet kad ta "papigiai" nutiesta atkarpa iki šiol nėra naudojama.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    ES jau suteike finansavima RB atsakai nuo sienos iki Kauno, todel reikes labai pagrysti, kodel vel bus statoma tokia atsaka.
    Galima pagalvoti, kad ES yra kažkokia įstaiga, kuri skaito tik projektų paraiškas ir dalina pinigus, o kas realiai vyksta neturi supratimo. Nepavykus statyti naujo geležinkelio, buvo priimtas sprendimas laikinai papigiai nutiesti standartinę vėžę esamo geležinkelio trasoj. Išleisti pinigiai turbūt eile mažesni, nei naujo greitojo geležinkelio tiesimas per miškus ir klonius.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė auris88 Rodyti pranešimą

    O tai ne nauja trasa bus, gi buvo rašoma? As kaip supratau senoji yra RB1 ir jos greitis max 120km/h ir trasa vingiuota, o sutarta, kad greitis turi buti 250km/h ir bus RB2 kuriuo riedės greitieji. Būtų juokinga jei RB2 trasoj pridarytų atšakų po kaimus. Stabdytų tai traukinius tarp sostinių, ypač kai ir taip yra tas susisiekimas traukiniu
    ES jau suteike finansavima RB atsakai nuo sienos iki Kauno, todel reikes labai pagrysti, kodel vel bus statoma tokia atsaka.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Supratau, atšakos, būtent iešmai kardinaliai mažina greitį. Tada yra logikos.Koks max greitis ant iešmo?
    Priklauso koks iešmas. Nuo 40 iki 100+ km/h.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė auris88 Rodyti pranešimą

    O tai ne nauja trasa bus, gi buvo rašoma? As kaip supratau senoji yra RB1 ir jos greitis max 120km/h ir trasa vingiuota, o sutarta, kad greitis turi buti 250km/h ir bus RB2 kuriuo riedės greitieji. Būtų juokinga jei RB2 trasoj pridarytų atšakų po kaimus. Stabdytų tai traukinius tarp sostinių, ypač kai ir taip yra tas susisiekimas traukiniu
    Supratau, atšakos, būtent iešmai kardinaliai mažina greitį. Tada yra logikos.Koks max greitis ant iešmo?

    Komentuoti:


  • auris88
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Nuo Kauno iki Lenkijos sienos ir toliau 1435 mm bėgiai tik vieni, tai traukiniai prasilenkti gali tik stotyse. Sustojimas beveik neišvengiamas...
    O tai ne nauja trasa bus, gi buvo rašoma? As kaip supratau senoji yra RB1 ir jos greitis max 120km/h ir trasa vingiuota, o sutarta, kad greitis turi buti 250km/h ir bus RB2 kuriuo riedės greitieji. Būtų juokinga jei RB2 trasoj pridarytų atšakų po kaimus. Stabdytų tai traukinius tarp sostinių, ypač kai ir taip yra tas susisiekimas traukiniu

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. (...).
    Nuo Kauno iki Lenkijos sienos ir toliau 1435 mm bėgiai tik vieni, tai traukiniai prasilenkti gali tik stotyse. Sustojimas beveik neišvengiamas...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Verki visose temose dėl žmonių automobilizavimosi, bet kai eina kalba apie projektus, kurie automobilizaciją sumažintų tu specialiai nori daryti taip, kad automobilizacija nebūtų mažinama?

    Jeigu objektas maksimaliai greitai ir maksimaliai tiesiai, tai Vilniui atšakos taip pat nereikia, pavažiuosit iki Kauno kaip marijampoliečiai ar panevėžiečiai.
    Na turbūt savaime suprantama, kad pagrindinėms stotims tas negalioja, nes į jas ir iš jų juda didžiausi kiekiai žmonių, dėl ko greičio aukojimas tokiais atvejais yra priimtinas ir racionalus. Pasirodo, ne visiems tai suprantama. Nu bet dabar žinosi

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Regioniniams ir vietiniams maršrutams tikrai galėjo ir tebegali būti padarytos atšakos į miesto gilumą. Aš visiškai tikras, kad tiek Panevėžio, tiek Marijampolės savivaldybės pateikė savo prašymus su visomis analizėmis ir projektais. Nes nu negi jie tikisi, kad viskas bus nuleista iš dangaus jiems patiems nieko endarant ir net neprašant? O jei visgi taip nutiko, tai gali kaltinti tik save, kad savivaldoje turi prisirinkę visokių maušų.
    Verki visose temose dėl žmonių automobilizavimosi, bet kai eina kalba apie projektus, kurie automobilizaciją sumažintų tu specialiai nori daryti taip, kad automobilizacija nebūtų mažinama?

    Jeigu objektas maksimaliai greitai ir maksimaliai tiesiai, tai Vilniui atšakos taip pat nereikia, pavažiuosit iki Kauno kaip marijampoliečiai ar panevėžiečiai.
    Paskutinis taisė uzdvidesimt; 2019.07.09, 12:28.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Regioniniams ir vietiniams maršrutams tikrai galėjo ir tebegali būti padarytos atšakos į miesto gilumą. Aš visiškai tikras, kad tiek Panevėžio, tiek Marijampolės savivaldybės pateikė savo prašymus su visomis analizėmis ir projektais. Nes nu negi jie tikisi, kad viskas bus nuleista iš dangaus jiems patiems nieko endarant ir net neprašant? O jei visgi taip nutiko, tai gali kaltinti tik save, kad savivaldoje turi prisirinkę visokių maušų.
    Nežinau kaip ten kas ko prašo ir analizuoja.Būtų įdomu daugiau žinot. Bet jei nespės su RB2 projektu, jaučiu patys paskui tų atšakų kažin ar benusities.Gal ir nenori kai kas, maža kur kam kieno veiklai RB2 gal durti į paširdžius. Ar gali kam?
    Arba variantas kad kaip žinia maušiams viskas dzin, jie nemoka susikalbėt arba tingi ką daryt ir į RB žiūri kaip į viesulą jų ramiam kieme, kuris praeis gal be didesnių sugriovimų, tik reik ramiai pralaukt ir nesikišt.
    Paskutinis taisė evvt; 2019.07.09, 08:22.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Taip įsivaizdavau kad dėl vietinių/regioninių maršrutų. Ar tokių nenusimato?
    Regioniniams ir vietiniams maršrutams tikrai galėjo ir tebegali būti padarytos atšakos į miesto gilumą. Aš visiškai tikras, kad tiek Panevėžio, tiek Marijampolės savivaldybės pateikė savo prašymus su visomis analizėmis ir projektais. Nes nu negi jie tikisi, kad viskas bus nuleista iš dangaus jiems patiems nieko endarant ir net neprašant? O jei visgi taip nutiko, tai gali kaltinti tik save, kad savivaldoje turi prisirinkę visokių maušų.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O kaip tuo pasinaudoti? HSR idėja ta, kad jis važiuoja greit. Jeigu pristatys 80km/h iešmų ir nusukimų į Visokias Marijampoles, tai kam tada išvis statyti 250km/h? Manau kompromisas turėti stotį miesto pakrašty yra racionalus. Kitaip tektų daryti žymiai skaudesnius kompromisus t.y. ženklai lėtinti greitį ir išleisti žymiai daugiau pinigų.
    Taip įsivaizdavau kad dėl vietinių/regioninių maršrutų. Ar tokių nenusimato?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    RB2 - šansas kad būtų populiarus. Dabar aišku kad tuo nebus pasinaudota. Marijampolė kaip ir Panevėžys iškrenta iš RB2. Šių miestų gyventojams RB bus arba neįdomus arba nepasiekiamas.
    O kaip tuo pasinaudoti? HSR idėja ta, kad jis važiuoja greit. Jeigu pristatys 80km/h iešmų ir nusukimų į Visokias Marijampoles, tai kam tada išvis statyti 250km/h? Manau kompromisas turėti stotį miesto pakrašty yra racionalus. Kitaip tektų daryti žymiai skaudesnius kompromisus t.y. ženklai lėtinti greitį ir išleisti žymiai daugiau pinigų.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Marijampolė turės europinę vėžę iš Lenkijos. Kaip suprantu, greitieji traukiniai ten nestos. Tik tiek, kad geležinkelis labai vingiuotas, maršrutas Marijampolė-Suvalkai nepopuliarus.
    RB2 - šansas kad būtų populiarus. Dabar aišku kad tuo nebus pasinaudota. Marijampolė kaip ir Panevėžys iškrenta iš RB2. Šių miestų gyventojams RB bus arba neįdomus arba nepasiekiamas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą

    kaip jis gali būti populiarus, kai per savaitę vyksta vos 4 traukinių maršrutai ? Net iš Ukrainos į Slovakiją, kur išorinė ES siena per dieną bent 8 maršrutai, tai ką kalbėt...
    Košicė, Mukačevė ir Užhorodas svarbūs Užkarpatės miestai Šalia Lietuvos turim tik Suvalkus + veda vingiuotas lėtas geležinkelis.

    Komentuoti:

Working...
X