Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Trasų alternatyvos

    Comment


      Pirmas variantas (nematau skirtumo tarp pirmų dviejų nuotraukų) atkris, nes nesiekia oro uosto ir eina tik laukais ir miškais, antras (priešpaskutinis) irgi atkris (jau matau Lentvario apylinkių peticijas).
      Tai tai išeis, kad europinę vėžę vis tiek ties palei seną geležinkelį dėl regioninių traukinių, o Vievio ir Kaišiadorių aplinkkeliai važiuos tik tarptautiniai?

      Vis tiek nuvilia tokios trasos, sukuriama konkurencija tik tarp abiejų geležinkelių (be to, negi jau daug Kaišiadorių ir Vievio gyventojų rinksis brangesnį RB traukinį vietoj LTG Link, laiko prasme ne tiek jau ir daug sutaupytų). Geriau jau pravestų pro Elektrėnus ir Žiežmarius, Elektrėnai iš vis didžiausias miestas tarp Vilniaus ir Kauno. Taip pat, jei jau kokiu nors stebuklingu būdu ir nuspręstų tiest šiauriau Lentvario, Grigiškių stotis tikrai turėtų būt.

      Comment


        Svarbu nutiesti, o ne padaryti taip, kad verta butu.

        Comment


          Pirmasis ir antras variantai gerai tuo kad eina pro Kirtimus ir linija gali būt panaudota taip pat ir priemistiniam traukiniui kas būtų naudinga pietinei miesto daliai. O trūkumas tas kad neina per didžiausius miestus ir miestelius tarp Vilniaus ir Kauno. Tai sakyčiau geriausias variantas būtų toks hibridinis tarp pirmo su antrtu ir trečio su ketvirtu variantų, kai iš Viniaus rb2 išlenda pro Kirtimus, bet po to nusuka į viršų ir toliau keliauja per Vievį, Elektrėnus, Žiežmarius, Rumšiškes ir KUN link Kauno. Tuomet gyvenvietės tarp Vilniaus ir Kauno turėtų susisiekimą jei ne RB2 tai bent senuoju gelžkeliu.
          Paskutinis taisė evvt; 2020.12.13, 12:40.

          Comment


            Būtent, kad nei vienas iš pasiūlytų variantų nėra optimalus.

            Comment


              "Regioniniai" vingiai tikrai neatrodo racionalūs. Elektrėnai lieka nuošalyje. Naujas oro uostas dar šakėmis ant vandens rašytas.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Būtent, kad nei vienas iš pasiūlytų variantų nėra optimalus.
                o neiseitu esama linija rekonstruoti taip, kad sutilptu i tas 40 min.?

                Comment


                  Žinoma, kad išeitų, tačiau juk reikia RB, nelygis carinę liniją pertvarkyti... Nelygis pirkti Talgo traukinius su keičiamu vėžės pločiu ir iš viso netiesti jokios 1435 iki Vilniaus ar toliau Kauno...

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Žinoma, kad išeitų, tačiau juk reikia RB, nelygis carinę liniją pertvarkyti... Nelygis pirkti Talgo traukinius su keičiamu vėžės pločiu ir iš viso netiesti jokios 1435 iki Vilniaus ar toliau Kauno...
                    Gal žiūrime toliau nei 2-3 metams į priekį? Prie RB kažkada reiktų prijungti Minską ir Sankt Peterburgą. Gal net Gardiną. Didės visas RB apkrovimas, oro uostų apkrovimas ir pan.

                    Comment


                      Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                      Gal žiūrime toliau nei 2-3 metams į priekį? Prie RB kažkada reiktų prijungti Minską ir Sankt Peterburgą. Gal net Gardiną. Didės visas RB apkrovimas, oro uostų apkrovimas ir pan.
                      ... ir dar visa Rusija pereis prie europinės vėžės, prisijungs prie ES ir taps NATO nare....

                      Comment


                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                        Gal žiūrime toliau nei 2-3 metams į priekį? Prie RB kažkada reiktų prijungti Minską ir Sankt Peterburgą. Gal net Gardiną.
                        Varšuva-Gardinas-Minskas: 490km, Varšuva-Baltstogė-Kaunas-Vilnius-Minskas: 650km. Tiesiog matematika.
                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                        Comment


                          Kažkas gerai užšventė

                          O ir tai, ko iš Varšuvos per Gardiną važiuot, jei tiesiausias kelias per Brestą?

                          Comment


                            Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
                            Kažkas gerai užšventė

                            O ir tai, ko iš Varšuvos per Gardiną važiuot, jei tiesiausias kelias per Brestą?
                            o kam i Talina is Varsuvos per Vilniu? Juk tiesiausias kelias per Kauna

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą

                              o kam i Talina is Varsuvos per Vilniu? Juk tiesiausias kelias per Kauna
                              Tai į Taliną ir važiuos per Kauną, I Vilnių važiuos atskiri maršrutai (Varšuva-Vilnius, Talinas-Vilnius).

                              Comment


                                Tai ir i Varsuva per Gardiną gales važiuoti. Ir per Bresta dar

                                Comment


                                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                  Varšuva-Gardinas-Minskas: 490km, Varšuva-Baltstogė-Kaunas-Vilnius-Minskas: 650km. Tiesiog matematika.
                                  O politika? Ar jau Baltarusija tuoj bus priimta į ES?

                                  Per Bresta iš Maskvos į Varšuvą arčiau, o iš Vilniaus - Per Gardiną.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Varšuva-Gardinas-Minskas: 490km, Varšuva-Baltstogė-Kaunas-Vilnius-Minskas: 650km. Tiesiog matematika.
                                    Oho kokia košė užvirė. Mąstymas toks, kad baltarusiai važinėtų vien į Varšuvą? Tai kuriam čia juoktis? Tačiau lendam giliau. Skirtumas 160km. Tai jei turim 240km/h vežę į Minską, tai baltarusiai labai skubės nusitiesti savo tiesesnę liniją į Varšuvą, tam kad sutaupytų 40 min?
                                    Paskutinis taisė B.S.; 2020.12.26, 17:53.

                                    Comment


                                      Net neabejoju, kad tiestų. 100 proc. Ar čia primint "gražias" latvių ir lietuvių bendradarbiavimo istorijas?
                                      Show must go von!

                                      Comment


                                        Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                        Net neabejoju, kad tiestų. 100 proc. Ar čia primint "gražias" latvių ir lietuvių bendradarbiavimo istorijas?
                                        Gal ir tiestų. Kažkada. Dabar neturi iš ko, o ES narystė neaišku ar išvis kada bus. Esmė ne tame. Ar lietuviai, latviai, ir estai nori papildomų turistų? Ar Minsko prijungimas padidintų viso RB apkrovimą? Ar tai būtų naudinga? Čia retoriniai klausimai. Na bet jūs ir toliau dėjuokit kaip blogai kad RB ateis ir iki Vilniaus.

                                        Comment


                                          Nieko jie neties ir nereikia čia fantazuoti to, ko niekada nebus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X