Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    kad rase, bus po kelis traukinius per para pro Kauna, ir po kelis per Vilniu. Tiesiog kamsciai turetu susidaryti lakstanciu tarp Varsuvos, kauno, Vilniaus, Talino ir atgal. Jei to nepadarys ir issaiskes apgavyste (kaip RB1 atveju), gali kilti skandalas anksciau ar veliau
    Jeigu nesusidaro daug lakstančių autobusais, kodėl turėtų susidaryti traukiniais? RB II su lėktuvais juk nekonkuruos.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Jeigu nesusidaro daug lakstančių autobusais, kodėl turėtų susidaryti traukiniais? RB II su lėktuvais juk nekonkuruos.
      reikia klausti projekto vadovu

      Comment


        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
        Ar skaityti nemoki, ar apsimeti kad nemoki?
        Vienintelė kryptis kuria žmonės naudosis yra Varšuva? Su tokia logika gali sakyti kad RB skirta susijungti su Berlynu, bet Berlynas per toli, patogiau skraidyti, tad RB yra visiškai nereikalinga.
        O kokia kitokia? Minskas - Vilnius yra puikus tiesus geležinkelis jau dabar. Kliūtis - siena, kuri suėda apie trečdalį kelionės laiko. Bet kas pasikeistų, jei būtų nutiestas RB? Kelionė taptų trumpesnė už pasienio patikrą? Ir kas iš to, jei susitaupytų 20 minučių? Čia jei santykiai būtų geri. Bet jie blogi ir geri neaišku, kada bus.

        Comment


          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
          @A|1
          Kam man čia ginčytis. Suomiams ar estams Rusijos geopolitika kol kas netrukdo svarstyti apie jungtį su Peterburgu. Tad palaukime kol bus baigta RB, tuomet galėsime pasiginčyti kas yra realu o kas ne.
          Su Rusijos ir Suomijos santykiai yra kitokie, nei su Pabaltiju. Tai viena. Antra, estai tokie patys žydri svajotojai ir toliau svajonių niekur jie nenuėjo ir nenueis. Jiems aktualiau jau tunelis į Helsinkį...

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

            Su Rusijos ir Suomijos santykiai yra kitokie, nei su Pabaltiju. Tai viena. Antra, estai tokie patys žydri svajotojai ir toliau svajonių niekur jie nenuėjo ir nenueis. Jiems aktualiau jau tunelis į Helsinkį...
            Nuo Peterburgo beveik ta pati distancija iki Helsinkio ar iki Talino. Tai būtų visai logiška jungtis tarp Peterburgo ir Helsinkio, ir po to tunelis į Taliną ir toliau pajungta visa Europa. Dvi atskiros vėžės į Peterburgą pasidalintų keleivių srautus, ir finansiškai nukentėtų abi, tad tiesioginė vėžė į Taliną yra mažai tikėtina. Klausimas kiek realus tunelis, kaina astronominė, bet Europa to klausimo neuždarė.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              RB II reikalinga krovinių vežimui, tik ES tokiam verslui pinigų neduotų, todėl RB II projektas pridengtas keleivių vežimu, CO2 mažinimu pakeičiant skrydžius ir pan. smgenų plovimu, kad gauti finansavimą. Formaliai gal ir paleis kokį vieną tuščią reisą tarp Varšuvos ir Talino per Vilnių, bet realiai keleivių bus vienas kitas.
              Tiksliau karinių krovinių vežimui konflikto su Rusija atveju. Bet niekas nedrįstų atviru tekstu pasakyti. Stebuklas kaip nordstryminiais laikais praeina tokie projektai...

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Tiksliau karinių krovinių vežimui konflikto su Rusija atveju. Bet niekas nedrįstų atviru tekstu pasakyti. Stebuklas kaip nordstryminiais laikais praeina tokie projektai...
                Karinio konflikto metu tokia jungtis pirma būtų sunaikinta, bet komercinis interesas tikrai yra, kokia nors Girteka turėtų būti suinteresuota iš Kauno hub'o traukiniu pervežti puspriekabes iki kokio nors Vokietijos hub'o, kad nereiktų vorele varinėti tūkstančių fūrų tuo pačiu maršrutu.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Karinio konflikto metu tokia jungtis pirma būtų sunaikinta, bet komercinis interesas tikrai yra, kokia nors Girteka turėtų būti suinteresuota iš Kauno hub'o traukiniu pervežti puspriekabes iki kokio nors Vokietijos hub'o, kad nereiktų vorele varinėti tūkstančių fūrų tuo pačiu maršrutu.
                  Karinis konfliktas niekad nebūna iš lempos. Jei būtų aišku, kad po 24 valandų paskambins Ivanas - kiek tankų spėsi atvežt iš Vokietijos keliais ir kiek sąstatu be jokio perkrovimo ir sustojimų?

                  Comment


                    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                    Kodėl vis išlenda žmonės kurie galvoja kad geležinkelių tikslas yra ilgom distancijos važinėjantys keleiviai?
                    Tai koks tada bus greitis ir laikas, jei stos kiekviename mažame miestelyje? Jau ir be sustojimų RB II Vilnius - Varšuva ar Vilnius - Talinas laiko atžvilgiu yra nekonkurencinga prieš lėktuvus. Tada gal nereikia ir RB II, užtenka esamos infrastruktūros.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Tai koks tada bus greitis ir laikas, jei stos kiekviename mažame miestelyje? Jau ir be sustojimų RB II Vilnius - Varšuva ar Vilnius - Talinas laiko atžvilgiu yra nekonkurencinga prieš lėktuvus. Tada gal nereikia ir RB II, užtenka esamos infrastruktūros.
                      Kokiame mažame miestelyje? Kas čia per logika? Netieskime Vilnius-Ryga, nes mažai kas važinės Vilnius-Talinas? Juokingas argumentas.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Tai koks tada bus greitis ir laikas, jei stos kiekviename mažame miestelyje? Jau ir be sustojimų RB II Vilnius - Varšuva ar Vilnius - Talinas laiko atžvilgiu yra nekonkurencinga prieš lėktuvus. Tada gal nereikia ir RB II, užtenka esamos infrastruktūros.
                        Tai juk bus skirtingi servisai. Netgi RB puslapyje viskas gana neblogai aprašyta. Bus tarptautiniai InterCity express servisai, kurie stos tik didžiuosiuose miestuose, lėtesni Regio servisai tarp pagrindinių miestų kiekvienoje šalyje ir t.t. Laikas tarp Vilniaus ir Rygos bus maždaug 2 valandos. Kaunas-Talinas apie 3.5 val. ir panašiai. Netgi labai konkurencingi laiko prasme (turint omeny nusigavimą į oro uostą, patikras etc.). Apie kitus HS trauikinio privalumus, kaip komfortą, nemokamo bagažo kiekį ar galimybę naudotis normaliu internetu, net neverta pradėti.
                        Paskutinis taisė John; 2020.12.29, 21:05.

                        Comment


                          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                          Kokiame mažame miestelyje? Kas čia per logika? Netieskime Vilnius-Ryga, nes mažai kas važinės Vilnius-Talinas? Juokingas argumentas.
                          Logika tokia, kad niekur Europoje tokiais dideliais atstumais tarp sąlyginai mažų miestų greitieji traukiniai nevažinėja. Vienas traukinys per dieną labiau entuziastų reikalas nei realus susisiekimas.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Logika tokia, kad niekur Europoje tokiais dideliais atstumais tarp sąlyginai mažų miestų greitieji traukiniai nevažinėja. Vienas traukinys per dieną labiau entuziastų reikalas nei realus susisiekimas.
                            Imam pavyzdžiui Italiją.
                            Salerno 135k gyventojų.
                            Bologna 400k.
                            Turin 900k.
                            Verona 260k.
                            Vicenza 115k.
                            Brescia 200k.
                            ...ir dar krūva kitų.
                            ​​​​​​Na bet beprasmis ginčas. Vėžė bus. Traukinys važinės. Ir vėžios keleivius ne vien tarp Talino ir Berlyno ar tarp Vilniaus ir Varšuvos.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Tai juk bus skirtingi servisai. Netgi RB puslapyje viskas gana neblogai aprašyta. Bus tarptautiniai InterCity express servisai, kurie stos tik didžiuosiuose miestuose, lėtesni Regio servisai tarp pagrindinių miestų kiekvienoje šalyje ir t.t. Laikas tarp Vilniaus ir Rygos bus maždaug 2 valandos. Kaunas-Talinas apie 3.5 val. ir panašiai.
                              Įdomu, koks bus maksimalus greitis toje atkarpoje tarp Vilniaus ir Rygos, kad pasiekti 2 val. su užsukimu į Kauną, Rygos oro uostą, sustojimu Panevėžio stotyje?

                              Neblogai šiame video su pavyzdžiais kitų šalių greitųjų traukinių paaiškinama, kad tie laiko tarpai iš lempos paimti, o realiai keliaujančių šitais maršrutais beveik nebus.

                              Flickr

                              Comment


                                Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                Imam pavyzdžiui Italiją.
                                Salerno 135k gyventojų.
                                Bologna 400k.
                                Turin 900k.
                                Verona 260k.
                                Vicenza 115k.
                                Brescia 200k.
                                ...ir dar krūva kitų.
                                ​​​​​​Na bet beprasmis ginčas. Vėžė bus. Traukinys važinės. Ir vėžios keleivius ne vien tarp Talino ir Berlyno ar tarp Vilniaus ir Varšuvos.
                                Tik "kažkodėl" šiame maršrute praleidot Romą su Milanu.
                                Atstumas tarp Varšuvos ir Talino toks pat, tik Milanas su Roma "truputį" didesnis už Kauną su Ryga.
                                Bėgiai tikrai bus, ir jais sėkmingai (komerciškai) važinės krovininiai traukiniai, bet keleivių nebus. Na vieną per dieną paleis traukinį, bet čia ne realus komercinis susisiekimas, o labiau hobis traukinių fanams.

                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Įdomu, koks bus maksimalus greitis toje atkarpoje tarp Vilniaus ir Rygos, kad pasiekti 2 val. su užsukimu į Kauną, Rygos oro uostą, sustojimu Panevėžio stotyje?
                                  239km/h ar kažkiek tiek. Visiškai realu pasiekti apie 170-180km/h vidutinį. Aišku Rygos oro uostą tektų aplenkti.

                                  Edit: pasirodo yra gražus pdf su kelionių laikais: https://www.railbaltica.org/wp-conte...TvM_EN_PDF.pdf
                                  Aš net stebiuosi ant kiek tiksliai pataikiau su Vilnius-Ryga kelionės laiku. Lygiai 2 valandos
                                  Paskutinis taisė John; 2020.12.29, 21:40.

                                  Comment


                                    Lettered
                                    Praleidau Romą su Milanu, kaip ir praleidau Berlyną su Varšuva. Sakei kad niekas į mažus miestus nevažinėja, bet daviau pavyzdžių būtent mažų miestų. Na o tamstai susirodė kad aš tyčia praleidau Romą, lyg tai įrodytų jog greitieji traukiniai nestoja mažuose miestuose! Taip, greitieji traukiniai sustoja ir Romoje, ir Milane, vadinasi jie nestoja mažuose. Tokia logika?
                                    Tai viena. O antra, jei tamsta galvoja jog krovininiai traukiniai važinės greitųjų vežiomis, tai turiu nuvilti. Tokie bėgiai būtų greitai sugadinti ir nebūtų jokių greitųjų traukinių.

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą

                                      Na, jei Vilnius-Talinas būtų apie 3-4 valandas ir dar iš centro į centrą, o ne oro uostus, tai traukinys visai konkurencingas palyginus su skrydžiu tampa vien laiko atžvilgiu.
                                      Realiai bus 6 valandos su užsukimais į Kauną, Rygos oro uostą ir sustojimu Panevėžio stotyje. Tai realiai be nakvynės niekaip, kai su rytiniu/vakariniu skrydžiu be problemų galima reikalus sutvarkyti tą pačią dieną. Talino oro uostas irgi tik 10 min. nuo centro kaip ir VNO.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Lettered Tamsta prisirinkęs neteisingos informacijos, ir ja remiantis kurpi savo "argumentus". Beprasmis ginčas, nes ne mūsų reikalas yra tave šviesti. Gero vakaro.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Realiai bus 6 valandos su užsukimais į Kauną, Rygos oro uostą ir sustojimu Panevėžio stotyje. Tai realiai be nakvynės niekaip, kai su rytiniu/vakariniu skrydžiu be problemų galima reikalus sutvarkyti tą pačią dieną. Talino oro uostas irgi tik 10 min. nuo centro kaip ir VNO.
                                          Kokio ilgumo sustojimus įsivaizduoji? Nemanau, kad stovės po 20 minučių. Normaliai turėtų būti kokios 5 minutės. Sustoja, keleiviai išlipa (dar ir išlipimas/įlipimas turėtų būti greitesnis dėl žemų peronų), įlipa ir važiuojam toliau. Gal oro uostuose su daug bagažo kiek ilgiau.

                                          O kad oro uostai netoli centro tai taip, bet su taksi išsikvietimo procesu vis tiek užtruksi ne 10, o 20 minučių.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X