Trasų alternatyvos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Pirmas variantas (nematau skirtumo tarp pirmų dviejų nuotraukų) atkris, nes nesiekia oro uosto ir eina tik laukais ir miškais, antras (priešpaskutinis) irgi atkris (jau matau Lentvario apylinkių peticijas).
Tai tai išeis, kad europinę vėžę vis tiek ties palei seną geležinkelį dėl regioninių traukinių, o Vievio ir Kaišiadorių aplinkkeliai važiuos tik tarptautiniai?
Vis tiek nuvilia tokios trasos, sukuriama konkurencija tik tarp abiejų geležinkelių (be to, negi jau daug Kaišiadorių ir Vievio gyventojų rinksis brangesnį RB traukinį vietoj LTG Link, laiko prasme ne tiek jau ir daug sutaupytų). Geriau jau pravestų pro Elektrėnus ir Žiežmarius, Elektrėnai iš vis didžiausias miestas tarp Vilniaus ir Kauno. Taip pat, jei jau kokiu nors stebuklingu būdu ir nuspręstų tiest šiauriau Lentvario, Grigiškių stotis tikrai turėtų būt.
- 6 patinka
Comment
-
Pirmasis ir antras variantai gerai tuo kad eina pro Kirtimus ir linija gali būt panaudota taip pat ir priemistiniam traukiniui kas būtų naudinga pietinei miesto daliai. O trūkumas tas kad neina per didžiausius miestus ir miestelius tarp Vilniaus ir Kauno. Tai sakyčiau geriausias variantas būtų toks hibridinis tarp pirmo su antrtu ir trečio su ketvirtu variantų, kai iš Viniaus rb2 išlenda pro Kirtimus, bet po to nusuka į viršų ir toliau keliauja per Vievį, Elektrėnus, Žiežmarius, Rumšiškes ir KUN link Kauno. Tuomet gyvenvietės tarp Vilniaus ir Kauno turėtų susisiekimą jei ne RB2 tai bent senuoju gelžkeliu.Paskutinis taisė evvt; 2020.12.13, 13:40.
Comment
-
o neiseitu esama linija rekonstruoti taip, kad sutilptu i tas 40 min.?Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtent, kad nei vienas iš pasiūlytų variantų nėra optimalus.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Gal žiūrime toliau nei 2-3 metams į priekį? Prie RB kažkada reiktų prijungti Minską ir Sankt Peterburgą. Gal net Gardiną. Didės visas RB apkrovimas, oro uostų apkrovimas ir pan.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽinoma, kad išeitų, tačiau juk reikia RB, nelygis carinę liniją pertvarkyti... Nelygis pirkti Talgo traukinius su keičiamu vėžės pločiu ir iš viso netiesti jokios 1435 iki Vilniaus ar toliau Kauno...
Comment
-
... ir dar visa Rusija pereis prie europinės vėžės, prisijungs prie ES ir taps NATO nare....Parašė B.S. Rodyti pranešimąGal žiūrime toliau nei 2-3 metams į priekį? Prie RB kažkada reiktų prijungti Minską ir Sankt Peterburgą. Gal net Gardiną. Didės visas RB apkrovimas, oro uostų apkrovimas ir pan.
- 1 patinka
Comment
-
Varšuva-Gardinas-Minskas: 490km, Varšuva-Baltstogė-Kaunas-Vilnius-Minskas: 650km. Tiesiog matematika.Parašė B.S. Rodyti pranešimąGal žiūrime toliau nei 2-3 metams į priekį? Prie RB kažkada reiktų prijungti Minską ir Sankt Peterburgą. Gal net Gardiną.
Comment
-
o kam i Talina is Varsuvos per Vilniu? Juk tiesiausias kelias per KaunaParašė Palpatine Rodyti pranešimąKažkas gerai užšventė
O ir tai, ko iš Varšuvos per Gardiną važiuot, jei tiesiausias kelias per Brestą?
When a man lies, he murders some part of the world
- 1 patinka
Comment
-
Tai į Taliną ir važiuos per Kauną, I Vilnių važiuos atskiri maršrutai (Varšuva-Vilnius, Talinas-Vilnius).Parašė liutass Rodyti pranešimą
o kam i Talina is Varsuvos per Vilniu? Juk tiesiausias kelias per Kauna
Comment
-
O politika? Ar jau Baltarusija tuoj bus priimta į ES?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVaršuva-Gardinas-Minskas: 490km, Varšuva-Baltstogė-Kaunas-Vilnius-Minskas: 650km. Tiesiog matematika.
Per Bresta iš Maskvos į Varšuvą arčiau, o iš Vilniaus - Per Gardiną.
- 1 patinka
Comment
-
Oho kokia košė užvirė. Mąstymas toks, kad baltarusiai važinėtų vien į Varšuvą? Tai kuriam čia juoktis? Tačiau lendam giliau. Skirtumas 160km. Tai jei turim 240km/h vežę į Minską, tai baltarusiai labai skubės nusitiesti savo tiesesnę liniją į Varšuvą, tam kad sutaupytų 40 min?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVaršuva-Gardinas-Minskas: 490km, Varšuva-Baltstogė-Kaunas-Vilnius-Minskas: 650km. Tiesiog matematika.Paskutinis taisė B.S.; 2020.12.26, 18:53.
Comment
-
Gal ir tiestų. Kažkada. Dabar neturi iš ko, o ES narystė neaišku ar išvis kada bus. Esmė ne tame. Ar lietuviai, latviai, ir estai nori papildomų turistų? Ar Minsko prijungimas padidintų viso RB apkrovimą? Ar tai būtų naudinga? Čia retoriniai klausimai. Na bet jūs ir toliau dėjuokit kaip blogai kad RB ateis ir iki Vilniaus.Parašė VNS Rodyti pranešimąNet neabejoju, kad tiestų. 100 proc. Ar čia primint "gražias" latvių ir lietuvių bendradarbiavimo istorijas?
Comment
Comment