2020 m. padėtis dar, švelniai tariant, kita buvo.
Berods dabar iš Kinijos konteineriniai traukiniai tiesiai į Lietuvą nebevažiuoja.
Iki tol net Minskas-Vilnius tiesioginis keleivinis sėkmingai kursavo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Ai, pamelavau, konteineriai kiniški ant LG platformų. Pandeminis 2020 rugsėjis, nebeegzistuojanti Lentvario pervaža.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, dabar aplink Lentvarį bilda vagonai su rusiškų įmonių pavadinimais, iki karo 80% būdavo vagonų su "Belaruskali", kartą net kiniškus hieroglifus mačiau ant vagonų. Visos tos logistikos grandinės nutrūks persiuvus Vilnius–Kaunas. Tada, matyt, visa tai bildės ne į Klaipėda, o į Liepoją ar Rygą. Klausimas, kokios grandinės atsiras vietoj jų, jei standartine vėže galima būtų pasiekti dar Vilnių, Kauną ir dabar galima.
Grįžtant prie Rail Baltica Ii konteksto: o kaip tarpukariu buvo organizuotas susisiekimas geležinkeliu tarp Lietuvos ir Latvijos? Buvo persėdama Metenėje?
Netikėtas atsakymas: anot 1930 metų žemėlapio iš Rygos geležinkelių muziejaus, Rygos mazge buvo europinė ir rusiška vėžė, europinė siekė Čierukalns (ar Jugla), Šķirotava ir uostą Pētersala rajone.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.06.23, 02:08.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTiesiog jūsų parašymo supratau, kad 1520 m vėže žmonės ir kroviniai važiuoja, o jau 1435 mm vengs važiuoti kažkodėl.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Infrastruktūros standartai egzistuoja ne todėl, kad kažkas yra modernu arba kažkas kažkam nepatinka.
Suderinamumas.
Nesakau, kad nereiktų persiūti. Tačiau turim suprasti, kad kažkuriuo metu kažkurį nežinomą laiką mes turėsim išlaikyti dviejų standartų infrastruktūrą. Kad ir pvz lokomotyvų užpildymas smėliu. Atrodo menkniekis, bet dažniausiai stotyje yra vienintelis kelias, kuriame yra toks įrenginys.
Tiesiog jūsų parašymo supratau, kad 1520 m vėže žmonės ir kroviniai važiuoja, o jau 1435 mm vengs važiuoti kažkodėl.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Atleiskite, gal galite patikslinti, ką norėjote pasakyti?
Suderinamumas.
Nesakau, kad nereiktų persiūti. Tačiau turim suprasti, kad kažkuriuo metu kažkurį nežinomą laiką mes turėsim išlaikyti dviejų standartų infrastruktūrą. Kad ir pvz lokomotyvų užpildymas smėliu. Atrodo menkniekis, bet dažniausiai stotyje yra vienintelis kelias, kuriame yra toks įrenginys.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Man pasakojo istoriją kai darbų vykdytojas bandė priduoti 1520 mm geležinkelio kelią. 1520 mm - tarp bėgių ašių. Kažkodėl nepriėmė.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Persiųti visus bėgius, perkloti visus betoninius pabėgius, pakeisti visus riedmenis. Man skamba, kaip dešimtmečio trukmės projektas, kurio metu visur sumaištis, paralyžiuotas eismas, šimtamilijoninės investicijos ir abejotina grąža.
https://www.err.ee/1608705319/euroop...iljardit-eurot
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tas, kas ir dabar
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
O tai nežinote kiek autobusų važiuoja į Rygą? Mano skaičiavimais apie 15 per dieną. Dar yra skrydžiai, tai irgi keleiviai. Na ir paskutinis dalykas tai tie kurie vairuoja mašinas. Nutiesus europinę vežę nuo Vilniaus iki Kauno, kur bus sujungta su pagrindine trasa kelionės laikas sumažės tiek, kad su juo nemanau, kad kažkas gali konkuruoti. Visgi pagrindinis dalykas, pagal kurį žmonės renkasi kaip keliauti tai trukmė, laiko patogumas.
Na gal kažkam dar pinigai, bet nemanau, kad bilietas kainuos daugiau negu skrydis. Čia ne UK.
Turint lygiagrečius kelius, tokį pakeitimą padaryti įmanoma.
Neturint, nežinomam laikui įsiveli į darbą izoliuotų salų režimu.
Uostas - vienkelis, kaip ir Kaunas - Radviliškis. Kaip ir Radviliškis - Panevėžys.
Ištraukite pagaliau galvą iš keleivio perspektyvos. Ne jie veža grūdus į uostą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kas važiuos?
Na gal kažkam dar pinigai, bet nemanau, kad bilietas kainuos daugiau negu skrydis. Čia ne UK.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pasijungus prie RailBaltica vėžės Ryga dar greičiau taptų pasiekiama. O šiaip reiktų vienu kartu persiūt visus bėgius. Netikiu, kad toks projektas sudėtingiau nei statyt dubliuojančią liniją.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Persiųti visus bėgius, perkloti visus betoninius pabėgius, pakeisti visus riedmenis. Man skamba, kaip dešimtmečio trukmės projektas, kurio metu visur sumaištis, paralyžiuotas eismas, šimtamilijoninės investicijos ir abejotina grąža.
Dėl grąžos tai turbūt pagrindinė grąža - karinė. Ir supaprastintas operavimas. Visgi europinė vėžė šiaip ar taip atsiras. Turėt dvi skirtingas vėžes su skirtingais riedmenim ilgainiui nebus efektyvu.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPasijungus prie RailBaltica vėžės Ryga dar greičiau taptų pasiekiama. O šiaip reiktų vienu kartu persiūt visus bėgius. Netikiu, kad toks projektas sudėtingiau nei statyt dubliuojančią liniją.
Komentuoti:
-
Kad sudėtingiau, tai ne, tačiau vis tiek - keisti reikėtų viską, išskyrus pylimus. Ne medinių pabėgių laikai, kad užtektų perkalti vieną bėgį.
O jei norėtumėm turėti didesnius greičius, reikėtų tiesinti kreives, tad tektų ir pylimą judinti.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Ta prasme, atsisakyti susisiekimo tarp Vilniaus ir Šiaulių, Klaipėdos, Rygos?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąO jei rimtai tai pirma būtų galima pakeist esamą vėžę. O jau po to optimizuot jei pinigų liktų.
Komentuoti:
-
Tai ministras ir nežada siekti. Nustūmė tolyn, kai jau nebebus ministras, kad klausimus spręstų sekantis.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
BNS 2025.06.13
Susisiekimo ministras nežada siekti ES finansavimo „Rail Balticos“ atkarpai tarp Vilniaus ir Kauno
https://www.vz.lt/statyba-ir-nt/2025...r-kauno-569331
Made in Vilnius 2025.06.19
Susisiekimo ministras persigalvojo: „Vilnius – neatsiejama „Rail Baltica“ projekto dalis“
„Projektas „Rail Baltica“ yra strateginis ir bus įgyvendinamas etapais. Pirmasis etapas užtikrina Lietuvos sujungimą su Vakarų Europa per Kauną, o antrajame numatyta europinės geležinkelio vėžės plėtra iki Vilniaus.
Galiu patikinti, kad Vilnius yra neatsiejama „Rail Baltica“ dalis, tačiau ji bus įgyvendinta jau po 2030 metų, užbaigus pagrindinės linijos statybas“, – sako susisiekimo ministras E. Sabutis.
https://madeinvilnius.lt/transportas...rojekto-dalis/
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: