Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ifl
    replied
    Nekalbu apie tunelius ir stoties perkėlimą. Man tiesiog įdomu pasidarė, kodėl reikėjo tiest naują "kreivą" vėžę, o ne lygiagrečią esamam trumpiausiam tiesiam keliui nuo Kaišiadorių. Kelionės laikas iki Kauno pailgėja, nes kelias tampa ilgesnis.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Tai kad įtartini tie projektuotojai, negali savo mąstysenos išvaduoti iš caro laikų projektų. Kur daugiau gyvena žmonių, Kauno centre ar tarkim Šilainiuose? Vilniaus senamiestyje ar Justiniškėse Fabuose Viršuluose? Tad apie žmonių srautus jų supratimas kelia klausimų
    Panevežy išsivadavo iš caro projektų – forumas nepatenkintas. Stotis kokioj nors Tadandėj būtų dar mažiau patogi daugumai vilniečių, nei dabartinė, apie sinergiją su oro uostais galima būtų pamiršt. Ir taip Rail Baltica bus brangiausias bet kada statytas Lietuvoje infrastruktūros objektas, keletas procentų BVP, svajoti apie tunelius iki naujos stoties po Spaudos rūmais – atitrūkimas nuo realybės.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    O taip, pamokykim transporto projektuotuojus projektuoti transportą. Jie, be abejo, apie keleivių srautus nepagalvojo.
    Tai kad įtartini tie projektuotojai, negali savo mąstysenos išvaduoti iš caro laikų projektų. Kur daugiau gyvena žmonių, Kauno centre ar tarkim Šilainiuose? Vilniaus senamiestyje ar Justiniškėse Fabuose Viršuluose? Tad apie žmonių srautus jų supratimas kelia klausimų

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O bėgių linijas nereiktų braižyti pagal keleivių srautus, o ne geografiją? Įdomu, koks procentas keleivių važiuojančių iš Vilniaus į Kauną važiuoja būtent į KUN.
    Tai kad tos pietinės alternatyvos kaip tik ėjo visiškais laukais. Ir bendras ilgis net didesnis!
    išsišakojimas yra ar ne 5km nuo dabartinio 1520mm geležinkelio, tai ne kaži koks lankas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O bėgių linijas nereiktų braižyti pagal keleivių srautus, o ne geografiją? Įdomu, koks procentas keleivių važiuojančių iš Vilniaus į Kauną važiuoja būtent į KUN.
    O taip, pamokykim transporto projektuotuojus projektuoti transportą. Jie, be abejo, apie keleivių srautus nepagalvojo.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    O kiek laiko vien dėl to priverstinio užsukimo pailgėja kelionė iki Kauno?
    Tai dar neaišku, kurį sprendimą oro uoste pasirinks. S5 variante akligatvio iki egzistuojančio terminalo nėra, yra stotis miškuose tarp pakilimo tako ir Neveronių. Ar bus kažkoks autobusiukas-šaudyklė iki terminalo, ar išvystys naują terminalą prie stoties, dar matysim. Bet šiaip ar taip, nieko priverstinio ten nėra, ekspresai galės lėkti nestodami oro uoste.
    Paskutinis taisė alga; 2022.01.20, 15:23.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.
    O bėgių linijas nereiktų braižyti pagal keleivių srautus, o ne geografiją? Įdomu, koks procentas keleivių važiuojančių iš Vilniaus į Kauną važiuoja būtent į KUN.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    O kiek laiko vien dėl to priverstinio užsukimo pailgėja kelionė iki Kauno?
    Pailgėja dydžiu lygiu kelio ilgiui padalintui iš vidutinio greičio. Dalis traukinių gal nebus priverstinai stabdomi oro uoste.
    Paskutinis taisė Sula; 2022.01.20, 14:55.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.
    O kiek laiko vien dėl to priverstinio užsukimo pailgėja kelionė iki Kauno?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą
    Sveiki, gal galite paaiškinti, kodėl pasirinktas S5 variantas, t.y. VNO-Vilnius-KUN-Kaunas, o ne VNO-Vilnius-Kaunas-KUN? Juk tiesi linija palei seną vėžę nuo Kaišiadorių iki Kauno būtų daug greitesnis variantas. Manau, kad daugumai keleivių aktualus kuo greitesnis susiekimas tarp miestų keliaujant į ir iš darbo, o oro uostas rūpi tik daug mažesnei daliai.
    Elementariausias paaiškinimas būtų, kad oro uostas yra geografiškai gerokai arčiau Vilniaus nei Kauno GS.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Sveiki, gal galite paaiškinti, kodėl pasirinktas S5 variantas, t.y. VNO-Vilnius-KUN-Kaunas, o ne VNO-Vilnius-Kaunas-KUN? Juk tiesi linija palei seną vėžę nuo Kaišiadorių iki Kauno būtų daug greitesnis variantas. Manau, kad daugumai keleivių aktualus kuo greitesnis susiekimas tarp miestų keliaujant į ir iš darbo, o oro uostas rūpi tik daug mažesnei daliai.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Ar aš čia ką praleidau, ar jie su RB atšaka į Vilnių planuoja "atgaivinti" Panerių tuneli? Pagal žemėlapį taip atrodo, bet kažkaip to tikrai neįsivaizduoju...
    Na jei atgaivinimu vadinti visiškai naujo tunelio, greta senojo, statybą, tada taip.

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Ar aš čia ką praleidau, ar jie su RB atšaka į Vilnių planuoja "atgaivinti" Panerių tuneli? Pagal žemėlapį taip atrodo, bet kažkaip to tikrai neįsivaizduoju...

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Susisiekimo ministerija patvirtino, kur turėtų būti tiesiama nauja europinės vėžės „Rail Baltica“ geležinkelio linija nuo Kauno iki Vilniaus. Nuspręsta, kad „visų suinteresuotų šalių poreikius labiausiai atitinka vadinamoji šiaurinė S5 alternatyva“, pranešė ministerija.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Štai turiu Pesa 630 DMU prariedančio prie Lentvario video. Kol traukinys toliau už ~50 m, jo garsą užgožia šalia kleksintis dyzelis. https://youtu.be/0Yv3-UUnxLw

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai kad visur traukiniai važiuoja gana tyliai, kur bėgiai tinkamai suremontuoti. Ir Lietuvoje jie gana tyliai važiuoja.
    Taip. Elektriniai keleiviniai ant suvirintų bėgių tylūs. Belaruskali dešimčių tonų vagonai ir per gerus bėgius ūžia garsiai.

    Kolega nusipirko tarpukariu statytą vokišką namą per 50 m nuo Wrocław-Leśnica stoties, geležinkelio kaimynystė gyvent netrukdo nei kiek, bet namas už tuos pačius pinigus išėjo daug prabangesnis. Esu pas jį nakvojęs, važiuojančių pro šalį traukinių nesigirdėjo visai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai kad visur traukiniai važiuoja gana tyliai, kur bėgiai tinkamai suremontuoti. Ir Lietuvoje jie gana tyliai važiuoja.
    Na tai čia tada tokia pat kompensacija kaip tiem kuriem vėjo malūnai negražu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Nežinau ar galima sulyginti RB važiuosiančius tarukinius su tais kurie važinėja Vokietijoje, bet ten triukšmo taršos klausimas išspręstas kitaip - traukiniai važiuoja labai tyliai, net esant gana netoli beveik nesigirdi traukinio. Nežinau kaip jie tai pasiekė, bet likau labai maloniai nustebintas išsinuomavęs viešbutį "pigiai nes prie geležinkelio bėgių".
    Tai kad visur traukiniai važiuoja gana tyliai, kur bėgiai tinkamai suremontuoti. Ir Lietuvoje jie gana tyliai važiuoja.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Nežinau ar galima sulyginti RB važiuosiančius tarukinius su tais kurie važinėja Vokietijoje, bet ten triukšmo taršos klausimas išspręstas kitaip - traukiniai važiuoja labai tyliai, net esant gana netoli beveik nesigirdi traukinio. Nežinau kaip jie tai pasiekė, bet likau labai maloniai nustebintas išsinuomavęs viešbutį "pigiai nes prie geležinkelio bėgių".

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Štai aktualus puslapis iš "05_Koncepcija_ Grafine dalis_ S5 alternatyva.pdf":
    Attached Files

    Komentuoti:

Working...
X