Parašė ignaloidas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Parašė ojojoj Rodyti pranešimą
Na bet db visi suprantam tada, kad tiek Kaunas "užkampyje" tiek ir Kauno oro uostas yra su tokiu projekto išpildymu. Čia lygiai tas pats kai reikia nuvažiuot db iš Kauno į Klaipėdą su persėdimu Kaišiadoryse arba Jonavoje. Absurdas.
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Tai kad visos svarstytos Kaunas-Vilnius alternatyvos turėjo praktiškai tokį patį trikampį be jokių pokyčių, nemačiau jokio oficialesnio siūlymo/alternatyvos kaip pravažiuoti pro oro uostą tam kad link Rygos važiuoti. Nelabai bųtų variantų kitaip padaryti nevažiuojant per namus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ojojoj Rodyti pranešimąRealiai jei pvz iš Vilniaus bus važiuojama greituoju traukiniu į Rygos pusę ar toliau, tai Kauno oro uoste turėtų būti sustojimas ir važiuojant iš kitos pusės taip pat. Pagal ankstesnius pateiktus planus niekaip man nesimatė kaip tas traukinys galėtų pasiekti tą Kauno oro uostą, nes tam susikirtime kažkoks kelių trikampis ten būdavo ir atrodydavo, kad atvažiavęs traukinys pvz iš Vilniaus užsuka į Kauno oro uostą, o poto norint judėti į pvz Rygos pusę turi pradėti važiuoti atgal. Ar čia normalu? Kažkokia nesamonė. Arba aš kažko nesuprantu? Pusė alternatyvių vėžių tarp Vilniaus ir Kauno buvo su normaliu pravažiavimu pro Kauno oro uostą, o kitos tokios kaip mano minima aukščiau ir kiek supratau yra patvirtinta ta man neaiški privažiamoji shema.
Idomu kaip jūs kolegos suprantate vežę prie Kauno oro uosto?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Realiai jei pvz iš Vilniaus bus važiuojama greituoju traukiniu į Rygos pusę ar toliau, tai Kauno oro uoste turėtų būti sustojimas ir važiuojant iš kitos pusės taip pat. Pagal ankstesnius pateiktus planus niekaip man nesimatė kaip tas traukinys galėtų pasiekti tą Kauno oro uostą, nes tam susikirtime kažkoks kelių trikampis ten būdavo ir atrodydavo, kad atvažiavęs traukinys pvz iš Vilniaus užsuka į Kauno oro uostą, o poto norint judėti į pvz Rygos pusę turi pradėti važiuoti atgal. Ar čia normalu? Kažkokia nesamonė. Arba aš kažko nesuprantu? Pusė alternatyvių vėžių tarp Vilniaus ir Kauno buvo su normaliu pravažiavimu pro Kauno oro uostą, o kitos tokios kaip mano minima aukščiau ir kiek supratau yra patvirtinta ta man neaiški privažiamoji shema.
Idomu kaip jūs kolegos suprantate vežę prie Kauno oro uosto?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pristatyti „Rail Baltica“ atkarpos Kaunas–Vilnius specialiojo plano sprendiniai
Praėjusią savaitę Vilniuje vykusiame baigiamajame susirinkime aptarti patikslinti „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius specialiojo plano sprendiniai. Papildomai buvo pratęstas pasiūlymų priėmimas per TPS „Vartų“ informacinę sistemą – čia jie gali būti teikiami iki rugpjūčio 22 d.
Viso iki šiol užregistruoti 93 klausimai ir pasiūlymai dėl suplanuotų teritorijų infrastruktūros plėtrai. Daugiausia pasiūlymų gauta dėl susisiekimo, privažiavimų prie sklypų ar statinių. Juos analizuojant jau planuojami galimi pakeitimai – kai kur išsaugoti statiniai, išperkama mažiau žemės, suplanuoti nauji infrastruktūros objektai ar pakeista kelių schema, mažinant įtaką vystomam verslui.
Visi klausimai ir pasiūlymai bus įvertinti specialistų per 10 darbo dienų nuo susirinkimo dienos, į juos bus atsakoma individualiai iki rugpjūčio 23 d. „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius specialųjį planą numatoma patvirtinti iki šių metų pabaigos.
Renginyje taip pat pristatyti patikslinti privažiavimo prie sklypų sprendiniai, geležinkelio trasa ties Rykantais, techniniai sprendiniai ir greitojo geležinkelio parametrai. Rengiant ruožo Kaunas–Vilnius specialiojo teritorijų planavimo dokumentą buvo numatyta daugiau dviejų lygių pravažiavimų ir praėjimų per geležinkelį. Renginio metu visuomenė galėjo gauti konsultacijas konkrečiai su jų sklypais susijusiais klausimais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
"LTG pristato koreguotus „Rail Baltica“ ruožo tarp Kauno ir Vilniaus sprendinius."
"Bendrovė praneša, kad Vilniaus, Kauno rajonų, Elektrėnų, Jonavos, Kaišiadorių, Trakų ir šalia esančių vietovių gyventojai, bendruomenės, susijusios organizacijos bei verslo atstovai kviečiami dalyvauti teritorijų planavimo procese, iki rugpjūčio 9 d. teikti pasiūlymus rengiamam planui."
https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz8de5fbVvx
Mano pageidavimų sąrašas:
Paskutinis taisė B.S.; 2024.06.20, 02:20.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Kauno ir Vilniaus oro uostus planuoja sujungti nauja geležinkelio vėže
https://kaunas.kasvyksta.lt/2024/06/...zinkelio-veze/
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė drulia Rodyti pranešimą
Pagaliau, kiek čia pavėlavo, apie 15 mėnesių tik.
Komentuoti:
-
Parašė DKL Rodyti pranešimąPradedamas viešinti atnaujintas Vilnius-Kaunas Rail Baltica trasos specialusis planas:
https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...gimo-etapas-6/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pradedamas viešinti atnaujintas Vilnius-Kaunas Rail Baltica trasos specialusis planas:
https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...gimo-etapas-6/
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Į Vaidotus šiaip ar taip bus standartinės vėžės bėgiai. Nesunku ir iki oro uostu užžiedint. Klausimas, ar papildomas kelionės laikas bus priimtinas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man rodos, Rail Baltica projektuojama su ne didesniais už 8‰ gradientais, mėlynas variantas atsidurtų keliasdešimt metrų po oro uostu. Apie posūkių spindulius išvis tyliu. Raudonas variantas eina per gyvenamuosius ir pramoninius rajonus, ten po visur tunelį daryt? Traukiniai, aišku, gražu, bet jei tavo vaikštomą mišką kerta geležinkelis, tai iš vienos pusės į kitą lengvai nepavaikščiosi. #zuikių_gatvė.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąTai čia nuo oro priklauso ar kaip? Vieną dieną skundžiamės kaip Ryga statosi kosmines stotis o mes ne, kitą dieną kad patogesnė stotis yra pinigų išmetimas, ar jų išleidimas kitų sąskaita.
P.S.: Ir išvis, ilguoju laikotarpiu reiktų planuoti kažką tokio, su požemine stotimi kažkur NMC. Tam, kad 1)stotis būtų arčiau gyventojų tankumo centro, 2)nereikėtų važinėti pirmyn-atgal per Vilniaus stotį, kai gali toliau važiuoti toliau link Kauno.
Latviai gal pritrūks pinigų šiam kartui, bet bent jau turi planą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąTai čia nuo oro priklauso ar kaip? Vieną dieną skundžiamės kaip Ryga statosi kosmines stotis o mes ne, kitą dieną kad patogesnė stotis yra pinigų išmetimas, ar jų išleidimas kitų sąskaita.
P.S.: Ir išvis, ilguoju laikotarpiu reiktų planuoti kažką tokio, su požemine stotimi kažkur NMC. Tam, kad 1)stotis būtų arčiau gyventojų tankumo centro, 2)nereikėtų važinėti pirmyn-atgal per Vilniaus stotį, kai gali toliau važiuoti toliau link Kauno.
Latviai gal pritrūks pinigų šiam kartui, bet bent jau turi planą.
Taip ir šitos požeminės stoties statyba yra atspindys kažkokio nepilnavertiškumo komplekso, nes latviai ten stotis už šimtus mln. eurų statosi, tai ir mums būtinai reikia brangios ir požeminės. Nors galima padaryti taip pat funkcionaliai, bet pigiau ir paprasčiau. Dar reikia prisiminti ir eksploataciją ne tik einamuoju metu (elektra apšvietimui, vėdinimui), bet ir po kelių dešimtmečių - hidroizoliacijos sprendiniai ir kt.. Bet juk nepavyks pasemti milijardų iš ES, nors realybė turbūt bus kaip visada - lėšų KNS - VLN atkarpos statybai ims trūkti ir bus braukiamas brūkšnys ko nestatyti, o ši stotis ir bus žemiausioje eilėje prioritetų sąraše.
Jeigu planuoti kažką NMC, tai reikia planuoti dabar ir nusimatyti rezervines teritorijas, nes ilguoju laikotarpiu tankėjant miestui, be numatytų erdvių tam, tai teliks tik gražiomis svajonėmis. Todėl ką ir akcentuoju - planavimas svarbus, bet jis turi būti realistiškas ir pamatuotas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Galima suplanuoti realius objektus pagal situaciją bei logiką, arba galima suplanuoti tokius, kokie niekaip neracionalūs, bet "faini", tačiau jų niekada ir nepastatyti. Arba pastatyti, bet kažkieno kito sąskaitą.
P.S.: Ir išvis, ilguoju laikotarpiu reiktų planuoti kažką tokio, su požemine stotimi kažkur NMC. Tam, kad 1)stotis būtų arčiau gyventojų tankumo centro, 2)nereikėtų važinėti pirmyn-atgal per Vilniaus stotį, kai gali toliau važiuoti toliau link Kauno.
Latviai gal pritrūks pinigų šiam kartui, bet bent jau turi planą.Paskutinis taisė B.S.; 2024.04.17, 04:20.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Iš kur šis brėžinys?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: