Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Tipiškas žurnalistų ar pranešimų spaudai rašytojų nusipezėjimas. "Everything you read in the newspapers is absolutely true except for the rare story of which you happen to have firsthand knowledge"
https://www.epsilontheory.com/gell-mann-amnesia/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jis kalbėjo apie laikus kai būdavo mažiau nei valanda. Tiesa 48 nelabai būdavo, nebent be sustojimų paleistas būtų buvęs, gal tada priartėjęs būtų prie tie. Kažkas apie 55min buvo su bent vienu sustojimu.
Komentuoti:
-
Ir esamu geležinkeliu galima pasiekti greitesnę kelionę. Tereikia tik nutiesti trečiąjį kelią tarp Panerių ir Kaišiadorių, įrengti ilgesnius 160 km/h ruožus. Ir kelionė esamu modernizuotu geležinkeliu galėtų siekti 45 min. Bet tai daug pigiau. Aišku, čia visi tuoj apie tiesioginį susisiekimą su Europa pradės... Jau daug kartų siūlytas variantas - Talgo traukiniai su keičiamu vėžės pločiu, kurio keitimas užtrunka viso labo 2-3 minutes ir vyksta maršruto eigoje kartu su keleiviais...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Neužmirškime, kad vienas iš pagrindinių tikslų buvo pajungti KUN-Kauno oro uostą. Gal tai lemia pasirinktą kelio trajektoriją.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąLaiko sutaupymas didelis, nes ekspresu kelionė išeis tik 38 min. Dabar greičiausias – 71 min.
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Labai blogai, kad trasos ilgis ilgesnis, bei kad i Kauną važiuojama netiesiogiai.Paskutinis taisė Lettered; 2022.10.19, 07:32.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Laiko sutaupymas didelis, nes ekspresu kelionė išeis tik 38 min. Dabar greičiausias – 71 min.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Koks skirtumas jei vis vien bus prijungti? Beje, pro Lentvario GS eis šalia esamo kelyno.
Blogai, kad nėra prijungti Elektrėnai.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne tik neprijungti Elektrėnai, bet dar ir trasos ilgis gausis ilgesnis nei senosios trasos. Ir visos milijardinės investicijos, kad sutaupyti 10 min.
O dėl Elektrėnų tikrai gaila. Kaip jau rašiau prieš metus, pritraukus trasą prie Elektrėnų, eiti nuo geležinkelio stoties praktiškai į bet kurį miesto tašką reikėtų ne ilgiau kaip 6-12 minučių (o tai yra 13 000 gyventojų turintis miestas!). Retai pasitaiko galimybė įrengti naują geležinkelio stotį, kuri būtų taip arti daugelio gyventojų ir tuo pačiu toje stotyje stotų jau esami populiariausi šalies maršrutai (išskyrus ekspresus).
Susisiekimo ministerija atsakė, kad jungtis į Elektrėnus galėtų atsirasti kažkada vėliau
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Tai vienintelis miestelis, kuris nesugebėjo pasijungti, yra didžiausias iš jų - Elektrėnai. Liūzerių liūzeriai, būtų tereikėję pirštą pajudinti kelis kartus nuo projekto pradžios - nesugebėjo nei to.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne tik neprijungti Elektrėnai, bet dar ir trasos ilgis gausis ilgesnis nei senosios trasos. Ir visos milijardinės investicijos, kad sutaupyti 10 min.
Komentuoti:
-
Ar yra netyčia pas ką nors po ranka tiksli trasa, kur tas geležinkelis eis?
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Koks skirtumas jei vis vien bus prijungti? Beje, pro Lentvario GS eis šalia esamo kelyno.
Blogai, kad nėra prijungti Elektrėnai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąBet ar galima sakyti, kad trasa eis šalia dabartinio jei ji neis nei pro Kaišiadoris, nei pro Vievį, nei pro Lentvarį? Jie tik papildomai bus sujungti.
Blogai, kad nėra prijungti Elektrėnai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąBet ar galima sakyti, kad trasa eis šalia dabartinio jei ji neis nei pro Kaišiadoris, nei pro Vievį, nei pro Lentvarį? Jie tik papildomai bus sujungti.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Bet ar galima sakyti, kad trasa eis šalia dabartinio jei ji neis nei pro Kaišiadoris, nei pro Vievį, nei pro Lentvarį? Jie tik papildomai bus sujungti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ar yra netyčia pas ką nors po ranka tiksli trasa, kur tas geležinkelis eis?Susisiekimo ministerija patvirtino, kur turėtų būti tiesiama nauja europinės vėžės „Rail Baltica“ geležinkelio linija nuo Kauno iki Vilniaus.
Nuspręsta, kad „visų suinteresuotų šalių poreikius labiausiai atitinka vadinamoji šiaurinė S5 alternatyva“, pranešė ministerija. Atšaka bus sujungti Lentvario, Vievio ir Kaišiadorių miestai, tai nebuvo numatyta kitose pietinėse alternatyvose.
Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7i496YkoD
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą„Rail Baltica“ nuo Kauno iki Vilniaus bus tiesiama šalia dabartinio geležinkelio
Plačiau: https://sa.lt/rail-baltica-nuo-kauno...-gelezinkelio/
Komentuoti:
-
„Rail Baltica“ nuo Kauno iki Vilniaus bus tiesiama šalia dabartinio geležinkelio
Planuojama jį tiesti šalia esamo 1520 mm vėžės geležinkelio. Rengiant specialųjį planą, numatytos jungtys su Vievio ir Kaišiadorių stotimis, Vilniaus intermodaliniu terminalu, Vilniaus ir Kauno oro uostais, antradienį pranešė Susisiekimo ministerija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
„Rail Baltica“: perkamos projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos ruožui „Kaunas-Vilnius“
https://www.rail-baltica.lt/naujieno...aunas-vilnius/
Vasario 28 d. paskelbtas naujas viešojo pirkimo konkursas dėl projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų, skirtų ruožo „Kaunas-Vilnius“ statybai. Konkursą Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos užsakymu organizuoja bendra Baltijos šalių įmonė „RB Rail AS“, koordinuojanti projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimą Baltijos šalyse.
Viešojo pirkimo konkursą sudaro du etapai. Pirmasis iš jų yra kvalifikacinis. Paraiškos Latvijos viešųjų pirkimų sistemoje EIS gali būti teikiamos iki 2022 m. balandžio 14 d. Antrasis konkurso etapas yra pasiūlymų teikimo ir derybų etapas. Iki šių metų pabaigos planuojama pasirašyti naujos 64 km ilgio linijos nuo Kauno miesto mazgo iki Vilniaus miesto mazgo projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų sutartį.Preliminarią „Rail Baltica“ magistralės atkarpos „Kaunas–Vilnius“ apimtį sudaro maždaug 64 km ilgio ir 1435 mm pločio dvikelis geležinkelis, maždaug 16 km esamos 1520 mm pločio geležinkelio linijos rekonstrukcija, 3 pralankos, 10 kelio viadukų, 1 kelio tunelis, 13 geležinkelio viadukų, 8 laukinių gyvūnų perėjos, 15 pralaidų ir kita infrastruktūra bei inžineriniai tinklai.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: