Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • tivoli
    replied
    Kažkaip įdomiai atrodo, kai "raudona" trąsa eina pro Lentvarį, bet ne pro Kaišiadorius. Neabejoju, kad yra tam tikri argumentai (aplinkosauginiai, sklypų išpirkimas, infrastruktūros kaina ir pan), bet... (1) Jeigu svarbu surasti, kuo trumpesnį ir greitesnį maršrutą, tai kodėl tas vingis tarp tarp Vilniaus ir Lentvario paliktas? Negalima buvo kažkokio maršruto tiesesnio maršruto bent per Grigiškes (iki jų lyg eina geležinkelis) iki Rykantų surasti aplenkiant Lentvarį? (2) Jeigu svarbu turėti trasą, kad sujungti kuo daugiau reikšmingų miestų, tai kodėl tada Elektrėnai aplenkiami? Čia nebus, kai bandai kompromisų ieškoti tarp vieno ir kito, bet galiausiai pasirenki tokį kompromisą, kai niekas nėra patenkintas rezultatu...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Tipiškas žurnalistų ar pranešimų spaudai rašytojų nusipezėjimas. "Everything you read in the newspapers is absolutely true except for the rare story of which you happen to have firsthand knowledge"
    Tai vadinama Gell-Mann Amnesia

    https://www.epsilontheory.com/gell-mann-amnesia/

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Jis kalbėjo apie laikus kai būdavo mažiau nei valanda. Tiesa 48 nelabai būdavo, nebent be sustojimų paleistas būtų buvęs, gal tada priartėjęs būtų prie tie. Kažkas apie 55min buvo su bent vienu sustojimu.
    Gal kas žino, kodėl dabar greičiausias traukinys tarp Vilniaus ir Kauno važiuoja net 1h 09min (12:30 Vilnius-Kaunas)? Šis traukinys stoja 3 kartus (Lentvaryje, Vievyje, Kaišiadoryse), juk panaikinus šiuos sustojimus tikrai nebūtų toks didelis pagreitėjimas. Dar palyginus neseniai Kaunas-Vilnius traukinys važiavo 59 min (tiesa, tik vienas reisas): Traukiniu iš Kauno į Vilnių – per 59 minutes | PasaulisKišenėje.lt (15min.lt). Juk po to dar vyko kažkokie geležinkelio modernizacijos darbai. O dar seniau, kur aš jau per jaunas prisiminti, kaip suprantu iš kitų pasakojimų, kelionė buvo dar greitesnė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir esamu geležinkeliu galima pasiekti greitesnę kelionę. Tereikia tik nutiesti trečiąjį kelią tarp Panerių ir Kaišiadorių, įrengti ilgesnius 160 km/h ruožus. Ir kelionė esamu modernizuotu geležinkeliu galėtų siekti 45 min. Bet tai daug pigiau. Aišku, čia visi tuoj apie tiesioginį susisiekimą su Europa pradės... Jau daug kartų siūlytas variantas - Talgo traukiniai su keičiamu vėžės pločiu, kurio keitimas užtrunka viso labo 2-3 minutes ir vyksta maršruto eigoje kartu su keleiviais...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Neužmirškime, kad vienas iš pagrindinių tikslų buvo pajungti KUN-Kauno oro uostą. Gal tai lemia pasirinktą kelio trajektoriją.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Laiko sutaupymas didelis, nes ekspresu kelionė išeis tik 38 min. Dabar greičiausias – 71 min.
    Dabar ekspreso nėra, jei toks būtų, tai kokį 50 min. užtruktų.

    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Labai blogai, kad trasos ilgis ilgesnis, bei kad i Kauną važiuojama netiesiogiai.
    Įdomu, kiek dabar vilniečių važinėja skristi iš KUN, kad būtų vertos tokios investicijos ir visi važiuojantys Kaunas - Vilnius turėtų be reikalo tokį lanką daryti.
    Paskutinis taisė Lettered; 2022.10.19, 07:32.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Laiko sutaupymas didelis, nes ekspresu kelionė išeis tik 38 min. Dabar greičiausias – 71 min.
    Jis kalbėjo apie laikus kai būdavo mažiau nei valanda. Tiesa 48 nelabai būdavo, nebent be sustojimų paleistas būtų buvęs, gal tada priartėjęs būtų prie tie. Kažkas apie 55min buvo su bent vienu sustojimu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Koks skirtumas jei vis vien bus prijungti? Beje, pro Lentvario GS eis šalia esamo kelyno.
    Blogai, kad nėra prijungti Elektrėnai.
    Keleiviams nėra skirtumo, skirtumas mums čia besidomintiems, kuriems pateiktas neteisingas teiginys.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ne tik neprijungti Elektrėnai, bet dar ir trasos ilgis gausis ilgesnis nei senosios trasos. Ir visos milijardinės investicijos, kad sutaupyti 10 min.
    Laiko sutaupymas didelis, nes ekspresu kelionė išeis tik 38 min. Dabar greičiausias – 71 min.


    O dėl Elektrėnų tikrai gaila. Kaip jau rašiau prieš metus, pritraukus trasą prie Elektrėnų, eiti nuo geležinkelio stoties praktiškai į bet kurį miesto tašką reikėtų ne ilgiau kaip 6-12 minučių (o tai yra 13 000 gyventojų turintis miestas!). Retai pasitaiko galimybė įrengti naują geležinkelio stotį, kuri būtų taip arti daugelio gyventojų ir tuo pačiu toje stotyje stotų jau esami populiariausi šalies maršrutai (išskyrus ekspresus).
    Susisiekimo ministerija atsakė, kad jungtis į Elektrėnus galėtų atsirasti kažkada vėliau

    Click image for larger version

Name:	elektrenu-atsaka-2-miestas.png
Views:	353
Size:	1,04 MB
ID:	1999993

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Tai vienintelis miestelis, kuris nesugebėjo pasijungti, yra didžiausias iš jų - Elektrėnai. Liūzerių liūzeriai, būtų tereikėję pirštą pajudinti kelis kartus nuo projekto pradžios - nesugebėjo nei to.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ne tik neprijungti Elektrėnai, bet dar ir trasos ilgis gausis ilgesnis nei senosios trasos. Ir visos milijardinės investicijos, kad sutaupyti 10 min.
    Labai blogai, kad trasos ilgis ilgesnis, bei kad i Kauną važiuojama netiesiogiai.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Ar yra netyčia pas ką nors po ranka tiksli trasa, kur tas geležinkelis eis?
    https://tiny.cc/rbaltica

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Koks skirtumas jei vis vien bus prijungti? Beje, pro Lentvario GS eis šalia esamo kelyno.
    Blogai, kad nėra prijungti Elektrėnai.
    Ne tik neprijungti Elektrėnai, bet dar ir trasos ilgis gausis ilgesnis nei senosios trasos. Ir visos milijardinės investicijos, kad sutaupyti 10 min.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Bet ar galima sakyti, kad trasa eis šalia dabartinio jei ji neis nei pro Kaišiadoris, nei pro Vievį, nei pro Lentvarį? Jie tik papildomai bus sujungti.
    Koks skirtumas jei vis vien bus prijungti? Beje, pro Lentvario GS eis šalia esamo kelyno.
    Blogai, kad nėra prijungti Elektrėnai.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Bet ar galima sakyti, kad trasa eis šalia dabartinio jei ji neis nei pro Kaišiadoris, nei pro Vievį, nei pro Lentvarį? Jie tik papildomai bus sujungti.
    Tipiškas žurnalistų ar pranešimų spaudai rašytojų nusipezėjimas. "Everything you read in the newspapers is absolutely true except for the rare story of which you happen to have firsthand knowledge"

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Bet ar galima sakyti, kad trasa eis šalia dabartinio jei ji neis nei pro Kaišiadoris, nei pro Vievį, nei pro Lentvarį? Jie tik papildomai bus sujungti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ar yra netyčia pas ką nors po ranka tiksli trasa, kur tas geležinkelis eis?
    Susisiekimo ministerija patvirtino, kur turėtų būti tiesiama nauja europinės vėžės „Rail Baltica“ geležinkelio linija nuo Kauno iki Vilniaus.



    Nuspręsta, kad „visų suinteresuotų šalių poreikius labiausiai atitinka vadinamoji šiaurinė S5 alternatyva“, pranešė ministerija. Atšaka bus sujungti Lentvario, Vievio ir Kaišiadorių miestai, tai nebuvo numatyta kitose pietinėse alternatyvose.


    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7i496YkoD
    https://www.vz.lt/transportas-logist...skaunas-atsaka

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    „Rail Baltica“ nuo Kauno iki Vilniaus bus tiesiama šalia dabartinio geležinkelio



    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/rail-baltica-nuo-kauno...-gelezinkelio/
    Ar yra netyčia pas ką nors po ranka tiksli trasa, kur tas geležinkelis eis?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    „Rail Baltica“ nuo Kauno iki Vilniaus bus tiesiama šalia dabartinio geležinkelio

    Planuojama jį tiesti šalia esamo 1520 mm vėžės geležinkelio. Rengiant specialųjį planą, numatytos jungtys su Vievio ir Kaišiadorių stotimis, Vilniaus intermodaliniu terminalu, Vilniaus ir Kauno oro uostais, antradienį pranešė Susisiekimo ministerija.
    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/rail-baltica-nuo-kauno...-gelezinkelio/

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    „Rail Baltica“: perkamos projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos ruožui „Kaunas-Vilnius“
    https://www.rail-baltica.lt/naujieno...aunas-vilnius/

    Vasario 28 d. paskelbtas naujas viešojo pirkimo konkursas dėl projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų, skirtų ruožo „Kaunas-Vilnius“ statybai. Konkursą Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos užsakymu organizuoja bendra Baltijos šalių įmonė „RB Rail AS“, koordinuojanti projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimą Baltijos šalyse.

    Viešojo pirkimo konkursą sudaro du etapai. Pirmasis iš jų yra kvalifikacinis. Paraiškos Latvijos viešųjų pirkimų sistemoje EIS gali būti teikiamos iki 2022 m. balandžio 14 d. Antrasis konkurso etapas yra pasiūlymų teikimo ir derybų etapas. Iki šių metų pabaigos planuojama pasirašyti naujos 64 km ilgio linijos nuo Kauno miesto mazgo iki Vilniaus miesto mazgo projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų sutartį.
    Preliminarią „Rail Baltica“ magistralės atkarpos „Kaunas–Vilnius“ apimtį sudaro maždaug 64 km ilgio ir 1435 mm pločio dvikelis geležinkelis, maždaug 16 km esamos 1520 mm pločio geležinkelio linijos rekonstrukcija, 3 pralankos, 10 kelio viadukų, 1 kelio tunelis, 13 geležinkelio viadukų, 8 laukinių gyvūnų perėjos, 15 pralaidų ir kita infrastruktūra bei inžineriniai tinklai.

    Komentuoti:

Working...
X