Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Varge varge... Darydami šimtmečio projektą taip ir nesugebėjo išsivaduoti nuo caro lakų projektų. Galutinė stotelė vis tiek liko "Stanciya Minskaya" esanti
    Naujininkuose
    Kas čia per fantazijos? Vilniaus stotis buvo geležinkelyje Varšuva–SPB, ją pastačius Minske geležinkeliu dar nekvepėjo. Tai labiau "Varšavskaja". https://en.wikipedia.org/wiki/Histor...lway,_1857.jpg

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Wow, kaip jums dega. Manau jūsų idėjos bus aukštai įvertintos žengiant į šviesų nacionalsocialistinį ateitį.

    Iki Minsko jau yra modernizuota kažkiek. Bet ne esmė, prie ko čia tas geležinkelis iki Minsko. Taip ir priėjome prie to kad Lietuva pagrinde ruošiasi karui, o ne keleivių vežimui. Na, kol jūs kariausit, kiti darys biznį.
    Jeigu žmogus prieina prie tavęs, duoda į snuki, pavežioja surišęs bagažinėje tu po to išsitrauki piniginę ir siūlai biznį daryti? Jau geriau tada "nacionasocialistinė ateitis".

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Net neatsižvelgdami, kad į Lietuvą gali įvažiuoti tik patikrinti asmenys (Kena arba Kybartai)
    Būtų noras - įvažiuotų be jokių patikrinimų. Reiktų tik santykinai nedidelio desanto perimti iešmų valdymą.

    Neseniai buvo įdomi istorija kai traukinys išvežė Lietuvos pareigūnus iš Kybartų į Rusijos teritoriją. Be leidimo mašinistas savavališkai išvažiavo iš stoties ir... nuvažiavo ramiai

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Varge varge... Darydami šimtmečio projektą taip ir nesugebėjo išsivaduoti nuo caro lakų projektų. Galutinė stotelė vis tiek liko "Stanciya Minskaya" esanti
    Naujininkuose

    Na ir šiaip tikėjausi, kad būtent ši atkarpa bus orientuota į keleivių susisiekimą.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2021.10.06, 09:30.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Pagaliau rimtasis geležinkelių forumas patapo smėlio dėže, kaip koks gatvių forumas ar VT forumas, kur kiekvienas gali pasisakyti kas ant mėnulio fazės.
    Diskusijos išties nutolo nuo temos, t.y., Rail Baltica atšakos Kaunas -Vilnius.
    Apie Rusijos grėsmę, ar Kaliningrado militarizavimą yra labiau tinkamų temų Visuomenės skiltyje.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ar realiai iš karinės perspektyvos pablogėtų situacija? Nes ir dabar geležinkelis yra, tai koks skirtumas, kad 1-2 valandom greičiau kažką persivežtų?
    Beje ar karo atveju neblokuotume/neardytume bėgių bet kokiu atveju?
    Atsibodo aiškinti visas plonybes. Esmė tokia: Rusija turi duoti kažką mainais, nes Lietuvai iš to greito gelžkelio tik daugiau galvos skausmo nei biznio. Mes jiems duodam kažką, jie mums turi duoti kažką. Šitame politiniame klimate tai turbūt neįmanoma. Maskvos-Kaliningrado traukinys Lietuvoje nestoja(išlipimui/įlipimui), užplombuotas, tai koks mums skirtumas?

    Paskutinis taisė B.S.; 2021.10.06, 01:34.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Pagaliau rimtasis geležinkelių forumas patapo smėlio dėže, kaip koks gatvių forumas ar VT forumas, kur kiekvienas gali pasisakyti kas ant mėnulio fazės.

    Net neatsižvelgdami, kad į Lietuvą gali įvažiuoti tik patikrinti asmenys (Kena arba Kybartai) kas reiškia sąstato stabdymą, kiekvieno keleivio dokumentų patikrą + traukos keitimą. Kaip keistų trauką greitajame ir kokia iš to nauda laiko atžvilgiu niekas neatsako. O jei nekeisti traukos, netikrinti keleivių (kaip Vln-Minskas), juk iš tiesų LG LINK tikrai tikrai gautų teisę nuvairuoti kas antrą traukinį iki Maskvos, iki Čeliabinsko, iki Adlerio. LG LINK uždirbtų vien iš "vagonų restoranų".

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Tai kad viskas atvirkščiai. Pirmoj vietoj yra gynyba. Nes jei verslas jausis nesaugus, tai čia neinvestuos net patys lietuviai. Nei NATO nei ES mums neleis šiaip nutiesti greitos linijos iš Maskvos į jos karinę bazę.
    Ar realiai iš karinės perspektyvos pablogėtų situacija? Nes ir dabar geležinkelis yra, tai koks skirtumas, kad 1-2 valandom greičiau kažką persivežtų?
    Beje ar karo atveju neblokuotume/neardytume bėgių bet kokiu atveju?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Petr

    Norų/pageidavimų sąrašas verslo skatinimui tarp Rusijos ir Lietuvos mainais į greitą vėžę į Kaliningradą:

    -Družbos sutaisymas,
    ​​​​​​​-Imigrantų iš BY sustabdymas(vėžė juk irgi eitų per BY),
    -Karinio kontingento Kaliningrade sumažinimas, branduolinių ginklų išvežimas,
    -Lietuviškų maisto produktų blokados pabaiga.

    Kada pradedam derybas?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Taip ir priėjome prie to kad Lietuva pagrinde ruošiasi karui, o ne keleivių vežimui. Na, kol jūs kariausit, kiti darys biznį.
    ​​​​​
    P.S. pakeiskit truputį toną, nes tuoj jums čia bus pateiktos pretenzijos dėl isterikos kai pasakai žodį "Rusija"
    Tai kad viskas atvirkščiai. Pirmoj vietoj yra gynyba. Nes jei verslas jausis nesaugus, tai čia neinvestuos net patys lietuviai. Nei NATO nei ES mums neleis šiaip nutiesti greitos linijos iš Maskvos į jos karinę bazę. Jei turi kokių priekaištų, juos reikš Rusijai, kodėl nedelimitarizuoja Kaliningrado, ir kodėl puldinėja kaimynes. Veiksmai turi atoveiksmį. Nori greitos linijos per Lietuvą? Mes mainais norim mažiau ginklų Kalinigrade ARBA daugiau ginklų pas mus. Ar nori kad mes duotume Rusijai kažką ko ji nori, bet mes negautume nieko ko mes norim iš jų? Juokdarys.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ne, nereikia susilaikyti nuo nepykantos valstybei kuri visą savo istoriją stengėsi sunaikinti lietuvą. Rasizmo čia jokio nėra, "Rusija" nėra rasė.

    Jokio skirtumo saugumui jeigu priešas tavo teritorijoje turės greitaeigį geležinkelį į savo karinę bazę ir galės bet kada greitai permesti dalinius įskaitant ir tuo metu kai užgrobs teritoriją? Gal jūms riekėtu daugiau "politinių fetišų" paskaityti.
    Wow, kaip jums dega. Manau jūsų idėjos bus aukštai įvertintos žengiant į šviesų nacionalsocialistinį ateitį.


    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Petr

    Nesuprantama ką tamsta gini. Prie ko čia išvis greitaeigis į Kaliningradą? Ar rusai bent iki Minsko nusitiesė? Būtų eilinė Rusijos teritorija, būtų visiškai negaila. Bet ten visa sritis yra karinė bazė. Tai gal nustok komentuoti tai ko tu nesupranti. Tau buvo papunkčiui paaiškinta kas kaip ir kodėl. Perdarius vėžę, Lietuva atsivežtų daugiau NATO ir JAV karių. Nes būtų perskaičiuoti visi gynybos planai dėl padidėjusios rizikos.
    Kaip pavyzdys: tarkim sena vėže rusai gali spėti permesti 10k karių ir 100 tankų per dieną VS nauja vėže jie gali permesti trigubai. NATO tada viską perskaičiuoja, gal atveža Patriot raketų, tam kad puolimo atveju spėtų gintis. Viskas yra paskaičiuota, technikos, karių ir ginklų skaičiai kurių mums reikia nėra nuleisti iš oro.
    Niekas ginkluotis iki dantų nenori. Jei iškels karines bazes, tada bus kitas skaičiavimas. Europine vėže savo tankų/karių po Lietuvą lengvai neišmėtysi, Rusijoje/BY greitai neperšoksi nuo vienos ant kitos. Taip kad nusileisk ant žemės ir baik kelti savo isterijas lyg mes rusus skriaustumėm.
    Iki Minsko jau yra modernizuota kažkiek. Bet ne esmė, prie ko čia tas geležinkelis iki Minsko. Taip ir priėjome prie to kad Lietuva pagrinde ruošiasi karui, o ne keleivių vežimui. Na, kol jūs kariausit, kiti darys biznį.

    P.S. pakeiskit truputį toną, nes tuoj jums čia bus pateiktos pretenzijos dėl isterikos kai pasakai žodį "Rusija"


    Manau, laikas baigti diskusiją dėl vežės pločio, nes apart politikos nėra ką aptarti. Atsiprašau kad viskas nuėjo politikavimo kryptimi.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Petr
    Nesuprantama ką tamsta gini. Prie ko čia išvis greitaeigis į Kaliningradą? Ar rusai bent iki Minsko nusitiesė? Būtų eilinė Rusijos teritorija, būtų visiškai negaila. Bet ten visa sritis yra karinė bazė. Tai gal nustok komentuoti tai ko tu nesupranti. Tau buvo papunkčiui paaiškinta kas kaip ir kodėl. Perdarius vėžę, Lietuva atsivežtų daugiau NATO ir JAV karių. Nes būtų perskaičiuoti visi gynybos planai dėl padidėjusios rizikos.
    Kaip pavyzdys: tarkim sena vėže rusai gali spėti permesti 10k karių ir 100 tankų per dieną VS nauja vėže jie gali permesti trigubai. NATO tada viską perskaičiuoja, gal atveža Patriot raketų, tam kad puolimo atveju spėtų gintis. Viskas yra paskaičiuota, technikos, karių ir ginklų skaičiai kurių mums reikia nėra nuleisti iš oro.
    Niekas ginkluotis iki dantų nenori. Jei iškels karines bazes, tada bus kitas skaičiavimas. Europine vėže savo tankų/karių po Lietuvą lengvai neišmėtysi, Rusijoje/BY greitai neperšoksi nuo vienos ant kitos. Taip kad nusileisk ant žemės ir baik kelti savo isterijas lyg mes rusus skriaustumėm.
    Paskutinis taisė B.S.; 2021.10.05, 19:46.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Susilaikykit nuo neapykantos, nuo rasizmo ir savo politinių fetišų šiame forume.

    Niekas nesiūlo tiesti už dyką greitąjį geležinkelį į Kaliningradą. Be to, Lietuva yra ES teritorija, koks skirtumas saugumui ar tas geležinkelis greitasis ar ne? Kalba išvis buvo apie LT greitąjį geležinkelį tarp Kauno ir Vilniaus. Rusijos RŽD buvo svarstomas tik kaip investorius nes jie naudoja šią trasą. Kalba tik apie sprendimo ekonominį poveikį, o ne šalies nacionalizmo filosofiją.
    Ne, nereikia susilaikyti nuo nepykantos valstybei kuri visą savo istoriją stengėsi sunaikinti lietuvą. Rasizmo čia jokio nėra, "Rusija" nėra rasė.

    Jokio skirtumo saugumui jeigu priešas tavo teritorijoje turės greitaeigį geležinkelį į savo karinę bazę ir galės bet kada greitai permesti dalinius įskaitant ir tuo metu kai užgrobs teritoriją? Gal jūms riekėtu daugiau "politinių fetišų" paskaityti.

    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Aš matau tik neapykantą, o ne saugumą. Šiaip Lietuvos politikams turi būti tas pats, kaip ten Rusijos traukiniai į Kaliningradą važiuoja. Svarbu ekonominis efektas. Būtų Lietuvoje 1435 mm istoriškai, sakyčiau kam keičiat į 1520 mm.

    <...>

    Taip, Kaliningrade yra karinė bazė, bet ji egzistavo ten visada nuo pat 2-ojo pasaulinio karo laikų.
    Politikai būtent tam ir yra kad ne ekonominį aspektą vertintų. Jeigu svarbus būtų tik ekonominis aspektas politikų išvis nereikėtu, viską sprestų investuotojai.

    T.y. karinė bazė buvo įkurta nuo okupacijos pradžios. Rusijos karinė bazė istorinėje vokietijos teritorijoje

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Per kiek vokiečiai WWii metu pakeitė vėžės plotį? Dvi savaites nuo fronto?
    Tada buvo daug lengviau: ištrauki bėgvinius, perstumi bėgį, įkali bėgvinius - po poros valandų darbo tarpstotis yra atidarytas (sunkiau buvo tik perdarant iešmus). Dabar teks iš anksto paruošti bėgių-pabėgių gardelę.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2021.10.05, 20:48.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Saugumas yra labai paprastas jei priešui sumažino savo infrastruktūros prieinamumą, o sąjungininkams padidini. Su Rusija, kaip ir kitais panašiais režimais, niekada nebūna tik „ekonominis efektas“.
    Per kiek vokiečiai WWii metu pakeitė vėžės plotį? Dvi savaites nuo fronto?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Nežinau kaip kitiems bet man pasiklausius tokių argumentų kaip "nepainiokime ekonomikos su politika" norisi tik pabaigus RB iškart perstatinėti vėžę į Klaipėdą Gal rimtai latviai tokie stabdžiai dėl to kad pastoviai gauna nurodymus patarimų forma iš ekonomiškai draugiškų kaimynų
    Tiksliau pabaigus RB Kaunas<->LV atkarpą, perstatyti Vilnius <-> Klaipėda esamą vėžę

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Aš matau tik neapykantą, o ne saugumą. Šiaip Lietuvos politikams turi būti tas pats, kaip ten Rusijos traukiniai į Kaliningradą važiuoja. Svarbu ekonominis efektas. Būtų Lietuvoje 1435 mm istoriškai, sakyčiau kam keičiat į 1520 mm.
    Saugumas yra labai paprastas jei priešui sumažino savo infrastruktūros prieinamumą, o sąjungininkams padidini. Su Rusija, kaip ir kitais panašiais režimais, niekada nebūna tik „ekonominis efektas“.

    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Ir jūs norite taip apsiginti prieš šalį, kuri turi branduolinį ginklą?
    Sekantis argumentas bus - apsiginti neįmanoma, kam išvis rūpintis kariuomene, gyvenkime draugiškai?

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Nežinau kaip kitiems bet man pasiklausius tokių argumentų kaip "nepainiokime ekonomikos su politika" norisi tik pabaigus RB iškart perstatinėti vėžę į Klaipėdą Gal rimtai latviai tokie stabdžiai dėl to kad pastoviai gauna nurodymus patarimų forma iš ekonomiškai draugiškų kaimynų

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tema nuklydo nuo RBII link :"su kuo jūs ketinate kariauti"

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Saugumui būtų nauda pakeist esamą vėžę į europinę. Rusijos geležinkeliai galėtų naudoti kintamos vėžės sąstatus, kurios lyg ir turi. Važinėtų kaip į europą, kaip ir dabar važinėja ar neseniai dar važinėjo. O ne kaip į laikinai ES administruojamą pribaltiką su sava infrastruktūra.
    Aš matau tik neapykantą, o ne saugumą. Šiaip Lietuvos politikams turi būti tas pats, kaip ten Rusijos traukiniai į Kaliningradą važiuoja. Svarbu ekonominis efektas. Būtų Lietuvoje 1435 mm istoriškai, sakyčiau kam keičiat į 1520 mm.

    Sakysim taip, krovinių eismas pagrinde Lietuvoje yra vykdomas iš rytų į vakarus ir atgal. Krovinių srautas iš pietų į šiaurę yra daug mažesnis, ir ne tik dėl vežės pločio skirtumo, o dėl to kad paprasčiausiai nėra logikos varyti tiek krovinių į mažai apgyvendintas šalis. Jei bus tunelis tarp Suomijos ir Estijos, logistika pagerėja. Bet Suomija irgi turi 1524 mm standartą. Tai jūs siūlote perdaryti vežę 4 šalim tik dėl "saugumo" sumetimo? Už tai sumokės aišku mokesčių mokėtojai. Ir jūs norite taip apsiginti prieš šalį, kuri turi branduolinį ginklą?

    Taip, Kaliningrade yra karinė bazė, bet ji egzistavo ten visada nuo pat 2-ojo pasaulinio karo laikų.

    Komentuoti:

Working...
X