Parašė Rimas_OK
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Wow, kaip jums dega. Manau jūsų idėjos bus aukštai įvertintos žengiant į šviesų nacionalsocialistinį ateitį.
Iki Minsko jau yra modernizuota kažkiek. Bet ne esmė, prie ko čia tas geležinkelis iki Minsko. Taip ir priėjome prie to kad Lietuva pagrinde ruošiasi karui, o ne keleivių vežimui. Na, kol jūs kariausit, kiti darys biznį.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNet neatsižvelgdami, kad į Lietuvą gali įvažiuoti tik patikrinti asmenys (Kena arba Kybartai)
Neseniai buvo įdomi istorija kai traukinys išvežė Lietuvos pareigūnus iš Kybartų į Rusijos teritoriją. Be leidimo mašinistas savavališkai išvažiavo iš stoties ir... nuvažiavo ramiai
Komentuoti:
-
Varge varge... Darydami šimtmečio projektą taip ir nesugebėjo išsivaduoti nuo caro lakų projektų. Galutinė stotelė vis tiek liko "Stanciya Minskaya" esanti
Naujininkuose
Na ir šiaip tikėjausi, kad būtent ši atkarpa bus orientuota į keleivių susisiekimą.
Paskutinis taisė Rimas_OK; 2021.10.06, 09:30.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPagaliau rimtasis geležinkelių forumas patapo smėlio dėže, kaip koks gatvių forumas ar VT forumas, kur kiekvienas gali pasisakyti kas ant mėnulio fazės.
Apie Rusijos grėsmę, ar Kaliningrado militarizavimą yra labiau tinkamų temų Visuomenės skiltyje.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ar realiai iš karinės perspektyvos pablogėtų situacija? Nes ir dabar geležinkelis yra, tai koks skirtumas, kad 1-2 valandom greičiau kažką persivežtų?
Beje ar karo atveju neblokuotume/neardytume bėgių bet kokiu atveju?
Paskutinis taisė B.S.; 2021.10.06, 01:34.
Komentuoti:
-
Pagaliau rimtasis geležinkelių forumas patapo smėlio dėže, kaip koks gatvių forumas ar VT forumas, kur kiekvienas gali pasisakyti kas ant mėnulio fazės.
Net neatsižvelgdami, kad į Lietuvą gali įvažiuoti tik patikrinti asmenys (Kena arba Kybartai) kas reiškia sąstato stabdymą, kiekvieno keleivio dokumentų patikrą + traukos keitimą. Kaip keistų trauką greitajame ir kokia iš to nauda laiko atžvilgiu niekas neatsako. O jei nekeisti traukos, netikrinti keleivių (kaip Vln-Minskas), juk iš tiesų LG LINK tikrai tikrai gautų teisę nuvairuoti kas antrą traukinį iki Maskvos, iki Čeliabinsko, iki Adlerio. LG LINK uždirbtų vien iš "vagonų restoranų".
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąTai kad viskas atvirkščiai. Pirmoj vietoj yra gynyba. Nes jei verslas jausis nesaugus, tai čia neinvestuos net patys lietuviai. Nei NATO nei ES mums neleis šiaip nutiesti greitos linijos iš Maskvos į jos karinę bazę.
Beje ar karo atveju neblokuotume/neardytume bėgių bet kokiu atveju?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Petr
Norų/pageidavimų sąrašas verslo skatinimui tarp Rusijos ir Lietuvos mainais į greitą vėžę į Kaliningradą:
-Družbos sutaisymas,
-Imigrantų iš BY sustabdymas(vėžė juk irgi eitų per BY),
-Karinio kontingento Kaliningrade sumažinimas, branduolinių ginklų išvežimas,
-Lietuviškų maisto produktų blokados pabaiga.
Kada pradedam derybas?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Taip ir priėjome prie to kad Lietuva pagrinde ruošiasi karui, o ne keleivių vežimui. Na, kol jūs kariausit, kiti darys biznį.
P.S. pakeiskit truputį toną, nes tuoj jums čia bus pateiktos pretenzijos dėl isterikos kai pasakai žodį "Rusija"
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ne, nereikia susilaikyti nuo nepykantos valstybei kuri visą savo istoriją stengėsi sunaikinti lietuvą. Rasizmo čia jokio nėra, "Rusija" nėra rasė.
Jokio skirtumo saugumui jeigu priešas tavo teritorijoje turės greitaeigį geležinkelį į savo karinę bazę ir galės bet kada greitai permesti dalinius įskaitant ir tuo metu kai užgrobs teritoriją? Gal jūms riekėtu daugiau "politinių fetišų" paskaityti.
Parašė B.S. Rodyti pranešimąPetr
Nesuprantama ką tamsta gini. Prie ko čia išvis greitaeigis į Kaliningradą? Ar rusai bent iki Minsko nusitiesė? Būtų eilinė Rusijos teritorija, būtų visiškai negaila. Bet ten visa sritis yra karinė bazė. Tai gal nustok komentuoti tai ko tu nesupranti. Tau buvo papunkčiui paaiškinta kas kaip ir kodėl. Perdarius vėžę, Lietuva atsivežtų daugiau NATO ir JAV karių. Nes būtų perskaičiuoti visi gynybos planai dėl padidėjusios rizikos.
Kaip pavyzdys: tarkim sena vėže rusai gali spėti permesti 10k karių ir 100 tankų per dieną VS nauja vėže jie gali permesti trigubai. NATO tada viską perskaičiuoja, gal atveža Patriot raketų, tam kad puolimo atveju spėtų gintis. Viskas yra paskaičiuota, technikos, karių ir ginklų skaičiai kurių mums reikia nėra nuleisti iš oro.
Niekas ginkluotis iki dantų nenori. Jei iškels karines bazes, tada bus kitas skaičiavimas. Europine vėže savo tankų/karių po Lietuvą lengvai neišmėtysi, Rusijoje/BY greitai neperšoksi nuo vienos ant kitos. Taip kad nusileisk ant žemės ir baik kelti savo isterijas lyg mes rusus skriaustumėm.
P.S. pakeiskit truputį toną, nes tuoj jums čia bus pateiktos pretenzijos dėl isterikos kai pasakai žodį "Rusija"
Manau, laikas baigti diskusiją dėl vežės pločio, nes apart politikos nėra ką aptarti. Atsiprašau kad viskas nuėjo politikavimo kryptimi.
Komentuoti:
-
Petr
Nesuprantama ką tamsta gini. Prie ko čia išvis greitaeigis į Kaliningradą? Ar rusai bent iki Minsko nusitiesė? Būtų eilinė Rusijos teritorija, būtų visiškai negaila. Bet ten visa sritis yra karinė bazė. Tai gal nustok komentuoti tai ko tu nesupranti. Tau buvo papunkčiui paaiškinta kas kaip ir kodėl. Perdarius vėžę, Lietuva atsivežtų daugiau NATO ir JAV karių. Nes būtų perskaičiuoti visi gynybos planai dėl padidėjusios rizikos.
Kaip pavyzdys: tarkim sena vėže rusai gali spėti permesti 10k karių ir 100 tankų per dieną VS nauja vėže jie gali permesti trigubai. NATO tada viską perskaičiuoja, gal atveža Patriot raketų, tam kad puolimo atveju spėtų gintis. Viskas yra paskaičiuota, technikos, karių ir ginklų skaičiai kurių mums reikia nėra nuleisti iš oro.
Niekas ginkluotis iki dantų nenori. Jei iškels karines bazes, tada bus kitas skaičiavimas. Europine vėže savo tankų/karių po Lietuvą lengvai neišmėtysi, Rusijoje/BY greitai neperšoksi nuo vienos ant kitos. Taip kad nusileisk ant žemės ir baik kelti savo isterijas lyg mes rusus skriaustumėm.Paskutinis taisė B.S.; 2021.10.05, 19:46.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Susilaikykit nuo neapykantos, nuo rasizmo ir savo politinių fetišų šiame forume.
Niekas nesiūlo tiesti už dyką greitąjį geležinkelį į Kaliningradą. Be to, Lietuva yra ES teritorija, koks skirtumas saugumui ar tas geležinkelis greitasis ar ne? Kalba išvis buvo apie LT greitąjį geležinkelį tarp Kauno ir Vilniaus. Rusijos RŽD buvo svarstomas tik kaip investorius nes jie naudoja šią trasą. Kalba tik apie sprendimo ekonominį poveikį, o ne šalies nacionalizmo filosofiją.
Jokio skirtumo saugumui jeigu priešas tavo teritorijoje turės greitaeigį geležinkelį į savo karinę bazę ir galės bet kada greitai permesti dalinius įskaitant ir tuo metu kai užgrobs teritoriją? Gal jūms riekėtu daugiau "politinių fetišų" paskaityti.
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Aš matau tik neapykantą, o ne saugumą. Šiaip Lietuvos politikams turi būti tas pats, kaip ten Rusijos traukiniai į Kaliningradą važiuoja. Svarbu ekonominis efektas. Būtų Lietuvoje 1435 mm istoriškai, sakyčiau kam keičiat į 1520 mm.
<...>
Taip, Kaliningrade yra karinė bazė, bet ji egzistavo ten visada nuo pat 2-ojo pasaulinio karo laikų.
T.y. karinė bazė buvo įkurta nuo okupacijos pradžios. Rusijos karinė bazė istorinėje vokietijos teritorijoje
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąPer kiek vokiečiai WWii metu pakeitė vėžės plotį? Dvi savaites nuo fronto?Paskutinis taisė Aleksio; 2021.10.05, 20:48.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Saugumas yra labai paprastas jei priešui sumažino savo infrastruktūros prieinamumą, o sąjungininkams padidini. Su Rusija, kaip ir kitais panašiais režimais, niekada nebūna tik „ekonominis efektas“.
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąNežinau kaip kitiems bet man pasiklausius tokių argumentų kaip "nepainiokime ekonomikos su politika" norisi tik pabaigus RB iškart perstatinėti vėžę į KlaipėdąGal rimtai latviai tokie stabdžiai dėl to kad pastoviai gauna nurodymus patarimų forma iš ekonomiškai draugiškų kaimynų
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąAš matau tik neapykantą, o ne saugumą. Šiaip Lietuvos politikams turi būti tas pats, kaip ten Rusijos traukiniai į Kaliningradą važiuoja. Svarbu ekonominis efektas. Būtų Lietuvoje 1435 mm istoriškai, sakyčiau kam keičiat į 1520 mm.
Parašė Petr Rodyti pranešimąIr jūs norite taip apsiginti prieš šalį, kuri turi branduolinį ginklą?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau kaip kitiems bet man pasiklausius tokių argumentų kaip "nepainiokime ekonomikos su politika" norisi tik pabaigus RB iškart perstatinėti vėžę į KlaipėdąGal rimtai latviai tokie stabdžiai dėl to kad pastoviai gauna nurodymus patarimų forma iš ekonomiškai draugiškų kaimynų
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Saugumui būtų nauda pakeist esamą vėžę į europinę. Rusijos geležinkeliai galėtų naudoti kintamos vėžės sąstatus, kurios lyg ir turi. Važinėtų kaip į europą, kaip ir dabar važinėja ar neseniai dar važinėjo. O ne kaip į laikinai ES administruojamą pribaltiką su sava infrastruktūra.
Sakysim taip, krovinių eismas pagrinde Lietuvoje yra vykdomas iš rytų į vakarus ir atgal. Krovinių srautas iš pietų į šiaurę yra daug mažesnis, ir ne tik dėl vežės pločio skirtumo, o dėl to kad paprasčiausiai nėra logikos varyti tiek krovinių į mažai apgyvendintas šalis. Jei bus tunelis tarp Suomijos ir Estijos, logistika pagerėja. Bet Suomija irgi turi 1524 mm standartą. Tai jūs siūlote perdaryti vežę 4 šalim tik dėl "saugumo" sumetimo? Už tai sumokės aišku mokesčių mokėtojai. Ir jūs norite taip apsiginti prieš šalį, kuri turi branduolinį ginklą?
Taip, Kaliningrade yra karinė bazė, bet ji egzistavo ten visada nuo pat 2-ojo pasaulinio karo laikų.
Komentuoti:
Komentuoti: