Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • B.S.
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Logika tokia, kad niekur Europoje tokiais dideliais atstumais tarp sąlyginai mažų miestų greitieji traukiniai nevažinėja. Vienas traukinys per dieną labiau entuziastų reikalas nei realus susisiekimas.
    Imam pavyzdžiui Italiją.
    Salerno 135k gyventojų.
    Bologna 400k.
    Turin 900k.
    Verona 260k.
    Vicenza 115k.
    Brescia 200k.
    ...ir dar krūva kitų.
    ​​​​​​Na bet beprasmis ginčas. Vėžė bus. Traukinys važinės. Ir vėžios keleivius ne vien tarp Talino ir Berlyno ar tarp Vilniaus ir Varšuvos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Kokiame mažame miestelyje? Kas čia per logika? Netieskime Vilnius-Ryga, nes mažai kas važinės Vilnius-Talinas? Juokingas argumentas.
    Logika tokia, kad niekur Europoje tokiais dideliais atstumais tarp sąlyginai mažų miestų greitieji traukiniai nevažinėja. Vienas traukinys per dieną labiau entuziastų reikalas nei realus susisiekimas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai koks tada bus greitis ir laikas, jei stos kiekviename mažame miestelyje? Jau ir be sustojimų RB II Vilnius - Varšuva ar Vilnius - Talinas laiko atžvilgiu yra nekonkurencinga prieš lėktuvus. Tada gal nereikia ir RB II, užtenka esamos infrastruktūros.
    Tai juk bus skirtingi servisai. Netgi RB puslapyje viskas gana neblogai aprašyta. Bus tarptautiniai InterCity express servisai, kurie stos tik didžiuosiuose miestuose, lėtesni Regio servisai tarp pagrindinių miestų kiekvienoje šalyje ir t.t. Laikas tarp Vilniaus ir Rygos bus maždaug 2 valandos. Kaunas-Talinas apie 3.5 val. ir panašiai. Netgi labai konkurencingi laiko prasme (turint omeny nusigavimą į oro uostą, patikras etc.). Apie kitus HS trauikinio privalumus, kaip komfortą, nemokamo bagažo kiekį ar galimybę naudotis normaliu internetu, net neverta pradėti.
    Paskutinis taisė John; 2020.12.29, 21:05.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai koks tada bus greitis ir laikas, jei stos kiekviename mažame miestelyje? Jau ir be sustojimų RB II Vilnius - Varšuva ar Vilnius - Talinas laiko atžvilgiu yra nekonkurencinga prieš lėktuvus. Tada gal nereikia ir RB II, užtenka esamos infrastruktūros.
    Kokiame mažame miestelyje? Kas čia per logika? Netieskime Vilnius-Ryga, nes mažai kas važinės Vilnius-Talinas? Juokingas argumentas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Kodėl vis išlenda žmonės kurie galvoja kad geležinkelių tikslas yra ilgom distancijos važinėjantys keleiviai?
    Tai koks tada bus greitis ir laikas, jei stos kiekviename mažame miestelyje? Jau ir be sustojimų RB II Vilnius - Varšuva ar Vilnius - Talinas laiko atžvilgiu yra nekonkurencinga prieš lėktuvus. Tada gal nereikia ir RB II, užtenka esamos infrastruktūros.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Karinio konflikto metu tokia jungtis pirma būtų sunaikinta, bet komercinis interesas tikrai yra, kokia nors Girteka turėtų būti suinteresuota iš Kauno hub'o traukiniu pervežti puspriekabes iki kokio nors Vokietijos hub'o, kad nereiktų vorele varinėti tūkstančių fūrų tuo pačiu maršrutu.
    Karinis konfliktas niekad nebūna iš lempos. Jei būtų aišku, kad po 24 valandų paskambins Ivanas - kiek tankų spėsi atvežt iš Vokietijos keliais ir kiek sąstatu be jokio perkrovimo ir sustojimų?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tiksliau karinių krovinių vežimui konflikto su Rusija atveju. Bet niekas nedrįstų atviru tekstu pasakyti. Stebuklas kaip nordstryminiais laikais praeina tokie projektai...
    Karinio konflikto metu tokia jungtis pirma būtų sunaikinta, bet komercinis interesas tikrai yra, kokia nors Girteka turėtų būti suinteresuota iš Kauno hub'o traukiniu pervežti puspriekabes iki kokio nors Vokietijos hub'o, kad nereiktų vorele varinėti tūkstančių fūrų tuo pačiu maršrutu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    RB II reikalinga krovinių vežimui, tik ES tokiam verslui pinigų neduotų, todėl RB II projektas pridengtas keleivių vežimu, CO2 mažinimu pakeičiant skrydžius ir pan. smgenų plovimu, kad gauti finansavimą. Formaliai gal ir paleis kokį vieną tuščią reisą tarp Varšuvos ir Talino per Vilnių, bet realiai keleivių bus vienas kitas.
    Tiksliau karinių krovinių vežimui konflikto su Rusija atveju. Bet niekas nedrįstų atviru tekstu pasakyti. Stebuklas kaip nordstryminiais laikais praeina tokie projektai...

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Su Rusijos ir Suomijos santykiai yra kitokie, nei su Pabaltiju. Tai viena. Antra, estai tokie patys žydri svajotojai ir toliau svajonių niekur jie nenuėjo ir nenueis. Jiems aktualiau jau tunelis į Helsinkį...
    Nuo Peterburgo beveik ta pati distancija iki Helsinkio ar iki Talino. Tai būtų visai logiška jungtis tarp Peterburgo ir Helsinkio, ir po to tunelis į Taliną ir toliau pajungta visa Europa. Dvi atskiros vėžės į Peterburgą pasidalintų keleivių srautus, ir finansiškai nukentėtų abi, tad tiesioginė vėžė į Taliną yra mažai tikėtina. Klausimas kiek realus tunelis, kaina astronominė, bet Europa to klausimo neuždarė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    @A|1
    Kam man čia ginčytis. Suomiams ar estams Rusijos geopolitika kol kas netrukdo svarstyti apie jungtį su Peterburgu. Tad palaukime kol bus baigta RB, tuomet galėsime pasiginčyti kas yra realu o kas ne.
    Su Rusijos ir Suomijos santykiai yra kitokie, nei su Pabaltiju. Tai viena. Antra, estai tokie patys žydri svajotojai ir toliau svajonių niekur jie nenuėjo ir nenueis. Jiems aktualiau jau tunelis į Helsinkį...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Ar skaityti nemoki, ar apsimeti kad nemoki?
    Vienintelė kryptis kuria žmonės naudosis yra Varšuva? Su tokia logika gali sakyti kad RB skirta susijungti su Berlynu, bet Berlynas per toli, patogiau skraidyti, tad RB yra visiškai nereikalinga.
    O kokia kitokia? Minskas - Vilnius yra puikus tiesus geležinkelis jau dabar. Kliūtis - siena, kuri suėda apie trečdalį kelionės laiko. Bet kas pasikeistų, jei būtų nutiestas RB? Kelionė taptų trumpesnė už pasienio patikrą? Ir kas iš to, jei susitaupytų 20 minučių? Čia jei santykiai būtų geri. Bet jie blogi ir geri neaišku, kada bus.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jeigu nesusidaro daug lakstančių autobusais, kodėl turėtų susidaryti traukiniais? RB II su lėktuvais juk nekonkuruos.
    reikia klausti projekto vadovu

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    kad rase, bus po kelis traukinius per para pro Kauna, ir po kelis per Vilniu. Tiesiog kamsciai turetu susidaryti lakstanciu tarp Varsuvos, kauno, Vilniaus, Talino ir atgal. Jei to nepadarys ir issaiskes apgavyste (kaip RB1 atveju), gali kilti skandalas anksciau ar veliau
    Jeigu nesusidaro daug lakstančių autobusais, kodėl turėtų susidaryti traukiniais? RB II su lėktuvais juk nekonkuruos.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    RB II reikalinga krovinių vežimui, tik ES tokiam verslui pinigų neduotų, todėl RB II projektas pridengtas keleivių vežimu, CO2 mažinimu pakeičiant skrydžius ir pan. smgenų plovimu, kad gauti finansavimą. Formaliai gal ir paleis kokį vieną tuščią reisą tarp Varšuvos ir Talino per Vilnių, bet realiai keleivių bus vienas kitas.
    kad rase, bus po kelis traukinius per para pro Kauna, ir po kelis per Vilniu. Tiesiog kamsciai turetu susidaryti lakstanciu tarp Varsuvos, kauno, Vilniaus, Talino ir atgal. Jei to nepadarys ir issaiskes apgavyste (kaip RB1 atveju), gali kilti skandalas anksciau ar veliau

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    CIT!!!

    Niekam tų krovinių nereikia https://www.girteka.eu/lt/girteka-lo...elezinkeliais/

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Vienintelė kryptis kuria žmonės naudosis yra Varšuva? Su tokia logika gali sakyti kad RB skirta susijungti su Berlynu, bet Berlynas per toli, patogiau skraidyti, tad RB yra visiškai nereikalinga.
    RB II reikalinga krovinių vežimui, tik ES tokiam verslui pinigų neduotų, todėl RB II projektas pridengtas keleivių vežimu, CO2 mažinimu pakeičiant skrydžius ir pan. smgenų plovimu, kad gauti finansavimą. Formaliai gal ir paleis kokį vieną tuščią reisą tarp Varšuvos ir Talino per Vilnių, bet realiai keleivių bus vienas kitas.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Topinis argumentas!
    Pabandyk pats kada, nustebsi. (Kai baigsis Korona).
    netraukia manes, aciu

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    kazink, kiek ten tomis vezemis siais laikais vazineja
    Topinis argumentas!
    Pabandyk pats kada, nustebsi. (Kai baigsis Korona).

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    O Vilnius pilnas vilniečių, ir Kaunas pilnas kauniečių. Sekant tamstos logiką, reiktų išardyti esamas vėžes tarp Vilniaus ir Kauno.
    kazink, kiek ten tomis vezemis siais laikais vazineja

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    kad ir dabar pilnas Vilnius baltarusiu
    O Vilnius pilnas kauniečių, ir Kaunas pilnas vilniečių. Sekant tamstos logiką, reiktų išardyti esamas vėžes tarp Vilniaus ir Kauno.

    Komentuoti:

Working...
X