Parašė Palpatine
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Kažkas gerai užšventė
O ir tai, ko iš Varšuvos per Gardiną važiuot, jei tiesiausias kelias per Brestą?
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąGal žiūrime toliau nei 2-3 metams į priekį? Prie RB kažkada reiktų prijungti Minską ir Sankt Peterburgą. Gal net Gardiną.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąGal žiūrime toliau nei 2-3 metams į priekį? Prie RB kažkada reiktų prijungti Minską ir Sankt Peterburgą. Gal net Gardiną. Didės visas RB apkrovimas, oro uostų apkrovimas ir pan.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŽinoma, kad išeitų, tačiau juk reikia RB, nelygis carinę liniją pertvarkyti... Nelygis pirkti Talgo traukinius su keičiamu vėžės pločiu ir iš viso netiesti jokios 1435 iki Vilniaus ar toliau Kauno...
Komentuoti:
-
Žinoma, kad išeitų, tačiau juk reikia RB, nelygis carinę liniją pertvarkyti... Nelygis pirkti Talgo traukinius su keičiamu vėžės pločiu ir iš viso netiesti jokios 1435 iki Vilniaus ar toliau Kauno...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtent, kad nei vienas iš pasiūlytų variantų nėra optimalus.
Komentuoti:
-
"Regioniniai" vingiai tikrai neatrodo racionalūs. Elektrėnai lieka nuošalyje. Naujas oro uostas dar šakėmis ant vandens rašytas.
Komentuoti:
-
Pirmasis ir antras variantai gerai tuo kad eina pro Kirtimus ir linija gali būt panaudota taip pat ir priemistiniam traukiniui kas būtų naudinga pietinei miesto daliai. O trūkumas tas kad neina per didžiausius miestus ir miestelius tarp Vilniaus ir Kauno. Tai sakyčiau geriausias variantas būtų toks hibridinis tarp pirmo su antrtu ir trečio su ketvirtu variantų, kai iš Viniaus rb2 išlenda pro Kirtimus, bet po to nusuka į viršų ir toliau keliauja per Vievį, Elektrėnus, Žiežmarius, Rumšiškes ir KUN link Kauno. Tuomet gyvenvietės tarp Vilniaus ir Kauno turėtų susisiekimą jei ne RB2 tai bent senuoju gelžkeliu.Paskutinis taisė evvt; 2020.12.13, 12:40.
Komentuoti:
-
Pirmas variantas (nematau skirtumo tarp pirmų dviejų nuotraukų) atkris, nes nesiekia oro uosto ir eina tik laukais ir miškais, antras (priešpaskutinis) irgi atkris (jau matau Lentvario apylinkių peticijas).
Tai tai išeis, kad europinę vėžę vis tiek ties palei seną geležinkelį dėl regioninių traukinių, o Vievio ir Kaišiadorių aplinkkeliai važiuos tik tarptautiniai?
Vis tiek nuvilia tokios trasos, sukuriama konkurencija tik tarp abiejų geležinkelių (be to, negi jau daug Kaišiadorių ir Vievio gyventojų rinksis brangesnį RB traukinį vietoj LTG Link, laiko prasme ne tiek jau ir daug sutaupytų). Geriau jau pravestų pro Elektrėnus ir Žiežmarius, Elektrėnai iš vis didžiausias miestas tarp Vilniaus ir Kauno. Taip pat, jei jau kokiu nors stebuklingu būdu ir nuspręstų tiest šiauriau Lentvario, Grigiškių stotis tikrai turėtų būt.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parengtas projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano Strateginio pasekmių aplinkai vertinimo apimties nustatymo dokumentas
Dokumente detaliai nagrinėjamos ir vizualiai įvairiuose kontekstuote pateikiamos 4 pagrindiniių koncepcinių sprendinių alternatyvos (galimos trasos).
Komentuoti:
-
Ne tai kad nebuvo jokių studijų bet ir vyriausybė net nėra patvirtinus tos oro uosto vietos kiek googlinau, o čia jau net rail balticos planus įtakoja. Įdomiai viskas vyksta...
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKaip suprantu, trasos variantai dar nėra pateikti visuomenei?
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąKažkaip praleidau kokiu būdu buvo parinkta ta vieta? Nes Kaišiadorių rajono savivaldybė savo nuožiūra nusprendė rezervuoti plotą oro uostui? Taip Lietuvoje priimami strateginiai sprendimai? Kokios buvo alternatyvos? Jos išvis buvo svarstomos? Ar buvo atlikta kokia nors studija? Tai mes pagal Kaišiadorių rajono savivaldybės sprendimą jau rail balticos trasas atitinkamai koreguojam? Bananų valstybė.
https://www.miestai.net/forumas/foru...-uosto-vizijos
Komentuoti:
-
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
Rix visų pirma ne Vievis ir ne Elkrėnai. Srautai kiti. O sprendimą dėl Vasiukių oro uosto priėmė tikrai ne Kaišiadorys, o Vilnius.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: