Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liutass
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Kažkas gerai užšventė

    O ir tai, ko iš Varšuvos per Gardiną važiuot, jei tiesiausias kelias per Brestą?
    o kam i Talina is Varsuvos per Vilniu? Juk tiesiausias kelias per Kauna

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Kažkas gerai užšventė

    O ir tai, ko iš Varšuvos per Gardiną važiuot, jei tiesiausias kelias per Brestą?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Gal žiūrime toliau nei 2-3 metams į priekį? Prie RB kažkada reiktų prijungti Minską ir Sankt Peterburgą. Gal net Gardiną.
    Varšuva-Gardinas-Minskas: 490km, Varšuva-Baltstogė-Kaunas-Vilnius-Minskas: 650km. Tiesiog matematika.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Gal žiūrime toliau nei 2-3 metams į priekį? Prie RB kažkada reiktų prijungti Minską ir Sankt Peterburgą. Gal net Gardiną. Didės visas RB apkrovimas, oro uostų apkrovimas ir pan.
    ... ir dar visa Rusija pereis prie europinės vėžės, prisijungs prie ES ir taps NATO nare....

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Žinoma, kad išeitų, tačiau juk reikia RB, nelygis carinę liniją pertvarkyti... Nelygis pirkti Talgo traukinius su keičiamu vėžės pločiu ir iš viso netiesti jokios 1435 iki Vilniaus ar toliau Kauno...
    Gal žiūrime toliau nei 2-3 metams į priekį? Prie RB kažkada reiktų prijungti Minską ir Sankt Peterburgą. Gal net Gardiną. Didės visas RB apkrovimas, oro uostų apkrovimas ir pan.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žinoma, kad išeitų, tačiau juk reikia RB, nelygis carinę liniją pertvarkyti... Nelygis pirkti Talgo traukinius su keičiamu vėžės pločiu ir iš viso netiesti jokios 1435 iki Vilniaus ar toliau Kauno...

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Būtent, kad nei vienas iš pasiūlytų variantų nėra optimalus.
    o neiseitu esama linija rekonstruoti taip, kad sutilptu i tas 40 min.?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    "Regioniniai" vingiai tikrai neatrodo racionalūs. Elektrėnai lieka nuošalyje. Naujas oro uostas dar šakėmis ant vandens rašytas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Būtent, kad nei vienas iš pasiūlytų variantų nėra optimalus.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Pirmasis ir antras variantai gerai tuo kad eina pro Kirtimus ir linija gali būt panaudota taip pat ir priemistiniam traukiniui kas būtų naudinga pietinei miesto daliai. O trūkumas tas kad neina per didžiausius miestus ir miestelius tarp Vilniaus ir Kauno. Tai sakyčiau geriausias variantas būtų toks hibridinis tarp pirmo su antrtu ir trečio su ketvirtu variantų, kai iš Viniaus rb2 išlenda pro Kirtimus, bet po to nusuka į viršų ir toliau keliauja per Vievį, Elektrėnus, Žiežmarius, Rumšiškes ir KUN link Kauno. Tuomet gyvenvietės tarp Vilniaus ir Kauno turėtų susisiekimą jei ne RB2 tai bent senuoju gelžkeliu.
    Paskutinis taisė evvt; 2020.12.13, 12:40.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Svarbu nutiesti, o ne padaryti taip, kad verta butu.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Pirmas variantas (nematau skirtumo tarp pirmų dviejų nuotraukų) atkris, nes nesiekia oro uosto ir eina tik laukais ir miškais, antras (priešpaskutinis) irgi atkris (jau matau Lentvario apylinkių peticijas).
    Tai tai išeis, kad europinę vėžę vis tiek ties palei seną geležinkelį dėl regioninių traukinių, o Vievio ir Kaišiadorių aplinkkeliai važiuos tik tarptautiniai?

    Vis tiek nuvilia tokios trasos, sukuriama konkurencija tik tarp abiejų geležinkelių (be to, negi jau daug Kaišiadorių ir Vievio gyventojų rinksis brangesnį RB traukinį vietoj LTG Link, laiko prasme ne tiek jau ir daug sutaupytų). Geriau jau pravestų pro Elektrėnus ir Žiežmarius, Elektrėnai iš vis didžiausias miestas tarp Vilniaus ir Kauno. Taip pat, jei jau kokiu nors stebuklingu būdu ir nuspręstų tiest šiauriau Lentvario, Grigiškių stotis tikrai turėtų būt.

    Komentuoti:


  • Abrakadabra
    replied
    Trasų alternatyvos

    Komentuoti:


  • Abrakadabra
    replied
    Parengtas projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano Strateginio pasekmių aplinkai vertinimo apimties nustatymo dokumentas

    Dokumente detaliai nagrinėjamos ir vizualiai įvairiuose kontekstuote pateikiamos 4 pagrindiniių koncepcinių sprendinių alternatyvos (galimos trasos).

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Ne tai kad nebuvo jokių studijų bet ir vyriausybė net nėra patvirtinus tos oro uosto vietos kiek googlinau, o čia jau net rail balticos planus įtakoja. Įdomiai viskas vyksta...

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu, trasos variantai dar nėra pateikti visuomenei?
    O ka ta visuomene? Gali internete pasiskaityti

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Kaip suprantu, trasos variantai dar nėra pateikti visuomenei?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Kažkaip praleidau kokiu būdu buvo parinkta ta vieta? Nes Kaišiadorių rajono savivaldybė savo nuožiūra nusprendė rezervuoti plotą oro uostui? Taip Lietuvoje priimami strateginiai sprendimai? Kokios buvo alternatyvos? Jos išvis buvo svarstomos? Ar buvo atlikta kokia nors studija? Tai mes pagal Kaišiadorių rajono savivaldybės sprendimą jau rail balticos trasas atitinkamai koreguojam? Bananų valstybė.
    Daugiau šioje temoje:
    https://www.miestai.net/forumas/foru...-uosto-vizijos

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Zasliai International Airport
    ŽIA

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    Rix visų pirma ne Vievis ir ne Elkrėnai. Srautai kiti. O sprendimą dėl Vasiukių oro uosto priėmė tikrai ne Kaišiadorys, o Vilnius.
    Visų pirma neužsiiminėk demagogijom, kalbam ne apie Elektrėnus ar Vievį, o apie naują pagrindinį oro uostą. O pagal ką, kuo remiantis buvo tas sprendimas priimtas ir kas konkrečiai jį priėmė?

    Komentuoti:

Working...
X