Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Nėra jokio esamo geležinkelio į Rygą ir Taliną. Visi geležinkeliai Baltijos šalyse iki šiol veda į Maskvą.
    Teisybės dėlei, tai Al1 iš dalies teisus. Yra geros būklės geležinkelis į Rygą, bet jis kažkodėl nenaudojamas keleivių vežimui, nors naudojamas kroviniams. Kelionės laikas irgi būtų labai konkurencingas (apie 3.5val.), nekalbant apie komfortą. Kaip suprantu, latviai nelabai linkę dėl to tartis, nors dar klausimas, kaip patys mūsiškiai į tai žiūri. Tai čia yra grynai politinis kažkieno sprendimas/neveiklumas, nes techninė galimybė normaliam traukiniui Vilnius-Ryga egzistuoja ir traukiniai galėtų važiuoti kad ir nuo rytojaus.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir dar daugiau važinėtų traukiniais, jei tik būtų normalūs traukiniai esamu geležinkeliu, nereikia jokios RB.
    Nėra jokio esamo geležinkelio į Rygą ir Taliną. Visi geležinkeliai Baltijos šalyse iki šiol veda į Maskvą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kaip tik pažiūrėjau, Frankfurtas - Miunchenas ICE atkarpa pan. ilgio kaip Vilnius - Ryga per Kauną, maksimalus greitis ten 300 km/h, realiai važiuoja virš 3 val., tai kažko greičiau tikrai tikėtis neverta.

    Visiškai netinkamas palyginimas, nes Frankfurtas-Miunchenas iki 300km/h važiuoja tik gana trumpoje atkarpoje. Kitur važiuoja 200, kai kur 160 ar dar mažiau km/h. Sena linija, kuri vietomis upgreidinta, vingiuoja zigzagais pro visokius miestelius ir pan. Beje, atstumas ten apie 390km, o trumpiasuias kelionės laikas su ICE servisu 3:13, kas reiškia, kad vidutinis greitis kažkur apie 120km/h t.y. ten realiai išvis nieko bendro su HSR, tik tiek, kad gražūs Siemens HS traukiniai važiuoja. RB vidutinis greitis tarp panašių destinacijų bus gerokai didesnis. Kaip minėjau, 170-180km/h ir linija nevingiuos zigzagais. RB bus visiškai nauja linija, kur maksimalaus greičio ruožai turėtų būti ištisiniai ir ilgi (išskyrus pačiose stotyse ir netoli jų).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Nuo Peterburgo beveik ta pati distancija iki Helsinkio ar iki Talino. Tai būtų visai logiška jungtis tarp Peterburgo ir Helsinkio, ir po to tunelis į Taliną ir toliau pajungta visa Europa. Dvi atskiros vėžės į Peterburgą pasidalintų keleivių srautus, ir finansiškai nukentėtų abi, tad tiesioginė vėžė į Taliną yra mažai tikėtina. Klausimas kiek realus tunelis, kaina astronominė, bet Europa to klausimo neuždarė.
    Rusija su Suomija jau turi geležinkelį. Gali modernizuoti, padidinti greiti. Jis, o siaube, ir taip didesnis nei Lietuvoje. Suomijoje ir Rusijoje, kaip ir pas mus, ta pati vėžė ir nereikia ten jokių nesąmonių su 1435 mm. Estija jau prarado visą tranzitą iš Rusijos. Keleiviniai traukiniai irgi visi nudvėse pačių estų pagalba. Tik Rusija savo iniciatyva palaiko traukinį Talinas - Sankt Peterburgas.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Niekur Europoje tokiais atstumais keleiviai traukiniais nevažinėja, net Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva atstumai per dideli traukiniams, kad galėtų konkuruoti su lėktuvais. Čia jau nekalbant apie miestų dydžius ir keleivių skaičių, kad susidarytų patogus grafikas važiuoti traukiniu pvz. kas pusvalandį, o ne kartą per dieną.
    Ne per dideli. Lėktuvams kaip tik per maži. Patys optimaliausi traukiniams, tik vietoj to, kad geležinkeliai leistų traukinius, laukiama kaip panacėjos nuo visų problemų tos RB.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Karinio konflikto metu tokia jungtis pirma būtų sunaikinta, bet komercinis interesas tikrai yra, kokia nors Girteka turėtų būti suinteresuota iš Kauno hub'o traukiniu pervežti puspriekabes iki kokio nors Vokietijos hub'o, kad nereiktų vorele varinėti tūkstančių fūrų tuo pačiu maršrutu.
    Tą galima daryti jau seniai iš Šeštokų ar Mockavos. Be jokios RB. Tik pats verslas nerodo jokio intereso ir nespaudžia valstybės. Todėl RB ir "tiesiama" tiek metų, todėl jau prieš 3,5 metų nutiesta RB vis dar orą vežioja ir vieną kitą keleivį, o krovinių ne.

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Karinis konfliktas niekad nebūna iš lempos. Jei būtų aišku, kad po 24 valandų paskambins Ivanas - kiek tankų spėsi atvežt iš Vokietijos keliais ir kiek sąstatu be jokio perkrovimo ir sustojimų?
    O tu manai, kad šiuolaikinis karas bus kaip buvo Antrasis pasaulinis. Niekas tankais nekariaus. Tankai skirti jau nugalėtos šalies užėmimui. Pradžioje bus aviacinis ir raketinis smūgis, kurie ir sugriaus priešo infrastruktūrą.

    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Kokiame mažame miestelyje? Kas čia per logika? Netieskime Vilnius-Ryga, nes mažai kas važinės Vilnius-Talinas? Juokingas argumentas.
    Geležinkelis jau yra. Jokia RB nėra konkurentas aviacijai, nes lėktuvu bus vis tiek greičiau, o greitojo traukinio kaina bus panaši į skrydžio lėktuvu. Todėl paprastas modernizuotas iki 160 km/h geležinkelis yra optimaliausias konkurentas autobusams ir autotransportui. Greičiau už autobusą ir net automobilį, jei normaliai viską organizuoti. Ir su didesniu komfortu bei už priimtiną kainą. Bei priimtiną kainą infrastruktūrai atnaujinti. Nes milijardų įkišimas į RB yra naudingas tik tam tikrai siaurai grupei logistų, kurie iš to tikisi gerai pasimaitinti statybų metu.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.12.30, 09:15.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Įdomu, koks bus maksimalus greitis toje atkarpoje tarp Vilniaus ir Rygos, kad pasiekti 2 val. su užsukimu į Kauną, Rygos oro uostą, sustojimu Panevėžio stotyje?

    Neblogai šiame video su pavyzdžiais kitų šalių greitųjų traukinių paaiškinama, kad tie laiko tarpai iš lempos paimti, o realiai keliaujančių šitais maršrutais beveik nebus.

    „8 minutes keliaus traukinys tarp Rygos centrinės stoties ir Rygos oro uosto. Tada keliaujame į Panevėžį, iš Panevėžio galima keliauti tiesiai į Kauną arba tiesiai į Vilnių. Galima bus keliauti tiesiai į Vilnių be sustojimo Kaune arba toliau keliauti į Varšuvą. Tačiau tai priklausys nuo traukinių naudingumo, kokie keleiviai kur norės keliauti“, – teigė „RB Rail AS“ vyriausiasis finansininkas ir valdybos narys Ignas Degutis.

    Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ei-4-valandas/ .

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    John
    Mea culpa

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    1. Nes taip geriau atrodo jo konspiracijos teorijos.
    2. Kaip ir nesupratimas jog iki Kauno bus 2 vėžės. Viena kroviniams (Rail Baltica), ir kita keleiviams (Rail Baltica 2).
    3. Nesupratimas kad bus įvairių maršrutų su įvairia stotelių kombinacija, o ne vien Talinas-Varšuva.
    Dėl krovinių, tai teisybės dėlei matyt reiktų pridurti, kad kroviniai bus gabenami. Kaip yra gaenami panašiose HS linijose kitose šalyse. Kaip suprantu, RB tarp Kauno ir Rygos/Talino nebus passenger dedicated. PD paprastai galioja greičiausioms ir manriausioms linijoms su ypač dideliais traukinių dažniais (Japonijoje, Kinijoje, Prancūzijoje) kur prekiniams tiesiog nelieka vietos. O RB atveju prekiniai traukiniai tikrai judės visais maršrutais.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Iš kur 400km?
    1. Nes taip geriau atrodo jo konspiracijos teorijos.
    2. Kaip ir nesupratimas jog iki Kauno bus 2 vėžės. Viena kroviniams (Rail Baltica), ir kita keleiviams (Rail Baltica 2).
    3. Nesupratimas kad bus įvairių maršrutų su įvairia stotelių kombinacija, o ne vien Talinas-Varšuva.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    O kodėl vidutinis greitis 170, jei maksimalus 240? Nestojant kiekviename kaime ir turint naujus tiesius, ne vingiuotus carinius bėgius traukinys didelę dalį laiko ir turėtų važiuoti artimu maksimaliam greičiu.
    Didesnio, nei 170-180km/h vidutinio tikrai nepavyks pasiekti su maksimaliu 230-240km/h.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    400 km atkarpoje neužtenka 170 km/h vidutinio greičio, kad atvažiuoti per 2 val. Čia kaip ir sakiau įkelti laiko intervalai padalinus iš maksimalaus greičio visą atkarpą. Siūlau pažiūrėti tą video, ten neblogai išanalizuotas projektas ir kaip tik paiškinta, kad Kinijos ar Italijos pavyzdžiai nelabai ką bendro turi su RB II.
    Iš kur 400km?

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    400 km atkarpoje neužtenka 170 km/h vidutinio greičio, kad atvažiuoti per 2 val. Čia kaip ir sakiau įkelti laiko intervalai padalinus iš maksimalaus greičio visą atkarpą. Siūlau pažiūrėti tą video, ten neblogai išanalizuotas projektas ir kaip tik paiškinta, kad Kinijos ar Italijos pavyzdžiai nelabai ką bendro turi su RB II.
    O kodėl vidutinis greitis 170, jei maksimalus 240? Nestojant kiekviename kaime ir turint naujus tiesius, ne vingiuotus carinius bėgius traukinys didelę dalį laiko ir turėtų važiuoti artimu maksimaliam greičiu.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    239km/h ar kažkiek tiek. Visiškai realu pasiekti apie 170-180km/h vidutinį. Aišku Rygos oro uostą tektų aplenkti.

    Edit: pasirodo yra gražus pdf su kelionių laikais: https://www.railbaltica.org/wp-conte...TvM_EN_PDF.pdf
    Aš net stebiuosi ant kiek tiksliai pataikiau su Vilnius-Ryga kelionės laiku. Lygiai 2 valandos
    400 km atkarpoje neužtenka 170 km/h vidutinio greičio, kad atvažiuoti per 2 val. Čia kaip ir sakiau įkelti laiko intervalai padalinus iš maksimalaus greičio visą atkarpą. Siūlau pažiūrėti tą video, ten neblogai išanalizuotas projektas ir kaip tik paiškinta, kad Kinijos ar Italijos pavyzdžiai nelabai ką bendro turi su RB II.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Vilnius-Talinas, pagal RB puslapyje pateiktą grafiką, bus 4 valandos. Sustojimai paprastai būna max. 2-3 minutės, nepriklausomai nuo sustojimo "svarbos" ar miesto dydžio.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Realiai bus 6 valandos su užsukimais į Kauną, Rygos oro uostą ir sustojimu Panevėžio stotyje. Tai realiai be nakvynės niekaip, kai su rytiniu/vakariniu skrydžiu be problemų galima reikalus sutvarkyti tą pačią dieną. Talino oro uostas irgi tik 10 min. nuo centro kaip ir VNO.
    Kokio ilgumo sustojimus įsivaizduoji? Nemanau, kad stovės po 20 minučių. Normaliai turėtų būti kokios 5 minutės. Sustoja, keleiviai išlipa (dar ir išlipimas/įlipimas turėtų būti greitesnis dėl žemų peronų), įlipa ir važiuojam toliau. Gal oro uostuose su daug bagažo kiek ilgiau.

    O kad oro uostai netoli centro tai taip, bet su taksi išsikvietimo procesu vis tiek užtruksi ne 10, o 20 minučių.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Lettered Tamsta prisirinkęs neteisingos informacijos, ir ja remiantis kurpi savo "argumentus". Beprasmis ginčas, nes ne mūsų reikalas yra tave šviesti. Gero vakaro.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą

    Na, jei Vilnius-Talinas būtų apie 3-4 valandas ir dar iš centro į centrą, o ne oro uostus, tai traukinys visai konkurencingas palyginus su skrydžiu tampa vien laiko atžvilgiu.
    Realiai bus 6 valandos su užsukimais į Kauną, Rygos oro uostą ir sustojimu Panevėžio stotyje. Tai realiai be nakvynės niekaip, kai su rytiniu/vakariniu skrydžiu be problemų galima reikalus sutvarkyti tą pačią dieną. Talino oro uostas irgi tik 10 min. nuo centro kaip ir VNO.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Lettered
    Praleidau Romą su Milanu, kaip ir praleidau Berlyną su Varšuva. Sakei kad niekas į mažus miestus nevažinėja, bet daviau pavyzdžių būtent mažų miestų. Na o tamstai susirodė kad aš tyčia praleidau Romą, lyg tai įrodytų jog greitieji traukiniai nestoja mažuose miestuose! Taip, greitieji traukiniai sustoja ir Romoje, ir Milane, vadinasi jie nestoja mažuose. Tokia logika?
    Tai viena. O antra, jei tamsta galvoja jog krovininiai traukiniai važinės greitųjų vežiomis, tai turiu nuvilti. Tokie bėgiai būtų greitai sugadinti ir nebūtų jokių greitųjų traukinių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Įdomu, koks bus maksimalus greitis toje atkarpoje tarp Vilniaus ir Rygos, kad pasiekti 2 val. su užsukimu į Kauną, Rygos oro uostą, sustojimu Panevėžio stotyje?
    239km/h ar kažkiek tiek. Visiškai realu pasiekti apie 170-180km/h vidutinį. Aišku Rygos oro uostą tektų aplenkti.

    Edit: pasirodo yra gražus pdf su kelionių laikais: https://www.railbaltica.org/wp-conte...TvM_EN_PDF.pdf
    Aš net stebiuosi ant kiek tiksliai pataikiau su Vilnius-Ryga kelionės laiku. Lygiai 2 valandos
    Paskutinis taisė John; 2020.12.29, 21:40.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Imam pavyzdžiui Italiją.
    Salerno 135k gyventojų.
    Bologna 400k.
    Turin 900k.
    Verona 260k.
    Vicenza 115k.
    Brescia 200k.
    ...ir dar krūva kitų.
    ​​​​​​Na bet beprasmis ginčas. Vėžė bus. Traukinys važinės. Ir vėžios keleivius ne vien tarp Talino ir Berlyno ar tarp Vilniaus ir Varšuvos.
    Tik "kažkodėl" šiame maršrute praleidot Romą su Milanu.
    Atstumas tarp Varšuvos ir Talino toks pat, tik Milanas su Roma "truputį" didesnis už Kauną su Ryga.
    Bėgiai tikrai bus, ir jais sėkmingai (komerciškai) važinės krovininiai traukiniai, bet keleivių nebus. Na vieną per dieną paleis traukinį, bet čia ne realus komercinis susisiekimas, o labiau hobis traukinių fanams.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai juk bus skirtingi servisai. Netgi RB puslapyje viskas gana neblogai aprašyta. Bus tarptautiniai InterCity express servisai, kurie stos tik didžiuosiuose miestuose, lėtesni Regio servisai tarp pagrindinių miestų kiekvienoje šalyje ir t.t. Laikas tarp Vilniaus ir Rygos bus maždaug 2 valandos. Kaunas-Talinas apie 3.5 val. ir panašiai.
    Įdomu, koks bus maksimalus greitis toje atkarpoje tarp Vilniaus ir Rygos, kad pasiekti 2 val. su užsukimu į Kauną, Rygos oro uostą, sustojimu Panevėžio stotyje?

    Neblogai šiame video su pavyzdžiais kitų šalių greitųjų traukinių paaiškinama, kad tie laiko tarpai iš lempos paimti, o realiai keliaujančių šitais maršrutais beveik nebus.

    Komentuoti:

Working...
X