Parašė index
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr dar daugiau važinėtų traukiniais, jei tik būtų normalūs traukiniai esamu geležinkeliu, nereikia jokios RB.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kaip tik pažiūrėjau, Frankfurtas - Miunchenas ICE atkarpa pan. ilgio kaip Vilnius - Ryga per Kauną, maksimalus greitis ten 300 km/h, realiai važiuoja virš 3 val., tai kažko greičiau tikrai tikėtis neverta.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąNuo Peterburgo beveik ta pati distancija iki Helsinkio ar iki Talino. Tai būtų visai logiška jungtis tarp Peterburgo ir Helsinkio, ir po to tunelis į Taliną ir toliau pajungta visa Europa. Dvi atskiros vėžės į Peterburgą pasidalintų keleivių srautus, ir finansiškai nukentėtų abi, tad tiesioginė vėžė į Taliną yra mažai tikėtina. Klausimas kiek realus tunelis, kaina astronominė, bet Europa to klausimo neuždarė.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Niekur Europoje tokiais atstumais keleiviai traukiniais nevažinėja, net Vilnius - Talinas ar Vilnius - Varšuva atstumai per dideli traukiniams, kad galėtų konkuruoti su lėktuvais. Čia jau nekalbant apie miestų dydžius ir keleivių skaičių, kad susidarytų patogus grafikas važiuoti traukiniu pvz. kas pusvalandį, o ne kartą per dieną.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKarinio konflikto metu tokia jungtis pirma būtų sunaikinta, bet komercinis interesas tikrai yra, kokia nors Girteka turėtų būti suinteresuota iš Kauno hub'o traukiniu pervežti puspriekabes iki kokio nors Vokietijos hub'o, kad nereiktų vorele varinėti tūkstančių fūrų tuo pačiu maršrutu.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Karinis konfliktas niekad nebūna iš lempos. Jei būtų aišku, kad po 24 valandų paskambins Ivanas - kiek tankų spėsi atvežt iš Vokietijos keliais ir kiek sąstatu be jokio perkrovimo ir sustojimų?
Parašė B.S. Rodyti pranešimąKokiame mažame miestelyje? Kas čia per logika? Netieskime Vilnius-Ryga, nes mažai kas važinės Vilnius-Talinas? Juokingas argumentas.Paskutinis taisė Al1; 2020.12.30, 09:15.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu, koks bus maksimalus greitis toje atkarpoje tarp Vilniaus ir Rygos, kad pasiekti 2 val. su užsukimu į Kauną, Rygos oro uostą, sustojimu Panevėžio stotyje?
Neblogai šiame video su pavyzdžiais kitų šalių greitųjų traukinių paaiškinama, kad tie laiko tarpai iš lempos paimti, o realiai keliaujančių šitais maršrutais beveik nebus.
Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ei-4-valandas/ .
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą1. Nes taip geriau atrodo jo konspiracijos teorijos.
2. Kaip ir nesupratimas jog iki Kauno bus 2 vėžės. Viena kroviniams (Rail Baltica), ir kita keleiviams (Rail Baltica 2).
3. Nesupratimas kad bus įvairių maršrutų su įvairia stotelių kombinacija, o ne vien Talinas-Varšuva.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Iš kur 400km?
2. Kaip ir nesupratimas jog iki Kauno bus 2 vėžės. Viena kroviniams (Rail Baltica), ir kita keleiviams (Rail Baltica 2).
3. Nesupratimas kad bus įvairių maršrutų su įvairia stotelių kombinacija, o ne vien Talinas-Varšuva.
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
O kodėl vidutinis greitis 170, jei maksimalus 240? Nestojant kiekviename kaime ir turint naujus tiesius, ne vingiuotus carinius bėgius traukinys didelę dalį laiko ir turėtų važiuoti artimu maksimaliam greičiu.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
400 km atkarpoje neužtenka 170 km/h vidutinio greičio, kad atvažiuoti per 2 val. Čia kaip ir sakiau įkelti laiko intervalai padalinus iš maksimalaus greičio visą atkarpą. Siūlau pažiūrėti tą video, ten neblogai išanalizuotas projektas ir kaip tik paiškinta, kad Kinijos ar Italijos pavyzdžiai nelabai ką bendro turi su RB II.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
400 km atkarpoje neužtenka 170 km/h vidutinio greičio, kad atvažiuoti per 2 val. Čia kaip ir sakiau įkelti laiko intervalai padalinus iš maksimalaus greičio visą atkarpą. Siūlau pažiūrėti tą video, ten neblogai išanalizuotas projektas ir kaip tik paiškinta, kad Kinijos ar Italijos pavyzdžiai nelabai ką bendro turi su RB II.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
239km/h ar kažkiek tiek. Visiškai realu pasiekti apie 170-180km/h vidutinį. Aišku Rygos oro uostą tektų aplenkti.
Edit: pasirodo yra gražus pdf su kelionių laikais: https://www.railbaltica.org/wp-conte...TvM_EN_PDF.pdf
Aš net stebiuosi ant kiek tiksliai pataikiau su Vilnius-Ryga kelionės laiku. Lygiai 2 valandos
Komentuoti:
-
Vilnius-Talinas, pagal RB puslapyje pateiktą grafiką, bus 4 valandos. Sustojimai paprastai būna max. 2-3 minutės, nepriklausomai nuo sustojimo "svarbos" ar miesto dydžio.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Realiai bus 6 valandos su užsukimais į Kauną, Rygos oro uostą ir sustojimu Panevėžio stotyje. Tai realiai be nakvynės niekaip, kai su rytiniu/vakariniu skrydžiu be problemų galima reikalus sutvarkyti tą pačią dieną. Talino oro uostas irgi tik 10 min. nuo centro kaip ir VNO.
O kad oro uostai netoli centro tai taip, bet su taksi išsikvietimo procesu vis tiek užtruksi ne 10, o 20 minučių.
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Na, jei Vilnius-Talinas būtų apie 3-4 valandas ir dar iš centro į centrą, o ne oro uostus, tai traukinys visai konkurencingas palyginus su skrydžiu tampa vien laiko atžvilgiu.
Komentuoti:
-
Lettered
Praleidau Romą su Milanu, kaip ir praleidau Berlyną su Varšuva. Sakei kad niekas į mažus miestus nevažinėja, bet daviau pavyzdžių būtent mažų miestų. Na o tamstai susirodė kad aš tyčia praleidau Romą, lyg tai įrodytų jog greitieji traukiniai nestoja mažuose miestuose! Taip, greitieji traukiniai sustoja ir Romoje, ir Milane, vadinasi jie nestoja mažuose. Tokia logika?
Tai viena. O antra, jei tamsta galvoja jog krovininiai traukiniai važinės greitųjų vežiomis, tai turiu nuvilti. Tokie bėgiai būtų greitai sugadinti ir nebūtų jokių greitųjų traukinių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu, koks bus maksimalus greitis toje atkarpoje tarp Vilniaus ir Rygos, kad pasiekti 2 val. su užsukimu į Kauną, Rygos oro uostą, sustojimu Panevėžio stotyje?
Edit: pasirodo yra gražus pdf su kelionių laikais: https://www.railbaltica.org/wp-conte...TvM_EN_PDF.pdf
Aš net stebiuosi ant kiek tiksliai pataikiau su Vilnius-Ryga kelionės laiku. Lygiai 2 valandosPaskutinis taisė John; 2020.12.29, 21:40.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąImam pavyzdžiui Italiją.
Salerno 135k gyventojų.
Bologna 400k.
Turin 900k.
Verona 260k.
Vicenza 115k.
Brescia 200k.
...ir dar krūva kitų.
Na bet beprasmis ginčas. Vėžė bus. Traukinys važinės. Ir vėžios keleivius ne vien tarp Talino ir Berlyno ar tarp Vilniaus ir Varšuvos.
Atstumas tarp Varšuvos ir Talino toks pat, tik Milanas su Roma "truputį" didesnis už Kauną su Ryga.
Bėgiai tikrai bus, ir jais sėkmingai (komerciškai) važinės krovininiai traukiniai, bet keleivių nebus. Na vieną per dieną paleis traukinį, bet čia ne realus komercinis susisiekimas, o labiau hobis traukinių fanams.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai juk bus skirtingi servisai. Netgi RB puslapyje viskas gana neblogai aprašyta. Bus tarptautiniai InterCity express servisai, kurie stos tik didžiuosiuose miestuose, lėtesni Regio servisai tarp pagrindinių miestų kiekvienoje šalyje ir t.t. Laikas tarp Vilniaus ir Rygos bus maždaug 2 valandos. Kaunas-Talinas apie 3.5 val. ir panašiai.
Neblogai šiame video su pavyzdžiais kitų šalių greitųjų traukinių paaiškinama, kad tie laiko tarpai iš lempos paimti, o realiai keliaujančių šitais maršrutais beveik nebus.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: