Parašė Edd
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
Tai kur tada 200 km/h. išvystis jei stos į kiekviena bažnytkaimį, kas 10 kmPaskutinis taisė Edd; 2020.10.23, 14:27.
Komentuoti:
-
Geriau vieną kartą pamatyti, nei 1000 kartų išgirsti.
Eilinį karta filadelfijai negali atlikti darbo dorai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąO tai kad atskridus reiks dar 60km belstis į Vilnių yra normalu? Gal išvis turistui ar verslui tiesiog patogiau būtų rinktis Rygą ar Taliną?
Komentuoti:
-
"Taip pat svarstoma galimybė „Rail Baltica“ liniją tiesti per Lentvarį, Vievį, Kaišiadoris, kad šių miestų gyventojai taip pat galėtų greitai pasiekti didmiesčius"
O kažin gal yra tada ir dar alternatyva neaplenkiant pvz. Elektrėnų?
Komentuoti:
-
Vertinant alternatyvas vertintos ir numatytos jungtys su planuojamu nauju oro uostu netoli Žąslių.
Komentuoti:
-
„Rail Baltica“ tarp Vilniaus ir Kauno – keturios galimos trasos
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...galimos-trasos
Lietuvoje tiesiant europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“, linijoje tarp Vilniaus ir Kauno atrinktos keturios galimos trasos alternatyvos. Iš jų kitų metų pavasarį tikimasi pasirinkti geriausią maršrutą.
„LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis teigė, jog buvo nagrinėta net 17 alternatyvių maršrutų. Numatoma, kad keleiviniai traukiniai nauja linija galės važiuoti gerokai greičiau – apie 35 minutes.
Komentuoti:
-
Kliedesiai visa tai apie nesamas galimybes plėsti. Terminalus galima pastatyti kokius nori ir iš kokių nori pusių, o su vienu pakilimo taku ne tokie "provincijų" oro uostai susitvarko. Galiausiai su tokia demografija kokia Lietuvoje, iš kur tie keleiviai imsis? Lygiai taip pat ir su RB. Beje, demografija tokia pati katastrofiška ir Latvijoje, Estijoje.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr ne per daug gigantomanijos Lietuvoje? Joks naujas oro uostas nereikalingas. Užtenka ir vieno Vilniuje, o kitus uždaryti, arba palikti kaip yra, tegul nuvegetuoja patys. Kaip tik oro uostas mieste ar visai šalia jo yra didžiulis privalumas, nei oro uostas už 50 km nuo miesto. Vilnius ne daugiamilijoninis miestas, (niekada net ir milijoniniu nebus), kur 50 km atstumas yra niekinis. Kaip tik geras susisiekimas su likusia Lietuva geležinkeliu su Vilniaus oro uostu būtų jo potencialo didinimui nauda.
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąNuo Pilaitės iki KUN ant tiesiųjų rodo 75km
Komentuoti:
-
O kas ta per pasaulio bamba Pilaitė yra, kad iki jos tiesti RB? Kodėl tada ne kilpą Vilniuje daryti, kad RB traukiniai galėtų apvažiuoti visą miestą su keliomis tarpinėmis stotimis? Ir viską tunelyje. Štai jums vienu šūviu ir RB, ir metro... "Rentinys" už šitą idėją man jau skolingas...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė miraged Rodyti pranešimą
as neskaites straipsnio suskaiciavau: 70km/240km(/h)*60min = 17.5min
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Įdomu, koks interesas rašyti tokias nesąmones, kaip "per 17 minučių"? Vidutinis greitis turėtų būti virš 350km/h. Maksimalus virš 400km/h. Juk niekas tokių specifikacijų geležinkelio neplanuoja, jam nenumatytas finansavimas, ir kainuotų tokių specifikacijų geležinkelis visišką kosmosą. Net paties Metro sąjūdžio brėžinyje aiškiai matosi vietų, kur kurvatūros radiusas net iš tolo nesiekia tokiems greičiams būtinų 6000-7000 metrų. Kažkokie visiškai iš piršto laužiami kliedesiai.
Komentuoti:
-
Manau reikia palaukt ir galiausiai miestus sujungti Hyperloop jungtimi.
Komentuoti:
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąMetro sąjūdis nesnaudžia:
Iš Vilniaus į Kauną per 17 minučių – siūloma nutiesti greitojo geležinkelio vėžę
Plačiau: https://sa.lt/is-vilniaus-i-kauna-pe...zinkelio-veze/
Komentuoti:
-
Dar vieni efektyvūs įsisavintojai valdiškų babkių išlindo su savo utopiniais projektais. Į Pilatę, t.y. linija į niekur... Kokie kroviniai, kokie keleiviai? Jei būtų keleivių vežimo potencialas, tai dalis autobusų į Kauną jau seniai prasukinėtų pro Pilaitę...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Metro sąjūdis nesnaudžia:
Iš Vilniaus į Kauną per 17 minučių – siūloma nutiesti greitojo geležinkelio vėžę
Susiekimo specialistų ir visuomenininkų grupė „Vilniaus metro“ kreipėsi į Lietuvos Respublikos Prezidentą, prašydami paremti jų siūlomą iniciatyvą – nutiesti greitojo geležinkelio vėžę, jungiančią Vilniaus vakarinį pakraštį (Pilaitę) su šalies logistikos ir keleivių pervežimo centru tampančia Karmėlava. Tai leistų Tarptautinį Kauno oro uostą ir būsimą „Rail Baltica“ stotį pasiekti vos per 15–17 min.
Kreipimesi teigiama, jog susiklosčiusi šalies ekonominio vystymosi situacija reikalauja aktyviau imtis realizuoti LR teritorijos Bendrojo plano sprendinį – sukurti Vilniaus ir Kauno dvimiestį, abu miestus sujungiant greitojo keleivinio geležinkelio vėže.
Anot iniciatorių, esama geležinkelio Vilnius–Kaunas linija būtų naudojama krovinių ir keleivių vietiniam pervežimui. Taip pat teigiama, jog šį uždavinį dar labiau aktualizuoja egzistuojanti Astravo atominės elektrinės avarijos galimybė ir galimo radiacinio užterštumo pavojus, esą nauja linija būtų galima atlikti skubią gyventojų evakuaciją...
Komentuoti:
-
Ar ne per daug gigantomanijos Lietuvoje? Joks naujas oro uostas nereikalingas. Užtenka ir vieno Vilniuje, o kitus uždaryti, arba palikti kaip yra, tegul nuvegetuoja patys. Kaip tik oro uostas mieste ar visai šalia jo yra didžiulis privalumas, nei oro uostas už 50 km nuo miesto. Vilnius ne daugiamilijoninis miestas, (niekada net ir milijoniniu nebus), kur 50 km atstumas yra niekinis. Kaip tik geras susisiekimas su likusia Lietuva geležinkeliu su Vilniaus oro uostu būtų jo potencialo didinimui nauda.Paskutinis taisė Al1; 2020.02.07, 11:42.
Komentuoti:
-
Aš tai sakyčiau, kad dėl planuojamo naujo oro uosto, nes neverta leist dešimtis milijonų sudėtingam KUN stoties įrengimui (greičiausiai netgi reiktų kastis po žeme). O naujo oro uosto idėja nemanau, kad nauja.
Komentuoti:
Komentuoti: