Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Pranešimai apie lėktuvų susisiekimo privalumus, teroristus lėktuvuose bei Kinijos ekonomikos ir klimato atšilimo niuansus ištrinti / perkelti / nukopijuoti į labiau tinkamas temas.
- 4 patinka
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTai SWOT ar panašios analizės reikalas. Primenu kad per paskutinius 100 metų Vilnius plėtėsi į šiaurę ir į vakarus, apleisdamas rytinę ir pietinę kryptis.
Oro uostų miesto centre niekas kažkodėl nedaro (išskyrus Lonon City, bet ten kita istorija), nors jų įtaka miestui panaši kaip geležinkelio stoties.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ko gero didžioji dali Londono centro stočių. Prieš 150 metų
Bet tema ne apie tai.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąGal ir nekoks planas, bet kodėl nauja stotis negali būti prie Gariūnų?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Gal jau reikia vieną kartą išmesti iš galvos tą marazmą su stočių iškėlimu į miestų pakraščius ar už miestų. Visur, kur VT daromas dėl keleivių, o ne keleiviai egzistuoja dėl VT, dabar stengiasi stotis daryti netgi miesto centre.
Oro uostų miesto centre niekas kažkodėl nedaro (išskyrus Lonon City, bet ten kita istorija), nors jų įtaka miestui panaši kaip geležinkelio stoties.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKur įrodymas, kad tai dėl žmogaus veiklos, o ne natūralus klimato kitimas? Pavyzdžių, kaip klimatas keitėsi ir gan staiga istoriniu periodu pakanka, tuo tarpu antropogeninė įtaka klimato kitimui iš piršto iščiulpta.
Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.01.02, 17:04.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Gal ir nekoks planas, bet kodėl nauja stotis negali būti prie Gariūnų?
Vietos kaip ir yra, linija eitų pro Grigiškes ir nedarytų tų bereikalingų kilpų. Belieka atvesti miesto VT. Manau Grigiškėse su trasa galima elgtis laisviau nei ant Tūkstantmečio g. viaduko. Arba ties Rykanatai keltis į kitą Neris pusę ir stotį numatyti prie Vilniaus Vakarinui aplinkkelio?
Trakų vokės pliusai: lieka toka pačioje Neries terasoje ir naudojama esama stotis. Minusas - reikia rekonstruoti Vilniaus mazgą. Įdomu būtų pamatyit trasos parinkimo kriterijų analizę.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Prieš 30 metų Lietuvoje buvo galima slidinėti.
Pernai praktiškai nebuvo žiemos.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokios dar trys? RB viena.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąČia pirmam variante (S1) įdomiai galvoja pravingiuot pro Lentvario apylinkes. Pats netoliese gyvenu, tai pasidarė smalsu, ką čia konkrečiai griaus. Pabandžius užmesti ant žemėlapio išeina va kaip. Kabina keletą namų Mačiuliškių kaime, bei Amalvos gamyklos kampą, ten dabar lyg parkingą įrenginėja, ir „Kalvų terasų“ kvartaliuko kampą.
Vietos kaip ir yra, linija eitų pro Grigiškes ir nedarytų tų bereikalingų kilpų. Belieka atvesti miesto VT. Manau Grigiškėse su trasa galima elgtis laisviau nei ant Tūkstantmečio g. viaduko. Arba ties Rykanatai keltis į kitą Neris pusę ir stotį numatyti prie Vilniaus Vakarinui aplinkkelio?
Trakų vokės pliusai: lieka toka pačioje Neries terasoje ir naudojama esama stotis. Minusas - reikia rekonstruoti Vilniaus mazgą. Įdomu būtų pamatyit trasos parinkimo kriterijų analizę.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokios dar trys? RB viena.
Bet bijau, kad realybė padiktuos, kad 3 variantas neįmanomas (kerta Naujojo Lentvario botaninį draustinį, gyvenamuosius kvartalus, sukapoja daug kelių ir vietinių gatvių), o antras irgi nedidelė vertė už daug pinigų, tai pridės standartinę vėžę ant dabartinio pylimo ir tiek.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąČia pirmam variante (S1) įdomiai galvoja pravingiuot pro Lentvario apylinkes. Pats netoliese gyvenu, tai pasidarė smalsu, ką čia konkrečiai griaus. Pabandžius užmesti ant žemėlapio išeina va kaip. Kabina keletą namų Mačiuliškių kaime, bei Amalvos gamyklos kampą, ten dabar lyg parkingą įrenginėja, ir „Kalvų terasų“ kvartaliuko kampą.
Vėžės patiesinimas kilpoj pro Lentvarį prie Karijotiškių irgi vos ne per gyvenamuosius kvartalus nupieštas:
Tikrai turtingai gyvenam, nors pervažos Lentvaryje laukėme bene 30 metų.
Netikių, kad greitosiose linijose bus leistinos vieno lygio pervažos.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Gal išsisaugojai SPAV dokumentą ir galėtum kur nors padėt, nes Sweco linkas nebeveikia?
P.S. Ai, radau kirur: https://www.vrsa.lt/get_file.php?fil...JjbkElM0QlM0Q=
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąČia pirmam variante (S1) įdomiai galvoja pravingiuot pro Lentvario apylinkes. Pats netoliese gyvenu, tai pasidarė smalsu, ką čia konkrečiai griaus. Pabandžius užmesti ant žemėlapio išeina va kaip. Kabina keletą namų Mačiuliškių kaime, bei Amalvos gamyklos kampą, ten dabar lyg parkingą įrenginėja, ir „Kalvų terasų“ kvartaliuko kampą.
Komentuoti:
-
Čia pirmam variante (S1) įdomiai galvoja pravingiuot pro Lentvario apylinkes. Pats netoliese gyvenu, tai pasidarė smalsu, ką čia konkrečiai griaus. Pabandžius užmesti ant žemėlapio išeina va kaip. Kabina keletą namų Mačiuliškių kaime, bei Amalvos gamyklos kampą, ten dabar lyg parkingą įrenginėja, ir „Kalvų terasų“ kvartaliuko kampą.
Vėžės patiesinimas kilpoj pro Lentvarį prie Karijotiškių irgi vos ne per gyvenamuosius kvartalus nupieštas:
Komentuoti:
-
Parašė Abrakadabra Rodyti pranešimąParengtas projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas–Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano Strateginio pasekmių aplinkai vertinimo apimties nustatymo dokumentas
Dokumente detaliai nagrinėjamos ir vizualiai įvairiuose kontekstuote pateikiamos 4 pagrindiniių koncepcinių sprendinių alternatyvos (galimos trasos).
P.S. Ai, radau kirur: https://www.vrsa.lt/get_file.php?fil...JjbkElM0QlM0Q=
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRealiai tai net ir tarybiniais laikais tiesioginis traukinys Vilnius - Talinas buvo tik vienas - Talinas - Minskas per Rygą, Vilnių. Čia jau prieš TSRS pabaigą, 80-ųjų pabaiga, 90-ųjų pradžia. Jis važiuodavo tarp Vilniaus ir Talino apie 11,5 val. su 20 tarpinių sustojimų. Rygoje ilgiausias - apie 15 min. Dieninis traukinys.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kokia geležinkelio būklė tarp Rygos ir Talino?
Vilnius - Ryga apie 340 km per 3,5 val. įmanoma. Ryga - Talinas apie 440 km įmanomas per 4 val. 50 min., jei bus apie 7-8 tarpiniai sustojimai. Lietuvoje irgi 3,5 val jei tik su sustojimu Šiauliuose. Bet realiai komerciškai naudinga būtų sustoti dar ir Jonavoje, Kėdainiuose ir Joniškyje. Tai išeitų kažkur per 3 val. 50 min. nuvažiuoti. Žodžiu, Vilnius - Talinas įmanoma per 9 val. jei ne tiesioginis, o su suderintu persėdimu Rygoje, kuriam būtų skirta 20 min.
Realiai tai net ir tarybiniais laikais tiesioginis traukinys Vilnius - Talinas buvo tik vienas - Talinas - Minskas per Rygą, Vilnių. Čia jau prieš TSRS pabaigą, 80-ųjų pabaiga, 90-ųjų pradžia. Jis važiuodavo tarp Vilniaus ir Talino apie 11,5 val. su 20 tarpinių sustojimų. Rygoje ilgiausias - apie 15 min. Dieninis traukinys.Paskutinis taisė Al1; 2020.12.31, 08:43.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kokia geležinkelio būklė tarp Rygos ir Talino?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą3,5 val. būtų, jei būtų sutvarkytas ruožas Šiauliai - siena su Latvija, nes greitis ten 60-80 km/h. Jei dar ir latviai savo ruožą pasitvarkytų iki 120 (dabar 80-100 km/h), tai būtų 3,5 val. laisvai. Nieko nedarant išeitų tik per 4 val.
Siūlau atsiversti žemėlapį ir neskleisti nesąmonių.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą3,5 val. būtų, jei būtų sutvarkytas ruožas Šiauliai - siena su Latvija, nes greitis ten 60-80 km/h. Jei dar ir latviai savo ruožą pasitvarkytų iki 120 (dabar 80-100 km/h), tai būtų 3,5 val. laisvai. Nieko nedarant išeitų tik per 4 val.
Siūlau atsiversti žemėlapį ir neskleisti nesąmonių.
Komentuoti:
-
3,5 val. būtų, jei būtų sutvarkytas ruožas Šiauliai - siena su Latvija, nes greitis ten 60-80 km/h. Jei dar ir latviai savo ruožą pasitvarkytų iki 120 (dabar 80-100 km/h), tai būtų 3,5 val. laisvai. Nieko nedarant išeitų tik per 4 val.
Parašė index Rodyti pranešimą
Nėra jokio esamo geležinkelio į Rygą ir Taliną. Visi geležinkeliai Baltijos šalyse iki šiol veda į Maskvą.Paskutinis taisė Al1; 2020.12.30, 10:25.
Komentuoti:
Komentuoti: