Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • VNS
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą

    Rygos oro uoste stoti kažkaip gali? Kiek km jis nuo Rygos centro? Dar mažiau nei 10km? Esmė tame kad 60km už miesto esantis oro uostas yra nelabai kas. Kažkaip praleidau kokiu būdu buvo parinkta ta vieta? Nes Kaišiadorių rajono savivaldybė savo nuožiūra nusprendė rezervuoti plotą oro uostui? Taip Lietuvoje priimami strateginiai sprendimai? Kokios buvo alternatyvos? Jos išvis buvo svarstomos? Ar buvo atlikta kokia nors studija? Tai mes pagal Kaišiadorių rajono savivaldybės sprendimą jau rail balticos trasas atitinkamai koreguojam? Bananų valstybė.
    Rix visų pirma ne Vievis ir ne Elkrėnai. Srautai kiti. O sprendimą dėl Vasiukių oro uosto priėmė tikrai ne Kaišiadorys, o Vilnius.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    Tai kur tada 200 km/h. išvystis jei stos į kiekviena bažnytkaimį, kas 10 km
    Rygos oro uoste stoti kažkaip gali? Kiek km jis nuo Rygos centro? Dar mažiau nei 10km? Esmė tame kad 60km už miesto esantis oro uostas yra nelabai kas. Kažkaip praleidau kokiu būdu buvo parinkta ta vieta? Nes Kaišiadorių rajono savivaldybė savo nuožiūra nusprendė rezervuoti plotą oro uostui? Taip Lietuvoje priimami strateginiai sprendimai? Kokios buvo alternatyvos? Jos išvis buvo svarstomos? Ar buvo atlikta kokia nors studija? Tai mes pagal Kaišiadorių rajono savivaldybės sprendimą jau rail balticos trasas atitinkamai koreguojam? Bananų valstybė.
    Paskutinis taisė Edd; 2020.10.23, 14:27.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Geriau vieną kartą pamatyti, nei 1000 kartų išgirsti.

    Eilinį karta filadelfijai negali atlikti darbo dorai.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    O tai kad atskridus reiks dar 60km belstis į Vilnių yra normalu? Gal išvis turistui ar verslui tiesiog patogiau būtų rinktis Rygą ar Taliną?
    Tai kur tada 200 km/h. išvystis jei stos į kiekviena bažnytkaimį, kas 10 km

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    "Taip pat svarstoma galimybė „Rail Baltica“ liniją tiesti per Lentvarį, Vievį, Kaišiadoris, kad šių miestų gyventojai taip pat galėtų greitai pasiekti didmiesčius"

    O kažin gal yra tada ir dar alternatyva neaplenkiant pvz. Elektrėnų?

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Vertinant alternatyvas vertintos ir numatytos jungtys su planuojamu nauju oro uostu netoli Žąslių.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    „Rail Baltica“ tarp Vilniaus ir Kauno – keturios galimos trasos
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...galimos-trasos
    Lietuvoje tiesiant europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“, linijoje tarp Vilniaus ir Kauno atrinktos keturios galimos trasos alternatyvos. Iš jų kitų metų pavasarį tikimasi pasirinkti geriausią maršrutą.

    „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis teigė, jog buvo nagrinėta net 17 alternatyvių maršrutų. Numatoma, kad keleiviniai traukiniai nauja linija galės važiuoti gerokai greičiau – apie 35 minutes.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kliedesiai visa tai apie nesamas galimybes plėsti. Terminalus galima pastatyti kokius nori ir iš kokių nori pusių, o su vienu pakilimo taku ne tokie "provincijų" oro uostai susitvarko. Galiausiai su tokia demografija kokia Lietuvoje, iš kur tie keleiviai imsis? Lygiai taip pat ir su RB. Beje, demografija tokia pati katastrofiška ir Latvijoje, Estijoje.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ar ne per daug gigantomanijos Lietuvoje? Joks naujas oro uostas nereikalingas. Užtenka ir vieno Vilniuje, o kitus uždaryti, arba palikti kaip yra, tegul nuvegetuoja patys. Kaip tik oro uostas mieste ar visai šalia jo yra didžiulis privalumas, nei oro uostas už 50 km nuo miesto. Vilnius ne daugiamilijoninis miestas, (niekada net ir milijoniniu nebus), kur 50 km atstumas yra niekinis. Kaip tik geras susisiekimas su likusia Lietuva geležinkeliu su Vilniaus oro uostu būtų jo potencialo didinimui nauda.
    Juk yra paskaičiuota, kad 2030-aisiais Vilniaus oro uostas nebetenkins poreikių, o galimybės plėstis jau bus išnaudotos. Dėl to, kai turėjom susisiekimo ministrą, jis kvietė kol ne vėlu pradėt dirbti šiuo klausimu. Žaslių seniūnija jau kažkokį plotą bando siūlyt. Jei iš Vilniaus traukinys iki ten nuvažiuos per 25 min., tai problemos ir nesimato. Tik aišku būtų geriau kad traukinys važiuotų ne iš "Stancija Minskaya" per Panerius (kaip dabar), o iš "Stotis NMC" per Karoliniškes.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nuo Pilaitės iki KUN ant tiesiųjų rodo 75km
    Tai kad neitų "ant tiesiųjų". Visada bus posūkių ir kreivių. Realiai apie 100km.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kas ta per pasaulio bamba Pilaitė yra, kad iki jos tiesti RB? Kodėl tada ne kilpą Vilniuje daryti, kad RB traukiniai galėtų apvažiuoti visą miestą su keliomis tarpinėmis stotimis? Ir viską tunelyje. Štai jums vienu šūviu ir RB, ir metro... "Rentinys" už šitą idėją man jau skolingas...

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Nuo Pilaitės iki KUN ant tiesiųjų rodo 75km

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą

    as neskaites straipsnio suskaiciavau: 70km/240km(/h)*60min = 17.5min
    Kokie dar 70km?

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Įdomu, koks interesas rašyti tokias nesąmones, kaip "per 17 minučių"? Vidutinis greitis turėtų būti virš 350km/h. Maksimalus virš 400km/h. Juk niekas tokių specifikacijų geležinkelio neplanuoja, jam nenumatytas finansavimas, ir kainuotų tokių specifikacijų geležinkelis visišką kosmosą. Net paties Metro sąjūdžio brėžinyje aiškiai matosi vietų, kur kurvatūros radiusas net iš tolo nesiekia tokiems greičiams būtinų 6000-7000 metrų. Kažkokie visiškai iš piršto laužiami kliedesiai.
    as neskaites straipsnio suskaiciavau: 70km/240km(/h)*60min = 17.5min

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Manau reikia palaukt ir galiausiai miestus sujungti Hyperloop jungtimi.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Metro sąjūdis nesnaudžia:

    Iš Vilniaus į Kauną per 17 minučių – siūloma nutiesti greitojo geležinkelio vėžę


    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/is-vilniaus-i-kauna-pe...zinkelio-veze/
    Įdomu, koks interesas rašyti tokias nesąmones, kaip "per 17 minučių"? Vidutinis greitis turėtų būti virš 350km/h. Maksimalus virš 400km/h. Juk niekas tokių specifikacijų geležinkelio neplanuoja, jam nenumatytas finansavimas, ir kainuotų tokių specifikacijų geležinkelis visišką kosmosą. Net paties Metro sąjūdžio brėžinyje aiškiai matosi vietų, kur kurvatūros radiusas net iš tolo nesiekia tokiems greičiams būtinų 6000-7000 metrų. Kažkokie visiškai iš piršto laužiami kliedesiai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar vieni efektyvūs įsisavintojai valdiškų babkių išlindo su savo utopiniais projektais. Į Pilatę, t.y. linija į niekur... Kokie kroviniai, kokie keleiviai? Jei būtų keleivių vežimo potencialas, tai dalis autobusų į Kauną jau seniai prasukinėtų pro Pilaitę...

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Metro sąjūdis nesnaudžia:

    Iš Vilniaus į Kauną per 17 minučių – siūloma nutiesti greitojo geležinkelio vėžę
    Susiekimo specialistų ir visuomenininkų grupė „Vilniaus metro“ kreipėsi į Lietuvos Respublikos Prezidentą, prašydami paremti jų siūlomą iniciatyvą – nutiesti greitojo geležinkelio vėžę, jungiančią Vilniaus vakarinį pakraštį (Pilaitę) su šalies logistikos ir keleivių pervežimo centru tampančia Karmėlava. Tai leistų Tarptautinį Kauno oro uostą ir būsimą „Rail Baltica“ stotį pasiekti vos per 15–17 min.

    Kreipimesi teigiama, jog susiklosčiusi šalies ekonominio vystymosi situacija reikalauja aktyviau imtis realizuoti LR teritorijos Bendrojo plano sprendinį – sukurti Vilniaus ir Kauno dvimiestį, abu miestus sujungiant greitojo keleivinio geležinkelio vėže.

    Anot iniciatorių, esama geležinkelio Vilnius–Kaunas linija būtų naudojama krovinių ir keleivių vietiniam pervežimui. Taip pat teigiama, jog šį uždavinį dar labiau aktualizuoja egzistuojanti Astravo atominės elektrinės avarijos galimybė ir galimo radiacinio užterštumo pavojus, esą nauja linija būtų galima atlikti skubią gyventojų evakuaciją...
    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/is-vilniaus-i-kauna-pe...zinkelio-veze/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar ne per daug gigantomanijos Lietuvoje? Joks naujas oro uostas nereikalingas. Užtenka ir vieno Vilniuje, o kitus uždaryti, arba palikti kaip yra, tegul nuvegetuoja patys. Kaip tik oro uostas mieste ar visai šalia jo yra didžiulis privalumas, nei oro uostas už 50 km nuo miesto. Vilnius ne daugiamilijoninis miestas, (niekada net ir milijoniniu nebus), kur 50 km atstumas yra niekinis. Kaip tik geras susisiekimas su likusia Lietuva geležinkeliu su Vilniaus oro uostu būtų jo potencialo didinimui nauda.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.02.07, 11:42.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Aš tai sakyčiau, kad dėl planuojamo naujo oro uosto, nes neverta leist dešimtis milijonų sudėtingam KUN stoties įrengimui (greičiausiai netgi reiktų kastis po žeme). O naujo oro uosto idėja nemanau, kad nauja.

    Komentuoti:

Working...
X