Petr
Nesuprantama ką tamsta gini. Prie ko čia išvis greitaeigis į Kaliningradą? Ar rusai bent iki Minsko nusitiesė? Būtų eilinė Rusijos teritorija, būtų visiškai negaila. Bet ten visa sritis yra karinė bazė. Tai gal nustok komentuoti tai ko tu nesupranti. Tau buvo papunkčiui paaiškinta kas kaip ir kodėl. Perdarius vėžę, Lietuva atsivežtų daugiau NATO ir JAV karių. Nes būtų perskaičiuoti visi gynybos planai dėl padidėjusios rizikos.
Kaip pavyzdys: tarkim sena vėže rusai gali spėti permesti 10k karių ir 100 tankų per dieną VS nauja vėže jie gali permesti trigubai. NATO tada viską perskaičiuoja, gal atveža Patriot raketų, tam kad puolimo atveju spėtų gintis. Viskas yra paskaičiuota, technikos, karių ir ginklų skaičiai kurių mums reikia nėra nuleisti iš oro.
Niekas ginkluotis iki dantų nenori. Jei iškels karines bazes, tada bus kitas skaičiavimas. Europine vėže savo tankų/karių po Lietuvą lengvai neišmėtysi, Rusijoje/BY greitai neperšoksi nuo vienos ant kitos. Taip kad nusileisk ant žemės ir baik kelti savo isterijas lyg mes rusus skriaustumėm.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Susilaikykit nuo neapykantos, nuo rasizmo ir savo politinių fetišų šiame forume.
Niekas nesiūlo tiesti už dyką greitąjį geležinkelį į Kaliningradą. Be to, Lietuva yra ES teritorija, koks skirtumas saugumui ar tas geležinkelis greitasis ar ne? Kalba išvis buvo apie LT greitąjį geležinkelį tarp Kauno ir Vilniaus. Rusijos RŽD buvo svarstomas tik kaip investorius nes jie naudoja šią trasą. Kalba tik apie sprendimo ekonominį poveikį, o ne šalies nacionalizmo filosofiją.
Jokio skirtumo saugumui jeigu priešas tavo teritorijoje turės greitaeigį geležinkelį į savo karinę bazę ir galės bet kada greitai permesti dalinius įskaitant ir tuo metu kai užgrobs teritoriją? Gal jūms riekėtu daugiau "politinių fetišų" paskaityti.
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Aš matau tik neapykantą, o ne saugumą. Šiaip Lietuvos politikams turi būti tas pats, kaip ten Rusijos traukiniai į Kaliningradą važiuoja. Svarbu ekonominis efektas. Būtų Lietuvoje 1435 mm istoriškai, sakyčiau kam keičiat į 1520 mm.
<...>
Taip, Kaliningrade yra karinė bazė, bet ji egzistavo ten visada nuo pat 2-ojo pasaulinio karo laikų.
T.y. karinė bazė buvo įkurta nuo okupacijos pradžios. Rusijos karinė bazė istorinėje vokietijos teritorijoje
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąPer kiek vokiečiai WWii metu pakeitė vėžės plotį? Dvi savaites nuo fronto?Paskutinis taisė Aleksio; 2021.10.05, 20:48.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Saugumas yra labai paprastas jei priešui sumažino savo infrastruktūros prieinamumą, o sąjungininkams padidini. Su Rusija, kaip ir kitais panašiais režimais, niekada nebūna tik „ekonominis efektas“.
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąNežinau kaip kitiems bet man pasiklausius tokių argumentų kaip "nepainiokime ekonomikos su politika" norisi tik pabaigus RB iškart perstatinėti vėžę į Klaipėdą Gal rimtai latviai tokie stabdžiai dėl to kad pastoviai gauna nurodymus patarimų forma iš ekonomiškai draugiškų kaimynų
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąAš matau tik neapykantą, o ne saugumą. Šiaip Lietuvos politikams turi būti tas pats, kaip ten Rusijos traukiniai į Kaliningradą važiuoja. Svarbu ekonominis efektas. Būtų Lietuvoje 1435 mm istoriškai, sakyčiau kam keičiat į 1520 mm.
Parašė Petr Rodyti pranešimąIr jūs norite taip apsiginti prieš šalį, kuri turi branduolinį ginklą?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau kaip kitiems bet man pasiklausius tokių argumentų kaip "nepainiokime ekonomikos su politika" norisi tik pabaigus RB iškart perstatinėti vėžę į Klaipėdą Gal rimtai latviai tokie stabdžiai dėl to kad pastoviai gauna nurodymus patarimų forma iš ekonomiškai draugiškų kaimynų
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Saugumui būtų nauda pakeist esamą vėžę į europinę. Rusijos geležinkeliai galėtų naudoti kintamos vėžės sąstatus, kurios lyg ir turi. Važinėtų kaip į europą, kaip ir dabar važinėja ar neseniai dar važinėjo. O ne kaip į laikinai ES administruojamą pribaltiką su sava infrastruktūra.
Sakysim taip, krovinių eismas pagrinde Lietuvoje yra vykdomas iš rytų į vakarus ir atgal. Krovinių srautas iš pietų į šiaurę yra daug mažesnis, ir ne tik dėl vežės pločio skirtumo, o dėl to kad paprasčiausiai nėra logikos varyti tiek krovinių į mažai apgyvendintas šalis. Jei bus tunelis tarp Suomijos ir Estijos, logistika pagerėja. Bet Suomija irgi turi 1524 mm standartą. Tai jūs siūlote perdaryti vežę 4 šalim tik dėl "saugumo" sumetimo? Už tai sumokės aišku mokesčių mokėtojai. Ir jūs norite taip apsiginti prieš šalį, kuri turi branduolinį ginklą?
Taip, Kaliningrade yra karinė bazė, bet ji egzistavo ten visada nuo pat 2-ojo pasaulinio karo laikų.
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąKalba išvis buvo apie LT greitąjį geležinkelį tarp Kauno ir Vilniaus. Rusijos RŽD buvo svarstomas tik kaip investorius nes jie naudoja šią trasą.
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Susilaikykit nuo neapykantos, nuo rasizmo ir savo politinių fetišų šiame forume.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Susilaikykit nuo neapykantos, nuo rasizmo ir savo politinių fetišų šiame forume.
Niekas nesiūlo tiesti už dyką greitąjį geležinkelį į Kaliningradą. Be to, Lietuva yra ES teritorija, koks skirtumas saugumui ar tas geležinkelis greitasis ar ne? Kalba išvis buvo apie LT greitąjį geležinkelį tarp Kauno ir Vilniaus. Rusijos RŽD buvo svarstomas tik kaip investorius nes jie naudoja šią trasą. Kalba tik apie sprendimo ekonominį poveikį, o ne šalies nacionalizmo filosofiją.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Neglaima atmesti galimybės kad lietuvos astronautai laipinsis Marso bazėje bet gal nesiremkime tokiomis galimybėmis darydami infrastruktūros strategiją?
Taip, gal po 50 metų (minimum 2 kartos kultūros pokyčiui) kažkaip magiškai rusai pasikeis į kitokius žmones nei jie buvo visą rusijos įstoriją. Bet kaip amerikonai sako, i wouldnt hold my breath.
Kad prieštarauja tiek ES tiek ypač Lietuvos interesams. Kodėl mes turėtume tiesti greitą susisiekimą į Rusijos karinę bazę kurios tikslas yra atskirti mus nuo europos?
Turi omenyje neigiamas poveikis?
Ta prasme jūs teigiate kad laukinis kapitalizmas bendradarbiuajant su teroristine valstybe yra svarbiau už vasltybės saugumą nes tai "politinis interesas"?
Niekas nesiūlo tiesti už dyką greitąjį geležinkelį į Kaliningradą. Be to, Lietuva yra ES teritorija, koks skirtumas saugumui ar tas geležinkelis greitasis ar ne? Kalba išvis buvo apie LT greitąjį geležinkelį tarp Kauno ir Vilniaus. Rusijos RŽD buvo svarstomas tik kaip investorius nes jie naudoja šią trasą. Kalba tik apie sprendimo ekonominį poveikį, o ne šalies nacionalizmo filosofiją.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip nereiktų atmesti galimybės, kad LT-RU santykiai ateityje normalizuosis bent tiek, kad būtų galima galvoti apie kažkokį bendradarbiavimą. Jeigu prieš kelis metus, Baltarusijoje būnant tam pačiam Lukašenkai, sugebėjom elektrifikuotis savo dalį iki LT-BY sienos, tai iš principo matyt nėra neįmanoma, kad atsidarys, tarkim, maršrutas Vilnius-Kaliningradas ir/ar Vilnius-Maskva. Putinas ir jo šaika Kremliuje nėra amžini, kaip ir Lietuvos noras "įvedinėti" demokratiją Rusijoje/Baltarusijoje matyt irgi nebus amžinas. Vienam arba abiem iš šių veiksnių pasikeitus, geležinkelio tvarkymas į Kaliningradą nebūtinai toks jau neįmanomas.
Taip, gal po 50 metų (minimum 2 kartos kultūros pokyčiui) kažkaip magiškai rusai pasikeis į kitokius žmones nei jie buvo visą rusijos įstoriją. Bet kaip amerikonai sako, i wouldnt hold my breath.
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Nenorėjau užkurti politinės diskusijos, atsiprašau, jei taip jums pasirodė. Greitasis susisiekimas Maskva - Minskas - Kaliningradas neprieštarauja nei ES nei Rusijos interesams.
Parašė John Rodyti pranešimą
Pagerėjęs Lietuvos pasiekiamumas tiek iš Kaliningrado, tiek likusios Rusijos (visų pirma, Maskvos). Neabejotinai teigiamas poveikis turizmui. O ir biznio aplinkai.
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Visi jūsų argumentai tik patvirtina, kad jūsų požiūris yra politinis, o ne ekonominis RB projektui. Jūs nenorite vystyti draugiškų sąntykių su kaimyninimės ne ES šalimis, bet norite parodyti visiems kas čia yra hozeinas ir kas sakys visiems kaip jie turi elgtis. Na taip musų regionas inovacijų atžvilgiu toli nenuvažiuos.
Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui? Ir jūs esate pasiruošęs perkloti visus bėgius LT tik tam kad stebėtumete, kaip traukiniai stos Minske?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Tuomet jūs patvirtinate kad projektas politizuotas. Kai kurie veikėjai šiame forume tai neigia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Tada geriau uždarykit nafig tą sieną su Baltarusija ir Rusija ir uždrauskit tą tranzitą. Vistiek gi yra lėktuvai, traukinių galima neįleisti. Tegul važiuoja per Lenkiją su persėdimais. Jau prasčiausiu atveju, kas bijo skraidyt, gali laivu iš S. Peterburgo plaukti. Manau tuomet Rusija supras ką padarė ir iškart atiduos Krymą, sulaukusi tokios pamokos nuo Lietuvos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
Kai ta "kaimyninė šalis" nustos periodiškai savo kaimynių teritorijos gabalus aneksuoti, tada mes galėsim pakalbėti apie draugiškų santykių plėtojimą, deja dabar šiai dienai apie jokį draugiškumą kalbos net negali būti ir nustokit čia kliedėti apie tai, kaip su prievartautojais ir grobėjais potencialios aukos turėtų bičiuliautis, mažų mažiausiai nesiorientuojantis situacijoje atrodot.Paskutinis taisė Petr; 2021.10.04, 22:10.
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Visi jūsų argumentai tik patvirtina, kad jūsų požiūris yra politinis, o ne ekonominis RB projektui. Jūs nenorite vystyti draugiškų sąntykių su kaimyninimės ne ES šalimis, bet norite parodyti visiems kas čia yra hozeinas ir kas sakys visiems kaip jie turi elgtis. Na taip musų regionas inovacijų atžvilgiu toli nenuvažiuos.
Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui? Ir jūs esate pasiruošęs perkloti visus bėgius LT tik tam kad stebėtumete, kaip traukiniai stos Minske?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Visi jūsų argumentai tik patvirtina, kad jūsų požiūris yra politinis, o ne ekonominis RB projektui. Jūs nenorite vystyti draugiškų sąntykių su kaimyninimės ne ES šalimis, bet norite parodyti visiems kas čia yra hozeinas ir kas sakys visiems kaip jie turi elgtis. Na taip musų regionas inovacijų atžvilgiu toli nenuvažiuos.
Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui?Paskutinis taisė B.S.; 2021.10.04, 20:08.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąEsmė ta kad naudos nebūtų, nes per mažas miestas, per maži srautai, ir toliau nėra kur važiuoti. Net jei Rusija nuspręstų finansuoti žiauriai jiems finansiškai nenaudingą projektą į Kaliningradą, tai ES tam prieštarautų, nes toks projektas prasilenktų su logika. Būtų daug logiškiau Kaliningradą prijungti prie europinės vėžės, ir toliau tą vėžę tiesti į Gdanską ir Minską. O iš Minsko ten tegu sau žiūrisi.
Komentuoti:
Komentuoti: