Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • B.S.
    replied
    Petr
    Nesuprantama ką tamsta gini. Prie ko čia išvis greitaeigis į Kaliningradą? Ar rusai bent iki Minsko nusitiesė? Būtų eilinė Rusijos teritorija, būtų visiškai negaila. Bet ten visa sritis yra karinė bazė. Tai gal nustok komentuoti tai ko tu nesupranti. Tau buvo papunkčiui paaiškinta kas kaip ir kodėl. Perdarius vėžę, Lietuva atsivežtų daugiau NATO ir JAV karių. Nes būtų perskaičiuoti visi gynybos planai dėl padidėjusios rizikos.
    Kaip pavyzdys: tarkim sena vėže rusai gali spėti permesti 10k karių ir 100 tankų per dieną VS nauja vėže jie gali permesti trigubai. NATO tada viską perskaičiuoja, gal atveža Patriot raketų, tam kad puolimo atveju spėtų gintis. Viskas yra paskaičiuota, technikos, karių ir ginklų skaičiai kurių mums reikia nėra nuleisti iš oro.
    Niekas ginkluotis iki dantų nenori. Jei iškels karines bazes, tada bus kitas skaičiavimas. Europine vėže savo tankų/karių po Lietuvą lengvai neišmėtysi, Rusijoje/BY greitai neperšoksi nuo vienos ant kitos. Taip kad nusileisk ant žemės ir baik kelti savo isterijas lyg mes rusus skriaustumėm.
    Paskutinis taisė B.S.; 2021.10.05, 19:46.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Susilaikykit nuo neapykantos, nuo rasizmo ir savo politinių fetišų šiame forume.

    Niekas nesiūlo tiesti už dyką greitąjį geležinkelį į Kaliningradą. Be to, Lietuva yra ES teritorija, koks skirtumas saugumui ar tas geležinkelis greitasis ar ne? Kalba išvis buvo apie LT greitąjį geležinkelį tarp Kauno ir Vilniaus. Rusijos RŽD buvo svarstomas tik kaip investorius nes jie naudoja šią trasą. Kalba tik apie sprendimo ekonominį poveikį, o ne šalies nacionalizmo filosofiją.
    Ne, nereikia susilaikyti nuo nepykantos valstybei kuri visą savo istoriją stengėsi sunaikinti lietuvą. Rasizmo čia jokio nėra, "Rusija" nėra rasė.

    Jokio skirtumo saugumui jeigu priešas tavo teritorijoje turės greitaeigį geležinkelį į savo karinę bazę ir galės bet kada greitai permesti dalinius įskaitant ir tuo metu kai užgrobs teritoriją? Gal jūms riekėtu daugiau "politinių fetišų" paskaityti.

    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Aš matau tik neapykantą, o ne saugumą. Šiaip Lietuvos politikams turi būti tas pats, kaip ten Rusijos traukiniai į Kaliningradą važiuoja. Svarbu ekonominis efektas. Būtų Lietuvoje 1435 mm istoriškai, sakyčiau kam keičiat į 1520 mm.

    <...>

    Taip, Kaliningrade yra karinė bazė, bet ji egzistavo ten visada nuo pat 2-ojo pasaulinio karo laikų.
    Politikai būtent tam ir yra kad ne ekonominį aspektą vertintų. Jeigu svarbus būtų tik ekonominis aspektas politikų išvis nereikėtu, viską sprestų investuotojai.

    T.y. karinė bazė buvo įkurta nuo okupacijos pradžios. Rusijos karinė bazė istorinėje vokietijos teritorijoje

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Per kiek vokiečiai WWii metu pakeitė vėžės plotį? Dvi savaites nuo fronto?
    Tada buvo daug lengviau: ištrauki bėgvinius, perstumi bėgį, įkali bėgvinius - po poros valandų darbo tarpstotis yra atidarytas (sunkiau buvo tik perdarant iešmus). Dabar teks iš anksto paruošti bėgių-pabėgių gardelę.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2021.10.05, 20:48.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Saugumas yra labai paprastas jei priešui sumažino savo infrastruktūros prieinamumą, o sąjungininkams padidini. Su Rusija, kaip ir kitais panašiais režimais, niekada nebūna tik „ekonominis efektas“.
    Per kiek vokiečiai WWii metu pakeitė vėžės plotį? Dvi savaites nuo fronto?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Nežinau kaip kitiems bet man pasiklausius tokių argumentų kaip "nepainiokime ekonomikos su politika" norisi tik pabaigus RB iškart perstatinėti vėžę į Klaipėdą Gal rimtai latviai tokie stabdžiai dėl to kad pastoviai gauna nurodymus patarimų forma iš ekonomiškai draugiškų kaimynų
    Tiksliau pabaigus RB Kaunas<->LV atkarpą, perstatyti Vilnius <-> Klaipėda esamą vėžę

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Aš matau tik neapykantą, o ne saugumą. Šiaip Lietuvos politikams turi būti tas pats, kaip ten Rusijos traukiniai į Kaliningradą važiuoja. Svarbu ekonominis efektas. Būtų Lietuvoje 1435 mm istoriškai, sakyčiau kam keičiat į 1520 mm.
    Saugumas yra labai paprastas jei priešui sumažino savo infrastruktūros prieinamumą, o sąjungininkams padidini. Su Rusija, kaip ir kitais panašiais režimais, niekada nebūna tik „ekonominis efektas“.

    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Ir jūs norite taip apsiginti prieš šalį, kuri turi branduolinį ginklą?
    Sekantis argumentas bus - apsiginti neįmanoma, kam išvis rūpintis kariuomene, gyvenkime draugiškai?

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Nežinau kaip kitiems bet man pasiklausius tokių argumentų kaip "nepainiokime ekonomikos su politika" norisi tik pabaigus RB iškart perstatinėti vėžę į Klaipėdą Gal rimtai latviai tokie stabdžiai dėl to kad pastoviai gauna nurodymus patarimų forma iš ekonomiškai draugiškų kaimynų

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tema nuklydo nuo RBII link :"su kuo jūs ketinate kariauti"

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Saugumui būtų nauda pakeist esamą vėžę į europinę. Rusijos geležinkeliai galėtų naudoti kintamos vėžės sąstatus, kurios lyg ir turi. Važinėtų kaip į europą, kaip ir dabar važinėja ar neseniai dar važinėjo. O ne kaip į laikinai ES administruojamą pribaltiką su sava infrastruktūra.
    Aš matau tik neapykantą, o ne saugumą. Šiaip Lietuvos politikams turi būti tas pats, kaip ten Rusijos traukiniai į Kaliningradą važiuoja. Svarbu ekonominis efektas. Būtų Lietuvoje 1435 mm istoriškai, sakyčiau kam keičiat į 1520 mm.

    Sakysim taip, krovinių eismas pagrinde Lietuvoje yra vykdomas iš rytų į vakarus ir atgal. Krovinių srautas iš pietų į šiaurę yra daug mažesnis, ir ne tik dėl vežės pločio skirtumo, o dėl to kad paprasčiausiai nėra logikos varyti tiek krovinių į mažai apgyvendintas šalis. Jei bus tunelis tarp Suomijos ir Estijos, logistika pagerėja. Bet Suomija irgi turi 1524 mm standartą. Tai jūs siūlote perdaryti vežę 4 šalim tik dėl "saugumo" sumetimo? Už tai sumokės aišku mokesčių mokėtojai. Ir jūs norite taip apsiginti prieš šalį, kuri turi branduolinį ginklą?

    Taip, Kaliningrade yra karinė bazė, bet ji egzistavo ten visada nuo pat 2-ojo pasaulinio karo laikų.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Kalba išvis buvo apie LT greitąjį geležinkelį tarp Kauno ir Vilniaus. Rusijos RŽD buvo svarstomas tik kaip investorius nes jie naudoja šią trasą.
    Taip, RŽD važinėja šita trasa ir jai jokios kitos nereikia - prieš 15 metų kalbėtos kalbos apie "greitaeigį geležinkelį per Lietuvą kad nereikėtų pasienio kontrolės" buvo eilinis bla-bla-bla, niekas ten nesiruošė nieko daryti.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Susilaikykit nuo neapykantos, nuo rasizmo ir savo politinių fetišų šiame forume.
    kad Moskvichkos cia toks tikslas siame forume

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Susilaikykit nuo neapykantos, nuo rasizmo ir savo politinių fetišų šiame forume.

    Niekas nesiūlo tiesti už dyką greitąjį geležinkelį į Kaliningradą. Be to, Lietuva yra ES teritorija, koks skirtumas saugumui ar tas geležinkelis greitasis ar ne? Kalba išvis buvo apie LT greitąjį geležinkelį tarp Kauno ir Vilniaus. Rusijos RŽD buvo svarstomas tik kaip investorius nes jie naudoja šią trasą. Kalba tik apie sprendimo ekonominį poveikį, o ne šalies nacionalizmo filosofiją.
    Saugumui būtų nauda pakeist esamą vėžę į europinę. Rusijos geležinkeliai galėtų naudoti kintamos vėžės sąstatus, kurios lyg ir turi. Važinėtų kaip į europą, kaip ir dabar važinėja ar neseniai dar važinėjo. O ne kaip į laikinai ES administruojamą pribaltiką su sava infrastruktūra.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Neglaima atmesti galimybės kad lietuvos astronautai laipinsis Marso bazėje bet gal nesiremkime tokiomis galimybėmis darydami infrastruktūros strategiją?

    Taip, gal po 50 metų (minimum 2 kartos kultūros pokyčiui) kažkaip magiškai rusai pasikeis į kitokius žmones nei jie buvo visą rusijos įstoriją. Bet kaip amerikonai sako, i wouldnt hold my breath.




    Kad prieštarauja tiek ES tiek ypač Lietuvos interesams. Kodėl mes turėtume tiesti greitą susisiekimą į Rusijos karinę bazę kurios tikslas yra atskirti mus nuo europos?


    Turi omenyje neigiamas poveikis?




    Ta prasme jūs teigiate kad laukinis kapitalizmas bendradarbiuajant su teroristine valstybe yra svarbiau už vasltybės saugumą nes tai "politinis interesas"?
    Susilaikykit nuo neapykantos, nuo rasizmo ir savo politinių fetišų šiame forume.

    Niekas nesiūlo tiesti už dyką greitąjį geležinkelį į Kaliningradą. Be to, Lietuva yra ES teritorija, koks skirtumas saugumui ar tas geležinkelis greitasis ar ne? Kalba išvis buvo apie LT greitąjį geležinkelį tarp Kauno ir Vilniaus. Rusijos RŽD buvo svarstomas tik kaip investorius nes jie naudoja šią trasą. Kalba tik apie sprendimo ekonominį poveikį, o ne šalies nacionalizmo filosofiją.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip nereiktų atmesti galimybės, kad LT-RU santykiai ateityje normalizuosis bent tiek, kad būtų galima galvoti apie kažkokį bendradarbiavimą. Jeigu prieš kelis metus, Baltarusijoje būnant tam pačiam Lukašenkai, sugebėjom elektrifikuotis savo dalį iki LT-BY sienos, tai iš principo matyt nėra neįmanoma, kad atsidarys, tarkim, maršrutas Vilnius-Kaliningradas ir/ar Vilnius-Maskva. Putinas ir jo šaika Kremliuje nėra amžini, kaip ir Lietuvos noras "įvedinėti" demokratiją Rusijoje/Baltarusijoje matyt irgi nebus amžinas. Vienam arba abiem iš šių veiksnių pasikeitus, geležinkelio tvarkymas į Kaliningradą nebūtinai toks jau neįmanomas.
    Neglaima atmesti galimybės kad lietuvos astronautai laipinsis Marso bazėje bet gal nesiremkime tokiomis galimybėmis darydami infrastruktūros strategiją?

    Taip, gal po 50 metų (minimum 2 kartos kultūros pokyčiui) kažkaip magiškai rusai pasikeis į kitokius žmones nei jie buvo visą rusijos įstoriją. Bet kaip amerikonai sako, i wouldnt hold my breath.


    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Nenorėjau užkurti politinės diskusijos, atsiprašau, jei taip jums pasirodė. Greitasis susisiekimas Maskva - Minskas - Kaliningradas neprieštarauja nei ES nei Rusijos interesams.
    Kad prieštarauja tiek ES tiek ypač Lietuvos interesams. Kodėl mes turėtume tiesti greitą susisiekimą į Rusijos karinę bazę kurios tikslas yra atskirti mus nuo europos?
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pagerėjęs Lietuvos pasiekiamumas tiek iš Kaliningrado, tiek likusios Rusijos (visų pirma, Maskvos). Neabejotinai teigiamas poveikis turizmui. O ir biznio aplinkai.
    Turi omenyje neigiamas poveikis?


    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Visi jūsų argumentai tik patvirtina, kad jūsų požiūris yra politinis, o ne ekonominis RB projektui. Jūs nenorite vystyti draugiškų sąntykių su kaimyninimės ne ES šalimis, bet norite parodyti visiems kas čia yra hozeinas ir kas sakys visiems kaip jie turi elgtis. Na taip musų regionas inovacijų atžvilgiu toli nenuvažiuos.

    Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui? Ir jūs esate pasiruošęs perkloti visus bėgius LT tik tam kad stebėtumete, kaip traukiniai stos Minske?
    Ta prasme jūs teigiate kad laukinis kapitalizmas bendradarbiuajant su teroristine valstybe yra svarbiau už vasltybės saugumą nes tai "politinis interesas"?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Tuomet jūs patvirtinate kad projektas politizuotas. Kai kurie veikėjai šiame forume tai neigia.
    O ką, ne politizuotas? Nesuprantu prasmės neigti tai, kas akivaizdu. Galima diskutuot nebent ar politizuota vykdomas dėl žaliojo kurso, ar dėl karybos, ar dėl elementarios korupcijos.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Tada geriau uždarykit nafig tą sieną su Baltarusija ir Rusija ir uždrauskit tą tranzitą. Vistiek gi yra lėktuvai, traukinių galima neįleisti. Tegul važiuoja per Lenkiją su persėdimais. Jau prasčiausiu atveju, kas bijo skraidyt, gali laivu iš S. Peterburgo plaukti. Manau tuomet Rusija supras ką padarė ir iškart atiduos Krymą, sulaukusi tokios pamokos nuo Lietuvos.
    Ar mes galim kaip subrende zmones normaliai diskutuoti? Kam cia ta nesveika ironija ir arba viskas balta, arba viskas juoda. Turim sutarti su Rusija del tranzito ir jos laikomes. Kas del Maskvos-Kalinigrado greitojo, tai cia yra tik jusu nereali svajone. Nei ES, nei NATO, nei Lietuva jos nenori, del paprasciausiu saugumo sumetimu. Ir svarbiausia, jog ir pati Rusija jos nesiulo. Galesite cia draskytis kai pasiulys ir pazades dar uz ja sumoketi.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą

    Kai ta "kaimyninė šalis" nustos periodiškai savo kaimynių teritorijos gabalus aneksuoti, tada mes galėsim pakalbėti apie draugiškų santykių plėtojimą, deja dabar šiai dienai apie jokį draugiškumą kalbos net negali būti ir nustokit čia kliedėti apie tai, kaip su prievartautojais ir grobėjais potencialios aukos turėtų bičiuliautis, mažų mažiausiai nesiorientuojantis situacijoje atrodot.
    Tada geriau uždarykit nafig tą sieną su Baltarusija ir Rusija ir uždrauskit tą tranzitą. Vistiek gi yra lėktuvai, traukinių galima neįleisti. Tegul važiuoja per Lenkiją su persėdimais. Jau prasčiausiu atveju, kas bijo skraidyt, gali laivu iš S. Peterburgo plaukti. Manau tuomet Rusija supras ką padarė ir iškart atiduos Krymą, sulaukusi tokios pamokos nuo Lietuvos.
    Paskutinis taisė Petr; 2021.10.04, 22:10.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Visi jūsų argumentai tik patvirtina, kad jūsų požiūris yra politinis, o ne ekonominis RB projektui. Jūs nenorite vystyti draugiškų sąntykių su kaimyninimės ne ES šalimis, bet norite parodyti visiems kas čia yra hozeinas ir kas sakys visiems kaip jie turi elgtis. Na taip musų regionas inovacijų atžvilgiu toli nenuvažiuos.

    Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui? Ir jūs esate pasiruošęs perkloti visus bėgius LT tik tam kad stebėtumete, kaip traukiniai stos Minske?
    Kai ta "kaimyninė šalis" nustos periodiškai savo kaimynių teritorijos gabalus aneksuoti, tada mes galėsim pakalbėti apie draugiškų santykių plėtojimą, deja dabar šiai dienai apie jokį draugiškumą kalbos net negali būti ir nustokit čia kliedėti apie tai, kaip su prievartautojais ir grobėjais potencialios aukos turėtų bičiuliautis, mažų mažiausiai nesiorientuojantis situacijoje atrodot.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Visi jūsų argumentai tik patvirtina, kad jūsų požiūris yra politinis, o ne ekonominis RB projektui. Jūs nenorite vystyti draugiškų sąntykių su kaimyninimės ne ES šalimis, bet norite parodyti visiems kas čia yra hozeinas ir kas sakys visiems kaip jie turi elgtis. Na taip musų regionas inovacijų atžvilgiu toli nenuvažiuos.

    Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui?
    Nesuprantu kodėl man reikia iš naujo aiškinti tai kas yra akivaizdu. Kaliningradas militarizuotas, taip ar ne? Rusija įsiveržė jau ne į vieną kaimynę, taip ar ne? Mes irgi esam kaimynai, taip ar ne? Lietuvos teritorija yra Lietuvos teritorija, ir ji elgiasi su ja taip kaip jai yra geriausia/saugiausia. Nori naudotis LT teritorija, todėl taip, mes esam hozeinai, ir mes statom sąlygas kokiomis sąlygomis ja gali naudotis mūsų kaimynai. Ar gal sakai nestatom jokių sąlygų Rusijai? Tai jei rusai pas mus gali statytis ką nori, tai gal ir mes tuomet galim statytis Rusijoje ką norim?
    Paskutinis taisė B.S.; 2021.10.04, 20:08.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Esmė ta kad naudos nebūtų, nes per mažas miestas, per maži srautai, ir toliau nėra kur važiuoti. Net jei Rusija nuspręstų finansuoti žiauriai jiems finansiškai nenaudingą projektą į Kaliningradą, tai ES tam prieštarautų, nes toks projektas prasilenktų su logika. Būtų daug logiškiau Kaliningradą prijungti prie europinės vėžės, ir toliau tą vėžę tiesti į Gdanską ir Minską. O iš Minsko ten tegu sau žiūrisi.
    Jis jau yra prijungtas dar nuo vokiškų laikų.

    Komentuoti:

Working...
X