Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Petr
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Gal pirmoje vietoje pasižiūrim realybei į akis.
    1. Kaliningrado kryptis yra intensyviai naudojama karinės technikos permetimui.
    2. Kalinigrado sritis yra labiausiai militarizuota zona Europoje.
    3. Greitasis traukinys į Kaliningradą iš Maskvos neturi jokios ekonominės logikos. Gal geopolitinę, ir militaristinę.
    4. Sakartvelo ir Ukrainos konfliktai neišspręsti.
    Todėl: Kol išliks status quo, ES tikrai nelengvins/negreitins ginklų permetimo per ES teritoriją. Rusija gali atsivesti greitąją iki Minsko, ir tuomet greitąją europinę iki Kaliningrado. Tuomet jei keliaus daug ginklų/karių, jie bent trumpam stos Minske ir bus daug lengviau juos stebėti ir reaguoti atitinkamai.

    Visi jūsų argumentai tik patvirtina, kad jūsų požiūris yra politinis, o ne ekonominis RB projektui. Jūs nenorite vystyti draugiškų sąntykių su kaimyninimės ne ES šalimis, bet norite parodyti visiems kas čia yra hozeinas ir kas sakys visiems kaip jie turi elgtis. Na taip musų regionas inovacijų atžvilgiu toli nenuvažiuos.

    Rimtai, Ukrainos konfliktas turi kažkokią sąsają su tuo, kaip ekonomiškai protingiau pritaikyti LT geležinkelius greitaeigiam eismui? Ir jūs esate pasiruošęs perkloti visus bėgius LT tik tam kad stebėtumete, kaip traukiniai stos Minske?
    Paskutinis taisė Petr; 2021.10.04, 19:53.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Pagerėjęs Lietuvos pasiekiamumas tiek iš Kaliningrado, tiek likusios Rusijos (visų pirma, Maskvos). Neabejotinai teigiamas poveikis turizmui. O ir biznio aplinkai.
    Gal pirmoje vietoje pasižiūrim realybei į akis.
    1. Kaliningrado kryptis yra intensyviai naudojama karinės technikos permetimui.
    2. Kalinigrado sritis yra labiausiai militarizuota zona Europoje.
    3. Greitasis traukinys į Kaliningradą iš Maskvos neturi jokios ekonominės logikos. Gal geopolitinę, ir militaristinę.
    4. Sakartvelo ir Ukrainos konfliktai neišspręsti.
    Todėl: Kol išliks status quo, ES tikrai nelengvins/negreitins ginklų permetimo per ES teritoriją. Rusija gali atsivesti greitąją iki Minsko, ir tuomet greitąją europinę iki Kaliningrado. Tuomet jei keliaus daug ginklų/karių, jie bent trumpam stos Minske ir bus daug lengviau juos stebėti ir reaguoti atitinkamai.


    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    cia daugelis mano, kad sitas projektas bus naudingas tik NATO karo technikai vezioti. Bet panasu, kad, praktiskai, taip ir yra
    Ne tik NATO. Šitas projektas yra labai svarbus statybos įmonėms (kurios visos priklauso valdžiažmogių broliams ir uošvienėms).

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Kokia nauda Lietuvai iš Rusijos geresnio susisiekimo?
    Pagerėjęs Lietuvos pasiekiamumas tiek iš Kaliningrado, tiek likusios Rusijos (visų pirma, Maskvos). Neabejotinai teigiamas poveikis turizmui. O ir biznio aplinkai.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Aš ne apie trasos reikalingumą ar realumą kalbu, o tik atsakiau į klausimą kokia būtų nauda Lietuvai (ne Rusijai ar Karaliaučiui).
    Esmė ta kad naudos nebūtų, nes per mažas miestas, per maži srautai, ir toliau nėra kur važiuoti. Net jei Rusija nuspręstų finansuoti žiauriai jiems finansiškai nenaudingą projektą į Kaliningradą, tai ES tam prieštarautų, nes toks projektas prasilenktų su logika. Būtų daug logiškiau Kaliningradą prijungti prie europinės vėžės, ir toliau tą vėžę tiesti į Gdanską ir Minską. O iš Minsko ten tegu sau žiūrisi.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Mes čia svarstom ar bus užtektinai srautų su Ryga, Talinu, ar Varšuva, ir jūs palyginimui įmetat Kaliningradą? Ta prasme jūs mastelių skirtumą jaučiate? Kokio dydžio Kaliningradas ir kur toliau ta vėžė eis? Jei RB bus nuostolinga, tai į Kaliningradą 10 kart daugiau nuostolinga.
    Aš ne apie trasos reikalingumą ar realumą kalbu, o tik atsakiau į klausimą kokia būtų nauda Lietuvai (ne Rusijai ar Karaliaučiui).

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Mes šnekam apie daugiametes valstybės investicijas. Jokia privati kompanija niekada neprisiims tokios rizikos.
    ​​​​​Yra ir oro taršos mažinimas, ir kamščių mažinimas, ir integracija į ES erdvę. Ir jei Maskva nuspręstų tiesti liniją į Kaliningradą, tai irgi būtų valdžios, o ne privataus sektoriaus sprendimas. Taip kad nereikia čia vartyti.
    Kol nebus atlyginta Ukrainai ir Sakartvelui, niekas Rusijos logistikos negerins. Kokia nauda Lietuvai iš Rusijos geresnio susisiekimo? Čia tik didesnė rizika.
    Ir? Kodėl šie tikslai nėra pasiekiami su esama infrastruktūra? Iki RB išvis niekas nieko nevystė su esama infrastruktūra, išskyrus pora kilometrų elektrifikacijos nuo Vilniaus iki BY. Kodėl?

    Aš neturiu omenyje, kad jei valstybė investavo, tai yra politizuotas sprendimas. Politizuotas sprendimas yra tada, kai politiniai tikslai yra statomi aukščiau už ekonominius.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Infrastruktūros mokesčiai?
    Pajamos už kinijos tiesimą?
    Uždarbis už aptarnavimą, remontą ir tt?
    Mes čia svarstom ar bus užtektinai srautų su Ryga, Talinu, ar Varšuva, ir jūs palyginimui įmetat Kaliningradą? Ta prasme jūs mastelių skirtumą jaučiate? Kokio dydžio Kaliningradas ir kur toliau ta vėžė eis? Jei RB bus nuostolinga, tai į Kaliningradą 10 kart daugiau nuostolinga.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    . Kokia nauda Lietuvai iš Rusijos geresnio susisiekimo? Čia tik didesnė rizika.
    Infrastruktūros mokesčiai?
    Pajamos už kinijos tiesimą?
    Uždarbis už aptarnavimą, remontą ir tt?

    Komentuoti:


  • TrippleA
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    cia daugelis mano, kad sitas projektas bus naudingas tik NATO karo technikai vezioti. Bet panasu, kad, praktiskai, taip ir yra
    Gal galite ivardinti kas tas daugelis? Nes paskaicius komentarus tai, tai tas dauguma mano, kad projektas yra naudingas ir ekonomiskai, ir politiskai.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Tuomet jūs patvirtinate kad projektas politizuotas. Kai kurie veikėjai šiame forume tai neigia.
    Mes šnekam apie daugiametes valstybės investicijas. Jokia privati kompanija niekada neprisiims tokios rizikos.
    ​​​​​Yra ir oro taršos mažinimas, ir kamščių mažinimas, ir integracija į ES erdvę. Ir jei Maskva nuspręstų tiesti liniją į Kaliningradą, tai irgi būtų valdžios, o ne privataus sektoriaus sprendimas. Taip kad nereikia čia vartyti.
    Kol nebus atlyginta Ukrainai ir Sakartvelui, niekas Rusijos logistikos negerins. Kokia nauda Lietuvai iš Rusijos geresnio susisiekimo? Čia tik didesnė rizika.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    cia daugelis mano, kad sitas projektas bus naudingas tik NATO karo technikai vezioti. Bet panasu, kad, praktiskai, taip ir yra

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Rusijos tikrai neprieštarauja, ES gal irgi... O NATO? Iš šitos pusės Perdaryt visą tinklą į europinę vėžę būtų labai naudinga.
    Tuomet jūs patvirtinate kad projektas politizuotas. Kai kurie veikėjai šiame forume tai neigia.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Iš šitos pusės Perdaryt visą tinklą į europinę vėžę būtų labai naudinga.
    .. aširačių tiekėjams

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Nenorėjau užkurti politinės diskusijos, atsiprašau, jei taip jums pasirodė. Greitasis susisiekimas Maskva - Minskas - Kaliningradas neprieštarauja nei ES nei Rusijos interesams. Tuo labiau dar neracionaliau visiškai išardyti 1520 mm liniją BY - RU sieną per Lietuvą, kaip kad jūs norite, kai ji jau yra pastatyta. ES nerupės, ar Lietuva norės aiškintis su kažkuo politinius sąntykius.

    Be to dabartinės Rusijos, Baltarusijos ar Lietuvos valdžios nėra amžinos, o logistiniai sprendimai turi ilgalaikes pasekmes.
    Rusijos tikrai neprieštarauja, ES gal irgi... O NATO? Iš šitos pusės Perdaryt visą tinklą į europinę vėžę būtų labai naudinga.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Tamsta toks įdomus, negerbiantis šalies kurioje gyvenate. Kas bus kai ES norės greitos vėžės tarp Vilniaus ir Kijevo per Minską? Panašu jog Ukraina eina gerovės valstybės keliu ir savu laiku sueuropės. Kas bus tada? Kam rusams greitoji linija iki Kaliningrado, kai pilnai jiems užteks iki Minsko, o tada jau gali naudotis europine vėže į likusią Europą (įskaitant Kaliningradą, jei mums bus naudinga). Jei nepastebėjai, tai priklausomybė nuo Rusijos mažėja kasmet. Ir kitaip nebus ir negali būti. Ar kaliningradiečiai yra asilai ir aplinkui apsupti ES greitųjų linijų, pas save tiesis kitokio standarto greitąsias linijas?
    Nenorėjau užkurti politinės diskusijos, atsiprašau, jei taip jums pasirodė. Greitasis susisiekimas Maskva - Minskas - Kaliningradas neprieštarauja nei ES nei Rusijos interesams. Tuo labiau dar neracionaliau visiškai išardyti 1520 mm liniją BY - RU sieną per Lietuvą, kaip kad jūs norite, kai ji jau yra pastatyta. ES nerupės, ar Lietuva norės aiškintis su kažkuo politinius sąntykius.

    Be to dabartinės Rusijos, Baltarusijos ar Lietuvos valdžios nėra amžinos, o logistiniai sprendimai turi ilgalaikes pasekmes.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip nereiktų atmesti galimybės, kad LT-RU santykiai ateityje normalizuosis bent tiek, kad būtų galima galvoti apie kažkokį bendradarbiavimą. Jeigu prieš kelis metus, Baltarusijoje būnant tam pačiam Lukašenkai, sugebėjom elektrifikuotis savo dalį iki LT-BY sienos, tai iš principo matyt nėra neįmanoma, kad atsidarys, tarkim, maršrutas Vilnius-Kaliningradas ir/ar Vilnius-Maskva. Putinas ir jo šaika Kremliuje nėra amžini, kaip ir Lietuvos noras "įvedinėti" demokratiją Rusijoje/Baltarusijoje matyt irgi nebus amžinas. Vienam arba abiem iš šių veiksnių pasikeitus, geležinkelio tvarkymas į Kaliningradą nebūtinai toks jau neįmanomas.
    Paskutinis taisė John; 2021.10.04, 12:38.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Tamsta toks įdomus, negerbiantis šalies kurioje gyvenate. Kas bus kai ES norės greitos vėžės tarp Vilniaus ir Kijevo per Minską? Panašu jog Ukraina eina gerovės valstybės keliu ir savu laiku sueuropės. Kas bus tada? Kam rusams greitoji linija iki Kaliningrado, kai pilnai jiems užteks iki Minsko, o tada jau gali naudotis europine vėže į likusią Europą (įskaitant Kaliningradą, jei mums bus naudinga). Jei nepastebėjai, tai priklausomybė nuo Rusijos mažėja kasmet. Ir kitaip nebus ir negali būti. Ar kaliningradiečiai yra asilai ir aplinkui apsupti ES greitųjų linijų, pas save tiesis kitokio standarto greitąsias linijas?
    Greitųjų linijų tiesimo požiūriu nėra tokio subjekto kaip "kaliningradiečiai"

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Dėl politikos... Nes kitaip nesuprantu kodėl nereikia.

    ​​​​​​Tuomet kokia yra ateities vizija? Lietuva už savo pinigus 1520 mm nemodernizuos (nes jų paprasčiausiai neturi, nes RB irgi finansuojamas didesne dalimi iš ES). Tuomet kai bus norėta greito susisiekimo Maskva - Minskas - Kaliningradas, Lietuva pasakys investoriaus neįleisim, bet patys modernizuot negalėsim?
    Tamsta toks įdomus, negerbiantis šalies kurioje gyvenate. Kas bus kai ES norės greitos vėžės tarp Vilniaus ir Kijevo per Minską? Panašu jog Ukraina eina gerovės valstybės keliu ir savu laiku sueuropės. Kas bus tada? Kam rusams greitoji linija iki Kaliningrado, kai pilnai jiems užteks iki Minsko, o tada jau gali naudotis europine vėže į likusią Europą (įskaitant Kaliningradą, jei mums bus naudinga). Jei nepastebėjai, tai priklausomybė nuo Rusijos mažėja kasmet. Ir kitaip nebus ir negali būti. Ar kaliningradiečiai yra asilai ir aplinkui apsupti ES greitųjų linijų, pas save tiesis kitokio standarto greitąsias linijas?

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    ...nes pvz. Vilnius Kaunas atšaka negalės būti naudojama krovininiam eismui, nes ves paprasčiausi į niekur (nes nėra ir nėra planuojamas (ir nėra reikalo jam planuoti, nes yra Kauno intermodalinis terminalas) joks perkrovimo terminalas.
    Prieš darant tokius pareiškimus, geras tonas reikalautų bent perskaityti viešai prieinamus dokumentus. Jei taip tingima užsiimti paieška TPDRIS sistemoje, nuorodos į naujausius su šia planuojama linija susijusius dokumentus pateiktos šio pranešimo pabaigoje:

    https://www.sweco.lt/pranesimai/svar...os-koncepcija/
    Paskutinis taisė DKL; 2021.10.04, 08:07.

    Komentuoti:

Working...
X