Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    VNO irgi planuojamas 1435mm geležinkelis? Koks tikslas?
    Nesvarbu 1520 ar 1435 (gal tolimoj perspektyvoje visi bus tokie), svarbu padaryti normalų susisiekimą.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė tivoli Rodyti pranešimą

    Kažkaip įdomiai atrodo, kai "raudona" trąsa eina pro Lentvarį, bet ne pro Kaišiadorius. Neabejoju, kad yra tam tikri argumentai (aplinkosauginiai, sklypų išpirkimas, infrastruktūros kaina ir pan), bet... (1) Jeigu svarbu surasti, kuo trumpesnį ir greitesnį maršrutą, tai kodėl tas vingis tarp tarp Vilniaus ir Lentvario paliktas? Negalima buvo kažkokio maršruto tiesesnio maršruto bent per Grigiškes (iki jų lyg eina geležinkelis) iki Rykantų surasti aplenkiant Lentvarį? (2) Jeigu svarbu turėti trasą, kad sujungti kuo daugiau reikšmingų miestų, tai kodėl tada Elektrėnai aplenkiami? Čia nebus, kai bandai kompromisų ieškoti tarp vieno ir kito, bet galiausiai pasirenki tokį kompromisą, kai niekas nėra patenkintas rezultatu...
    Pasižiūrėkite į topografinį žemėlapį ir viskas pasidarys aišku dėl vingio - geležinkelis vengia kirsti gilius upių ir ežerų slėnius. Ne veltui tarp Lentvario ir Panerių caras užsisakė tunelį, kad kirstų mažą kalnagūbrio dalį (vėliau tas kalnagūbris buvo nukastas ar pravestas per buvusią raguvą ties 54.634161, 25.192196, šlaitas toje vietoje iš abiejų pusių apie 30 m). Automobilių keliai gali būti daug statesnio profilio nei geležinkeliai, ir jeigu pažiūrėtume į A1 atkarpą Rykantai - Grigiškės - Lazdynai, plentas įveikia slėnį ties Didžiulio ežeru, šlaitą ties Vokės upe, Neries šlaitą ties Gariūnais. Jei pažiūrėtumėte į miškus į vakarus nuo Grigiškių ar šlaitus ties tais pačiais Paneriais ir Gariūnais, tai ohoho, nutiesti ten greitą vėžę reikalautų specialių infrastruktūros sprendimų (tiltų ir tunelių), kainuotų milžiniškus pinigus ir sutaupytų viso labo kelias minutes.
    Paskutinis taisė Zefyras; 2022.10.20, 00:12.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    VNO irgi planuojamas 1435mm geležinkelis? Koks tikslas?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Tas Lentvario lankas tikrai daug atima laiko. Įdomu, kiek minučių susitaupytų, jei būtų pravesta tiesiai.
    Prijungus VNO, Lentvario lankas nebeatrodytų keistai.

    Bet oj, Paneriai neturės Europinės Vėžės ...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei jau vesti kita trasa aplenkiant Lentvarį, tai taip, kad linijoje atsirastų nauja stotis Pilaitėje.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė tivoli Rodyti pranešimą

    Kažkaip įdomiai atrodo, kai "raudona" trąsa eina pro Lentvarį, bet ne pro Kaišiadorius. Neabejoju, kad yra tam tikri argumentai (aplinkosauginiai, sklypų išpirkimas, infrastruktūros kaina ir pan), bet... (1) Jeigu svarbu surasti, kuo trumpesnį ir greitesnį maršrutą, tai kodėl tas vingis tarp tarp Vilniaus ir Lentvario paliktas? Negalima buvo kažkokio maršruto tiesesnio maršruto bent per Grigiškes (iki jų lyg eina geležinkelis) iki Rykantų surasti aplenkiant Lentvarį? (2) Jeigu svarbu turėti trasą, kad sujungti kuo daugiau reikšmingų miestų, tai kodėl tada Elektrėnai aplenkiami? Čia nebus, kai bandai kompromisų ieškoti tarp vieno ir kito, bet galiausiai pasirenki tokį kompromisą, kai niekas nėra patenkintas rezultatu...
    Tas Lentvario lankas tikrai daug atima laiko. Įdomu, kiek minučių susitaupytų, jei būtų pravesta tiesiai.
    Paskutinis taisė ifl; 2022.10.19, 19:13.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Elektriniuose traukiniuose ant LCD ekranų rodo greitį. Čia eina kalba apie 011-013 elektrinius traukinius, kurie buvo specialiai pirkti maršrutui į Minską. Pirmuosiuose 001-010 greičio nerodo, nes ir ekranų nėra. Tai tikrai rodė apie 158-159 km/h tame ruože. Be to ir jautėsi, kad spaudžia tikrai ne 120 km/h.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Trasa nėra supervingiuota. Didžiausias vingis prieš Kaišiadoris iš Vilniaus pusės, kurį buvo žadama tiesinti. Prieš kelis metus buvo įrengtas ruožas su 160 km/h. Traukiniai iš tikrųjų ten važiavo arti 160 km/h. Pats važiavau. Tikriausiai po kelių metų buvo sėkmingai numarintas sumažinus greitį iki 120.
    Ar tikrai važiavo? Matavai su GPS? Nes kiek kur esu matevęs traukinių greitį Lietuvoje, daugiau 120km/h nei pro kur. Esu girdėjęs pletkų, kad tarp Kretingos ir Kūlupėnų greičiau važiuoja, bet pamatavus su GPS nepasitvirtino.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    UK kad ir senais Viktorijos laikais gal geresnius bėgius tiesė nei caro laikais pas mus?
    Šiaip tai panašius.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Trasa nėra supervingiuota. Didžiausias vingis prieš Kaišiadoris iš Vilniaus pusės, kurį buvo žadama tiesinti. Prieš kelis metus buvo įrengtas ruožas su 160 km/h. Traukiniai iš tikrųjų ten važiavo arti 160 km/h. Pats važiavau. Tikriausiai po kelių metų buvo sėkmingai numarintas sumažinus greitį iki 120.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    UK kad ir senais Viktorijos laikais gal geresnius bėgius tiesė nei caro laikais pas mus?
    Tai, kad abejoju ar tie patys bėgiai dabar nuo tų laikų
    Čia vienintelis argumentas tik tas apie tų laikų trasos vingiuotumą.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Klausimas yra dar ne tik bėgiu tiesimo metai, bet ir kaip tie bėgiai buvo prižiūrėti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Jei vadovautumėmės tokia logika, tai UK turbūt traukiniai išvis niekur negalėtų važiuoti daugiau 50km/h, nes nu anie beveik visi yra "labai seni", tiesti dar Viktorijos laikais
    UK kad ir senais Viktorijos laikais gal geresnius bėgius tiesė nei caro laikais pas mus?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Šitam forume atsimenu buvo apšnekėta, kuomet geležinkelių tema nebuvo mirus ir buvo keli nariai dirbantys LG. Minėta, kad norint galima ir dabar leisti 160km/h, panaikinus pervažas ir mažas stotis.Taip pat eksplotacijos kaina irgi smarkiai išaugina didelis greitis.
    Nebūtina naikinti nei pervažų, nei stočių, nors kai kuriais atvejais ir pageidautina. Tokie atamzai manau tėra pseudo-paaiškinimai, kodėl išvis nieko nereikia daryti.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šitam forume atsimenu buvo apšnekėta, kuomet geležinkelių tema nebuvo mirus ir buvo keli nariai dirbantys LG. Minėta, kad norint galima ir dabar leisti 160km/h, panaikinus pervažas ir mažas stotis.Taip pat eksplotacijos kaina irgi smarkiai išaugina didelis greitis.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė tivoli Rodyti pranešimą

    Kažkaip įdomiai atrodo, kai "raudona" trąsa eina pro Lentvarį, bet ne pro Kaišiadorius. Neabejoju, kad yra tam tikri argumentai (aplinkosauginiai, sklypų išpirkimas, infrastruktūros kaina ir pan), bet... (1) Jeigu svarbu surasti, kuo trumpesnį ir greitesnį maršrutą, tai kodėl tas vingis tarp tarp Vilniaus ir Lentvario paliktas? Negalima buvo kažkokio maršruto tiesesnio maršruto bent per Grigiškes (iki jų lyg eina geležinkelis) iki Rykantų surasti aplenkiant Lentvarį? (2) Jeigu svarbu turėti trasą, kad sujungti kuo daugiau reikšmingų miestų, tai kodėl tada Elektrėnai aplenkiami? Čia nebus, kai bandai kompromisų ieškoti tarp vieno ir kito, bet galiausiai pasirenki tokį kompromisą, kai niekas nėra patenkintas rezultatu...
    Tiesiog nėra vietos kur tiesti ne per Lentvarį. Nebent prie pat A1 greitkelio.
    Į Grigiškes geležinkelis eina vingiu nuo A.Panerių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Todėl, kad geležinkelis labai senas, tiestas dar caro laikais, turi daug išsišakojimų ir posūkių.
    Jei vadovautumėmės tokia logika, tai UK turbūt traukiniai išvis niekur negalėtų važiuoti daugiau 50km/h, nes nu anie beveik visi yra "labai seni", tiesti dar Viktorijos laikais

    Šiaip ne todėl. Geležinkelio geometrija laisvai leistų 160km/h daugumoje atkarpų. Pati geležinkelio būklė irgi praktiškai visur yra kaip minimum gera, o daug kur netoli idealios ir mažesniam greičiui tai neturi absoliučiai jokios įtakos. Kaip suprantu, priežastis yra kažkokie vykdomi darbai ir greičio ribojimai stotyse. Tik klausimas, kodėl tai nėra kažkaip sprendžiama ir tęsiasi amžinybę.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Didelėje dalyje kelio velkasi 70-80km/h, kai kur 100km/h. Maksimaliu 120km/h važiuoja vos keliose nelabai ilgose vietose. Kodėl taip yra, velnias žino.
    Todėl, kad geležinkelis labai senas, tiestas dar caro laikais, turi daug išsišakojimų ir posūkių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Gal kas žino, kodėl dabar greičiausias traukinys tarp Vilniaus ir Kauno važiuoja net 1h 09min (12:30 Vilnius-Kaunas)? Šis traukinys stoja 3 kartus (Lentvaryje, Vievyje, Kaišiadoryse), juk panaikinus šiuos sustojimus tikrai nebūtų toks didelis pagreitėjimas. Dar palyginus neseniai Kaunas-Vilnius traukinys važiavo 59 min (tiesa, tik vienas reisas): Traukiniu iš Kauno į Vilnių – per 59 minutes | PasaulisKišenėje.lt (15min.lt). Juk po to dar vyko kažkokie geležinkelio modernizacijos darbai. O dar seniau, kur aš jau per jaunas prisiminti, kaip suprantu iš kitų pasakojimų, kelionė buvo dar greitesnė.
    Didelėje dalyje kelio velkasi 70-80km/h, kai kur 100km/h. Maksimaliu 120km/h važiuoja vos keliose nelabai ilgose vietose. Kodėl taip yra, velnias žino.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Neužmirškime, kad vienas iš pagrindinių tikslų buvo pajungti KUN-Kauno oro uostą. Gal tai lemia pasirinktą kelio trajektoriją.
    Gal reiktų tiesiog atšaką padaryti į KUN, o ne 99,9 keleivių, kurių tikslas Kaunas, o ne KUN, versti be reikalo važinėti lanku pro Karmėlavą? Į VNO tai tiesiog atšaka numatyta kažkodėl, o ne visas maršrutas pro jį.
    Paskutinis taisė Lettered; 2022.10.19, 12:39.

    Komentuoti:

Working...
X