Parašė Petr
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąO dabar suskaičiuok veikiančias keleivines geležinkelio stotis Rygoje.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąJūsų pasiūlymai labai faini, kas nenorėtų papildomų linijų, bet Vilnius ne Berlynas ir net ne Stokholmas. Šalis nedidelė, ir ištraukti milijardą kitą iš likusios šalies nėra kur. Jei jau atsirastų koks 1 milijardas, jau geriau tada euro vėžė Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda. Ir Lietuvai būtų gerai, ir turistams į Vilniaus iki jūros netoli, ir Klaipėdos kruizų turistams iki Vilniaus netoli. Didesnė grąža nei traukinių stumdymas po visą Vilnių.
Be to visą tinklą perkloti į 1435 tai matyt pinigų atsiras? Nes jeigu norima padaryti vėžių mišrainę, tai jau pati didžiausia nesąmonė. Tuomet reikia viską į 1435 mm (ir ne per 10 ar daugiau metų), nes tiesiog kils labai daug susisiekimo nepatogumų nedidelės šalies viduje.Paskutinis taisė Petr; 2021.10.09, 21:55.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąJūsų pasiūlymai labai faini, kas nenorėtų papildomų linijų, bet Vilnius ne Berlynas ir net ne Stokholmas. Šalis nedidelė, ir ištraukti milijardą kitą iš likusios šalies nėra kur. Jei jau atsirastų koks 1 milijardas, jau geriau tada euro vėžė Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda. Ir Lietuvai būtų gerai, ir turistams į Vilniaus iki jūros netoli, ir Klaipėdos kruizų turistams iki Vilniaus netoli. Didesnė grąža nei traukinių stumdymas po visą Vilnių.
O Kaunas - Jurbarkas - Pagėgiai ... Na neturim dar mes ledynų, kaip šveicarai
Komentuoti:
-
Jūsų pasiūlymai labai faini, kas nenorėtų papildomų linijų, bet Vilnius ne Berlynas ir net ne Stokholmas. Šalis nedidelė, ir ištraukti milijardą kitą iš likusios šalies nėra kur. Jei jau atsirastų koks 1 milijardas, jau geriau tada euro vėžė Kaunas-Jurbarkas-Šilutė-Klaipėda. Ir Lietuvai būtų gerai, ir turistams į Vilniaus iki jūros netoli, ir Klaipėdos kruizų turistams iki Vilniaus netoli. Didesnė grąža nei traukinių stumdymas po visą Vilnių.
Komentuoti:
-
Sutinku dėl 1, 3 ir 4 punkto.
Grigiškes gal ir galima prijungti, bet ten būtų aklikelis. Kiek kelevių vėžtų tas Grigiškių S-Bahn ir dar ratais kvadratais. Toks pat klausimas ir dėl Plytinės g. - į kur vestų ši liniją?
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąŠiaip keista kad miestas išplito labai netolygiai nuo stoties, tik praktiškai į vieną pusę. Apart stoties Vilniuje praktiškai nei vienos papildomos stotelės neįmanoma sukurti, kad būtų patogu naudoti miesto susisiekimui. Iš esmės reikėtų statyti naują gel. atkarpą nuo N. Vilnios iki Lentvario per Antakalnio pradžią, Katedros a., LNOBT (kur būtų Vilnius Centrinė, kurią kirstų linija į Oro uostą ir galbūt toliau į Jašiūnus), Naujamiestį ir Lazdynus ir galima būtų tada pritaikyti ją miesto "S-Bahn". O esamoje linijoje palikti krovininius trauknius.
Tuomet galima būtų sukurti maršrutus:
N. Vilnia - Kaunas
N. Vilnia - Trakai
Turmantas/Ignalina - Varėna/Marcinkonys
Santariškės - Vilnius Centrinė - Oro uostas - Jašiūnai (Šalčininkai)
Ir užtikrinti taktinį eismą (pvz. kas 15 minučių N. Vilnia - Lentvaris ir Santariškės - Oro uostas dar dažniau)
Bet tam reikėtų tikrai nemažai tunelių.
Bet taktinį eismą bent kas 30 min. N. Vilnia - Lentvaris galima jau dabar sukurti, bet nežinia ar būtų keleivių, nes apart N. Vilnios ir Vilniaus GS traukos taškų kaip ir nėra.
Galima U-Bahn sistemoje prijungti Grigiškes, o labai panorėjus - turėti U-Bahn liniją Gariūnų tiltu ir Laisvės pr.
Galima įrengti papildomą stotelę ties Subačiaus g. pervaža.
Galima Kyviškių stotelę iškelti iš krovininės į miesto liniją, kažkur ties Kyvės g.
Santykinai nesudėtingai U-Bahn galėtų iš Naujosios Vilnios per Arimų, Šiaurės ir Centrines gatves pasiekti Plytinės g. (arba Dvarčionis) ir O. Milašiaus g.
Vilniaus plėtrą į pietinę pusę nuo geležinkelio stabdė reljefas ir tinkamų transporto rūšių trūkumas. Gi koks Užusienis ar Salininkai- tai ne Vilnius, nors jie atstumu ne ką tesiskiria nuo Žemųjų Panerių. O pvz Liepkalnis ar Nemėžis man ilgą laiką buvo "užsienis".
Komentuoti:
-
Šiaip keista kad miestas išplito labai netolygiai nuo stoties, tik praktiškai į vieną pusę. Apart stoties Vilniuje praktiškai nei vienos papildomos stotelės neįmanoma sukurti, kad būtų patogu naudoti miesto susisiekimui. Iš esmės reikėtų statyti naują gel. atkarpą nuo N. Vilnios iki Lentvario per Antakalnio pradžią, Katedros a., LNOBT (kur būtų Vilnius Centrinė, kurią kirstų linija į Oro uostą ir galbūt toliau į Jašiūnus), Naujamiestį ir Lazdynus ir galima būtų tada pritaikyti ją miesto "S-Bahn". O esamoje linijoje palikti krovininius trauknius.
Tuomet galima būtų sukurti maršrutus:
N. Vilnia - Kaunas
N. Vilnia - Trakai
Turmantas/Ignalina - Varėna/Marcinkonys
Santariškės - Vilnius Centrinė - Oro uostas - Jašiūnai (Šalčininkai)
Ir užtikrinti taktinį eismą (pvz. kas 15 minučių N. Vilnia - Lentvaris ir Santariškės - Oro uostas dar dažniau)
Bet tam reikėtų tikrai nemažai tunelių.
Bet taktinį eismą bent kas 30 min. N. Vilnia - Lentvaris galima jau dabar sukurti, bet nežinia ar būtų keleivių, nes apart N. Vilnios ir Vilniaus GS traukos taškų kaip ir nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPats objektyviausias faktas yra tas, kad stotis jau yra. O jeigu kažkam nepatogu iš esamos stoties nuvykti į savo užkampius - jų problems (juk niekas neverčia važiuoti traukiniu).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pats objektyviausias faktas yra tas, kad stotis jau yra. O jeigu kažkam nepatogu iš esamos stoties nuvykti į savo užkampius - jų problems (juk niekas neverčia važiuoti traukiniu).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąObjektyvūs kriterijai buvo tau pateikti, bet tu nenori matyti faktų, kurie įrodo, kad jokios naujos stoties Vilniuje nereikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąBet vis dar laukiu objektyvių kriterijų pavyzdžių.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai neobjektyvūs kriterijai. Taip pat nepamiršk, kad Vilnius plečiasi ne į NW, o į kitą pusę.
Bet vis dar laukiu objektyvių kriterijų pavyzdžių.
Vilniaus plėtrą į "kitą pusę" taip pat įrodytų gyventojų tankis?
https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...dark&identify=Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.10.09, 12:55.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTai yra objektyvūs ir išmatuojami kriterijai.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai nėra argumentai, o tik eilinis bla-bla-bla.
Bet ok, pamirštu viską, ką žinau apie miestų planavimą ir įdėmiai klausau.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.10.09, 11:43.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąKodėl nėra?
1. Gyventojų tankis pagal kvartalus ir ir jo vidurkio padėtis miesto atžvilgiu;
2. Traukos objektų (verslo centrai ir pan) pozicija ir jų ryšiai su miesto transportu;
3. viešojo transporto maršrutų tinklas ir j sąryšis su išoriniu susisiekimu.
Komentuoti:
-
Argumentai gal ir yra, bet nėra nei finansų, nei valios, nei tradicijų
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąĮtikinamų argumentų už stotį kažkur laukuose taip pat nėra.
1. Gyventojų tankis pagal kvartalus ir ir jo vidurkio padėtis miesto atžvilgiu;
2. Traukos objektų (verslo centrai ir pan) pozicija ir jų ryšiai su miesto transportu;
3. viešojo transporto maršrutų tinklas ir j sąryšis su išoriniu susisiekimu.
Ar manai be reikalo buvo kalbama apie autobusų stotį Spaudos rūmų apylinkėse? Įvertinus aplinkkelius, tai viena iš tinkamų vietų miesto vidaus ir išorės transporto sujungimo taškui. Nėra absoliučiai jokios logikos vežti žmones iš Kupiškio prie Rasų, jei jiems reikia į Kalvarijų turgų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąBet argumentų nebus.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąPasternako neskaičiau, bet smerkiu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKas buvo, tas buvo - neliečiam šito. Vilniuje yra normali geležinkelio stotis ir naujos stoties kažkur laukuose (prie Spaudos rūmų ar Fabijoniškių) mūsų miestui tikrai nereikia.
Pasternako neskaičiau, bet smerkiu.
Komentuoti:
Komentuoti: