Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimą
Kažkaip įdomiai atrodo, kai "raudona" trąsa eina pro Lentvarį, bet ne pro Kaišiadorius. Neabejoju, kad yra tam tikri argumentai (aplinkosauginiai, sklypų išpirkimas, infrastruktūros kaina ir pan), bet... (1) Jeigu svarbu surasti, kuo trumpesnį ir greitesnį maršrutą, tai kodėl tas vingis tarp tarp Vilniaus ir Lentvario paliktas? Negalima buvo kažkokio maršruto tiesesnio maršruto bent per Grigiškes (iki jų lyg eina geležinkelis) iki Rykantų surasti aplenkiant Lentvarį? (2) Jeigu svarbu turėti trasą, kad sujungti kuo daugiau reikšmingų miestų, tai kodėl tada Elektrėnai aplenkiami? Čia nebus, kai bandai kompromisų ieškoti tarp vieno ir kito, bet galiausiai pasirenki tokį kompromisą, kai niekas nėra patenkintas rezultatu...Paskutinis taisė Zefyras; 2022.10.20, 00:12.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tas Lentvario lankas tikrai daug atima laiko. Įdomu, kiek minučių susitaupytų, jei būtų pravesta tiesiai.
Bet oj, Paneriai neturės Europinės Vėžės ...
Komentuoti:
-
Jei jau vesti kita trasa aplenkiant Lentvarį, tai taip, kad linijoje atsirastų nauja stotis Pilaitėje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimą
Kažkaip įdomiai atrodo, kai "raudona" trąsa eina pro Lentvarį, bet ne pro Kaišiadorius. Neabejoju, kad yra tam tikri argumentai (aplinkosauginiai, sklypų išpirkimas, infrastruktūros kaina ir pan), bet... (1) Jeigu svarbu surasti, kuo trumpesnį ir greitesnį maršrutą, tai kodėl tas vingis tarp tarp Vilniaus ir Lentvario paliktas? Negalima buvo kažkokio maršruto tiesesnio maršruto bent per Grigiškes (iki jų lyg eina geležinkelis) iki Rykantų surasti aplenkiant Lentvarį? (2) Jeigu svarbu turėti trasą, kad sujungti kuo daugiau reikšmingų miestų, tai kodėl tada Elektrėnai aplenkiami? Čia nebus, kai bandai kompromisų ieškoti tarp vieno ir kito, bet galiausiai pasirenki tokį kompromisą, kai niekas nėra patenkintas rezultatu...Paskutinis taisė ifl; 2022.10.19, 19:13.
Komentuoti:
-
Elektriniuose traukiniuose ant LCD ekranų rodo greitį. Čia eina kalba apie 011-013 elektrinius traukinius, kurie buvo specialiai pirkti maršrutui į Minską. Pirmuosiuose 001-010 greičio nerodo, nes ir ekranų nėra. Tai tikrai rodė apie 158-159 km/h tame ruože. Be to ir jautėsi, kad spaudžia tikrai ne 120 km/h.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTrasa nėra supervingiuota. Didžiausias vingis prieš Kaišiadoris iš Vilniaus pusės, kurį buvo žadama tiesinti. Prieš kelis metus buvo įrengtas ruožas su 160 km/h. Traukiniai iš tikrųjų ten važiavo arti 160 km/h. Pats važiavau. Tikriausiai po kelių metų buvo sėkmingai numarintas sumažinus greitį iki 120.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
UK kad ir senais Viktorijos laikais gal geresnius bėgius tiesė nei caro laikais pas mus?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Trasa nėra supervingiuota. Didžiausias vingis prieš Kaišiadoris iš Vilniaus pusės, kurį buvo žadama tiesinti. Prieš kelis metus buvo įrengtas ruožas su 160 km/h. Traukiniai iš tikrųjų ten važiavo arti 160 km/h. Pats važiavau. Tikriausiai po kelių metų buvo sėkmingai numarintas sumažinus greitį iki 120.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
UK kad ir senais Viktorijos laikais gal geresnius bėgius tiesė nei caro laikais pas mus?
Čia vienintelis argumentas tik tas apie tų laikų trasos vingiuotumą.
Komentuoti:
-
Klausimas yra dar ne tik bėgiu tiesimo metai, bet ir kaip tie bėgiai buvo prižiūrėti.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąJei vadovautumėmės tokia logika, tai UK turbūt traukiniai išvis niekur negalėtų važiuoti daugiau 50km/h, nes nu anie beveik visi yra "labai seni", tiesti dar Viktorijos laikais
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŠitam forume atsimenu buvo apšnekėta, kuomet geležinkelių tema nebuvo mirus ir buvo keli nariai dirbantys LG. Minėta, kad norint galima ir dabar leisti 160km/h, panaikinus pervažas ir mažas stotis.Taip pat eksplotacijos kaina irgi smarkiai išaugina didelis greitis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Šitam forume atsimenu buvo apšnekėta, kuomet geležinkelių tema nebuvo mirus ir buvo keli nariai dirbantys LG. Minėta, kad norint galima ir dabar leisti 160km/h, panaikinus pervažas ir mažas stotis.Taip pat eksplotacijos kaina irgi smarkiai išaugina didelis greitis.
Komentuoti:
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimą
Kažkaip įdomiai atrodo, kai "raudona" trąsa eina pro Lentvarį, bet ne pro Kaišiadorius. Neabejoju, kad yra tam tikri argumentai (aplinkosauginiai, sklypų išpirkimas, infrastruktūros kaina ir pan), bet... (1) Jeigu svarbu surasti, kuo trumpesnį ir greitesnį maršrutą, tai kodėl tas vingis tarp tarp Vilniaus ir Lentvario paliktas? Negalima buvo kažkokio maršruto tiesesnio maršruto bent per Grigiškes (iki jų lyg eina geležinkelis) iki Rykantų surasti aplenkiant Lentvarį? (2) Jeigu svarbu turėti trasą, kad sujungti kuo daugiau reikšmingų miestų, tai kodėl tada Elektrėnai aplenkiami? Čia nebus, kai bandai kompromisų ieškoti tarp vieno ir kito, bet galiausiai pasirenki tokį kompromisą, kai niekas nėra patenkintas rezultatu...
Į Grigiškes geležinkelis eina vingiu nuo A.Panerių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Todėl, kad geležinkelis labai senas, tiestas dar caro laikais, turi daug išsišakojimų ir posūkių.
Šiaip ne todėl. Geležinkelio geometrija laisvai leistų 160km/h daugumoje atkarpų. Pati geležinkelio būklė irgi praktiškai visur yra kaip minimum gera, o daug kur netoli idealios ir mažesniam greičiui tai neturi absoliučiai jokios įtakos. Kaip suprantu, priežastis yra kažkokie vykdomi darbai ir greičio ribojimai stotyse. Tik klausimas, kodėl tai nėra kažkaip sprendžiama ir tęsiasi amžinybę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Didelėje dalyje kelio velkasi 70-80km/h, kai kur 100km/h. Maksimaliu 120km/h važiuoja vos keliose nelabai ilgose vietose. Kodėl taip yra, velnias žino.
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Gal kas žino, kodėl dabar greičiausias traukinys tarp Vilniaus ir Kauno važiuoja net 1h 09min (12:30 Vilnius-Kaunas)? Šis traukinys stoja 3 kartus (Lentvaryje, Vievyje, Kaišiadoryse), juk panaikinus šiuos sustojimus tikrai nebūtų toks didelis pagreitėjimas. Dar palyginus neseniai Kaunas-Vilnius traukinys važiavo 59 min (tiesa, tik vienas reisas): Traukiniu iš Kauno į Vilnių – per 59 minutes | PasaulisKišenėje.lt (15min.lt). Juk po to dar vyko kažkokie geležinkelio modernizacijos darbai. O dar seniau, kur aš jau per jaunas prisiminti, kaip suprantu iš kitų pasakojimų, kelionė buvo dar greitesnė.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNeužmirškime, kad vienas iš pagrindinių tikslų buvo pajungti KUN-Kauno oro uostą. Gal tai lemia pasirinktą kelio trajektoriją.Paskutinis taisė Lettered; 2022.10.19, 12:39.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: