Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Pats objektyviausias faktas yra tas, kad stotis jau yra. O jeigu kažkam nepatogu iš esamos stoties nuvykti į savo užkampius - jų problems (juk niekas neverčia važiuoti traukiniu).
- 2 patinka
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąObjektyvūs kriterijai buvo tau pateikti, bet tu nenori matyti faktų, kurie įrodo, kad jokios naujos stoties Vilniuje nereikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąBet vis dar laukiu objektyvių kriterijų pavyzdžių.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai neobjektyvūs kriterijai. Taip pat nepamiršk, kad Vilnius plečiasi ne į NW, o į kitą pusę.
Bet vis dar laukiu objektyvių kriterijų pavyzdžių.
Vilniaus plėtrą į "kitą pusę" taip pat įrodytų gyventojų tankis?
https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...dark&identify=Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.10.09, 12:55.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTai yra objektyvūs ir išmatuojami kriterijai.
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTai nėra argumentai, o tik eilinis bla-bla-bla.
Bet ok, pamirštu viską, ką žinau apie miestų planavimą ir įdėmiai klausau.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2021.10.09, 11:43.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąKodėl nėra?
1. Gyventojų tankis pagal kvartalus ir ir jo vidurkio padėtis miesto atžvilgiu;
2. Traukos objektų (verslo centrai ir pan) pozicija ir jų ryšiai su miesto transportu;
3. viešojo transporto maršrutų tinklas ir j sąryšis su išoriniu susisiekimu.
Komentuoti:
-
Argumentai gal ir yra, bet nėra nei finansų, nei valios, nei tradicijų
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąĮtikinamų argumentų už stotį kažkur laukuose taip pat nėra.
1. Gyventojų tankis pagal kvartalus ir ir jo vidurkio padėtis miesto atžvilgiu;
2. Traukos objektų (verslo centrai ir pan) pozicija ir jų ryšiai su miesto transportu;
3. viešojo transporto maršrutų tinklas ir j sąryšis su išoriniu susisiekimu.
Ar manai be reikalo buvo kalbama apie autobusų stotį Spaudos rūmų apylinkėse? Įvertinus aplinkkelius, tai viena iš tinkamų vietų miesto vidaus ir išorės transporto sujungimo taškui. Nėra absoliučiai jokios logikos vežti žmones iš Kupiškio prie Rasų, jei jiems reikia į Kalvarijų turgų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąBet argumentų nebus.
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąPasternako neskaičiau, bet smerkiu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKas buvo, tas buvo - neliečiam šito. Vilniuje yra normali geležinkelio stotis ir naujos stoties kažkur laukuose (prie Spaudos rūmų ar Fabijoniškių) mūsų miestui tikrai nereikia.
Pasternako neskaičiau, bet smerkiu.
Komentuoti:
-
Kas buvo, tas buvo - neliečiam šito. Vilniuje yra normali geležinkelio stotis ir naujos stoties kažkur laukuose (prie Spaudos rūmų ar Fabijoniškių) mūsų miestui tikrai nereikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Tai norit pasakyt, kad dabartinis senamiestis anuomet nebuvo labiausiai apgyvendinta Vilniaus vieta? Žemėlapyje matau, kad yra šalia senamiesčio ir nenutolo
Komentuoti:
-
Senamiestis buvo, bet kuo jis čia dėtas? https://maps.lt/map/default.aspx?lan...%C4%8Dio%20sen.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Visai ne. Jinai statyta miesto pakrašty, kur nieko nėra, kad nereiktų nieko griauti. Dabar statant naują geležinkelį, išeitų nebent Panevežio variantas, stotis kur nors prie Sudervės.
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą1. Naudojama stotis, kuri statyta caro laikais, tuo metu matyt labiausiai apgyvendintoj vietoj - prie senamiesčio.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Būtų noras - įvažiuotų be jokių patikrinimų. Reiktų tik santykinai nedidelio desanto perimti iešmų valdymą.
Neseniai buvo įdomi istorija kai traukinys išvežė Lietuvos pareigūnus iš Kybartų į Rusijos teritoriją. Be leidimo mašinistas savavališkai išvažiavo iš stoties ir... nuvažiavo ramiai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąP.S. užbėgsiu "vasiukininkams " už akių - kaži ką kalbėjote kai atsirado idėjos Druskininkuose pastatyti Snow areną arba Kaune Žalgirio areną?
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Kas čia per fantazijos? Vilniaus stotis buvo geležinkelyje Varšuva–SPB, ją pastačius Minske geležinkeliu dar nekvepėjo. Tai labiau "Varšavskaja". https://en.wikipedia.org/wiki/Histor...lway,_1857.jpg
2. Dėl pavadinimo, čia šiaip. Dabar tai yra "Minsko" kryptis, tad galėtume pavadinti - Stanciya Minskaya. O naują stotį pavadinti "NMC", "New Center", "West station", "Vakarų stotis".
3. Praradom vienintelę progą po šiuo projektu pakišti Vilniaus transporto modernizaciją, RB liniją padarant tarkim iki Pedagoginio žiedo. Kaip ir RB, bet tuo pačiu ir gyventojai nuo Spaudos rūmų iki centro galėtų per keletą min. atsirast.
P.S. užbėgsiu "vasiukininkams " už akių - kaži ką kalbėjote kai atsirado idėjos Druskininkuose pastatyti Snow areną arba Kaune Žalgirio areną?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Kas čia per fantazijos? Vilniaus stotis buvo geležinkelyje Varšuva–SPB, ją pastačius Minske geležinkeliu dar nekvepėjo. Tai labiau "Varšavskaja". https://en.wikipedia.org/wiki/Histor...lway,_1857.jpg
Komentuoti:
Komentuoti: