Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Kas buvo, tas buvo - neliečiam šito. Vilniuje yra normali geležinkelio stotis ir naujos stoties kažkur laukuose (prie Spaudos rūmų ar Fabijoniškių) mūsų miestui tikrai nereikia.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Tai norit pasakyt, kad dabartinis senamiestis anuomet nebuvo labiausiai apgyvendinta Vilniaus vieta? Žemėlapyje matau, kad yra šalia senamiesčio ir nenutolo
    Čia, aišku, interpretacijų dalykas, bet aš labiau matau "už miesto", o ne "šalia tankiausiai apgyvendintos dalies". Dabartinis senamiestis buvo ne vien labiausiai apgyvendinta vieta, bet ir viso miesto ribos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Senamiestis buvo, bet kuo jis čia dėtas? https://maps.lt/map/default.aspx?lan...%C4%8Dio%20sen.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Visai ne. Jinai statyta miesto pakrašty, kur nieko nėra, kad nereiktų nieko griauti. Dabar statant naują geležinkelį, išeitų nebent Panevežio variantas, stotis kur nors prie Sudervės.
    Tai norit pasakyt, kad dabartinis senamiestis anuomet nebuvo labiausiai apgyvendinta Vilniaus vieta? Žemėlapyje matau, kad yra šalia senamiesčio ir nenutolo

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    1. Naudojama stotis, kuri statyta caro laikais, tuo metu matyt labiausiai apgyvendintoj vietoj - prie senamiesčio.
    Visai ne. Jinai statyta miesto pakrašty, kur nieko nėra, kad nereiktų nieko griauti. Dabar statant naują geležinkelį, išeitų nebent Panevežio variantas, stotis kur nors prie Sudervės.
    Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2021-10-07 17-52-34.png
Views:	617
Size:	566,9 kB
ID:	1918186

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Būtų noras - įvažiuotų be jokių patikrinimų. Reiktų tik santykinai nedidelio desanto perimti iešmų valdymą.

    Neseniai buvo įdomi istorija kai traukinys išvežė Lietuvos pareigūnus iš Kybartų į Rusijos teritoriją. Be leidimo mašinistas savavališkai išvažiavo iš stoties ir... nuvažiavo ramiai
    Išvada - be muitinės ir pasienio struktūrų leidimo mašrutas turi būti neparuoštas ir vesti į aklikelį.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    P.S. užbėgsiu "vasiukininkams " už akių - kaži ką kalbėjote kai atsirado idėjos Druskininkuose pastatyti Snow areną arba Kaune Žalgirio areną?
    Kas finansavo šitų objektų statybą ir kas finansuoja jų einamasias išlaidas?

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kas čia per fantazijos? Vilniaus stotis buvo geležinkelyje Varšuva–SPB, ją pastačius Minske geležinkeliu dar nekvepėjo. Tai labiau "Varšavskaja". https://en.wikipedia.org/wiki/Histor...lway,_1857.jpg
    1. Naudojama stotis, kuri statyta caro laikais, tuo metu matyt labiausiai apgyvendintoj vietoj - prie senamiesčio. Šiuo metu žmonių sankaupa yra dešinėje Nėries pusėje. Tad kam rištis prie tos vietos, kur nuo Spaudos rūmų automobiliu taip ir liks greičiau į Kauną, nei slinkti per centrą ir senamiestį iki stoties.
    2. Dėl pavadinimo, čia šiaip. Dabar tai yra "Minsko" kryptis, tad galėtume pavadinti - Stanciya Minskaya. O naują stotį pavadinti "NMC", "New Center", "West station", "Vakarų stotis".
    3. Praradom vienintelę progą po šiuo projektu pakišti Vilniaus transporto modernizaciją, RB liniją padarant tarkim iki Pedagoginio žiedo. Kaip ir RB, bet tuo pačiu ir gyventojai nuo Spaudos rūmų iki centro galėtų per keletą min. atsirast.

    P.S. užbėgsiu "vasiukininkams " už akių - kaži ką kalbėjote kai atsirado idėjos Druskininkuose pastatyti Snow areną arba Kaune Žalgirio areną?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kas čia per fantazijos? Vilniaus stotis buvo geležinkelyje Varšuva–SPB, ją pastačius Minske geležinkeliu dar nekvepėjo. Tai labiau "Varšavskaja". https://en.wikipedia.org/wiki/Histor...lway,_1857.jpg
    Ir Varšuvoje galinė stotis buvo Wilenska

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Varge varge... Darydami šimtmečio projektą taip ir nesugebėjo išsivaduoti nuo caro lakų projektų. Galutinė stotelė vis tiek liko "Stanciya Minskaya" esanti
    Naujininkuose
    Kas čia per fantazijos? Vilniaus stotis buvo geležinkelyje Varšuva–SPB, ją pastačius Minske geležinkeliu dar nekvepėjo. Tai labiau "Varšavskaja". https://en.wikipedia.org/wiki/Histor...lway,_1857.jpg

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Wow, kaip jums dega. Manau jūsų idėjos bus aukštai įvertintos žengiant į šviesų nacionalsocialistinį ateitį.

    Iki Minsko jau yra modernizuota kažkiek. Bet ne esmė, prie ko čia tas geležinkelis iki Minsko. Taip ir priėjome prie to kad Lietuva pagrinde ruošiasi karui, o ne keleivių vežimui. Na, kol jūs kariausit, kiti darys biznį.
    Jeigu žmogus prieina prie tavęs, duoda į snuki, pavežioja surišęs bagažinėje tu po to išsitrauki piniginę ir siūlai biznį daryti? Jau geriau tada "nacionasocialistinė ateitis".

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Net neatsižvelgdami, kad į Lietuvą gali įvažiuoti tik patikrinti asmenys (Kena arba Kybartai)
    Būtų noras - įvažiuotų be jokių patikrinimų. Reiktų tik santykinai nedidelio desanto perimti iešmų valdymą.

    Neseniai buvo įdomi istorija kai traukinys išvežė Lietuvos pareigūnus iš Kybartų į Rusijos teritoriją. Be leidimo mašinistas savavališkai išvažiavo iš stoties ir... nuvažiavo ramiai

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Varge varge... Darydami šimtmečio projektą taip ir nesugebėjo išsivaduoti nuo caro lakų projektų. Galutinė stotelė vis tiek liko "Stanciya Minskaya" esanti
    Naujininkuose

    Na ir šiaip tikėjausi, kad būtent ši atkarpa bus orientuota į keleivių susisiekimą.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2021.10.06, 09:30.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Pagaliau rimtasis geležinkelių forumas patapo smėlio dėže, kaip koks gatvių forumas ar VT forumas, kur kiekvienas gali pasisakyti kas ant mėnulio fazės.
    Diskusijos išties nutolo nuo temos, t.y., Rail Baltica atšakos Kaunas -Vilnius.
    Apie Rusijos grėsmę, ar Kaliningrado militarizavimą yra labiau tinkamų temų Visuomenės skiltyje.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Ar realiai iš karinės perspektyvos pablogėtų situacija? Nes ir dabar geležinkelis yra, tai koks skirtumas, kad 1-2 valandom greičiau kažką persivežtų?
    Beje ar karo atveju neblokuotume/neardytume bėgių bet kokiu atveju?
    Atsibodo aiškinti visas plonybes. Esmė tokia: Rusija turi duoti kažką mainais, nes Lietuvai iš to greito gelžkelio tik daugiau galvos skausmo nei biznio. Mes jiems duodam kažką, jie mums turi duoti kažką. Šitame politiniame klimate tai turbūt neįmanoma. Maskvos-Kaliningrado traukinys Lietuvoje nestoja(išlipimui/įlipimui), užplombuotas, tai koks mums skirtumas?

    Paskutinis taisė B.S.; 2021.10.06, 01:34.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Pagaliau rimtasis geležinkelių forumas patapo smėlio dėže, kaip koks gatvių forumas ar VT forumas, kur kiekvienas gali pasisakyti kas ant mėnulio fazės.

    Net neatsižvelgdami, kad į Lietuvą gali įvažiuoti tik patikrinti asmenys (Kena arba Kybartai) kas reiškia sąstato stabdymą, kiekvieno keleivio dokumentų patikrą + traukos keitimą. Kaip keistų trauką greitajame ir kokia iš to nauda laiko atžvilgiu niekas neatsako. O jei nekeisti traukos, netikrinti keleivių (kaip Vln-Minskas), juk iš tiesų LG LINK tikrai tikrai gautų teisę nuvairuoti kas antrą traukinį iki Maskvos, iki Čeliabinsko, iki Adlerio. LG LINK uždirbtų vien iš "vagonų restoranų".

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Tai kad viskas atvirkščiai. Pirmoj vietoj yra gynyba. Nes jei verslas jausis nesaugus, tai čia neinvestuos net patys lietuviai. Nei NATO nei ES mums neleis šiaip nutiesti greitos linijos iš Maskvos į jos karinę bazę.
    Ar realiai iš karinės perspektyvos pablogėtų situacija? Nes ir dabar geležinkelis yra, tai koks skirtumas, kad 1-2 valandom greičiau kažką persivežtų?
    Beje ar karo atveju neblokuotume/neardytume bėgių bet kokiu atveju?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Petr

    Norų/pageidavimų sąrašas verslo skatinimui tarp Rusijos ir Lietuvos mainais į greitą vėžę į Kaliningradą:

    -Družbos sutaisymas,
    ​​​​​​​-Imigrantų iš BY sustabdymas(vėžė juk irgi eitų per BY),
    -Karinio kontingento Kaliningrade sumažinimas, branduolinių ginklų išvežimas,
    -Lietuviškų maisto produktų blokados pabaiga.

    Kada pradedam derybas?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Taip ir priėjome prie to kad Lietuva pagrinde ruošiasi karui, o ne keleivių vežimui. Na, kol jūs kariausit, kiti darys biznį.
    ​​​​​
    P.S. pakeiskit truputį toną, nes tuoj jums čia bus pateiktos pretenzijos dėl isterikos kai pasakai žodį "Rusija"
    Tai kad viskas atvirkščiai. Pirmoj vietoj yra gynyba. Nes jei verslas jausis nesaugus, tai čia neinvestuos net patys lietuviai. Nei NATO nei ES mums neleis šiaip nutiesti greitos linijos iš Maskvos į jos karinę bazę. Jei turi kokių priekaištų, juos reikš Rusijai, kodėl nedelimitarizuoja Kaliningrado, ir kodėl puldinėja kaimynes. Veiksmai turi atoveiksmį. Nori greitos linijos per Lietuvą? Mes mainais norim mažiau ginklų Kalinigrade ARBA daugiau ginklų pas mus. Ar nori kad mes duotume Rusijai kažką ko ji nori, bet mes negautume nieko ko mes norim iš jų? Juokdarys.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Ne, nereikia susilaikyti nuo nepykantos valstybei kuri visą savo istoriją stengėsi sunaikinti lietuvą. Rasizmo čia jokio nėra, "Rusija" nėra rasė.

    Jokio skirtumo saugumui jeigu priešas tavo teritorijoje turės greitaeigį geležinkelį į savo karinę bazę ir galės bet kada greitai permesti dalinius įskaitant ir tuo metu kai užgrobs teritoriją? Gal jūms riekėtu daugiau "politinių fetišų" paskaityti.
    Wow, kaip jums dega. Manau jūsų idėjos bus aukštai įvertintos žengiant į šviesų nacionalsocialistinį ateitį.


    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Petr

    Nesuprantama ką tamsta gini. Prie ko čia išvis greitaeigis į Kaliningradą? Ar rusai bent iki Minsko nusitiesė? Būtų eilinė Rusijos teritorija, būtų visiškai negaila. Bet ten visa sritis yra karinė bazė. Tai gal nustok komentuoti tai ko tu nesupranti. Tau buvo papunkčiui paaiškinta kas kaip ir kodėl. Perdarius vėžę, Lietuva atsivežtų daugiau NATO ir JAV karių. Nes būtų perskaičiuoti visi gynybos planai dėl padidėjusios rizikos.
    Kaip pavyzdys: tarkim sena vėže rusai gali spėti permesti 10k karių ir 100 tankų per dieną VS nauja vėže jie gali permesti trigubai. NATO tada viską perskaičiuoja, gal atveža Patriot raketų, tam kad puolimo atveju spėtų gintis. Viskas yra paskaičiuota, technikos, karių ir ginklų skaičiai kurių mums reikia nėra nuleisti iš oro.
    Niekas ginkluotis iki dantų nenori. Jei iškels karines bazes, tada bus kitas skaičiavimas. Europine vėže savo tankų/karių po Lietuvą lengvai neišmėtysi, Rusijoje/BY greitai neperšoksi nuo vienos ant kitos. Taip kad nusileisk ant žemės ir baik kelti savo isterijas lyg mes rusus skriaustumėm.
    Iki Minsko jau yra modernizuota kažkiek. Bet ne esmė, prie ko čia tas geležinkelis iki Minsko. Taip ir priėjome prie to kad Lietuva pagrinde ruošiasi karui, o ne keleivių vežimui. Na, kol jūs kariausit, kiti darys biznį.

    P.S. pakeiskit truputį toną, nes tuoj jums čia bus pateiktos pretenzijos dėl isterikos kai pasakai žodį "Rusija"


    Manau, laikas baigti diskusiją dėl vežės pločio, nes apart politikos nėra ką aptarti. Atsiprašau kad viskas nuėjo politikavimo kryptimi.

    Komentuoti:

Working...
X