Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Klausimas yra dar ne tik bėgiu tiesimo metai, bet ir kaip tie bėgiai buvo prižiūrėti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Jei vadovautumėmės tokia logika, tai UK turbūt traukiniai išvis niekur negalėtų važiuoti daugiau 50km/h, nes nu anie beveik visi yra "labai seni", tiesti dar Viktorijos laikais
    UK kad ir senais Viktorijos laikais gal geresnius bėgius tiesė nei caro laikais pas mus?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Šitam forume atsimenu buvo apšnekėta, kuomet geležinkelių tema nebuvo mirus ir buvo keli nariai dirbantys LG. Minėta, kad norint galima ir dabar leisti 160km/h, panaikinus pervažas ir mažas stotis.Taip pat eksplotacijos kaina irgi smarkiai išaugina didelis greitis.
    Nebūtina naikinti nei pervažų, nei stočių, nors kai kuriais atvejais ir pageidautina. Tokie atamzai manau tėra pseudo-paaiškinimai, kodėl išvis nieko nereikia daryti.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Šitam forume atsimenu buvo apšnekėta, kuomet geležinkelių tema nebuvo mirus ir buvo keli nariai dirbantys LG. Minėta, kad norint galima ir dabar leisti 160km/h, panaikinus pervažas ir mažas stotis.Taip pat eksplotacijos kaina irgi smarkiai išaugina didelis greitis.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė tivoli Rodyti pranešimą

    Kažkaip įdomiai atrodo, kai "raudona" trąsa eina pro Lentvarį, bet ne pro Kaišiadorius. Neabejoju, kad yra tam tikri argumentai (aplinkosauginiai, sklypų išpirkimas, infrastruktūros kaina ir pan), bet... (1) Jeigu svarbu surasti, kuo trumpesnį ir greitesnį maršrutą, tai kodėl tas vingis tarp tarp Vilniaus ir Lentvario paliktas? Negalima buvo kažkokio maršruto tiesesnio maršruto bent per Grigiškes (iki jų lyg eina geležinkelis) iki Rykantų surasti aplenkiant Lentvarį? (2) Jeigu svarbu turėti trasą, kad sujungti kuo daugiau reikšmingų miestų, tai kodėl tada Elektrėnai aplenkiami? Čia nebus, kai bandai kompromisų ieškoti tarp vieno ir kito, bet galiausiai pasirenki tokį kompromisą, kai niekas nėra patenkintas rezultatu...
    Tiesiog nėra vietos kur tiesti ne per Lentvarį. Nebent prie pat A1 greitkelio.
    Į Grigiškes geležinkelis eina vingiu nuo A.Panerių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Todėl, kad geležinkelis labai senas, tiestas dar caro laikais, turi daug išsišakojimų ir posūkių.
    Jei vadovautumėmės tokia logika, tai UK turbūt traukiniai išvis niekur negalėtų važiuoti daugiau 50km/h, nes nu anie beveik visi yra "labai seni", tiesti dar Viktorijos laikais

    Šiaip ne todėl. Geležinkelio geometrija laisvai leistų 160km/h daugumoje atkarpų. Pati geležinkelio būklė irgi praktiškai visur yra kaip minimum gera, o daug kur netoli idealios ir mažesniam greičiui tai neturi absoliučiai jokios įtakos. Kaip suprantu, priežastis yra kažkokie vykdomi darbai ir greičio ribojimai stotyse. Tik klausimas, kodėl tai nėra kažkaip sprendžiama ir tęsiasi amžinybę.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Didelėje dalyje kelio velkasi 70-80km/h, kai kur 100km/h. Maksimaliu 120km/h važiuoja vos keliose nelabai ilgose vietose. Kodėl taip yra, velnias žino.
    Todėl, kad geležinkelis labai senas, tiestas dar caro laikais, turi daug išsišakojimų ir posūkių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

    Gal kas žino, kodėl dabar greičiausias traukinys tarp Vilniaus ir Kauno važiuoja net 1h 09min (12:30 Vilnius-Kaunas)? Šis traukinys stoja 3 kartus (Lentvaryje, Vievyje, Kaišiadoryse), juk panaikinus šiuos sustojimus tikrai nebūtų toks didelis pagreitėjimas. Dar palyginus neseniai Kaunas-Vilnius traukinys važiavo 59 min (tiesa, tik vienas reisas): Traukiniu iš Kauno į Vilnių – per 59 minutes | PasaulisKišenėje.lt (15min.lt). Juk po to dar vyko kažkokie geležinkelio modernizacijos darbai. O dar seniau, kur aš jau per jaunas prisiminti, kaip suprantu iš kitų pasakojimų, kelionė buvo dar greitesnė.
    Didelėje dalyje kelio velkasi 70-80km/h, kai kur 100km/h. Maksimaliu 120km/h važiuoja vos keliose nelabai ilgose vietose. Kodėl taip yra, velnias žino.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Neužmirškime, kad vienas iš pagrindinių tikslų buvo pajungti KUN-Kauno oro uostą. Gal tai lemia pasirinktą kelio trajektoriją.
    Gal reiktų tiesiog atšaką padaryti į KUN, o ne 99,9 keleivių, kurių tikslas Kaunas, o ne KUN, versti be reikalo važinėti lanku pro Karmėlavą? Į VNO tai tiesiog atšaka numatyta kažkodėl, o ne visas maršrutas pro jį.
    Paskutinis taisė Lettered; 2022.10.19, 12:39.

    Komentuoti:


  • tivoli
    replied
    Kažkaip įdomiai atrodo, kai "raudona" trąsa eina pro Lentvarį, bet ne pro Kaišiadorius. Neabejoju, kad yra tam tikri argumentai (aplinkosauginiai, sklypų išpirkimas, infrastruktūros kaina ir pan), bet... (1) Jeigu svarbu surasti, kuo trumpesnį ir greitesnį maršrutą, tai kodėl tas vingis tarp tarp Vilniaus ir Lentvario paliktas? Negalima buvo kažkokio maršruto tiesesnio maršruto bent per Grigiškes (iki jų lyg eina geležinkelis) iki Rykantų surasti aplenkiant Lentvarį? (2) Jeigu svarbu turėti trasą, kad sujungti kuo daugiau reikšmingų miestų, tai kodėl tada Elektrėnai aplenkiami? Čia nebus, kai bandai kompromisų ieškoti tarp vieno ir kito, bet galiausiai pasirenki tokį kompromisą, kai niekas nėra patenkintas rezultatu...

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Tipiškas žurnalistų ar pranešimų spaudai rašytojų nusipezėjimas. "Everything you read in the newspapers is absolutely true except for the rare story of which you happen to have firsthand knowledge"
    Tai vadinama Gell-Mann Amnesia

    https://www.epsilontheory.com/gell-mann-amnesia/

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Jis kalbėjo apie laikus kai būdavo mažiau nei valanda. Tiesa 48 nelabai būdavo, nebent be sustojimų paleistas būtų buvęs, gal tada priartėjęs būtų prie tie. Kažkas apie 55min buvo su bent vienu sustojimu.
    Gal kas žino, kodėl dabar greičiausias traukinys tarp Vilniaus ir Kauno važiuoja net 1h 09min (12:30 Vilnius-Kaunas)? Šis traukinys stoja 3 kartus (Lentvaryje, Vievyje, Kaišiadoryse), juk panaikinus šiuos sustojimus tikrai nebūtų toks didelis pagreitėjimas. Dar palyginus neseniai Kaunas-Vilnius traukinys važiavo 59 min (tiesa, tik vienas reisas): Traukiniu iš Kauno į Vilnių – per 59 minutes | PasaulisKišenėje.lt (15min.lt). Juk po to dar vyko kažkokie geležinkelio modernizacijos darbai. O dar seniau, kur aš jau per jaunas prisiminti, kaip suprantu iš kitų pasakojimų, kelionė buvo dar greitesnė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir esamu geležinkeliu galima pasiekti greitesnę kelionę. Tereikia tik nutiesti trečiąjį kelią tarp Panerių ir Kaišiadorių, įrengti ilgesnius 160 km/h ruožus. Ir kelionė esamu modernizuotu geležinkeliu galėtų siekti 45 min. Bet tai daug pigiau. Aišku, čia visi tuoj apie tiesioginį susisiekimą su Europa pradės... Jau daug kartų siūlytas variantas - Talgo traukiniai su keičiamu vėžės pločiu, kurio keitimas užtrunka viso labo 2-3 minutes ir vyksta maršruto eigoje kartu su keleiviais...

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Neužmirškime, kad vienas iš pagrindinių tikslų buvo pajungti KUN-Kauno oro uostą. Gal tai lemia pasirinktą kelio trajektoriją.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Laiko sutaupymas didelis, nes ekspresu kelionė išeis tik 38 min. Dabar greičiausias – 71 min.
    Dabar ekspreso nėra, jei toks būtų, tai kokį 50 min. užtruktų.

    Parašė ifl Rodyti pranešimą

    Labai blogai, kad trasos ilgis ilgesnis, bei kad i Kauną važiuojama netiesiogiai.
    Įdomu, kiek dabar vilniečių važinėja skristi iš KUN, kad būtų vertos tokios investicijos ir visi važiuojantys Kaunas - Vilnius turėtų be reikalo tokį lanką daryti.
    Paskutinis taisė Lettered; 2022.10.19, 07:32.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Laiko sutaupymas didelis, nes ekspresu kelionė išeis tik 38 min. Dabar greičiausias – 71 min.
    Jis kalbėjo apie laikus kai būdavo mažiau nei valanda. Tiesa 48 nelabai būdavo, nebent be sustojimų paleistas būtų buvęs, gal tada priartėjęs būtų prie tie. Kažkas apie 55min buvo su bent vienu sustojimu.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Koks skirtumas jei vis vien bus prijungti? Beje, pro Lentvario GS eis šalia esamo kelyno.
    Blogai, kad nėra prijungti Elektrėnai.
    Keleiviams nėra skirtumo, skirtumas mums čia besidomintiems, kuriems pateiktas neteisingas teiginys.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ne tik neprijungti Elektrėnai, bet dar ir trasos ilgis gausis ilgesnis nei senosios trasos. Ir visos milijardinės investicijos, kad sutaupyti 10 min.
    Laiko sutaupymas didelis, nes ekspresu kelionė išeis tik 38 min. Dabar greičiausias – 71 min.


    O dėl Elektrėnų tikrai gaila. Kaip jau rašiau prieš metus, pritraukus trasą prie Elektrėnų, eiti nuo geležinkelio stoties praktiškai į bet kurį miesto tašką reikėtų ne ilgiau kaip 6-12 minučių (o tai yra 13 000 gyventojų turintis miestas!). Retai pasitaiko galimybė įrengti naują geležinkelio stotį, kuri būtų taip arti daugelio gyventojų ir tuo pačiu toje stotyje stotų jau esami populiariausi šalies maršrutai (išskyrus ekspresus).
    Susisiekimo ministerija atsakė, kad jungtis į Elektrėnus galėtų atsirasti kažkada vėliau

    Click image for larger version

Name:	elektrenu-atsaka-2-miestas.png
Views:	322
Size:	1,04 MB
ID:	1999993

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Tai vienintelis miestelis, kuris nesugebėjo pasijungti, yra didžiausias iš jų - Elektrėnai. Liūzerių liūzeriai, būtų tereikėję pirštą pajudinti kelis kartus nuo projekto pradžios - nesugebėjo nei to.

    Komentuoti:


  • ifl
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Ne tik neprijungti Elektrėnai, bet dar ir trasos ilgis gausis ilgesnis nei senosios trasos. Ir visos milijardinės investicijos, kad sutaupyti 10 min.
    Labai blogai, kad trasos ilgis ilgesnis, bei kad i Kauną važiuojama netiesiogiai.

    Komentuoti:

Working...
X