Parašė ne robotas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
O kodėl neišeitu įdėti papildomų peronų į dabartinį
sustojimą, pastatyti normalų taką jungiantį Oro uostą ( po žeme arba su normalia pastogia, su Moving Walkway )?
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Planas ten grežti, ne cut-and-cover daryti, tai ardyti dangų nereikės, nors po pastatais lysti gylio vis tiek nepakanka.
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Labai tikėtina, kad kai padarys kaštų naudos analizę, nuspręs palikti stotį ten kur dabar yra. O iki jos nuves požeminį arba antžeminį eskalatorių
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Lietuvoje gal ir "kostmosas", bet tunelius ir po upėmis padaro. Nebūtina visko atvirai kasti.
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Labai tikėtina, kad kai padarys kaštų naudos analizę, nuspręs palikti stotį ten kur dabar yra. O iki jos nuves požeminį arba antžeminį eskalatorių
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Planas ten grežti, ne cut-and-cover daryti, tai ardyti dangų nereikės, nors po pastatais lysti gylio vis tiek nepakanka.Paskutinis taisė sleader; 2025.04.03, 14:00.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąStoties po pastatu niekas nepadarys, nes reikėtų tuomet pastatus nugriauti ir pastatyti iš naujo.
Išvis šita požeminė stotis yra kažkas iš "kosmoso" srities. Nelabai aišku kaip toks objektas galėtų būti patvirtintas kaštų/naudos analizėje. Juo labiau, kad viskas braižoma po naujai padaryta stovėjimo aikštele, kurioje naujos ne tik dangos, bet naujai suklotos ir inžinerinės komunikacijos. Sprendžiant iš to, tai net patys Oro uostai nelabai tiki, kad toks objektas gali atsirasti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Daro tikrai ne tokio dydžio oro uostuose ir kur keleivių srautai pačiu geležinkeliu visai kitokie.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Lietuvoje gal ir "kostmosas", bet tunelius ir po upėmis padaro. Nebūtina visko atvirai kasti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąStoties po pastatu niekas nepadarys, nes reikėtų tuomet pastatus nugriauti ir pastatyti iš naujo.
Išvis šita požeminė stotis yra kažkas iš "kosmoso" srities. Nelabai aišku kaip toks objektas galėtų būti patvirtintas kaštų/naudos analizėje. Juo labiau, kad viskas braižoma po naujai padaryta stovėjimo aikštele, kurioje naujos ne tik dangos, bet naujai suklotos ir inžinerinės komunikacijos. Sprendžiant iš to, tai net patys Oro uostai nelabai tiki, kad toks objektas gali atsirasti.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
-
Iš naujų terminalų planų ir pastebėjau. Dar ne taip seniai rodė jog eis per patį oro uostą. Nemačiau jog kažkas būtų skelbęs jog planai pasikeitė.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Stoties po pastatu niekas nepadarys, nes reikėtų tuomet pastatus nugriauti ir pastatyti iš naujo.
Išvis šita požeminė stotis yra kažkas iš "kosmoso" srities. Nelabai aišku kaip toks objektas galėtų būti patvirtintas kaštų/naudos analizėje. Juo labiau, kad viskas braižoma po naujai padaryta stovėjimo aikštele, kurioje naujos ne tik dangos, bet naujai suklotos ir inžinerinės komunikacijos. Sprendžiant iš to, tai net patys Oro uostai nelabai tiki, kad toks objektas gali atsirasti.
Komentuoti:
-
Stoties detalizacija tai matyt bus atskiru projektu, gal koks atskiras konkursas? Esmė, kad projektuose turėjo numatyti, kad ten bus patekimai į stotį.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Įdomu, kaip tai įvertinta dabar svarstomuose naujojo Vilniaus oro uosto terminalo statybos projektuose?
Creatium
Tai kad niekas iš terminalo konkurso dalyvių oro uosto stoties nenagrinėja. Eskalatorius žemyn būtų buvęs lygiai ten pat su senais planais. Dabar atrodo būtų logiška turėti nusileidimą ir iš lauko, bet tokių planų irgi nematau.
Komentuoti:
-
Kad bus po privažiavimu tai jau buvo aišku seniau. Buvo kažkur įmesti ir detalesni planai stoties lyg tai.
Patekimas į požeminę stotį turėtų būti iš centrinės plazos. Ir tai turėjo atsispindėti siūlomuose projektuose, pvz. čia matosi eskalatorius žemyn:
Komentuoti:
-
Įdomu, kaip tai įvertinta dabar svarstomuose naujojo Vilniaus oro uosto terminalo statybos projektuose?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąPanašu jog geležinkelis į VNO vis dėlto bus atvestas ne tiesiai po terminalu, bet priešais oro uosto pastatus.
Be to, gal kas galėtų paaiškinti šituos iš abiejų galų "užkvadratintus" geležinkelio kelius?
Komentuoti:
-
Tie kvadratai yra peronai. Vienas bus ilgas, matyt tarptautiniam traukiniam (gal net naktiniam), kitas vietiniam trumpesnis
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Komentuoti: