Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Vilnius iš savęs įsikūręs gamtos rezervatų apsuptyje. Kažką mandresnio statyti yra gana sudėtinga.
Siūloma trasa pro Panerių erozinį draustinį turbūt geriausia, jei tokią iš vis būtų galima įgyvendinti. Gal pavyktų sujungti su Vilniaus VT sistemos bilietu tie kas naudojasi trasa Paneriai-Oro uostas-Stotis.
Mačiau variantą kur trasa Vilnius-Kaunas varo ratais kvadratais pro oro uostus ir neatrodo labai skaniai. Geriau kuo mažiau vingiuoti. Esamas siūlomas variantas geresnis. Tik neaišku kokiais mikroautobusais bus sujungta Kauno oro uosto stotis ar kažkas civilizuotesnio bus įgyvendinta.
Komentuoti:
-
O jei dabar eksperimento dėlei dalį traukinių leisti per VNO? Elekta yra, tad Kaunas gali važiuoti. VNO gal būtų naudingesnė stotelė nei Paneriai?
Ir pvz Klaipėda, bet reikia žiūrėti kada tai tikslinga, gal tik vakariniai laikai iš Vilniaus ir rytiniai į Vilnių.
Ir jei gerai skaitau iešmus, iš VNO galima atvažiuoti ir į pirmajį kelią.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.09.05, 22:44.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąP.S.: prie penkto didžiausio LT miesto daryti besidubliuojančią liniją tai čia nieko tokio, reikia. Bet štai didžiausiame šalies mieste ir oro uoste padaryti kažką panašaus mažesniu masteliu, kas tarnautų visai šaliai, o ne tik tam miestui, tai jau čia misija neįmanoma, absurdas, per brangu, kam reikia. Tai pas kurį čia su logika negerai?
.
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Tai siūlymas yra kad Latviai važiuotų į VNO, bet greitiesiems traukiniams, t.y. tarptautiniams traukiniams kūrie važiuotų iš Latvijos, nestoti VNO nors ir pro ten važiuojama? 10/10 logika, daugiau tokio.
Gal nustok rašyti tai, ko aš nesiūlau? Jau ne pirmas kartas. Tai pusę Kirtimų ar Karmėlavos išgriauti, tai dar kas.
Dvi vėžės. Viena sena vaga, kita per VNO. Ekspresas kuris važiuoja Talinas-Ryga-Vilnius(ne per VNO). Ir ekspresas kuris važiuoja Talinas-Parnu-Ryga-Rix-Panevėžys-KUN(arba Kaunas)-VNO-Vilnius.
P.S.: prie penkto didžiausio LT miesto daryti besidubliuojančią liniją tai čia nieko tokio, reikia. Bet štai didžiausiame šalies mieste ir oro uoste padaryti kažką panašaus mažesniu masteliu, kas tarnautų visai šaliai, o ne tik tam miestui, tai jau čia misija neįmanoma, absurdas, per brangu, kam reikia. Tai pas kurį čia su logika negerai?
P.P.S.: Jei jau labai labai bandai taupyti, tai gali tiesti tik per VNO. Manau vis vien geresnis variantas prarasti minutę ar dvi, bet turėti opciją stoti arba nestoti pagrindiniame LT oro uoste, pagal Lietuvos poreikius. Čia jau modeliuotojams reiktų spręsti optimalius maršrutus.
P.P.P.S: Būtų įdomu išgirsti pliusus važiuoti į Klaipėdą per pietinę Kauno pusę vietoje Karmėlavos.
Su vėže per KUN:
-nebereikia papildomo tilto per Nemuną,
-trumpesnis kelias iki Klaipėdos,
-pajungiamas antras pagal dydį oro uostas, auga skrydžių kiekis iš KUN,
-niekas neverčia stoti KUN, bet tokią opciją turi,
-greitesnis susisiekimas tarp Klaipėdos ir Vilniaus, Panevėžio. Gal net ir Kauno-Klaipėdos.Paskutinis taisė B.S.; 2025.09.05, 22:56.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimą50mln tai čia kapeikos bendrame kontekste.
Niekas nesiūlo siųsti kiekvieną traukinį per VNO. Ekspresai važiuotų tiesiai į stotį. Visi kiti per VNO. VNO tampa daug pasiekiamesnis, patogesnis oro uostas visai Lietuvai. Mes juk norime mažinti automobilizmą, taip? Prie to pačio konkurencija su RIX, patogumas yra svarbus kriterijus. Juk yra įmanoma jog ne lietuviai skraidys per RIX, bet latviai per VNO. Vilnius jau dabar didesnis miestas, bet didelė dalis Lietuvos skraido per RIX, ir patogumas yra viena iš pagrindinių priežasčių.
Komentuoti:
-
taip visa lietuva galetu patogiai islipt vno uoste ir test kelione nes vilnius LT kampe prijungiamas ne tik Kaunas bet ir Marijampole bei Panevezys bei Regional?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
50mln tai čia kapeikos bendrame kontekste.
Niekas nesiūlo siųsti kiekvieną traukinį per VNO. Ekspresai važiuotų tiesiai į stotį. Visi kiti per VNO. VNO tampa daug pasiekiamesnis, patogesnis oro uostas visai Lietuvai. Mes juk norime mažinti automobilizmą, taip? Prie to pačio konkurencija su RIX, patogumas yra svarbus kriterijus. Juk yra įmanoma jog ne lietuviai skraidys per RIX, bet latviai per VNO. Vilnius jau dabar didesnis miestas, bet didelė dalis Lietuvos skraido per RIX, ir patogumas yra viena iš pagrindinių priežasčių.
Komentuoti:
-
menkaverciai pastatai ten o ir ties dabar egzistuojanciu gelezinkeliu lys po zeme . nes stotis prie oro uosto kur numatyta yra pakista po zeme. Kas ismano projektavima, ar ten realistiski spinduliai jei suletinamas eismas?
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąneblogai bet tiesiog pataisyk kad suvestu su dabartine numatyta linija siek tiek desiniau... istieseja spindulys. Galima ir dar labiau patraukt i siaure suvedima su aerouosto pastatu. Problema turbut regioniniam parke ar krastovaizdyje?
Komentuoti:
-
neblogai bet tiesiog pataisyk kad suvestu su dabartine numatyta linija siek tiek desiniau... istieseja spindulys. Galima ir dar labiau patraukt i siaure suvedima su aerouosto pastatu. Problema turbut regioniniam parke ar krastovaizdyje?
Komentuoti:
-
/Parašė B.S. Rodyti pranešimą
1. Prašom. Taip, reiktų kažkiek tunelio, bet ne visur. Industrinė zona. Reiktų arba estakadų virš Geogolų gatvės arba kišti po gatve.
2. Kame problema važiuojant Vilnius-Klaipėda ekspresu stoti tik Karmėlavoje? Kas stabdo pirma užvažiuoti į Kauną? Kažkas negerai su Vilnius-Kaunas-Karmėlava-Klaipėda? Čia gal baisiai ilgesnis maršrutas nei važiuoti link Klaipėdos per pietinę Kauno pusę? Čia gal net trumpesnis maršrutas gautųsi. Apie kokius masinius griovimus išvis šneka? Gal vienas kitas garažas, parkavimo aikštelė, per Karmėlavą gali eiti estakada.
Ir ant ortofoto, kad geriau matytus kur eina:
Įsukti iš Geologų gatvės tiesiai į esamą trasą reikalauja posūkio spindulio labiau tinkamo tramvajui nei traukiniui (nebent sakom ate kampiniams pastatams), tai padariau pakišimą po Rodūnios kel. nes tai bent jau kažkiek logiškas spindulys gaunasi. Iš viso bent 2km tunelio po visa Geologų g. ir Rodūnios kel, ir bendrai apie 2,5km ilgesnė trasa iki Vilniaus stoties. Kadangi jūsų siuloma trasa nuo pradžios taško iki Geologų gatvės pakeičia aukštį per ~50m per maždaug 2km, kas yra dvigubai daugiau nei RB ribinė maksimali įkalnė, didelį gabalą kelio reiktų gręžti nes būtų per giliai cut and cover daryti, realiai tik nuo esamos geležinkelio trasos būtų galima daryti, dar turint omenyje kad tunelis turėtų prasidėti gerokai iki Geologų g - primeskim geranoriškai kokius 500m. 1.5km grežto tunelio kaina konservatyviai bus kažkur 40mln, be bėgių ir pan, likusio maždaug 1km dengto dar kokie 10mln.
Taigi turim bent 50 mln kainos tuneliams, porą kilometrų ilgesnę trasą, papildomą sustojimą visiems kai jame tik kokie 5% keleivių važiuojančių į Vilnių išlips, bei gerokai lėtesnę trasą (kad ir lėtokai atrodo kad važiuoja nuo Panėrių iki Vilniaus, tai daug tiesesnė ir su didesnėmis greičio galimybėmis trasa palyginus su trasa iki oro uosto). Ar tikrai apsimoka?
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąsleader
Tai kad tamsta bando sėdėti ant dviejų kėdžių - 1. kam tas geležinkelis per VNO, kai gali patogiai ir greit persėsti stotyje, 2. vis vien niekas nevažiuoja iš stoties į VNO, yra patogiau autobusu.
Tai ką siūlote? Naikinti maršrutą, tegu žmonės ima taksi arba sėda į autobusą? Juk mes ir siūlome VNO daryti pravažiuojama stotimi tam, kad joje dažnai kursuotų traukiniai ir būtų lengva išlipti arba persėsti. Ar gal tamsta siūlo dedikuoti traukinį stotis-VNO kas 15 min, nes anot tamstos tiek užtruktų persėdimas ? Ką jis vežios?
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO galima paklaust kaip dažnai tarp Vilniaus ir Kauno kursuotų RB traukiniai, kad tas VNO pasiekiamumas traukiniu taip išaugtų?
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Ah, taip, kalkim trasą tiesiai per kalnus ir visą industrine zoną, niekada nekils dėl to jokių problemų su žemės paįmimu, verslų pasitenkinimu, ir bendrai, logika. O gal čia siūlymas keletą kilometrų tunelio turėt?
Panašiai su siūlomu nuvažiavimu į Klaipėdą pro KUN - tai siūlote turėti stotį pro oro uostą vietoj to kad važiuojant į Klaipėda galėtų būti tvarkingas sustojimas Kauno centre? Stipriai, stipriai, ypač kai reikės pro pusę Karmėlavos buldozeriu pravažiuot kad bent kažkaip pratęsti trasą toliau link Klaipėdos jei norim stoties bent kažkiek arčiau oro uosto.
Nupaišyt galima bet ką, bet na bent jau pagalvokit kiek namų/industrijos reiks nugriauti tai trasai įvykdyt prieš siųsdami kai puikų sprendimą, ok?
2. Kame problema važiuojant Vilnius-Klaipėda ekspresu stoti tik Karmėlavoje? Kas stabdo pirma užvažiuoti į Kauną? Kažkas negerai su Vilnius-Kaunas-Karmėlava-Klaipėda? Čia gal baisiai ilgesnis maršrutas nei važiuoti link Klaipėdos per pietinę Kauno pusę? Čia gal net trumpesnis maršrutas gautųsi. Apie kokius masinius griovimus išvis šneka? Gal vienas kitas garažas, parkavimo aikštelė, per Karmėlavą gali eiti estakada.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O galima paklaust kaip dažnai tarp Vilniaus ir Kauno kursuotų RB traukiniai, kad tas VNO pasiekiamumas traukiniu taip išaugtų?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
sleader
Tai kad tamsta bando sėdėti ant dviejų kėdžių - 1. kam tas geležinkelis per VNO, kai gali patogiai ir greit persėsti stotyje, 2. vis vien niekas nevažiuoja iš stoties į VNO, yra patogiau autobusu.
Tai ką siūlote? Naikinti maršrutą, tegu žmonės ima taksi arba sėda į autobusą? Juk mes ir siūlome VNO daryti pravažiuojama stotimi tam, kad joje dažnai kursuotų traukiniai ir būtų lengva išlipti arba persėsti. Ar gal tamsta siūlo dedikuoti traukinį stotis-VNO kas 15 min, nes anot tamstos tiek užtruktų persėdimas ? Ką jis vežios?Paskutinis taisė B.S.; 2025.09.05, 18:46.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSu VNO susisiekimas yra ir dabartiniu atveju, todėl kažko išradinėti čia nereikia. Juo labiau tarptautiniams traukiniams stoti VNO nėra prasmės, nes beveik absoliučiam kiekiui tų tarptautinių traukinių keleivių ten nereikia. Tiems, kuriems reikia, nebūtų problemos persėsti Vilniaus stotyje ir nuvažiuoti iki kur reikia.
O norint turėti sėkmingą susisiekimą, t.y. gerais intervalais važiuojančius traukinius ir keleivių srautus, tai reikėtų S-Bahn tipo geležinkelio.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąSpėčiau kad jei būtų bandę kažkokį geresnį pritraukimą prie Panevėžio, kad būtų geriau integruota į miestą, tai nebūtų pajudėjęs projektas išvis dėl protestų tema "kokio velnio jus čia mums po langais traukiniai važiuos, eikit jūs velniop".
Tikiuosi kad su laiku ir šito bei kitų projektų pagalba nuomonė pasikeis, bet tokie dalykai ilgai užtrunka.
Čia kaip pvz. su Vilniaus vakariniu aplinkkeliu. Daug metų jo nebuvo, bet visi žinojo, kad kažkada jis ten atsiras. Taip per laiką susigyveno su tokia mintimi ir net pamatė realų poreikį. Nors buvo ir protestų, kompromisų.
Vienintelį kelią prisipratinti žmones prie šios minties, matyčiau miesto geležinkelio (S-Bahn) atsiradimą Vilniuje, panaudojant esamas geležinkelio trasas ir sukuriant apčiuopiamą naudą. Tai šioje vietoje viltis vis dar gyva, kad netolimoje ateityje kažkas tokio galėtų ir atsirasti.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąBet kokiu atveju norėtųsi didesnės ambicijos didžiausiame LT mieste ir "RB priartinimo prie gyventojų". Nes dabar turime ganėtinai toli nuo labai didelės gyventojų dalies, viename miesto pakraštyje nutolusią stotį, kurią pasiekti reikia nemažai laiko. Jeigu tarptautinėms kelionėms tai pernelyg didelės reikšmės neturi, bet regioniniam susisiekimui ir kelionių šalies viduje potencialui, tai turi didelę įtaką.
Šiek tiek atsibodo su pavydu žiūrėti į Lenkiją, kur net perpus mažesni miestai už Vilnių turi ne po vieną patogią stotį aptarnaujamą pagrindinių maršrutų.
Tikiuosi kad su laiku ir šito bei kitų projektų pagalba nuomonė pasikeis, bet tokie dalykai ilgai užtrunka.
- 4 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: