Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
Collapse
X
-
Kodėl Estija iškarto nestato 1435 mm, kai yra vizija pereiti ant europinio standarto visoms Baltijos šalims, kaip teigia kai kurie šio forumo dalyviai?
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Government approves EU recovery funding plan
https://news.err.ee/1608107473/gover...y-funding-plan
Kažką aš čia praleidau ar ES finansuoja čia 1520 mm, o ne 1435 mm vėžę?
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
ES duos pinigų tik standartinei vėžei. Bet idėja apie kruizinius turistus lekiančius lietuvišku bullet-treinu dienos išvykoms apžiūrėti Kauno ar Vilniaus vaizdingais Panemunės peizažais mane irgi žavi, tik gal ne dėl pačių kruizinių turistų (nors kaip nors jau, gal Kaunui vis tiek daugiau jų kliūtų), o dėl to jog ir aš norėčiau tokiu traukiniu pasivažinėti
https://news.err.ee/1608107473/gover...y-funding-plan
Kažką aš čia praleidau ar ES finansuoja čia 1520 mm, o ne 1435 mm vėžę?
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąManau kad iš viso RB projekto, labiausiai keleiviais apkrauta dalis bus būtent ruožas Vilnius-Kaunas. Visų pirma esami klientai niekur nedings. Atsiras kažkiek naujų dėl šiek tiek sutrumpėjusios trukmės. Bet masiškas papildomų klientų pritraukimas atrodo abejotinas. Po kelių metų Justiniškių, Karoliniškių, Pilaitės, Fabijoniškių, Pašilaičių, Jeruzalės, Baltupių, Lazdynų gyventojai automobiliu Kauną galės pasiekti tarkim per 1:10-1:20. O pasiekti "East" stotį jiems bent 30 min kaži ar užteks?
Bet kaip suprantu, 2026 m. RailBaltica pradės normaliai veikti tik Baltijos šalyse, todėl spėju, kad Vilnius-Varšuva maršrute bus laikinas sprendimas – paprastas negreitasis traukinys, ir turbūt vos 2-3 kartus per parą (nes lėtai). Kitaip tariant, tvarkaraščio dažnumo prasme turbūt važiuos ne ką dažniau, nei naujasis Vilnius-Varšuva nuo kitų metų, tik be persėdimo Kaune.
O su Vilniaus vakariniu masyvu, čia dar atskiras klausimas. Turbūt realiausias variantas užtikrinti patogesnį tos miesto dalies „prijungimą“ prie geležinkelio yra greičiau atvežti keleivius į stotį. Abejotina, kad Vilnius galėtų patempti geležinkelio privedimą prie tų vakarinių rajonų ar NMC. Kad tarpmiestinis traukinys stotų Laisvės prospekte/NMC ir galėtų nuvažiuoti iki oro uosto, reikia milžiniškos kilpos po centru ir senamiesčiu, kas kainuotų milijardus.Paskutinis taisė taccido; 2021.10.12, 14:36.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Manau kad iš viso RB projekto, labiausiai keleiviais apkrauta dalis bus būtent ruožas Vilnius-Kaunas. Visų pirma esami klientai niekur nedings. Atsiras kažkiek naujų dėl šiek tiek sutrumpėjusios trukmės. Bet masiškas papildomų klientų pritraukimas atrodo abejotinas. Po kelių metų Justiniškių, Karoliniškių, Pilaitės, Fabijoniškių, Pašilaičių, Jeruzalės, Baltupių, Lazdynų gyventojai automobiliu Kauną galės pasiekti tarkim per 1:10-1:20. O pasiekti "East" stotį jiems bent 30 min kaži ar užteks?Paskutinis taisė Rimas_OK; 2021.10.12, 11:42.
Komentuoti:
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąMan atrodo verdat savo sultyse, ir nematot bendro paveikslo. Arba esat labai jaunas. Geležinkelis - 20 metų projektas. Jei Vilniaus ponai būtų buvę tokie aikštingi ir kerštingi, tai RB būtų ėjusi per Vilnių. Pačių Vilniaus politikų nuspręsta kad Lietuvai geriau per Kauną. Na bet kai kuriems kauniečiams, svarbu Vilniui būtų blogiau.
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
ir vilnieciu taip pat
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Žinant įgimtą kauniečių priešiškumą vilniečiams, toks noras suprantamas
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
gal vilnieciui ir baisu, bet visiems kitiems tai tiesiog elementaruPaskutinis taisė B.S.; 2021.10.11, 19:23.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimągal vilnieciui ir baisu, bet visiems kitiems tai tiesiog elementaru
Komentuoti:
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąTema tokia įdomi gaunasi. Prorusiški veikėjai nepatenkinti kad nauja linija eis ne į Minską/Petrogradą ir kad prie Stalino statyta traukinių stotis Vilniuje bus antraeilė, o kauniečiai nepatenkinti kad išvis Vilnius bus prijungtas ir kad vilniečiams galimai nereiks persėsti Kaune, Vilniuje galimai bus nauja stotis ir t.t. Baisu.
Komentuoti:
-
Tema tokia įdomi gaunasi. Prorusiški veikėjai nepatenkinti kad nauja linija eis ne į Minską/Petrogradą ir kad prie Stalino statyta traukinių stotis Vilniuje bus antraeilė, o kauniečiai nepatenkinti kad išvis Vilnius bus prijungtas ir kad vilniečiams galimai nereiks persėsti Kaune, Vilniuje galimai bus nauja stotis ir t.t. Baisu.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kad Vilniaus gyventojams nereiktų vargintis perlipti Kaune važiuojant į Latviją, Estiją, Lenkiją.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKas Vilniaus gyventojams nereiktų vargintis perlipti Kaune važiuojant į Latviją, Estiją, Lenkiją.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNorėčiau išgirsti, kokie planuojami potencialūs keleiviai naujoje RB atkarpoje Vilnius–Kaunas?
Nes jei "neverta" statyti naujos stoties, tai gal tuo labiau neverta statyti naujo 100 km naujo geležinkelio.
Tai ir naudokimės tiek dabartine "East" stotimi, tiek dabartine geležinkelio linija. Viskas šiaip ar taip kažkaip funkcionuoja.
Komentuoti:
-
Norėčiau išgirsti, kokie planuojami potencialūs keleiviai naujoje RB atkarpoje Vilnius–Kaunas?
Nes jei "neverta" statyti naujos stoties, tai gal tuo labiau neverta statyti naujo 100 km naujo geležinkelio.
Tai ir naudokimės tiek dabartine "East" stotimi, tiek dabartine geležinkelio linija. Viskas šiaip ar taip kažkaip funkcionuoja.
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąKaip suprantu gali vežtis ir dabar, perkaunant krovinius Kauno intermodaliniame terminale. Ar yra daug krovinių šiam keliui? Tarp Helsinkio ir Talino gali kursuoti keltai vežantys traukinius.
Tik Suomijai lengviau krauti konteinerius tiesiai į laivą.O kadangi jie yra izoliuoti geležineklių požiūriu, jie tą sėkmingai daro ir dabar. Suomiją su Švedija jungia viena dvigubos vėžės linija (https://en.wikipedia.org/wiki/Haparanda_Line), bet pagal nuotraukas nepanašu kad ja būtų intensyviai vežami priviniai, nors visais šalia Tornio įsikūrusi Outokumpu plieno gamykla.
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Nes kalba eina apie naujas europinio traukinių tinklo linijas ir tokiu atveju tik standartinė vežė. Kaip vietiniam projektui gali pašalpos prašyti nors ir monoreilui, ir gal netgi gausi finansavimą, jeigu sugebėsi pagrįsti jo reikalingumą. Tik ne visus projektus vienodai lengva pagrįsti ir gauti finasavimą. Su RB pavyko nes tai ne šiaip linija sujungti Marijampolei su Panevėžiu, o viso europinio geležinkelių tinklo plėtra. Ir tai pašalpa ne tik mums bet visai Europai, nes gal kažkada per RB suomiai veš krovinius į Italiją / Ispaniją / Graikiją
Bendrai plėtrai reikia turėti bendrą tinklo viziją. Tai, kad 4 šalys perdarys 1520 mm į 1435 mm ir apie visišką krovininio eismo nutraukimą iš ne ES šalių (krovininiai iš Kinijos į Europą eina per Lenkijos koridorius kiek žinau, Baltijos šalys naudojamos tik uostams, viskas Rusijos/Baltarusijos bus permesta į Suomijos įlankos uostus).Paskutinis taisė Petr; 2021.10.09, 22:55.
Komentuoti:
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Tuomet reiktų jau dabar rašyti projektus į 1435 mm persiųvimą, nes ilgainiui kils susisiekimo problemų. Bet aš iki šiol maniau, kad ES duoda pašalpą pasitarus su šalies valdžią, o ne tam, ką būtent Briuselis nori.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
ES duos pinigų tik standartinei vėžei. Bet idėja apie kruizinius turistus lekiančius lietuvišku bullet-treinu pasižiūrėti Kauno ar Vilniaus vaizdingais Panemunės peizažais mane irgi žavi, tik ne dėl pačių turistų, o dėl to jog ir aš norėčiau tokiu traukiniu pasivažinėti
Komentuoti:
Komentuoti: