Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MikasRidikas
    replied
    Susisiekimo ministerija patvirtino, kur turėtų būti tiesiama nauja europinės vėžės „Rail Baltica“ geležinkelio linija nuo Kauno iki Vilniaus. Nuspręsta, kad „visų suinteresuotų šalių poreikius labiausiai atitinka vadinamoji šiaurinė S5 alternatyva“, pranešė ministerija.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Štai turiu Pesa 630 DMU prariedančio prie Lentvario video. Kol traukinys toliau už ~50 m, jo garsą užgožia šalia kleksintis dyzelis. https://youtu.be/0Yv3-UUnxLw

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai kad visur traukiniai važiuoja gana tyliai, kur bėgiai tinkamai suremontuoti. Ir Lietuvoje jie gana tyliai važiuoja.
    Taip. Elektriniai keleiviniai ant suvirintų bėgių tylūs. Belaruskali dešimčių tonų vagonai ir per gerus bėgius ūžia garsiai.

    Kolega nusipirko tarpukariu statytą vokišką namą per 50 m nuo Wrocław-Leśnica stoties, geležinkelio kaimynystė gyvent netrukdo nei kiek, bet namas už tuos pačius pinigus išėjo daug prabangesnis. Esu pas jį nakvojęs, važiuojančių pro šalį traukinių nesigirdėjo visai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai kad visur traukiniai važiuoja gana tyliai, kur bėgiai tinkamai suremontuoti. Ir Lietuvoje jie gana tyliai važiuoja.
    Na tai čia tada tokia pat kompensacija kaip tiem kuriem vėjo malūnai negražu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Nežinau ar galima sulyginti RB važiuosiančius tarukinius su tais kurie važinėja Vokietijoje, bet ten triukšmo taršos klausimas išspręstas kitaip - traukiniai važiuoja labai tyliai, net esant gana netoli beveik nesigirdi traukinio. Nežinau kaip jie tai pasiekė, bet likau labai maloniai nustebintas išsinuomavęs viešbutį "pigiai nes prie geležinkelio bėgių".
    Tai kad visur traukiniai važiuoja gana tyliai, kur bėgiai tinkamai suremontuoti. Ir Lietuvoje jie gana tyliai važiuoja.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Nežinau ar galima sulyginti RB važiuosiančius tarukinius su tais kurie važinėja Vokietijoje, bet ten triukšmo taršos klausimas išspręstas kitaip - traukiniai važiuoja labai tyliai, net esant gana netoli beveik nesigirdi traukinio. Nežinau kaip jie tai pasiekė, bet likau labai maloniai nustebintas išsinuomavęs viešbutį "pigiai nes prie geležinkelio bėgių".

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Štai aktualus puslapis iš "05_Koncepcija_ Grafine dalis_ S5 alternatyva.pdf":
    Attached Files

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą

    Tai kad 1520 vėže keleiviai turbūt nebevažinės.
    Be to, čia tik 3km,tai to sutaupymo kiek, 20 ar 30 sekundžių?
    Ne taip greitai! Pajūrio ekspresas greičiausiai dar kelis dešimtmečius riedės rusiška vėže. Bet čia kalba apie darnią infrastruktūrą, kuri netrukdo gyvent šalia. Dabar Kariotiškėse yra vieno lygio pervaža kelyje RK4729 Lentvaris–Raudonė, o S5 variante numatyti viadukai virš geležinkelio tiek RK4729, tiek RK4731 Grigiškės–Rykantai. Jei tokia infrastruktūra jau statoma, kodėl nepanaikinus senos kilpos su pervaža?

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Komensacinių priemonių įrengimo kaina gali nemaloniai nustebinti. Be to, patiesinus 1520 trasą, galima išlošti greitį.
    Tai kad 1520 vėže keleiviai turbūt nebevažinės.
    Be to, čia tik 3km,tai to sutaupymo kiek, 20 ar 30 sekundžių?
    Suskaičiavau apie 200 privačių namų tarp abiejų vėžių. Tai su 40mln, kiekvienas galėtų gauti po 200k eurų. Ir čia ne nugriovimas, ne žemės nusavinimas, bet vizualinė ir garso "tarša" keli šimtai metrų nuo namų. Jei visi pinigai iš šalies biudžeto, tai kosmosas. Jei iš ES, tai bala nematė. Už šią sumą išeitų kokia 20km greitkelio.
    Paskutinis taisė B.S.; 2021.12.24, 23:54.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Perkels 3km trasos ir šitam malonumui sumokės 40mln? Skamba labai daug. Ne pigiau padalinti po 50k patiriantiems žalą?
    Komensacinių priemonių įrengimo kaina gali nemaloniai nustebinti. Be to, patiesinus 1520 trasą, galima išlošti greitį.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Perkels 3km trasos ir šitam malonumui sumokės 40mln? Skamba labai daug. Ne pigiau padalinti po 50k patiriantiems žalą?

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Kalba eina apie Kariotiškių,Selioviškių apylinkės

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Kadangi rašo Trakų meras, tai suprantu eina šneka apie Kariotiškes. Pagal išviešintus pasiūlymus Kariotiškės buvo atsidūrusios tarp dviejų geležinkelio linijų. Visur kitur mero valdose 1435 keliai ir taip eitų šalia 1520

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Cia kuri atkarpa? Lentvaris - Trakai?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kiek suprantu iš tokio parašymo, kad nesutampančias 1520 atkarpas perkelinės prie naujo 1435 kelio, Kas šiaip logiška, tik ar nenutols nuo kai kurių vietovių regioninis susisiekimas.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Senoji linija statyta tada, kai Elektrėnų net nebuvo jokiuose planuose.
    Mane stebina, kad Elektrėnams dar tais laikais nepritaikė Vilnius-Kaunas geležinkelio linijos, arba patį miestą galėjo statyti pietų-šiaurės kryptimi nuo elektrinės. Gautųsi Visagino variantas. Dabar jiems net Rail Baltica neaktuali.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Pala pala.
    Apie kurios atkarpos perkėlimą šnekama? Vilniaus-Trakų? Vievio privažiavimo? Kariotiškių? Visos Vilnius-Kaunas?
    Ar 40mln eis vien iš valstybės kišenės, ar iš RailBalticos projekto, kurio 85% finansuoja ES? Ar perkėlimas neturėtų *sutaupyti* pinigų, nes tada nebereikia išpirkinėti žemių, perkelinėti infrastruktūros?
    Paskutinis taisė B.S.; 2021.12.23, 22:14.

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Trakų mero žinios !

    Taip, trasa S5 trasa patvirtinta ir šuo metu yra sprendinių koregavimo stadija.

    Vakar kalbėjomės su LR Susisiekimo ministerijos atstovais, LTG INFRA „Rail Baltica“ koordinavimo departamento Strategijos ir tarptautinių ryšių vadovu Mantu Kaušyla.
    Taip, esama vėžė dar šiek tiek koreguosis, tačiau sužinojome kitą puikią naujieną – ministerija pritarė ir palaiko vadinamosios rusiškos vėžės (1520) perkėlimą į europinę (1435).
    Šiam bendruomenės siūlymui pritarė ir LTG INFRA, kurie pateikė rangovams užduotį parengti sprendinius. Taip, visa ši procedūra (vėžės perkėlimas) valstybei kainuos apie 40 mln. eurų, tačiau šis sprendimas gerokai palengvins šiuo metu tarp dviejų vėžių ir iš esmės nepavydėtinoje situacijoje atsidūrusių gyventojų gyvenimo kokybę.

    LTG INFRA pažadėjo atsiųsti sprendinio rengimo ir tvirtinimo grafiką, kuriuo padalinsiu su Jumis.

    Dėkoju gyventojams už susitelkimą! Esame tikra komanda.
    Paskutinis taisė Brokeris; 2021.12.23, 21:51.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Šiaip yra ir visos LT bendrasis planas, kur gali jau specialistai dėliot taškus kur ko reikia. Tiesa pasakius ir trasos specialieji planai ir studijos tai turėjo apsvarstyti. Čia nėra kažkoks turgus, kur "ė, nori gelžekelio stoties? - O kas tas yr? - Vadinasi nenori".
    Tai man ir įdomu, kodėl neapsvarstyta? Kodėl neįtraukta tokia galimybė į Planavimo darbų programą (nes pagal ją buvo projektuojami variantai)? Nes niekas neagitavo, neklausė, neprašė, nesidomėjo (iš politikų pusės)?

    Kas turi ateiti ir projektuotojams pirštu parodyti, kokį miestą ir kaip prijungti prie būsimų geležinkelių? Projektuotojas stengsis suprojektuoti kuo paprasčiau ir pats nesugalvos savavališkai pagerinti geležinkelio, jeigu tai nesuformuluota užduotyje.

    Kaip suprantu, kai dar nebuvo nuspręsta Rail Baltica per šiaurės Lietuvą, Panevėžys ir Šiauliai kovėsi dėl geležinkelio. Buvo aišku, kad kažkuris miestas gaus kažką naudingo ir laimės.

    Elektrėnai gal tiesiog netikėjo, kad 1) Rail Baltica apskritai kažkam bus naudinga; 2) kad egzistuoja galimybė turėti keleivinę stotį šalia miesto (nes Lietuvoje įprasta statyti naują stotį už 10-20 km nuo miesto).
    Gal todėl ir susidomėjimas nulinis?

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Abejoju ar kada Elektrėnų NT rinka apskritai buvo mirusi.

    Komentuoti:

Working...
X