Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Dar siek tiek kitas klausimas: kodel praktiskai visi oro uostai bus normaliai prijungti prie Rail Balticos, o Kauno oro uosto stotele numatoma nuosaliau, nuo jos dar reiks vaziuoti su autobusiukais iki oro uosto?
    Gal todėl, kad pats oro uosto terminalas kitoje pusėje nuo linijos?
    Nors prieš gerą dešimtmetį mačiau planus, gal net tinksliau viziją, kur geležinkelio linija vis gi eina link dar tuomet nebuvusio naujo terminalo.
    Beje, RB svetainėje buvo nuorodos į privažiavimų projektus, dabar jos kažkodėl dingo.

    Jei jau neįmanoma pritempti Karmėlavos geležinkelio stoties iki oro uosto terminalo, tai bent padarytų patogią jungtį.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Dar siek tiek kitas klausimas: kodel praktiskai visi oro uostai bus normaliai prijungti prie Rail Balticos, o Kauno oro uosto stotele numatoma nuosaliau, nuo jos dar reiks vaziuoti su autobusiukais iki oro uosto?

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Na autobusai is Vilniaus i Ryga, i Kauna neuzsuka, bet siuo atveju nuo infrastrukturos priklauso. As tikiu kad dauguma marsrutu i Ryga bus per Kauna, bet nebuciau toks kategoriskas kad negaletu buti ir kokio ekspreso Vilnius-Ryga tiesiai per Karmelava.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Bepigu skaičiuoti kelionės trukmę dar nepaaiškėjus trasai, stočių išdėstymui ir pan. O pro kur daugiau važiuos traukiniai į Varšuvą jei ne pro Kauną? O į Rygą traukinius rinka sureguliuos, truks keleivių - užsuks į Kauną.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vis tiek, kad paskaičiavo komercinį greitį tarp pagrindinių stočių, tai nereiškia, kad būtent tik taip važiuos traukiniai. Aš jau kaip ir sakiau, kad visi autobusai į Varšuvą važiuoja per Kauną, dėl ko papildomai sugaištama 1 val. bet tai generuoja 30-50 proc. keleivių srauto. Lygiai taip pačiai nėra autobusų, kurie važiuotų į Rygą iš Varšuvos tik per Kauną, neužsukdami į Vilnių. Laimėtų irgi apie valandą ar netgi daugiau, bet prarastų didesnę dalį keleivių. Tiesa, yra ten kažkoks vienas ar du Ecolines maršrutai iš Rygos (ar Talino), kurie į Vilnių neužsuka, bet tai jie važiuoja į Vokietiją ar dar toliau, o ne iki Varšuvos. T
    Paskutinis taisė Al1; 2020.02.07, 08:40.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai ten berniukai ir mergaitės paskaičiavo, koks maksimalus kelionės laikas tarp galinių punktų, įvertinus, kad visur maksimalus greitis 240 ar 250. Tačiau tai nereiškia, kad taip ir bus. Nes yra taip vadinamas techninis greitis (arba laiko trukmė įveikti tam tikrą atstumą) ir komercinis greitis, t.y. vidurkis, į kurį įskaičiuojamas ir sustojimų, įsibėgėjimo, stabdymo, tam tikrų riboto greičio ruožų, pavyzdžiui, tarpinių stočių pravažiavimo. Atitinkamai, ir kelionės trukmė pailgėja.
    Priėmus, kad tarp Vilniaus ir Kauno atstumas 100 km, pagal deklaruojamą 38 min įveikimą greitis gaunasi 158,9 km/h, taip kad nereikia demagogijų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai ten berniukai ir mergaitės paskaičiavo, koks maksimalus kelionės laikas tarp galinių punktų, įvertinus, kad visur maksimalus greitis 240 ar 250. Tačiau tai nereiškia, kad taip ir bus. Nes yra taip vadinamas techninis greitis (arba laiko trukmė įveikti tam tikrą atstumą) ir komercinis greitis, t.y. vidurkis, į kurį įskaičiuojamas ir sustojimų, įsibėgėjimo, stabdymo, tam tikrų riboto greičio ruožų, pavyzdžiui, tarpinių stočių pravažiavimo. Atitinkamai, ir kelionės trukmė pailgėja.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    O kam iš Vilniaus į Karmėlavą? Į Karmėlavą tik kažkur skristi. Į Rygą tik per Kauną. Karmėlava ne vieta persėdimo stočiai. Kai buvo nutiestas Sankt Petertburgo - Varšuvos geležinkelis, važiuojantiems į Kauną ir Virbalį bei toliau į Prūsiją, Vokietiją, pirmaisiais metais reikėjo persėsti ne Vilniuje, o Lentvaryje. Lentvaris tada buvo stotis miške ar laukuose... Kas iš to išėjo, žinome. Persėdimo stotimi tapo Vilnius, o ne Lentvaris. Ar ir vėl lips ant 160 metų senumo grėblio?
    Turėjau omeny kad Vilniaus atšaka jungsis kažkur tarp Kauno ir Karmėlavos, ar net ties Karmėlava ir bus išsišakojimas Vilnius-Karmėlava-Panevėžys-Ryga-Talinas arba Vilnius-Kaunas-Varšuva-etc. Greičiausiai todėl ir pateikiami tokie laikai kai Vilnius-Ryga ekspresas nuo Kaunas-Ryga ekspreso skiriasi tik 20 min, kai tuo tarpu vien ekspresas Vilnius-Kaunas yra 38min.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Tik nepamiršk, kad krovininiai vagonai turės atitikti 250km/h riedmenims taikomus standartus (pagal svorį, pagal važiuoklės būklę ir t.t.).
    Tai čia ir prigavai. Vieni apie 100, kiti apie 160 km/h. rašydavo. Dabar visi temoje dėl 250 km/h. mušasi. Blaivas būdamas jau nebesigaudau kas čia vyksta

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kam iš Vilniaus į Karmėlavą? Į Karmėlavą tik kažkur skristi. Į Rygą tik per Kauną. Karmėlava ne vieta persėdimo stočiai. Kai buvo nutiestas Sankt Petertburgo - Varšuvos geležinkelis, važiuojantiems į Kauną ir Virbalį bei toliau į Prūsiją, Vokietiją, pirmaisiais metais reikėjo persėsti ne Vilniuje, o Lentvaryje. Lentvaris tada buvo stotis miške ar laukuose... Kas iš to išėjo, žinome. Persėdimo stotimi tapo Vilnius, o ne Lentvaris. Ar ir vėl lips ant 160 metų senumo grėblio?

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ten jie gali planuoti ką nori, bet realybė tokia, kad nebus jokių Vilnius - Ryga tiesių reisų, nes planuojama atšaka į Vilnių su nusukimu nuo RB linijos iš Kauno pusės, o link Panevėžio jokio nusukimo nenusimato. RB ne rinkos projektas, t.y. grynai politinis projektas, todėl jokia rinka nieko nespręs. Tiksliau, jei viską palikti savieigai ir komerciniam atsiperkamumui su realiomis bilietų kainomis, tai RB jokios konkurencijos neatlaikys nei su autobusais, nei su aviacija...
    RB yra bėgiai, jie gal ir yra politinis projektas, bet kai jie bus tada maršrutų gali būti įvairių, maršrutai kaip pats bandei pasakyti nebus politiniai, o pagal rinką (juk teigei kad nesąmonė aplenkti Kauną ir taip nebus, nes daug keleivių, o dabar jau politinis politinis...). Nori pasakyti kad iš Vilniaus į Karmėlavą reiks vykti per Kauną? Jų pateikiami greitųjų traukinių maršrutų laikai: Vilnius-Ryga 1:54, Kaunas-Ryga 1:34, Vilnius-Kaunas 38

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ten jie gali planuoti ką nori, bet realybė tokia, kad nebus jokių Vilnius - Ryga tiesių reisų, nes planuojama atšaka į Vilnių su nusukimu nuo RB linijos iš Kauno pusės, o link Panevėžio jokio nusukimo nenusimato. RB ne rinkos projektas, t.y. grynai politinis projektas, todėl jokia rinka nieko nespręs. Tiksliau, jei viską palikti savieigai ir komerciniam atsiperkamumui su realiomis bilietų kainomis, tai RB jokios konkurencijos neatlaikys nei su autobusais, nei su aviacija...

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą

    Ne aš sugalvojau, pasižiūrėk Rail Balticos PR'ą žiniasklaidoj su maršrutais ir laikais, ten būtent toks ir yra Vilnius-Ryga ne per Kauną. Manau kad tokių ekspresų visai gali būti, galbūt nedažnų, bet... Tokios galimybės bus, o kaip atrodys realūs maršrutai - viską sudėlios rinka.
    Vilnius - Ryga ekspresą vykdo airBaltic, tai traukinys negalės su juom konkuruoti greičiu, todėl turėtų visur stoti, kad susirinktų keleivių.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    10 minučių ne laikas. Vilnius - Ryga nevažiuojant į Kauną yra nesąmonė. Keleivių nebus tiek, kad galima būtų leisti tiesioginius traukinius. Vokietijoje greitieji traukiniai irgi užsukinėja į tupikines stotis, keičia judėjimo kryptį, kad būtų daugiau potencialių keleivių aptarnauta, o ne raukosi dėl 20 minučių sugaišto laiko. Kodėl dabar autobusai visi į Varšuvą važiuoja per Kauną? Juk galėtų tiesiai iš Vilniaus į Suvalkus per Alytų važiuoti, laimėtų net valandą. O todėl, kad Kaunas irgi generuoja keleivius. Kartais netgi daugiau išlipa ar įlipa Kaune, nei Vilniuje. Nes Kaunas tai ne tik pats Kaunas, bet ir didelė dalis likusios Lietuvos.
    Ne aš sugalvojau, pasižiūrėk Rail Balticos PR'ą žiniasklaidoj su maršrutais ir laikais, ten būtent toks ir yra Vilnius-Ryga ne per Kauną. Manau kad tokių ekspresų visai gali būti, galbūt nedažnų, bet... Tokios galimybės bus, o kaip atrodys realūs maršrutai - viską sudėlios rinka.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Na jei taip tiesmukai žiūrėt, tai krovininis galės atidardėt iš Lenkijos, ar toliau, tiesiai į Vaidotų terminalą, be jokių perkrovimų ir t.t. Kiek Girtekos furų pakeistų, kad ir nedidelis sąstatas?
    Tik nepamiršk, kad krovininiai vagonai turės atitikti 250km/h riedmenims taikomus standartus (pagal svorį, pagal važiuoklės būklę ir t.t.).

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą

    Ar tikrai ji bus tokia apkrauta? Kas dar ja vazines be keleiviniu traukiniu? Kroviniam naujos linijos nereikia, sekmingai judes maziau apkrauta senaja.
    Net ir dėl keleivinių. Vilnius-Klaipėda važiuos senąja. Didelė dalis Vilnius-Kaunas važiuos senąja jei naujoji bus ištiesinta ir aplenks miestelius. Būtų 1-2 ekspresai Vilnius-Kaunas ir 1-2 tiesioginiai į Rygą. Vilnius-Varšuva turbūt būtų arba su persėdimu Kaune, arba užsiskaitytų kaip ekspresas į Kauną.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    10min irgi laikas, nekalbant apie persedimus kai dar daugiau laiko sugaisi. Tarkim atsaka leis tiesiogiai be jokiu persedimu vykti is Vilniaus i Ryga per 1 val 54min ir is Vilniaus i Varsuva per 4val 7 min. I Ryga vyks per Karmelava, o ne per Kauna, i Varsuva per Kauno centrine stoti. Jei nebutu atsakos, i Ryga reiktu vykti taip: vienu traukiniu iki Kauno, tarkim kad ir 10 min leciau, tada persesti i kita traukini kuris vaziuoja i Ryga. Gautusi ir kelias ilgesnis siek tiek ir persedimas ir leciau vaziuotu. Jei ES finansuoja tai butu kvaila nepasinaudoti. Matosi kaip LG sekasi su dabartine veze, jau pries n metu zadejo kad padidins greiti iki 160km/h, rezultatu - jokiu, tai reikia tik dziaugtis kad ties RB atsaka. Tai ir tas 10 min trumpiau klausimas kada isvis butu (3 kelias ir rekonstrukcija).
    10 minučių ne laikas. Vilnius - Ryga nevažiuojant į Kauną yra nesąmonė. Keleivių nebus tiek, kad galima būtų leisti tiesioginius traukinius. Vokietijoje greitieji traukiniai irgi užsukinėja į tupikines stotis, keičia judėjimo kryptį, kad būtų daugiau potencialių keleivių aptarnauta, o ne raukosi dėl 20 minučių sugaišto laiko. Kodėl dabar autobusai visi į Varšuvą važiuoja per Kauną? Juk galėtų tiesiai iš Vilniaus į Suvalkus per Alytų važiuoti, laimėtų net valandą. O todėl, kad Kaunas irgi generuoja keleivius. Kartais netgi daugiau išlipa ar įlipa Kaune, nei Vilniuje. Nes Kaunas tai ne tik pats Kaunas, bet ir didelė dalis likusios Lietuvos.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Na jei taip tiesmukai žiūrėt, tai krovininis galės atidardėt iš Lenkijos, ar toliau, tiesiai į Vaidotų terminalą, be jokių perkrovimų ir t.t. Kiek Girtekos furų pakeistų, kad ir nedidelis sąstatas?

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Nezinau, bet itariu kad Vilnius-Kaunas atsaka bus labiausiai apkrauta visam Rail Baltica, tai atsipirkimo prasme klausimas kaip ten bus...
    Ar tikrai ji bus tokia apkrauta? Kas dar ja vazines be keleiviniu traukiniu? Kroviniam naujos linijos nereikia, sekmingai judes maziau apkrauta senaja.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    O kaip su geležinkelio išlaikymo kaštais? - juk palaikyti bėgius 240km/h kainuoja ne tiek pat, kiek 160km/h.
    Nezinau, bet itariu kad Vilnius-Kaunas atsaka bus labiausiai apkrauta visam Rail Baltica, tai atsipirkimo prasme klausimas kaip ten bus...

    Beje, tas komentaras kad nespes isibegeti ir jau stabdyti reiks, o ne tas pats bus praktiskai visoj Rail Baltica? Regioniniu stoteliu ne viena numatyta.

    Komentuoti:

Working...
X