Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Yra maža tikimybė, kad bent iki Rygos bus anksčiau, nes straipsnyje apie estų vėlavimus kalbama.
    Mūsų Kaunas-Vilnius atkarpa irgi, tikriausiai, bus vėliau. Nes iki šiol dar visiškai nieko neaišku (kokia bus trasa, kaip prijungtas VNO ir pan.)

    Comment


      Mūsų Kaunas-Vilnius atkarpa irgi, tikriausiai, bus vėliau. Nes iki šiol dar visiškai nieko neaišku (kokia bus trasa, kaip prijungtas VNO ir pan.)
      Na keturi trasos variantai jau labai aiškiai papaišyti:
      https://tiny.cc/rbaltica

      Po savaitės bus paskelbta kuris iš jų pasirinktas. Nors kas netingi trąsas detaliau pasinagrinėti, tai gali nuspėti jau dabar :-)

      Comment


        Parašė DKL Rodyti pranešimą

        Po savaitės bus paskelbta kuris iš jų pasirinktas. Nors kas netingi trąsas detaliau pasinagrinėti, tai gali nuspėti jau dabar :-)
        Tai kokia tavo prognozė?

        Comment


          Tai kokia tavo prognozė?
          Duočiau 70% kad bus S5 variantas

          Comment


            o dabartine esama netinkama?

            Comment


              Tai kad čia beveik aišku, kad bus kuo labiau sutapatinama su esama linija, išskyrus tą gabalą nuo Kaišiadorių iki Karmėlavos. Tai ko gero S5 variantas, ir tas ties VNO tikriausiai eis esamu gabaliuku.
              Paskutinis taisė Sula; 2021.09.27, 20:11.

              Comment


                Parašė DKL Rodyti pranešimą
                Na keturi trasos variantai jau labai aiškiai papaišyti:
                https://tiny.cc/rbaltica

                Po savaitės bus paskelbta kuris iš jų pasirinktas. Nors kas netingi trąsas detaliau pasinagrinėti, tai gali nuspėti jau dabar :-)
                Viskas priklauso nuo to, kuriame trasos variantų per paskutinius 30 metų pasikeitė didesnė žemės savininkų dalis.
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Tai kad čia beveik aišku, kad bus kuo labiau sutapatinama su esama linija, išskyrus tą gabalą nuo Kaišiadorių iki Karmėlavos. Tai ko gero S5 variantas, ir tas ties VNO tikriausiai eis esamu gabaliuku.
                  Nesu specialistas, bet jei dauguma projekto apmoka ES, rinkciausi P1 arba P2P5. Tokiu budu: 1)maksimaliai pajungiami Vilniaus ir Kauno oro uostai, 2)naujos trasos tiesimas netrukdys dabar esancioms linijoms, 3)jei kazkada BY taptu demokratine, RailBaltica bus lengviau pratesti link Minsko, bei pacia RB trumpinti/greitinti per Gardina. S5 tiktu labiau, jei kazkur per viduri planuojamas oro uostas.

                  Comment


                    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                    Nesu specialistas, bet jei dauguma projekto apmoka ES, rinkciausi P1 arba P2P5. Tokiu budu: 1)maksimaliai pajungiami Vilniaus ir Kauno oro uostai, 2)naujos trasos tiesimas netrukdys dabar esancioms linijoms, 3)jei kazkada BY taptu demokratine, RailBaltica bus lengviau pratesti link Minsko, bei pacia RB trumpinti/greitinti per Gardina. S5 tiktu labiau, jei kazkur per viduri planuojamas oro uostas.
                    P1/P2P5 yra ilgesnė trasa ir Kaunas-Vilnius kelionės laikas laikas būtų apie 45min (ar ~50min su sustojimu oro uoste), kai dabartiniu plačiuoju geležinkeliu, galbūt palyginus nebrangiai pagerinus, galima pasiekti mažiau kaip valandos kelionės laiką. Tai neapsimoka išleisti beveik milijardo už 10 min sutrumpintą laiką.
                    S5 trasa būtų galima pasiekti apie 36min kelionės laiką, kas jau yra gerokai trumpiau nei dabartinis.

                    Comment


                      Parašė artexs Rodyti pranešimą

                      P1/P2P5 yra ilgesnė trasa ir Kaunas-Vilnius kelionės laikas laikas būtų apie 45min (ar ~50min su sustojimu oro uoste), kai dabartiniu plačiuoju geležinkeliu, galbūt palyginus nebrangiai pagerinus, galima pasiekti mažiau kaip valandos kelionės laiką. Tai neapsimoka išleisti beveik milijardo už 10 min sutrumpintą laiką.
                      S5 trasa būtų galima pasiekti apie 36min kelionės laiką, kas jau yra gerokai trumpiau nei dabartinis.
                      Visiškai pritariu, jungtį su oro uostu reikia sutvarkyti bet ji turi būti papildoma, stabdyti traukinį ir vežti ilgesniu maršrutu vien dėl oro uosto yra trumparegiška, nes oro uostai niekad negeneruos tiek keleivių kiek turi potencialo tarpmiestinis judėjimas. Aišku yra visokių interesų, kai kuriems RB rūpi tik tiek kiek padės patogiau nusigauti iki lėktuvo, bet tokie siauri interesai neturėtų imti viršaus.

                      Čia tik latviams apsimoka vingiuoti per oro uostą Rygoje, kai RB pas juos praktiškai nieko svarbaus daugiau nejungs, o vertinant laiką iki Vilniaus ar Varšuvos santykinis laiko praradimas bus menkas. Tiesa, keliauti tarp Vilniaus ir Talino užknis, tikiuosi jog su laiku atsiras Vilniaus - Talino ekspresas

                      Comment


                        S5 turi keistų sprendinių Livintuose (greičiausiai teks palikti esamą transporto koridorių, o ne kurti naują) ir VNO pajungimas padarytas per užpakalį. Ir gal KUN stoti daryčiau KTT ašyje, o ne šone, bet čia gali būti saugumo reikalai.
                        S1 Zuikių gatve atrodo įdomiai, bet ten arba reljefas, arba šikšnosparniai.
                        P1 atrodo neblogai iki Valčiūnų, paskui - sapnas. Reiktų jungti į Trakų - Lentvario liniją ir išeiti per Lentvario šoną į S1/S5 trasą. Vietos ten yra.
                        Tas pat su P2P5 variantu, jis gal kiek geriau nutrasuotas.

                        P variantų problema - visiškai nauja linija per niekur.

                        Comment


                          Man P variantai be ryšio nes labai jau ilga trasa gaunasi, o sustojimas pirmiau oro uoste nei miesto stotį gaišins keliaujančius tarp miestų, ypač Kaunas - Vilnius, kur atstumas greitajam traukiniui ir taip mažas. Jeigu jau tiesiama praktiškai visam ilgyje nauja trasa su neribotu biudžetu tai pastatom pora tiltų per Nemuną ir keliaujam į Kauną iš pietinės pusės, jog traukinys Talinas - Vilnius užsuktų ir į Kauną.

                          Garantuotai bus S5, dar galvojau apie S1, bet kai pamačiau jog jis nuvestas per senojo tunelio trasą pasidarė aišku, jog toks variantas paruoštas tik atmetimui tuo pačiu atmetant ir trasą aplink Lentvarį. Na bet tai nėra kažkuo blogai, gal net sakyčiau visai racionalus variantas leidžiantis tikėtis jog RB tarp Kauno ir Vilniaus tikrai atsiras

                          Man tik keista jog numatė atšaką link potencialaus oro uosto, bet nieko nebuvo gridėti bent apie galimybę turėti atšaką į Elektrėnus.
                          Paskutinis taisė themanual; 2021.09.28, 18:01.

                          Comment


                            S variantuose numatoma atšakėlė į VNO arčiau pačio VNO kas būtų logiška nes dabar ten esama realizacija tos stotelės kelia ir liūdesį ir juoką liūdną

                            Comment


                              Oro uostas greitaeigiems geležinkeliams yra konkurentas. Kam išvis reikalinga ta atšaka į VNO?
                              Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Oro uostas greitaeigiems geležinkeliams yra konkurentas. Kam išvis reikalinga ta atšaka į VNO?
                                Šiandien Seimo ekonomikos komitete Susisiekimo ministerija pristatė savo RB atšakos Kaunas-Vilnius matymą. Esminiai momentai:

                                1. kol kas planuoja visą infrastruktūrą (įskaitant Kaunas-Vilnius) pabagti iki 2026 m pabaigos
                                2. ministerija už S5 variantą.
                                3. Planuoja tiesioginę jungtį su VNO, kaip ir nupaišyta S5. Turėtų eiti prie naujo terminalo po žeme.
                                4. KUN turi vizija perkelti keleivių terminalą į kitą pakilimo tako pusę ir tokiu būdų RB jungtis būtų tiesioginė su KUN terminalu be papildomų persėdimų.
                                5. naujo oro uosto Elektrėnuose galutinai atsisakyta (kiek tai priklauso nuo ministerinių klerkų).

                                man asmeniškai neaišku - jeigu nėra oro uosto vizijos, kam reikalingas tas lankstas prie Elektrėnų
                                Paskutinis taisė Arunas; 2021.09.29, 12:34.

                                Comment


                                  Parašė Arunas Rodyti pranešimą

                                  Šiandien Seimo ekonomikos komitete Susisiekimo ministerija pristatė savo RB atšakos Kaunas-Vilnius matymą. Esminiai momentai:

                                  1. kol kas planuoja visą infrastruktūrą (įskaitant Kaunas-Vilnius) pabagti iki 2026 m pabaigos
                                  Pats kelias skaitosi infrastruktūra?

                                  3. Planuoja tiesioginę jungtį su VNO, kaip ir nupaišyta S5. Turėtų eiti prie naujo terminalo po žeme
                                  4. KUN turi vizija perkelti keleivių terminalą į kitą pakilimo tako pusę ir tokiu būdų RB jungtis būtų tiesioginė su KUN terminalu be papildomų persėdimų.
                                  Abu sprendimai būtų labai teigiami, Dabartinis kelias prie VNO iš esmės ir yra "po žeme".

                                  man asmeniškai neaišku - jeigu nėra oro uosto vizijos, kam reikalingas tas lankstas prie Elektrėnų
                                  Tai jo tiesiog galės nestatyti, bent jau dabar.

                                  Comment


                                    Kadangi nauja oro uosta stato politikai, tai politine valia gali kada nors pasikeisti, todel trasa del viso pikto reikia pravesti po numanomo oro uosta vieta.

                                    Comment


                                      O projektas numato tik vieną 1435 mm keilią? Ar dvikelį? Ar numato kartu rekonstruoti ir 1520? Ir nelabai supratau kam tie lankai aplenkiant Kaišiadorius ir Vievi. Bus ir taip du 1520 keliai ir du 1435. Ir dar tie lankai. Nebus gi tiek traukinių, infrastruktura bus retai naudojama. Jei dėl trukšmo - tai atitvaros yra paprasčiausias sprendimas.

                                      Comment


                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                        Kadangi nauja oro uosta stato politikai, tai politine valia gali kada nors pasikeisti, todel trasa del viso pikto reikia pravesti po numanomo oro uosta vieta.
                                        Būtų pinigų švaistymas dėl kurio visoje Europoje išgarsėtume Turi būti priimtas vienu metu sprendimas ar bus naujas oro uostas ir ar statyti jam atšaką.

                                        Jeigu reikia kažkaip apsisaugoti nuo politinių vėjų, tuomet geriau pasiekti nacionalinį susitarimą, jog jeigu bus poreikis oro uostų plėtrai, tuomet bus plečiamas Kauno oro uostas. Manau būtų daug racionaliau ir keliaujant iš Vilniaus kai jau ir taip traukinyje sėdi papildomos 11 min iki KUN nieko per daug nekeistų dėl pačios kelionės pobūdžio, kai sugaištas laikas nublanksta prieš visokias oro uostų rekomendacijas ir procedūras. Papildomos keliolika minučių reikšminga tik commutinant tarp miestų.

                                        Daug geriau būtų apsukti tą atšaką į pietų pusę, jog regioninis traukinys galėtų užkabinti Elektrėnus, bet žemė ten brangi, reiktų sudėtingesnių sprendimų (jeigu neapsiriboti stotimi laukuose už autostrados), todėl neverta puoselėti vilčių.

                                        Comment


                                          Žaviuosi Jūsų naivumu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X