Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • gerietis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O kuom važinėsim jei prasidės karas ir nebus dyzelio? Nes turbūt nematėm dešimčių vilkikų su kuro cisternomis, kurie su ukrainietiškais numeriais kasdien jau tris metus važinėja iš Mažeikių
    tai va, dyzelio galima atsivežti, elektros - sunkiau.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Man įdomu kuo važinėsim geležinkeliu kai prasidės karas ir nebeliks elektros?
    O kuom važinėsim jei prasidės karas ir nebus dyzelio? Nes turbūt nematėm dešimčių vilkikų su kuro cisternomis, kurie su ukrainietiškais numeriais kasdien jau tris metus važinėja iš Mažeikių

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Man įdomu kuo važinėsim geležinkeliu kai prasidės karas ir nebeliks elektros?
    LTG vis dar turi šilumvežius, kurie ekstra atvėju gali be elektros tampyti visus elektrinius sąstatus.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Man įdomu kuo važinėsim geležinkeliu kai prasidės karas ir nebeliks elektros?
    kodėl jos turėtų nebelikti?

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Man įdomu kuo važinėsim geležinkeliu kai prasidės karas ir nebeliks elektros?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą

    suomiu 1524 mm plotis rusiškas 1520 ~ paklaidos ribose
    Čia ne vėžės pločio, bet riedmens gabaritų ir matmenų klausimas. Ir jis susiveda į klausimą ar Suomijos gabaritų ir matmenų reglamentai identiški lietuviškiems.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Al1 čia kalba lyg dabar būtų 1976 SSRS, kai "pirkti" už medinius rublius buvo galima tik tai, ką tuo metu "gamino" TransMašUralVagonZavod ir nieko daugiau. Dabar dalykai veikia biškį kitaip: padarai užsakyma pas vieną iš daugelio Europos (ar bet kurios kitos šalies) vagonų gamintojų, sumoki Eurus, ir jie pagamina vagonus taip, kaip užsakei. Nebereikia aiškintis, kas "gamina" tokius vagonus, nes gamina tai, ką užsako klientas, o ne atvirkščiai.

    Komentuoti:


  • Dundorfas
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

    Kuo suomiškas standartas netinkamas Lietuvai?
    suomiu 1524 mm plotis rusiškas 1520 ~ paklaidos ribose

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
    Gal kas turit kokio insaido, kada yra planuojamas pirmo Stadlerio atvykimas?
    Turbūt šių metų gale arba arti to. Čia pagal vieno forumiečio atsakymą.

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Gal kas turit kokio insaido, kada yra planuojamas pirmo Stadlerio atvykimas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš bėdos tiktų. Tiktų ir europinis su papildomu perdirbimu 1520 mm. Be to reikėtų sertifikacijos, kas dar padidina kainą. Viena, kai tai daroma formaliai (kaip buvo su visomis Pesomis, nes jos prieš tai jau buvo gamintos tai UZ, tai BČ ir sertifikuotos 1520 mm, bet kitoje šalyje), kas kita, kai reikėtų daryti realiai. Be to iki tol visa fizinė sertifikacija vyko Rusijoje. Kas tą padarys Europoje 1520 vėžei? Bet aš neturiu iliuzijų, kad LTG užsiiminės lokomotyvų traukos traukiniais.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.17, 08:29.

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Rusiško tipo vagonus kas gamina? Ukraina dabar jau iškrito iš gamintojų. Iš Rusijos nepirks gi. Suomijoje kitas vagonų standartas. Dar kiniečiai gamina rusiško tipo vagonus, visokie uzbekai perka. Bet gi Lietuva iš Kinijos nepirks...Galbūt lenkai ar buvę Vakarų Vokietijos Waggonbau Görlitz gali pagamint, kažkada gamino juk tarybiniams geležinkeliams... Bet kiek tai kainuos nedidelės partijos išdirbimas pagal dabartinius reikalavimus? Todėl paprasčiau ir pigiau bus nupirkti dar papildomus kelis elektrinius traukinius iš to paties gamintojo. Pagal sutartį juk berods yra numatyta galimybė nupirkti dar keletą traukinių be jokio konkurso skelbimo.
    Kuo suomiškas standartas netinkamas Lietuvai?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Rusiško tipo vagonus kas gamina? Ukraina dabar jau iškrito iš gamintojų. Iš Rusijos nepirks gi. Suomijoje kitas vagonų standartas. Dar kiniečiai gamina rusiško tipo vagonus, visokie uzbekai perka. Bet gi Lietuva iš Kinijos nepirks...Galbūt lenkai ar buvę Vakarų Vokietijos Waggonbau Görlitz gali pagamint, kažkada gamino juk tarybiniams geležinkeliams... Bet kiek tai kainuos nedidelės partijos išdirbimas pagal dabartinius reikalavimus? Todėl paprasčiau ir pigiau bus nupirkti dar papildomus kelis elektrinius traukinius iš to paties gamintojo. Pagal sutartį juk berods yra numatyta galimybė nupirkti dar keletą traukinių be jokio konkurso skelbimo.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Visi vokietijai skirti EuroDual kiek randu yra Co'Co'. Ir net galimybė 160km/h greičiui minima.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kodėl vagonai turi būti seni? Šiais laikais nebegaminami nauji vagonai?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lokomotyvo trauka gali egzistuoti, bet ne kaip pakaitalas sugedusiems elektriniams traukiniams. Nes vagonai jau seni, neskaitant ten tų 5 ar 6 vagonų, pirktų Maskvos maršrutui prieš gerą dešimtmetį. Todėl nieko, patraukinės juos Siemensai ant 120 km/h ir to pakaks.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Vilnius-Klaipėda, palikus tik naujus elektrinius traukinius, netrukus nutiks senas geras "trūksta riedmenų", nes taip jau būna, kai visų problemų "išsprendimą" sukrauni ant kokio nors ateityje būsiančio proginio amžiaus projekto, kaip kad naujų elektrinių traukinių pirkimas. Dabar irgi esame grynai tokioje situacijoje. "Naujos" Pesos turėjo išspręsti analogišką problemą prieš ~10 metų, bet neišsprendė, ir toliau "trūko riedmenų", ir toliau važinėjo ir turbūt toliau važinės lokų tampomi traukiniai. Būtų blogai, jei vėl liptume ant identiško grėblio ir visiškai neplanuotume į ateitį ir net nesvarstytume didėjančios paklausos varianto.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokie lokomotyvų traukos traukiniai liks Lietuvoje? Kaliningrado tranzitas, kuriam elektrovežiai nereikalingi. Daugiau nėra kur. Vilnius - Klaipėda bus elektriniai traukiniai. Aš nieko prieš, jei liktų ir vagonai su lokomotyvo trauka, bet tikriausiai neliks. Bet net jei ir liktų, tai pakaktų ir 120 km/h jam. Be to BS'ai ir TEP70M dar neprakalti. Galima prikelti ir bus net 160 km/h. Tik kad vagonai 140 km/h.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.12.16, 20:05.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Krovininiai vagonai negali važiuoti greičiau. Tai kokia prasmė? Keleivinių su lokomotyvų trauka neliks.
    Kai ER20 pirko, turbūt irgi galvojo, kad tokių keleivinių traukinių "neliks". Bet liko. Liks ir dabar turbūt.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Krovininiai vagonai negali važiuoti greičiau. Tai kokia prasmė? Keleivinių su lokomotyvų trauka neliks.

    Komentuoti:

Working...
X