Baltarusijoje jau nuo šiandien ryto iki Gudagojaus važiuoja elektriniai traukiniai. Oficialus atidarymas 10 val. LG jokių pokyčių kol kas nežada ir tikriausiai jų nedarys.
Turimais duomenimis, naujas keleivinių traukinių tvarkaraštis įsigalios 2017.12.10. Tai nuo šios datos galime tikėtis kažko naujo...
Tačiau manau, kad kelis elektrinius traukinius į Keną išspausti galima nieko nelaukiant.
Tai tik mano pasvarstymai. LG nieko neperka. Vadinasi, maža tikimybė, kad į Keną važinės elektriniais traukiniai, nes esamų neužteks, net ir įdarbinus visus likusius ER9M (berods likę tik 3 traukiniai). Nebent nuo naujo tvarkaraščio įsigaliojimo bus kardinialiai peržiūrėti elektrinių traukinių grafikai ir kažkaip išspausta pora traukinių į Keną. Arba bent vienas, tada dalis reisų į Keną vis tiek liks Pesoms.
Į Minską žada tik nuo naujo grafiko pradžios. Taip pat ir BČ kol kas dyzelinių nekeis į elektrinius. O į Keną tikriausiai ir liks Pesos. Nes LG turėjo nupirkti 3-4 dvivagonius vienaaukščius kelevinius traukinius. O leisti dvivagonius ar Er9M dėl 20-80 keleivių neapsimokės. Tuo labiau kad Pesų yra daugiau nei reikia.
LG ras paaiškinimų, kad saugoti traukinį naktį nėra kur, kad apsauga kainuoja (kai realiai traukiniai vis tiek nakvoja). Kad mašinistų nakvynė ir darbo užmokestis naktį miegant irgi kainuoja. O kas draudžia turėti kelis elektrinių traukinių mašinistus, kurie gyvena Kaune? Taip pat ir konduktorius. Galima būtų spartinti traukinių apsisukimus tarp Vilniaus ir Kauno. Dabar gi vien dėl darbo ir poilsio režimo mašinistai ir kontrolieriai turi ilsėtis Kaune, kai juos galėtų pakeisti kiti ir traukiniui nereikėtų daryti ilgesnės atstovos. vėlyvų ir ankstyvų reisų traukinių mašinistams ir konduktoriams atpultų apnakvyndinimo poreikis (ir išlaidos) ir nereikėtų mokėti algų už miegą naktį.
Į Minską žada tik nuo naujo grafiko pradžios. Taip pat ir BČ kol kas dyzelinių nekeis į elektrinius. O į Keną tikriausiai ir liks Pesos. Nes LG turėjo nupirkti 3-4 dvivagonius vienaaukščius kelevinius traukinius. O leisti dvivagonius ar Er9M dėl 20-80 keleivių neapsimokės. Tuo labiau kad Pesų yra daugiau nei reikia.
O kaip apsimoka 4:40h ryto į Kauną visada trivagonį dviaukštį leisti į Kauną?
Čia LG, matyt, vėl kuria "jumoro spektaklio" scenarijų Juoktis sveika, tai gal verta pasijuokti? Juo labiau, kai yra iš ko...
Į Minską žada tik nuo naujo grafiko pradžios. Taip pat ir BČ kol kas dyzelinių nekeis į elektrinius. O į Keną tikriausiai ir liks Pesos. Nes LG turėjo nupirkti 3-4 dvivagonius vienaaukščius kelevinius traukinius. O leisti dvivagonius ar Er9M dėl 20-80 keleivių neapsimokės. Tuo labiau kad Pesų yra daugiau nei reikia.
Greitasis traukinys Nr29 Maskva-Kaliningradas į Vilnių atvažiavo tempiamas elektrovežio. Gal iš Vilniaus į Keną greit pradės važinėti elektriniai traukiniai?
Komentuoti: