Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Ir paskutinė nuotrauka.
    ER9M-389 Lentvaris. 2017.05.23.


    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    ER9M-532. Vilnius. 2017.05.15.





    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    ER9M-ų nuo praeitų metų gegužės daugiau nemačiau.

    ER9M-389. Trakai. 2017.05.01.













    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kada pernai galutinai buvo nutraukta ER9M eksploatacija? Įvedus naują grafiką ar dar prieš jį įvedant? Gal tiksli data žinoma?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Gal dėl to, kad penktadienis, o dėl mažiau reisų yra laisvų trauknių.
    Tą pentadienį man grįžtant Lentvaryje du dvigubi prasilenkė.

    O dar prieš savaitę skandalas buvo. Penktadienį vakare po darbo į Trakus dvivagonį padavė, tai net visų keleivių nepaėmė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokia proga? Dėl atšauktų traukinių likusiuose keleivių padaugėjo?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Šiandien į Kauną dvigubi EJ-ai.
    EJ-007+010.




    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    priekį tik negražiai uždažė..

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Elektrinis traukinys maršrute Kaunas - Karaganda.

    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

    Lietuviai taip užprogramavo, kad pardavus kitose šalyse net nesugeba pakeist

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Elektrinis traukinys maršrute Kaunas - Karaganda.

    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture


    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    EJ575-008 buvo dvi-, o dabar trivagonis.



    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    EJ575-007 (su TEM-LTH-001) šią pavakarę prie NEelektrinių traukinių depo



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Baltarusijoje jau nuo šiandien ryto iki Gudagojaus važiuoja elektriniai traukiniai. Oficialus atidarymas 10 val. LG jokių pokyčių kol kas nežada ir tikriausiai jų nedarys.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Turimais duomenimis, naujas keleivinių traukinių tvarkaraštis įsigalios 2017.12.10. Tai nuo šios datos galime tikėtis kažko naujo...
    Tačiau manau, kad kelis elektrinius traukinius į Keną išspausti galima nieko nelaukiant.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai tik mano pasvarstymai. LG nieko neperka. Vadinasi, maža tikimybė, kad į Keną važinės elektriniais traukiniai, nes esamų neužteks, net ir įdarbinus visus likusius ER9M (berods likę tik 3 traukiniai). Nebent nuo naujo tvarkaraščio įsigaliojimo bus kardinialiai peržiūrėti elektrinių traukinių grafikai ir kažkaip išspausta pora traukinių į Keną. Arba bent vienas, tada dalis reisų į Keną vis tiek liks Pesoms.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.15, 17:54.

    Komentuoti:


  • pashkiss
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Į Minską žada tik nuo naujo grafiko pradžios. Taip pat ir BČ kol kas dyzelinių nekeis į elektrinius. O į Keną tikriausiai ir liks Pesos. Nes LG turėjo nupirkti 3-4 dvivagonius vienaaukščius kelevinius traukinius. O leisti dvivagonius ar Er9M dėl 20-80 keleivių neapsimokės. Tuo labiau kad Pesų yra daugiau nei reikia.
    O kokius dvivagonius vienaaukščius turėjo pirkt?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG ras paaiškinimų, kad saugoti traukinį naktį nėra kur, kad apsauga kainuoja (kai realiai traukiniai vis tiek nakvoja). Kad mašinistų nakvynė ir darbo užmokestis naktį miegant irgi kainuoja. O kas draudžia turėti kelis elektrinių traukinių mašinistus, kurie gyvena Kaune? Taip pat ir konduktorius. Galima būtų spartinti traukinių apsisukimus tarp Vilniaus ir Kauno. Dabar gi vien dėl darbo ir poilsio režimo mašinistai ir kontrolieriai turi ilsėtis Kaune, kai juos galėtų pakeisti kiti ir traukiniui nereikėtų daryti ilgesnės atstovos. vėlyvų ir ankstyvų reisų traukinių mašinistams ir konduktoriams atpultų apnakvyndinimo poreikis (ir išlaidos) ir nereikėtų mokėti algų už miegą naktį.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.15, 10:37.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Į Minską žada tik nuo naujo grafiko pradžios. Taip pat ir BČ kol kas dyzelinių nekeis į elektrinius. O į Keną tikriausiai ir liks Pesos. Nes LG turėjo nupirkti 3-4 dvivagonius vienaaukščius kelevinius traukinius. O leisti dvivagonius ar Er9M dėl 20-80 keleivių neapsimokės. Tuo labiau kad Pesų yra daugiau nei reikia.
    O kaip apsimoka 4:40h ryto į Kauną visada trivagonį dviaukštį leisti į Kauną?
    Čia LG, matyt, vėl kuria "jumoro spektaklio" scenarijų Juoktis sveika, tai gal verta pasijuokti? Juo labiau, kai yra iš ko...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Į Minską žada tik nuo naujo grafiko pradžios. Taip pat ir BČ kol kas dyzelinių nekeis į elektrinius. O į Keną tikriausiai ir liks Pesos. Nes LG turėjo nupirkti 3-4 dvivagonius vienaaukščius kelevinius traukinius. O leisti dvivagonius ar Er9M dėl 20-80 keleivių neapsimokės. Tuo labiau kad Pesų yra daugiau nei reikia.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Greitasis traukinys Nr29 Maskva-Kaliningradas į Vilnių atvažiavo tempiamas elektrovežio. Gal iš Vilniaus į Keną greit pradės važinėti elektriniai traukiniai?

    Komentuoti:

Working...
X