Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Taigi liko dar vienas (389). Pardavė tik atskirus vagonus. Kazachai jau turi kelis LG traukinius, tai ir šitus suremontuos. Dalims savų senų ER9 turi.
Komentuoti:
-
Kazachams matomai prastūmė, kaip rašo geležinkelistai FB. Klausimas, ką su jais darys kazachai? Naudos toliau ar supjaustys? Ir ar teisingai suprantu, kad daugiau ER9 Lietuvoje nepamatysim?
Komentuoti:
-
Lietuvos geležinkelių ER9M-532 ir 390 vagonai Rygoje prieš kelias dienas. Įdomu, kam jų prireikė? RVR lygtai galas. Latviams kintamos srovės traukiniai nereikalingi. Nebent dalims? Ar visgi gal per kokią tarpinę firmelę suremontuos ir prakals. Tik klausimas, kam? Kazachstanui? Daugiau nelabai yra kam. Ukraina pati remontuotųsi.
http://gallery.balticrailpics.net/di..._display_media
http://gallery.balticrailpics.net/di..._display_media
Komentuoti:
-
Turiu žinių, kad šiandien (gruodžio 27 d.) 12:40h ir vėlesniais reisais jis važiuos iš Vilniaus į Trakus. Belieka pasidomėti...Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBuvau ekskursijoj rudenį Elektrodepe, tai užtikrino, kad ER9M tikrai į LT maršrutus nebeišvažiuos, statys į pardavimus ir bus matyt.. gal net jau dabar nebėra?
Komentuoti:
-
Buvau ekskursijoj rudenį Elektrodepe, tai užtikrino, kad ER9M tikrai į LT maršrutus nebeišvažiuos, statys į pardavimus ir bus matyt.. gal net jau dabar nebėra?
Komentuoti:
-
Galėtų, bet nevažiuos. LG jį laiko tik rezervui, jei vienu metu užsilenktų keli dviaukščiai.
Komentuoti:
-
Maršrutu Kena-Vilnius-Trakai jis ir galėtų važinėti. Šiam būnant remonte, TA ir kt pavaduoti galėtų dvivagonis dviaukštis.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTurim kaip minimum vieną er9m. Dar neseniai važiavo jis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vienas pirkinys - elektrinis traukinys ER2 - siūlomas Rygoje -Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr taip ar taip keleivių būdavo vienas kitas. Dviaukščiai per dideli Kenai. Reikėjo nupirkti kokius nors elektrinius dvivagonius vieno aukšto traukinius ir skirti juos Kenos - Trakų maršrutui. Deja, nenupirko.
https://m.ss.com/msg/lv/transport/ot...6UuWXDe43Ucgu4
Bet Lietuvos geležinkelių kontaktiniame tinkle teka kintama srovė, o traukiniui ER2 reikalinga nuolatinė. Yra tįeigiančių, kad į ER2 tereikia įmontuoti transformatorių ir lygintuvą, ir ir toks traukinys Lietuvoje važinėtų... Kad ir iš Kenos į Trakus.
O gal Vilniuje dar likęs neparduotas ER9M?
Komentuoti:
-
Ar taip ar taip keleivių būdavo vienas kitas. Dviaukščiai per dideli Kenai. Reikėjo nupirkti kokius nors elektrinius dvivagonius vieno aukšto traukinius ir skirti juos Kenos - Trakų maršrutui. Deja, nenupirko.
Komentuoti:
-
Gal būt užteko, kol dviaukščiai elektriniai traukiniai važinėjo maršrutais Kaunas-Naujoji Vilnia ir Trakai-Naujoji Vilnia. Dabar, jei teisingai suprantu, jie iš Vilniaus į Naująją Vilnią ir priešinga kryptimi važinėja tušti (keleivių neveža, važiuoja be konduktorių...)...Parašė Al1 Rodyti pranešimą<...> Iki Kenos užtenka ir automotrisės.
Komentuoti:
-
Nes toks grafikas dėl RB tiesimo, kad reikia į Kauną "užmesti" porą traukinių. Iki Kenos užtenka ir automotrisės.
Komentuoti:
-
Įdomu kodėl nepratesė maršruto Kaunas - Vilnius iki Kenos? Kodėl sukabina du traukinius, ten tiek keleivių prisirenka?
Komentuoti:
-
Vilnius - Kaunas, 13.30 iš Vilniaus. EJ575-002 ir hibridas 001+006 (motorinis vagonas).
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Turbūt šitas vagonasParašė JuliusVNO Rodyti pranešimąNe traukinių žinovo klausimas, staigiai prireikė: Gal žinote koks traukinio modelis, atrodo senoviškai interjeras, kur vienoj pusėj nuo praėjimo sėdynės žiūri į priekį, kitoje praėjimo pusėje žiūri atgal? Prieš pora metų pamenu buvo Vilnius-Klaipėda maršrute. Prireikė sužinoti koks tai buvo modelis traukinio
Čia buvo tiesiog vagonas ne, traukinys. Deja, nei modelio, nei kas gamino nežinau.
Komentuoti:




Komentuoti: