Diskusija buvo nušokusi nuo bėgių
Įspūdžiais apie Anglijos geležinkelius prašom dalintis tam skirtoje temoje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDabar trumpiausias laikas yra 1.05 val. Kiti ekspresai važiuoja ilgiau, 1.09 ar dar pora trejetą minučių ilgiau. Daug kas priklauso nuo kitų traukinių, ypač krovininių ir tranzitinių, dyzelinių, grafikų. Dar vienas momentas - Vilniaus stoties kelynas, kuriuo šliaužiama. Pertvarkius būtų galima dar laimėti apie porą minučių. O pertvarkius daugumos stočių kelynus, kad stotis būtų galima pravažiuoti 100-120 km/h greičiu, ir dar kokias 5-7 minutes būtų galima išspausti. Tiesa, čia iškils problema su keleivių ant perono saugumu. Tai išsprendžiama ekspresus ir greituosius leidžiant keliais be peronų, bet kad jie atsirastų, reikia pertvarkyti daugumos tarpinių stočių kelynų. O tai jau rimtos investicijos.
Komentuoti:
-
Dabar trumpiausias laikas yra 1.05 val. Kiti ekspresai važiuoja ilgiau, 1.09 ar dar pora trejetą minučių ilgiau. Daug kas priklauso nuo kitų traukinių, ypač krovininių ir tranzitinių, dyzelinių, grafikų. Dar vienas momentas - Vilniaus stoties kelynas, kuriuo šliaužiama. Pertvarkius būtų galima dar laimėti apie porą minučių. O pertvarkius daugumos stočių kelynus, kad stotis būtų galima pravažiuoti 100-120 km/h greičiu, ir dar kokias 5-7 minutes būtų galima išspausti. Tiesa, čia iškils problema su keleivių ant perono saugumu. Tai išsprendžiama ekspresus ir greituosius leidžiant keliais be peronų, bet kad jie atsirastų, reikia pertvarkyti daugumos tarpinių stočių kelynų. O tai jau rimtos investicijos.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKai kuriuose ruožuose padidinus greitį ekspresus galima būtų sutalpinti į 1 val. ...
Po to vėl padidino mažiausią laiką iki 1:13 ar 1:16 val.
Tai reiškia yra techninės galimybės sutalpinti į 1 val., bent jau buvo.
Komentuoti:
-
Jeigu greitis būtų didinamas, tai reikėtų ir pervažų šlagbaumų, nes viena, kai stotis prašliaužiama ant 20-40 km/h, ir visai kas kita, kai ant 80-100 km/h. Be to juk ne visose stotyse stoja traukiniai. Kalba eina apie greituosius ir ekspresus, o ne tuos, kurie stoja kiekvienoje stotelėje. Jie tai net iki 120 km/h niekur neįsibėgėja. Šiaip tai pervažos menka problema ir santykinai pigiai bei greitai išsprendžiama. Ne tiek jų ir daug tarp Vilniaus ir Kauno, o pačios kritiškiausios ir taip su šlagbaumais. Taip pat didinant greitį reikėtų aptverti geležinkelį arti gyvenamųjų namų ir kaimų.Paskutinis taisė Al1; 2017.04.24, 08:42.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDaug kas neleidžia. Visų pirma signalizacija, taip pat iešmai stotyse (bet kokiu atveju per stotis reikės važiuoti lėčiau), kreivės, pervažos (reikia visas daryti su šlagbaumais), intensyvus krovininių traukinių eismas. Bet kokiu atveju 160 vis tiek būtų atskiruose ruožuose. Į 40 min. sutalpinti negalima niekaip, tam reikia visiškai naujos linijos. Nebūtinai nauja trasa, bet kelių, einančių šalia esančios linijos ir minimaliai susijungiančių su stočių keliais nutiesimas, kai kurių ruožų pertvarkymas (kaip kad Vilnius - Paneriai, kur greitis apgailėtinas) tai ir būtų nauja linija.
Komentuoti:
-
Daug kas neleidžia. Visų pirma signalizacija, taip pat iešmai stotyse (bet kokiu atveju per stotis reikės važiuoti lėčiau), kreivės, pervažos (reikia visas daryti su šlagbaumais), intensyvus krovininių traukinių eismas. Bet kokiu atveju 160 vis tiek būtų atskiruose ruožuose. Į 40 min. sutalpinti negalima niekaip, tam reikia visiškai naujos linijos. Nebūtinai nauja trasa, bet kelių, einančių šalia esančios linijos ir minimaliai susijungiančių su stočių keliais nutiesimas, kai kurių ruožų pertvarkymas (kaip kad Vilnius - Paneriai, kur greitis apgailėtinas) tai ir būtų nauja linija.
Komentuoti:
-
Taip cia turejau omeny vilnius kaunas kur traukiniu max yra 160 bet visi vaziuoja max 120 ir tai tik keliose vietose
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąkas siuo metu neleidzia padidinti iki 160? aptverimas kelio? islyginimas, signalizacija, kelio kokybe? mieste esanciu gelezinkeliu pertvarkymas? vieno lygio sankryzos? tikrai butu galima sutalpint ir i 40 min
Komentuoti:
-
kas siuo metu neleidzia padidinti iki 160? aptverimas kelio? islyginimas, signalizacija, kelio kokybe? mieste esanciu gelezinkeliu pertvarkymas? vieno lygio sankryzos? tikrai butu galima sutalpint ir i 40 min
Komentuoti:
-
Kai kuriuose ruožuose padidinus greitį ekspresus galima būtų sutalpinti į 1 val., kitiems irgi šiek tiek sutrumpinti kelionę. Eiliniams priemiestiniams, sustojantiems kiekvienoje stotelėje, irgi galima sutrumpinti kelionės laiką, nes tiesiog velkasi, kai galėtų normaliai važiuoti...
Komentuoti:
-
Nežinau į kurią temą rašyti , tad rašau čia. Prieš porą savaičių teko girdėti , kad buvo bandomas EJ-575 tarpstotyje Kaišiadorys - Pravieniškės ir buvo pasiektas 163 km/h greitis.
Ne gandai , o šį faktą pateikė iš VGI dirbantis asmuo.
Komentuoti:
-
Parašė Rupertas Rodyti pranešimąSveiki, gal kas žinote kuriais reisais Vilnius - Trakai važiuoja ER9M?
Žinoma, senąjį ER9M dviaukštis pakeisti gali...
Komentuoti:
-
Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą2M62M-0568 su nauju elektriniu traukiniu EJ575-013 tarpstotyje Jasiunai - Valciunai ir Valciunai - Vaidotai. 2017-03-20. Tikejausi, kad bus transportuojamas prekinio traukinio sastate (tokiu budu transportavo per Ukraina ir Baltarusija), taciau nuo Lydos iki Vaidotu buvo vezamas atskiru traukiniu.
Youtube video
Komentuoti:
Komentuoti: