Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Diskusija buvo nušokusi nuo bėgių
    Įspūdžiais apie Anglijos geležinkelius prašom dalintis tam skirtoje temoje.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    EJ575-013 ir ER9M-389.









    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    ER9M-389 Trakuose.



    01 vagono interjeras.



    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kad sutilptų, reikia važiuoti vidutiniu 160 km/h greičiu. Škodų max 160.

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dabar trumpiausias laikas yra 1.05 val. Kiti ekspresai važiuoja ilgiau, 1.09 ar dar pora trejetą minučių ilgiau. Daug kas priklauso nuo kitų traukinių, ypač krovininių ir tranzitinių, dyzelinių, grafikų. Dar vienas momentas - Vilniaus stoties kelynas, kuriuo šliaužiama. Pertvarkius būtų galima dar laimėti apie porą minučių. O pertvarkius daugumos stočių kelynus, kad stotis būtų galima pravažiuoti 100-120 km/h greičiu, ir dar kokias 5-7 minutes būtų galima išspausti. Tiesa, čia iškils problema su keleivių ant perono saugumu. Tai išsprendžiama ekspresus ir greituosius leidžiant keliais be peronų, bet kad jie atsirastų, reikia pertvarkyti daugumos tarpinių stočių kelynų. O tai jau rimtos investicijos.
    O dar padidinus greitį tarp stočių iki 160 tai sutilptų ir į 40 min.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dabar trumpiausias laikas yra 1.05 val. Kiti ekspresai važiuoja ilgiau, 1.09 ar dar pora trejetą minučių ilgiau. Daug kas priklauso nuo kitų traukinių, ypač krovininių ir tranzitinių, dyzelinių, grafikų. Dar vienas momentas - Vilniaus stoties kelynas, kuriuo šliaužiama. Pertvarkius būtų galima dar laimėti apie porą minučių. O pertvarkius daugumos stočių kelynus, kad stotis būtų galima pravažiuoti 100-120 km/h greičiu, ir dar kokias 5-7 minutes būtų galima išspausti. Tiesa, čia iškils problema su keleivių ant perono saugumu. Tai išsprendžiama ekspresus ir greituosius leidžiant keliais be peronų, bet kad jie atsirastų, reikia pertvarkyti daugumos tarpinių stočių kelynų. O tai jau rimtos investicijos.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kai kuriuose ruožuose padidinus greitį ekspresus galima būtų sutalpinti į 1 val. ...
    Kažkada, ir jau pakankamai seniai (199X m.), ekspresas važinėjo per 59 min.
    Po to vėl padidino mažiausią laiką iki 1:13 ar 1:16 val.
    Tai reiškia yra techninės galimybės sutalpinti į 1 val., bent jau buvo.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pervažos tarp Vilniaus ir Kauno.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jeigu greitis būtų didinamas, tai reikėtų ir pervažų šlagbaumų, nes viena, kai stotis prašliaužiama ant 20-40 km/h, ir visai kas kita, kai ant 80-100 km/h. Be to juk ne visose stotyse stoja traukiniai. Kalba eina apie greituosius ir ekspresus, o ne tuos, kurie stoja kiekvienoje stotelėje. Jie tai net iki 120 km/h niekur neįsibėgėja. Šiaip tai pervažos menka problema ir santykinai pigiai bei greitai išsprendžiama. Ne tiek jų ir daug tarp Vilniaus ir Kauno, o pačios kritiškiausios ir taip su šlagbaumais. Taip pat didinant greitį reikėtų aptverti geležinkelį arti gyvenamųjų namų ir kaimų.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.24, 08:42.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Daug kas neleidžia. Visų pirma signalizacija, taip pat iešmai stotyse (bet kokiu atveju per stotis reikės važiuoti lėčiau), kreivės, pervažos (reikia visas daryti su šlagbaumais), intensyvus krovininių traukinių eismas. Bet kokiu atveju 160 vis tiek būtų atskiruose ruožuose. Į 40 min. sutalpinti negalima niekaip, tam reikia visiškai naujos linijos. Nebūtinai nauja trasa, bet kelių, einančių šalia esančios linijos ir minimaliai susijungiančių su stočių keliais nutiesimas, kai kurių ruožų pertvarkymas (kaip kad Vilnius - Paneriai, kur greitis apgailėtinas) tai ir būtų nauja linija.
    Dauguma pervažų yra prie stočių, kur greitis vienaip ar kitaip turi būti numetamas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Daug kas neleidžia. Visų pirma signalizacija, taip pat iešmai stotyse (bet kokiu atveju per stotis reikės važiuoti lėčiau), kreivės, pervažos (reikia visas daryti su šlagbaumais), intensyvus krovininių traukinių eismas. Bet kokiu atveju 160 vis tiek būtų atskiruose ruožuose. Į 40 min. sutalpinti negalima niekaip, tam reikia visiškai naujos linijos. Nebūtinai nauja trasa, bet kelių, einančių šalia esančios linijos ir minimaliai susijungiančių su stočių keliais nutiesimas, kai kurių ruožų pertvarkymas (kaip kad Vilnius - Paneriai, kur greitis apgailėtinas) tai ir būtų nauja linija.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Taip cia turejau omeny vilnius kaunas kur traukiniu max yra 160 bet visi vaziuoja max 120 ir tai tik keliose vietose

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    kas siuo metu neleidzia padidinti iki 160? aptverimas kelio? islyginimas, signalizacija, kelio kokybe? mieste esanciu gelezinkeliu pertvarkymas? vieno lygio sankryzos? tikrai butu galima sutalpint ir i 40 min
    Šilumvežis tiek netraukia.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    kas siuo metu neleidzia padidinti iki 160? aptverimas kelio? islyginimas, signalizacija, kelio kokybe? mieste esanciu gelezinkeliu pertvarkymas? vieno lygio sankryzos? tikrai butu galima sutalpint ir i 40 min

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kai kuriuose ruožuose padidinus greitį ekspresus galima būtų sutalpinti į 1 val., kitiems irgi šiek tiek sutrumpinti kelionę. Eiliniams priemiestiniams, sustojantiems kiekvienoje stotelėje, irgi galima sutrumpinti kelionės laiką, nes tiesiog velkasi, kai galėtų normaliai važiuoti...

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Nežinau į kurią temą rašyti , tad rašau čia. Prieš porą savaičių teko girdėti , kad buvo bandomas EJ-575 tarpstotyje Kaišiadorys - Pravieniškės ir buvo pasiektas 163 km/h greitis.
    Ne gandai , o šį faktą pateikė iš VGI dirbantis asmuo.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Rupertas Rodyti pranešimą
    Sveiki, gal kas žinote kuriais reisais Vilnius - Trakai važiuoja ER9M?
    5:18dd(šs nevažiuoja), 6:10 , 7:40dd(šs važiuoja dviaukštis) , 13:30, 16:15 , 18:15 , 20:46.
    Žinoma, senąjį ER9M dviaukštis pakeisti gali...

    Komentuoti:


  • Rupertas
    replied
    Sveiki, gal kas žinote kuriais reisais Vilnius - Trakai važiuoja ER9M?

    Komentuoti:


  • HADDAWAY
    replied
    012 atvaziuos veliau

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
    2M62M-0568 su nauju elektriniu traukiniu EJ575-013 tarpstotyje Jasiunai - Valciunai ir Valciunai - Vaidotai. 2017-03-20. Tikejausi, kad bus transportuojamas prekinio traukinio sastate (tokiu budu transportavo per Ukraina ir Baltarusija), taciau nuo Lydos iki Vaidotu buvo vezamas atskiru traukiniu.
    Youtube video
    Ar traukinys EJ575-012 jau Lietuvoje?

    Komentuoti:

Working...
X