Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Į Klaipėdą elektrinisi nevažinėja.
    Gsl už kelių metų.

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    Ne traukinių žinovo klausimas, staigiai prireikė: Gal žinote koks traukinio modelis, atrodo senoviškai interjeras, kur vienoj pusėj nuo praėjimo sėdynės žiūri į priekį, kitoje praėjimo pusėje žiūri atgal? Prieš pora metų pamenu buvo Vilnius-Klaipėda maršrute. Prireikė sužinoti koks tai buvo modelis traukinio

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dabartinės Škodos netiktų. Nes yra reikalavimas specifikacijose sėdynėms. Škodų sėdynės neatitinka 2 klasės IC tipo sėdynių. Škodose yra 2 klasė priemiestinio ar regioninio tipo. O IC 2 klasės sėdynių į Škodą sukišti 2+2 neįmanoma, tik 2+1. Vadinasi, jei Škoda, tai tik 4 ar net 5 vagonų sąstatas. Visgi tikriausiai Klaipėdai pirks vieno aukšto traukinius.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.01.02, 18:49.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Ruošiamos specifikacijos EMU maršrutui Vilnius-Klaipėda pirkimui. Tuom pačiu bus perkami ir dyzeliniai traukiniai matyt kad eliminuoti DRakonus.
    Įdomu kad dyzeliniui traukiniui nurodyta 150 vietų, iš jų 20% I klasė, vidutinis kelionės atstumas 150 km. Vienintelis maršrutas kuriam tinka - Ignalina. Tik nesuprantu kam ten pirma klasė. Į Marcinkonis tuo labiau nereik.
    Elektriniai 250 vietų iš jų min. 15% I klasė. Tai čia dabartinės škodos tiktų.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Dviaukščiams - jau 10 metų.
    Pirmasis reisas - 2008.12.24.


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Į Daugpilį ir Ryga sutinku, bet dėl savaitgalio kelių reisų, nežinau kiek tikslinga, nebent išties prasidės kombinuoti rimti pervežimai, arba perdarys RB(kiek tas praktikoje įmanoma?)
    Kombinuoti pervežimai reikš dar mažiau keleivių. Niekas ten su tais persėdimais nenorės važiuoti, jei bus galimybė tiesiai važiuoti autobusu. Pavyzdžiui, į Visaginą. Kaina? Neaišku. Įdomu, kaip sekėsi vasarą maršrutams į Palangą ir Nidą? Ar daug jais važiuodavo keleivių į kurortus?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    dėl savaitgalio kelių reisų, nežinau kiek tikslinga,
    Laiko gi keleivinius vagonus savaitgalio/didelių švenčių reisams į Klaipėdą.
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    arba perdarys RB(kiek tas praktikoje įmanoma?)
    Vežimėlius pakeisti ir galima važiuoti 1435.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Į Daugpilį ir Ryga sutinku, bet dėl savaitgalio kelių reisų, nežinau kiek tikslinga, nebent išties prasidės kombinuoti rimti pervežimai, arba perdarys RB(kiek tas praktikoje įmanoma?)

    Komentuoti:


  • artexs
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Taip, suklydau dėl EMU ir DMU. Į Ryga suprantu, bet į visokias Kazlų Rūdas ir Turmantus gal per didelė prabanga, jei išvis jų nesutrumpins
    Į Daugpilį galėtų leisti, kodėl ne. O tai dardėti dabartiniais DRakonais ant nepatogių sėdynių beveik 3 valandas mažas malonumas.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Taip, suklydau dėl EMU ir DMU. Į Ryga suprantu, bet į visokias Kazlų Rūdas ir Turmantus gal per didelė prabanga, jei išvis jų nesutrumpins

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Ok, o kur dės dabartinius EMU į Klaipėda, kai ruožas bus elektrifikuotas? Į Šiaulius tai suprantu, o kitur?
    Tai dabar nėra EMU, nes ruožas neelektrifikuotas ir važiuoja DMU. Jeigu kalbant apie dabartinius DMU, tai jų nėra tiek daug, kad Lietuvoje nesurasti galimybių jų panaudoti kituose maršrutuose. Pvz. galės pagaliau traukinį į Rygą paleist.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Ok, o kur dės dabartinius EMU į Klaipėda, kai ruožas bus elektrifikuotas? Į Šiaulius tai suprantu, o kitur?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Tuom pačiu bus perkami ir dyzeliniai traukiniai matyt kad eliminuoti DRakonus.
    Nėra nieko amžino. Seniausiems šio modelio traukiniams yra ~30 metų, pats laikas atisveikinti su jais.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Ruošiamos specifikacijos EMU maršrutui Vilnius-Klaipėda pirkimui. Tuom pačiu bus perkami ir dyzeliniai traukiniai matyt kad eliminuoti DRakonus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vakar ER9M-389 dirbo. Taigi, LG kol kas jo į patvorį nepastato.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vakar ER9M važiavo į Trakus ir į Kauną.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Naktinis Vilnius-Kaunas tiek 1:00, tiek 2:00h. rodo, kad 1 klasėje visi bilietai išparduoti. Įdomu, kaip yra iš tikrųjų, nes į 2 klasę bilietus galima gauti laisvai
    Gal tuo reisu važiavo "senukas" ER9M, kuriame pirmos klasės nėra?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Er9m-389


    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Naktinis Vilnius-Kaunas tiek 1:00, tiek 2:00h. rodo, kad 1 klasėje visi bilietai išparduoti. Įdomu, kaip yra iš tikrųjų, nes į 2 klasę bilietus galima gauti laisvai

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied

    ER9M-389 dar gyvas.
    Šiandien keliauja į Trakus.




    Komentuoti:

Working...
X