Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Kelios nuotraukos iš interneto.
    1 klasė, sėdynių išdėstymas 1 + 2.

    2 klasė, sėdynių išdėstymas 2 + 2

    Jeigu rasiu papildomos info pvz apie bistro kaip Lietuvoje, atnaujinsiu.


    Čia tikrai ne Bazelis-Ciurichas, apie kurį rašė xvoss. Tavo foto yra PKP Intercity t.y. tie patys traukinių reviewerių vadinami "vieni geriausių" Lenkijos intercity traukinių, naudojamų Zakopane-Gdynia maršrute ir kitur.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kai rašai, lad "su tokiu", gal gali tuo pačiu pasidalinti ir to "tokio" traukinio interjero nuotrauka? Tas faktas, kad traukinio modelis toks pats, visiškai nieko nesako, nes čia kokius 80%-90% patogumo sudaro būtent vidaus įranga, o ne pats traukinio modelis. Britai, pavyzdžiui, sugeba net visai neblogus traukinius sušikti, sudėdami į juos pačią pigiausią įmanomą įrangą iš pigios plastmasės, kur nėra nei vietos kojoms, nei atramų galvai ir nugarai, nekalbant apie kėdžių reguliavimą.
    Būtent. Vidaus įrengimas, medžiagų pasirinkimas, technologiniai sprendimai yra svarbiausi rodikliai. Šveicariškos komplektacijos Stadler traukiniuos gali būti kokybiškesnių detalių. Kita vertus, Lenkijoje medžiagos galbūt pigesnės ir užsakovams lengviau įpirkti geresnės kokybės produktus. Bendrai, ryškėja tendencija, jog stambiausių traukinių gamintojų Alstom ir Stadler traukinių dizainai vienodėja. Pagrdiniai skirtumai būna techniniuose sprendimuose, detalėse, medžiagose ir kt.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kai rašai, lad "su tokiu", gal gali tuo pačiu pasidalinti ir to "tokio" traukinio interjero nuotrauka? Tas faktas, kad traukinio modelis toks pats, visiškai nieko nesako, nes čia kokius 80%-90% patogumo sudaro būtent vidaus įranga, o ne pats traukinio modelis. Britai, pavyzdžiui, sugeba net visai neblogus traukinius sušikti, sudėdami į juos pačią pigiausią įmanomą įrangą iš pigios plastmasės, kur nėra nei vietos kojoms, nei atramų galvai ir nugarai, nekalbant apie kėdžių reguliavimą.
    Kelios nuotraukos iš interneto.
    Click image for larger version

Name:	IMG_3902.jpeg
Views:	1411
Size:	101,7 kB
ID:	2227726 1 klasė, sėdynių išdėstymas 1 + 2.

    Click image for larger version

Name:	IMG_3903.jpeg
Views:	1424
Size:	143,5 kB
ID:	2227727 2 klasė, sėdynių išdėstymas 2 + 2

    Jeigu rasiu papildomos info pvz apie bistro kaip Lietuvoje, atnaujinsiu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    su tokiu teko dažnai Bazelis - Ciurichas pasivažinėt, labiausiai užknisa durų uždarymo/atidarymo signalizacija, o ir šiaip nėra jis labai komfortiškas ilgai kelionei, neįsivaizduoju su juo važiuot daugiau negu 100km..
    Kai rašai, lad "su tokiu", gal gali tuo pačiu pasidalinti ir to "tokio" traukinio interjero nuotrauka? Tas faktas, kad traukinio modelis toks pats, visiškai nieko nesako, nes čia kokius 80%-90% patogumo sudaro būtent vidaus įranga, o ne pats traukinio modelis. Britai, pavyzdžiui, sugeba net visai neblogus traukinius sušikti, sudėdami į juos pačią pigiausią įmanomą įrangą iš pigios plastmasės, kur nėra nei vietos kojoms, nei atramų galvai ir nugarai, nekalbant apie kėdžių reguliavimą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė RAW Rodyti pranešimą

    Tokie traukiniai ir yra skirti panašiems atstumams įveikti. Bet liaudis nelabai tą suvokia.
    Atstumo tinkamumas labiausiai priklauso nuo vidaus įrangos lygio. Pavyzdžiui, Estijoje FLIRTai su savo vidaus konfiguracija tikrai artimesni priemiestiniams pagal vidaus įrangą, nors Lenkijoje FLIRTų yra Intercity variantai, kurie, šiaip, ne mažiau patogesni, nei naujieji LTG pagal daugelį parametrų. Ne vienas traukinių revieweris, be kita ko, juos vadina "vienais geriausių" traukinių Lenkijoje ir galima suprasti, kodėl. Nes su tinkama konfiguracija tai labai patogūs ir geri traukiniai ilgiems intercity atstumams. Galima nebent dėl tambūrų nebuvimo bandyti prisikabinti, bet durų tėra vienos per vagoną ir jos pakankamai atitrauktos nuo sėdynių. Kitas dalykas, kad Vilnius-Klaipėda durų darinėjimo daug ir nebus, tai viskas čia ok su traukinių paskirtimi ir jų atitikimu atstumams. Traukiniai beveik garantuotai bus pabai patogūs ir tinkami ilgo nuotolio reisams. Aš paprastai prie LTG kabinėjuosi, bet šį kartą nematau dėl ko.
    Paskutinis taisė John; 2025.10.30, 17:25.

    Komentuoti:


  • satrebla
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O EJ575 visi buvo pirkti trivagoniai? Nes jei atmintis nepaveda ten buvo keli ir dvivagoniai, kurie nuo pat pradžių buvo numatyti maršrutui į Trakus. Ar aš čia klystu?
    Buvo įsigyta 10 trijų vagonų traukinių ir dar 3 dvivagoniai.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    O EJ575 visi buvo pirkti trivagoniai? Nes jei atmintis nepaveda ten buvo keli ir dvivagoniai, kurie nuo pat pradžių buvo numatyti maršrutui į Trakus. Ar aš čia klystu?
    Tikrai taip buvo keletas dvivagonių

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Tik priminsiu, kad EJ575 jau važinėja maišytais sąstatais arba dvivagoniai, nes „trūksta dalių“.
    O EJ575 visi buvo pirkti trivagoniai? Nes jei atmintis nepaveda ten buvo keli ir dvivagoniai, kurie nuo pat pradžių buvo numatyti maršrutui į Trakus. Ar aš čia klystu?

    Komentuoti:


  • satrebla
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Reikėjo parinkt smailesnę Flirt’o nosį, būtų niekas ir nesakęs, kad priemestinia traukinys

    Visai būtų užtekę traukinio "kapotą" dažyti ne sidabriškai o juodai, kas suteiktų kiek išraiškingesnę, agresyvesnę, veržlesnę ir IMHO simpatiškesnę išvaizdą.

    Pvz paspalvinus su Paint'u:

    Click image for larger version

Name:	2025_10_30_12_32_37_.png
Views:	413
Size:	1,75 MB
ID:	2227686



    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Reikėjo parinkt smailesnę Flirt’o nosį, būtų niekas ir nesakęs, kad priemestinia traukinys Click image for larger version  Name:	IMG_2390.jpeg Views:	0 Size:	20,7 kB ID:	2227681

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė RAW Rodyti pranešimą

    Tokie traukiniai ir yra skirti panašiems atstumams įveikti. Bet liaudis nelabai tą suvokia.
    Sakyčiau, kad liaudis nelabai supranta Lietuvos ir tarkim Vokietijos geležinkelio infrastruktūros lygio skirtumo. Tad pirkti tokius pačius traukinius, kurie važiuoja iki 300 km/h, Lietuvoje nėra jokios prasmės, kai infrastruktūra leidžia max 140 km/h. Nuo šito ir reikia pradėti. Ant popieriaus numatytas traukinio greitis Lietuvoje komforto nepagerins, o dėmesys salonui ir jo kokybei - taip.

    Dėl ko tikrai sutinku, kad tambūro nebuvimas gali erzinti durų atidarymo ir uždarymo metu. Bet jeigu traukinys važinės Vilnius-Klaipėda maršrutu, tai ten tų durų darinėjimo gal nebus per daug.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Tokie traukiniai ir yra skirti panašiems atstumams įveikti. Bet liaudis nelabai tą suvokia.
    Būtų labai malonu, jei mus nesusipratusią liaudį labiau apšviestumėte kuo pasireiškia šitas "skirti panašiems atstumams įveikti". Gal tepalą reikia pakeisti kas 100 km.? Būtų labai įdomu sužinoti. Iš anksto dėkoju.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė RAW Rodyti pranešimą

    Tokie traukiniai ir yra skirti panašiems atstumams įveikti. Bet liaudis nelabai tą suvokia.
    Sakai pirmos klasės vietos bene visame traukinyje skirtos max 100km?

    Komentuoti:


  • RAW
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    su tokiu teko dažnai Bazelis - Ciurichas pasivažinėt, labiausiai užknisa durų uždarymo/atidarymo signalizacija, o ir šiaip nėra jis labai komfortiškas ilgai kelionei, neįsivaizduoju su juo važiuot daugiau negu 100km..
    Tokie traukiniai ir yra skirti panašiems atstumams įveikti. Bet liaudis nelabai tą suvokia.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Žinant LG track recordą, jau po 3 metų bent pora flirtų stovės Vilniaus stoties patvory "ant dalių", o Klaipėdon važinės flirto ir škodos frankenšteinas.
    O tas frankenšteinas bus traukiamas Siemens šilumvežio

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Žinant LG track recordą, jau po 3 metų bent pora flirtų stovės Vilniaus stoties patvory "ant dalių", o Klaipėdon važinės flirto ir škodos frankenšteinas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip, labai svarbu nepamiršti, kad į kontrakta įtrauktas ir 10 metų servisas. Tai bent jau 10 metų LTG savo nagų prie traukinių nekiš. Šviestelntės ir panašūs dalykai taip pat turėtų bent jau tiek laiko veikti. O po 10 metų gal jau bus daugiau brandos ir patirties dalykus daryti teisingai ir nusipirkti dar 10 metų priežiūros paslaugą iš Stadler.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    su tokiu teko dažnai Bazelis - Ciurichas pasivažinėt, labiausiai užknisa durų uždarymo/atidarymo signalizacija, o ir šiaip nėra jis labai komfortiškas ilgai kelionei, neįsivaizduoju su juo važiuot daugiau negu 100km..
    Šiaip lyginant su Šveicarijos ar Slovėnijos naujaisiais Stadler Flirt'ais, kuriuos yra tekę išbandyti bent man labai jautėsi, kad plačiosios vežės versija yra gerokai erdvesnė. Labai jaučiamas skirtumas lyginant su standartinės vežės versija. Pristatymo metu minėjo, kad LTG versija yra 60 cm platesnė, tas tikrai jautėsi. Iš dalies dėl to mes ir galime juos naudoti kaip tarpmiestinius traukinius, kai įprastai tai būtų ankštoki regioniniai traukiniai.

    Labiausiai gaila, kad nėra normalios pirmos klasės su 2+1, nors tuomet ten turbūt tektų statyti OBB Railjet verslo klasės arba Freciarossa Executive klasės kėdes, nes kitaip tiesiog būtų švaistoma erdvė. Tai šiek tiek galima pateisinti 2+2.

    Ir aišku gaila, kad nebus dedikuoto restorano vagono ar bent atskirų sėdėjimo vietų skirtų bistro/restoranui.
    Paskutinis taisė Xedos; 2025.10.29, 21:39.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Jūs neįvertinat ką gali seni LG specialistai.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    EJ575 turi vieną motorinį/galinį, vidurinį ir tiesiog galinį vagonus. Bepigu juos maišyti vienas su kitu, kai visa traukos įranga tik tame motoriniame/galiniame vagone ir yra. Visuose Flirtuose traukos įranga paskirstyta per visą traukinį ant stogo(išskyrus keleta spintų šalia kabinų), todėl apie jokius vagonų maišymus nėra ir kalbos.

    Komentuoti:

Working...
X