Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Panašu į tai, nes Co'Co, ypač ant alektrinių lokų, Europoje nėra dažnai sutinkamas dalykas. Visgi galėjo kaip nors pareguliuoti, kad jie galėtų eiti bent ant 140 km/h.
-
Tai gi Cargo perka, jiems keleivinių vagonų tampymas yra trečiaeilis reikalas.Parašė John Rodyti pranešimąMaks greitis 120km/h, kas iš esmės apribos tokių lokų tempiamų keleivinių traukinių greitį, jeigu būtų nuspręsta ateityje tokius traukinius naudoti. Ir šiaip įdomus pasirinkimas.
Gana įdomus pasirinkimas, bet nelabai daug kitokių pasirinkimų yra pagal sąlygas kurios buvo nustatytos. Lietuvoje traukiniai gerokai ilgesni ir sunkesni nei vakarų Europoje, ir kai Europoje dominuoja keturių aširačių lokomotyvai, Lietuvoje ir kitose su postsovietinėse respublikose dominuoja šešių aširačių lokomotyvai. EuroDual regis yra vienas iš nedaugelio vakaruose gaminamų šešių ašių lokomotyvų tipų, ir kadangi reikalavimai gana sudėtingi pasiekti su keturių ašių lokomotyvu, tai greičiausiai kitų konkurentų daug nebuvo.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Maks greitis 120km/h, kas iš esmės apribos tokių lokų tempiamų keleivinių traukinių greitį, jeigu būtų nuspręsta ateityje tokius traukinius naudoti. Ir šiaip įdomus pasirinkimas.
Komentuoti:
-
Yra Stadler pranešimas.Parašė John Rodyti pranešimąPanašu, kad EuroDual? Kuo remiantis? Šiaip EuroDual yra dual mode t.y. turi tiek dyzelinį, tiek elektrinį varikį. Rimtai LTG pirktų tokį daiktą?
Stadler MASTER DE-CH
Čia gal labiau platformos pavadinimas, nes užsakyta tik su elektrine trauka.The Lithuanian freight operator LTG Cargo awarded Stadler the tender for the supply of seventeen electric 25 kV AC locomotives based on the EURODUAL 6-axle platform.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Panašu, kad EuroDual? Kuo remiantis? Šiaip EuroDual yra dual mode t.y. turi tiek dyzelinį, tiek elektrinį varikį. Rimtai LTG pirktų tokį daiktą?
Komentuoti:
-
-
Ne problema užklijuoti. Vietos tarp mašinisto lango ir pirmojo salono lango pakankamai.
Komentuoti:
-
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...6Y9wbyYQurk5AwNaujieji traukiniai išsiskirs ryškių, veržlių spalvų akcentais, kurie atspindi jau atpažįstamą „LTG Link“ identitetą, siūlantį tvarų darnaus judumo būdą ir įsimenančią patirtį, kuri įprastą važiavimą paverčia kelione. Nauji traukiniai bus lengvai atpažįstami, nes jų dizainas buvo kuriamas išlaikant ir tęstinumą su visu traukinių parku.
Trūksta vyčio...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Geltonai šiaip jau visur įprasta dažyti visokią remonto ir priežiūros techniką. Ne tik geležinkeliuose, bet ir automobilių keliuose. O čia kažkokie tai "dizaineriai" už gerus pinigus "sukūrė" kažką "naujo" ir "išskirtino"...Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAplamai, man tas rebrandingas kaip ir patinka, nors raudoni Siemens’ai man labiau žiūrisi
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ar tikrai? Kiek žinau bent kelis paskutinio kapitalinio metu perdažinėjo.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąRaudoni Siemensai buvo dažyti Vokietijoje.
Komentuoti:
-
Raudoni Siemensai buvo dažyti Vokietijoje.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąJau nekalbant apie tai, kad po rebrandingo vykdytos Siemens'ų kapitalkės metu, juos šviežiai perdažė pagal seną schemą.
Komentuoti:
-
Aplamai, man tas rebrandingas kaip ir patinka, nors raudoni Siemens’ai man labiau žiūrisi
Komentuoti:
-
Praėjo 4 metai, o riedmenų perdažymo taip ir nebaigė. Man atrodo, pilnai rebrandinti tik keli traukiniai. Jau nekalbant apie tai, kad po rebrandingo vykdytos Siemens'ų kapitalkės metu, juos šviežiai perdažė pagal seną schemą.
Komentuoti:
-
Po n’tojo LG rebrandingo, kelis metus visuomet pasitaikydavo mix’u su vagonais, tokios Škodos dar neteko matyt. Šiaip tas senas dizainas su ąžuolo lapais man labai neblogai žiūrėjosi
P.S. Išorinės švieslentės panašu, kad naujos
Paskutinis taisė Garbanius; 2024.06.08, 10:00.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Štadleris jau paruošė bukletus apie LTG Link perkamus traukinius. Įdomu tai, kad paliekama galimybė operatoriui išmontuoti dalį sėdimų vietų ir vietoje jų įrengti dviračių vietas.
https://www.stadlerrail.com/media/pdf/fltgemu0823e.pdf
https://www.stadlerrail.com/media/pdf/fltgbemu0823e.pdf
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Apsipirkinėja LG. Čia maždaug ~10-15 lokomotyvų gausis, tai turbūt 2M62 keitimui?
https://www.vz.lt/transportas-logist...niu-lokomotyvu
- 3 patinka
Komentuoti:
-
FLIRT = Fast Light Intercity and Regional Train.Parašė Perfect Rodyti pranešimąPatikslinkit jeigu klystu. Pranešime rašoma, kad perkami 9 intercity ir 6 BEMU. Mane labiausiai domina 9 intercity traukiniai. Kaip suprantu realiai yra perkami 9 "regional" traukiniai, tik salonas bus patobulintas.
Tai priklauso matyt grynai nuo interjero konfigūracijos ir gali būti tiek pilnavertis Intercity, tiek Regio traukinys.
Nors visgi pažiūrėjau, tai LTG perkami FLIRT160 yra vadinami Regional, o Intercity vadinami FLIRT200, kurių LTG neperka. Nors LTG FLIRTai turės tik po vienas duris per vagoną, kas reiškia, kad tai visgi Intercity pritaikytas variantas.Paskutinis taisė John; 2023.06.23, 14:00.
Komentuoti:
-
Patikslinkit jeigu klystu. Pranešime rašoma, kad perkami 9 intercity ir 6 BEMU. Mane labiausiai domina 9 intercity traukiniai. Kaip suprantu realiai yra perkami 9 "regional" traukiniai, tik salonas bus patobulintas.
Designing trains for LTG Link, Stadler's engineers have focused largely on travel comfort and state-of-the-art vehicle design. Comfy seats in passenger areas, a friendly interior design and a bistro will ensure a high comfort event during long-distance travels.Paskutinis taisė Perfect; 2023.06.23, 13:26.
Komentuoti:
-
Pažymėtina, kad pateikiamos pirminės vizualizacijos, tad dizainas tikrai dar keisis. Dar tik prasidės projektavimo etapas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Metų pradžioje tokiu traukiniu važinėjau Baltarusijoje, (ten jis vadinasi ЭПм), viskas šiaip gerai vietos užtenka, važiuoja tyliai. Bet vat durys, kad įeiti į vagoną truputį per siauros, galėtų būti geriau tokios kaip Estiškų ar senesnių Baltarusiškų Stadler’ių.Parašė DKL Rodyti pranešimąKitas dažymo variantas


Komentuoti:
Komentuoti: