Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Panašu į tai, nes Co'Co, ypač ant alektrinių lokų, Europoje nėra dažnai sutinkamas dalykas. Visgi galėjo kaip nors pareguliuoti, kad jie galėtų eiti bent ant 140 km/h.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Maks greitis 120km/h, kas iš esmės apribos tokių lokų tempiamų keleivinių traukinių greitį, jeigu būtų nuspręsta ateityje tokius traukinius naudoti. Ir šiaip įdomus pasirinkimas.
    Tai gi Cargo perka, jiems keleivinių vagonų tampymas yra trečiaeilis reikalas.

    Gana įdomus pasirinkimas, bet nelabai daug kitokių pasirinkimų yra pagal sąlygas kurios buvo nustatytos. Lietuvoje traukiniai gerokai ilgesni ir sunkesni nei vakarų Europoje, ir kai Europoje dominuoja keturių aširačių lokomotyvai, Lietuvoje ir kitose su postsovietinėse respublikose dominuoja šešių aširačių lokomotyvai. EuroDual regis yra vienas iš nedaugelio vakaruose gaminamų šešių ašių lokomotyvų tipų, ir kadangi reikalavimai gana sudėtingi pasiekti su keturių ašių lokomotyvu, tai greičiausiai kitų konkurentų daug nebuvo.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Maks greitis 120km/h, kas iš esmės apribos tokių lokų tempiamų keleivinių traukinių greitį, jeigu būtų nuspręsta ateityje tokius traukinius naudoti. Ir šiaip įdomus pasirinkimas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Panašu, kad EuroDual? Kuo remiantis? Šiaip EuroDual yra dual mode t.y. turi tiek dyzelinį, tiek elektrinį varikį. Rimtai LTG pirktų tokį daiktą?
    Yra Stadler pranešimas.

    Stadler MASTER DE-CH
    The Lithuanian freight operator LTG Cargo awarded Stadler the tender for the supply of seventeen electric 25 kV AC locomotives based on the EURODUAL 6-axle platform.
    Čia gal labiau platformos pavadinimas, nes užsakyta tik su elektrine trauka.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Panašu, kad EuroDual? Kuo remiantis? Šiaip EuroDual yra dual mode t.y. turi tiek dyzelinį, tiek elektrinį varikį. Rimtai LTG pirktų tokį daiktą?

    Komentuoti:


  • Typhoon
    replied
    Panašu, kad bus Stadler Euro Dual...

    https://ltgcargo.lt/naujienos/ltg-ca...glies-dioksido
    Paskutinis taisė Typhoon; 2024.12.16, 15:28.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne problema užklijuoti. Vietos tarp mašinisto lango ir pirmojo salono lango pakankamai.

    Komentuoti:


  • Justin
    replied
    Click image for larger version  Name:	1904272-473943-756x425.jpg Views:	0 Size:	38,7 kB ID:	2162676
    Naujieji traukiniai išsiskirs ryškių, veržlių spalvų akcentais, kurie atspindi jau atpažįstamą „LTG Link“ identitetą, siūlantį tvarų darnaus judumo būdą ir įsimenančią patirtį, kuri įprastą važiavimą paverčia kelione. Nauji traukiniai bus lengvai atpažįstami, nes jų dizainas buvo kuriamas išlaikant ir tęstinumą su visu traukinių parku.
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...6Y9wbyYQurk5Aw

    Trūksta vyčio...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Aplamai, man tas rebrandingas kaip ir patinka, nors raudoni Siemens’ai man labiau žiūrisi
    Geltonai šiaip jau visur įprasta dažyti visokią remonto ir priežiūros techniką. Ne tik geležinkeliuose, bet ir automobilių keliuose. O čia kažkokie tai "dizaineriai" už gerus pinigus "sukūrė" kažką "naujo" ir "išskirtino"...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Raudoni Siemensai buvo dažyti Vokietijoje.
    Ar tikrai? Kiek žinau bent kelis paskutinio kapitalinio metu perdažinėjo.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Jau nekalbant apie tai, kad po rebrandingo vykdytos Siemens'ų kapitalkės metu, juos šviežiai perdažė pagal seną schemą.
    Raudoni Siemensai buvo dažyti Vokietijoje.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Aplamai, man tas rebrandingas kaip ir patinka, nors raudoni Siemens’ai man labiau žiūrisi

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Praėjo 4 metai, o riedmenų perdažymo taip ir nebaigė. Man atrodo, pilnai rebrandinti tik keli traukiniai. Jau nekalbant apie tai, kad po rebrandingo vykdytos Siemens'ų kapitalkės metu, juos šviežiai perdažė pagal seną schemą.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Po n’tojo LG rebrandingo, kelis metus visuomet pasitaikydavo mix’u su vagonais, tokios Škodos dar neteko matyt. Šiaip tas senas dizainas su ąžuolo lapais man labai neblogai žiūrėjosi
    P.S. Išorinės švieslentės panašu, kad naujos
    Click image for larger version  Name:	IMG_9035.jpeg Views:	1 Size:	1,36 MB ID:	2135104
    Paskutinis taisė Garbanius; 2024.06.08, 10:00.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Štadleris jau paruošė bukletus apie LTG Link perkamus traukinius. Įdomu tai, kad paliekama galimybė operatoriui išmontuoti dalį sėdimų vietų ir vietoje jų įrengti dviračių vietas.

    https://www.stadlerrail.com/media/pdf/fltgemu0823e.pdf

    https://www.stadlerrail.com/media/pdf/fltgbemu0823e.pdf

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Apsipirkinėja LG. Čia maždaug ~10-15 lokomotyvų gausis, tai turbūt 2M62 keitimui?

    https://www.vz.lt/transportas-logist...niu-lokomotyvu

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Patikslinkit jeigu klystu. Pranešime rašoma, kad perkami 9 intercity ir 6 BEMU. Mane labiausiai domina 9 intercity traukiniai. Kaip suprantu realiai yra perkami 9 "regional" traukiniai, tik salonas bus patobulintas.
    FLIRT = Fast Light Intercity and Regional Train.

    Tai priklauso matyt grynai nuo interjero konfigūracijos ir gali būti tiek pilnavertis Intercity, tiek Regio traukinys.

    Nors visgi pažiūrėjau, tai LTG perkami FLIRT160 yra vadinami Regional, o Intercity vadinami FLIRT200, kurių LTG neperka. Nors LTG FLIRTai turės tik po vienas duris per vagoną, kas reiškia, kad tai visgi Intercity pritaikytas variantas.
    Paskutinis taisė John; 2023.06.23, 14:00.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Patikslinkit jeigu klystu. Pranešime rašoma, kad perkami 9 intercity ir 6 BEMU. Mane labiausiai domina 9 intercity traukiniai. Kaip suprantu realiai yra perkami 9 "regional" traukiniai, tik salonas bus patobulintas.
    Designing trains for LTG Link, Stadler's engineers have focused largely on travel comfort and state-of-the-art vehicle design. Comfy seats in passenger areas, a friendly interior design and a bistro will ensure a high comfort event during long-distance travels.
    Paskutinis taisė Perfect; 2023.06.23, 13:26.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Pažymėtina, kad pateikiamos pirminės vizualizacijos, tad dizainas tikrai dar keisis. Dar tik prasidės projektavimo etapas

    Komentuoti:


  • VidmantasK
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Kitas dažymo variantas

    Metų pradžioje tokiu traukiniu važinėjau Baltarusijoje, (ten jis vadinasi ЭПм), viskas šiaip gerai vietos užtenka, važiuoja tyliai. Bet vat durys, kad įeiti į vagoną truputį per siauros, galėtų būti geriau tokios kaip Estiškų ar senesnių Baltarusiškų Stadler’ių.

    Komentuoti:

Working...
X