Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Buvau ekskursijoj rudenį Elektrodepe, tai užtikrino, kad ER9M tikrai į LT maršrutus nebeišvažiuos, statys į pardavimus ir bus matyt.. gal net jau dabar nebėra?
    Turiu žinių, kad šiandien (gruodžio 27 d.) 12:40h ir vėlesniais reisais jis važiuos iš Vilniaus į Trakus. Belieka pasidomėti...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Buvau ekskursijoj rudenį Elektrodepe, tai užtikrino, kad ER9M tikrai į LT maršrutus nebeišvažiuos, statys į pardavimus ir bus matyt.. gal net jau dabar nebėra?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Galėtų, bet nevažiuos. LG jį laiko tik rezervui, jei vienu metu užsilenktų keli dviaukščiai.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Turim kaip minimum vieną er9m. Dar neseniai važiavo jis.
    Maršrutu Kena-Vilnius-Trakai jis ir galėtų važinėti. Šiam būnant remonte, TA ir kt pavaduoti galėtų dvivagonis dviaukštis.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Turim kaip minimum vieną er9m. Dar neseniai važiavo jis.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ar taip ar taip keleivių būdavo vienas kitas. Dviaukščiai per dideli Kenai. Reikėjo nupirkti kokius nors elektrinius dvivagonius vieno aukšto traukinius ir skirti juos Kenos - Trakų maršrutui. Deja, nenupirko.
    Vienas pirkinys - elektrinis traukinys ER2 - siūlomas Rygoje -
    https://m.ss.com/msg/lv/transport/ot...6UuWXDe43Ucgu4
    Bet Lietuvos geležinkelių kontaktiniame tinkle teka kintama srovė, o traukiniui ER2 reikalinga nuolatinė. Yra tįeigiančių, kad į ER2 tereikia įmontuoti transformatorių ir lygintuvą, ir ir toks traukinys Lietuvoje važinėtų... Kad ir iš Kenos į Trakus.
    O gal Vilniuje dar likęs neparduotas ER9M?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar taip ar taip keleivių būdavo vienas kitas. Dviaukščiai per dideli Kenai. Reikėjo nupirkti kokius nors elektrinius dvivagonius vieno aukšto traukinius ir skirti juos Kenos - Trakų maršrutui. Deja, nenupirko.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    <...> Iki Kenos užtenka ir automotrisės.
    Gal būt užteko, kol dviaukščiai elektriniai traukiniai važinėjo maršrutais Kaunas-Naujoji Vilnia ir Trakai-Naujoji Vilnia. Dabar, jei teisingai suprantu, jie iš Vilniaus į Naująją Vilnią ir priešinga kryptimi važinėja tušti (keleivių neveža, važiuoja be konduktorių...)...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nes toks grafikas dėl RB tiesimo, kad reikia į Kauną "užmesti" porą traukinių. Iki Kenos užtenka ir automotrisės.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Įdomu kodėl nepratesė maršruto Kaunas - Vilnius iki Kenos? Kodėl sukabina du traukinius, ten tiek keleivių prisirenka?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vilnius - Kaunas, 13.30 iš Vilniaus. EJ575-002 ir hibridas 001+006 (motorinis vagonas).

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
    Ne traukinių žinovo klausimas, staigiai prireikė: Gal žinote koks traukinio modelis, atrodo senoviškai interjeras, kur vienoj pusėj nuo praėjimo sėdynės žiūri į priekį, kitoje praėjimo pusėje žiūri atgal? Prieš pora metų pamenu buvo Vilnius-Klaipėda maršrute. Prireikė sužinoti koks tai buvo modelis traukinio
    Turbūt šitas vagonas

    Click image for larger version

Name:	9BDF52a.png
Views:	283
Size:	136,4 kB
ID:	1708782
    Čia buvo tiesiog vagonas ne, traukinys. Deja, nei modelio, nei kas gamino nežinau.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Į Klaipėdą elektrinisi nevažinėja.
    Gsl už kelių metų.

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    Ne traukinių žinovo klausimas, staigiai prireikė: Gal žinote koks traukinio modelis, atrodo senoviškai interjeras, kur vienoj pusėj nuo praėjimo sėdynės žiūri į priekį, kitoje praėjimo pusėje žiūri atgal? Prieš pora metų pamenu buvo Vilnius-Klaipėda maršrute. Prireikė sužinoti koks tai buvo modelis traukinio

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dabartinės Škodos netiktų. Nes yra reikalavimas specifikacijose sėdynėms. Škodų sėdynės neatitinka 2 klasės IC tipo sėdynių. Škodose yra 2 klasė priemiestinio ar regioninio tipo. O IC 2 klasės sėdynių į Škodą sukišti 2+2 neįmanoma, tik 2+1. Vadinasi, jei Škoda, tai tik 4 ar net 5 vagonų sąstatas. Visgi tikriausiai Klaipėdai pirks vieno aukšto traukinius.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.01.02, 17:49.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Ruošiamos specifikacijos EMU maršrutui Vilnius-Klaipėda pirkimui. Tuom pačiu bus perkami ir dyzeliniai traukiniai matyt kad eliminuoti DRakonus.
    Įdomu kad dyzeliniui traukiniui nurodyta 150 vietų, iš jų 20% I klasė, vidutinis kelionės atstumas 150 km. Vienintelis maršrutas kuriam tinka - Ignalina. Tik nesuprantu kam ten pirma klasė. Į Marcinkonis tuo labiau nereik.
    Elektriniai 250 vietų iš jų min. 15% I klasė. Tai čia dabartinės škodos tiktų.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Dviaukščiams - jau 10 metų.
    Pirmasis reisas - 2008.12.24.


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Į Daugpilį ir Ryga sutinku, bet dėl savaitgalio kelių reisų, nežinau kiek tikslinga, nebent išties prasidės kombinuoti rimti pervežimai, arba perdarys RB(kiek tas praktikoje įmanoma?)
    Kombinuoti pervežimai reikš dar mažiau keleivių. Niekas ten su tais persėdimais nenorės važiuoti, jei bus galimybė tiesiai važiuoti autobusu. Pavyzdžiui, į Visaginą. Kaina? Neaišku. Įdomu, kaip sekėsi vasarą maršrutams į Palangą ir Nidą? Ar daug jais važiuodavo keleivių į kurortus?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    dėl savaitgalio kelių reisų, nežinau kiek tikslinga,
    Laiko gi keleivinius vagonus savaitgalio/didelių švenčių reisams į Klaipėdą.
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    arba perdarys RB(kiek tas praktikoje įmanoma?)
    Vežimėlius pakeisti ir galima važiuoti 1435.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Į Daugpilį ir Ryga sutinku, bet dėl savaitgalio kelių reisų, nežinau kiek tikslinga, nebent išties prasidės kombinuoti rimti pervežimai, arba perdarys RB(kiek tas praktikoje įmanoma?)

    Komentuoti:

Working...
X