Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Visgi jie buvo pastebėti Kazachstane. Neaišku, gal pakeis ER22 Stepnogorsko kombinate. O gal iš Kazachstano toliau bus vežami į Uzbekistaną. Konkrečiai nieko dar nežino žmonės, tačiau buvę LG ER9M atsidūrė Vidurinėje Azijoje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kol kas ne. Tai aišku, kad išlįs kur nors Ukrainoje. Mažai tikėtina, kad Kazachstane. Nors gali visko būti.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Vakar 2 vagonai pastebėti Minske. Tikriausiai link Ukrainos važiuos.

    https://forum.railwayz.info/viewtopi...p=84371#p84371
    Išlindo kurnors?

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    https://forum.railwayz.info/viewtopi...p=84746#p84746
    Šiom dienom, o gal jau ir šiandien atvyksta EJ575-012.
    Pirmadienį atvyko.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    https://forum.railwayz.info/viewtopi...p=84746#p84746
    Šiom dienom, o gal jau ir šiandien atvyksta EJ575-012.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vakar 2 vagonai pastebėti Minske. Tikriausiai link Ukrainos važiuos.

    https://forum.railwayz.info/viewtopi...p=84371#p84371

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    EJ575-002.





    1 a. 2 kl.



    2 a. 1 kl.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Taip.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    netinka.
    Dėl kintamos ir nuolatinės srovės?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Dar Latvija
    netinka.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Dar Latvija

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG skelbia elektrinių traukinių ER9M nuomos konkursą. Vagonus (sąrašas pateiktas) tikimasi išnuomoti ne trumpesniam nei 2 metų laikotarpiui.
    Įdomu, kas potencialus nuomotojas. Nebent tik Ukrainos geležinkeliai, na, galbūt dar Kazachstano... BČ? Mažai tikėtina.

    http://www.litrail.lt/skelbimai/-/as...perator%3Dtrue

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaip yra Škodose, galima išsiaiškinti dviese važiuojant traukiniu ir su mobiliaisiais telefonais abiems vienu metu sekant ekranus. Pesose, kurios važinėja į Minską, visi ekranai rodo tą patį vaizdą. Tiesa, ten lygtai greičio nėra, o ekranuose sukasi reklama. Pesose - vienas žmogus gali stebėti vaizdą dviejuose ekranuose iš tam tikrų salono vietų vienu metu.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Centralizuotos dėžės šiais laikais nereikia. Pagal tai kaip rodomas žemėlapis - įtariu, kad čia yra web puslapis. T.y. kiekvienas ekranas turi savyje minikompiuteriką su interneto naršykle ir atidaro web puslapį. Pats web puslapis gali būti įkeliamas tiek per USB laikmeną, tiek per wifi (3g ar dar ką) iš centrinio serverio. Kuris gali būti tiek traukinyje, tiek ne. Bet nematau prasmės statyti serverio traukinyje - daug paprasčiau naudoti esamą infrastruktūrą.

    A-GPS yra labai netikslus už miesto. Tikro GPS moduliai yra pigūs ir šiais laikais dažniausiai naudojama abu vienu metu. GPS - nustatyti vietą atvirose vietose. A-GPS - patikslinti vietą mieste bei pastatų viduje kur normalus GPS grybauja arba išvis neveikia.

    Techniniai problemos sprendimai yra 2. Pirmas - toliau piešti liniją ant bėgių esamu greičiu. Juk maršrutas žinomas iš anksto. Antras - apytiksliai skaičiuoti greitį bei kryptį su akselerometru. Pvz automobiliniai GPS tokiu būdu veikia tunelyje. Dalis telefonų taip pat.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai aš ir turėjau omenyje A-GPS. Ir šito tikslumas tikrai ne koks. Klausimas, ką jie ten naudoja: A-GPS, kuris kaip taisyklė yra mobiliuosiuose plataus vartojimo įrenginiuose kaip kad planšetiniai kompiuteriai ar telefonai, ar "tikrą" GPS. Kadangi Wi-Fi yra, tai gali būti, kad informacinė sistema kažkaip ir su Wi-Fi sukergta, taigi A-GPS tikriausiai gali būti.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tikslų ir realų greitį rodo spidometras, o ne GPS. GPS parodymai atsilieka laike. Ir visokių mobiliųjų devaisų GPS tikslumas yra prastas, tuo labiau, kad jie netgi be interneto negali GPS rodyti...
    GPS parodymai laike neatsilieka. Priesingai, GPS signalas yra labai geras laiko skaiciavimo atskaitos taskas. Didzioji dalis mobiliu baziniu stociu naudoja GPS imtuva laikrodziu sinchrinizacijai ir daznio koregavimui (per phase-locked loop). Panasu, kad maisote su vietos nustatymo tikslumu. Civilinis GPS su gera antena turi apie 4-5 metru CEP (circular error probable). Taciau skaiciuojant _vidutini_ greiti tai nera labai svarbu, nes si additive tipo paklaida kompensuojasi imant dideli (>10) matavimu skaiciu. Galiausiai vel maisote GPS ir A-GPS. Norint naudoti GPS nereikia interneto rysio, taciau gali ilgai uztrukti susigaudyti visus palydovus. A(ssisted)-GPS veikia gaudami apytikslia buvimo vieta is mob. tinklo - tai leidzia daug greiciau nustatyti apytiksle, o paskui ir tikslia buvimo vieta.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tikslų ir realų greitį rodo spidometras, o ne GPS. GPS parodymai atsilieka laike. Ir visokių mobiliųjų devaisų GPS tikslumas yra prastas, tuo labiau, kad jie netgi be interneto negali GPS rodyti... Visi ekranai valdomi iš vieno centro, nieko nėra sudėtingo, visi kabeliai iš anksto sumontuojami traukinyje, nes gi viskas daroma gamykloje, o ne vėliau, kažkur kažkokiame tai depe, kažkokios tai firmos darbuotojų. Tuomet taip, kyla pagunda kuo pigiau ir nelendant į tarnybinius kabelių kanalus.

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Centralizuota deze vistiek kazkur yra, gi nereguliuosi kiekvieno vagono ekranu atskirai. O del spidometro, tai is gps is kart jau turi greiti nieko nedarydamas, o va suintegruot su traukiniu jau butu darbas, beto gps tiksliau rodo greiti greiciausiai. Tai jokios prasmes ner.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Nenustebčiau jei vaizdas atskirai generuojamas kiekvienam vagone. Mikrokompiuteriukai šiais laikais pigūs ir integruotas ekranas+mikrokompiuteris būtų mažai galvasopio. Įskaičiuojant laidus ir įrengimą, turbūt ir pigiau nei kažkur atskirai statyti centralizuotą dėžę ir galvoti kaip prie jos prijungti kelis ekranus.

    Iš GPS paimti greitį tikrai paprasčiau nei galvoti kaip prisijungti prie vidinių sistemų. Tokią interneto naršyklėje veikiančią programą bet koks su web susijęs programeris gali padaryti. Net ir ne programeriams yra nesudėtingų įrankių. Lindimas į traukinio vidines sistemas - daug subtilesnis reikalas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nieko sudėtingo nėra. Visas kompiuteris, rodantis ekrane vaizdus, randasi kabinoje ar kažkur tarnybinėse patalpose ir tikrai ne problema gauti signalą iš spidometro.

    Komentuoti:

Working...
X