Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ten rašo, kad spalio pabaigoje pradės statinius bandymus. Kaip suprantu depe testuos visas sistemas, įrenginius ir t.t. Apie važiavimus nieko lyg ir nebuvo skelbta, bet vargu ar bus labai greitai.
    Tada galbūt lapkritį. Manau bus tikslinga, nes kaip tik ištestuos visuose sezonuose (ruduo, žiema, pavasaris, vasara) ir galimai nebus taip kaip su VIVI Škodomis.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Spalio pabaiga (pagal LTG)
    Ten rašo, kad spalio pabaigoje pradės statinius bandymus. Kaip suprantu depe testuos visas sistemas, įrenginius ir t.t. Apie važiavimus nieko lyg ir nebuvo skelbta, bet vargu ar bus labai greitai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

    Spėčiau po mėnesio kokio.
    Spalio pabaiga (pagal LTG)

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    LTG pasidalino: https://www.facebook.com/LTGLietuvos...Xp3LZmGZKLLMbl

    Click image for larger version

Name:	ltg1.jpg
Views:	1545
Size:	321,9 kB
ID:	2224832

    Click image for larger version

Name:	ltg.jpg
Views:	1548
Size:	331,8 kB
ID:	2224831

    Click image for larger version

Name:	ltg2.jpg
Views:	1538
Size:	328,8 kB
ID:	2224833
    Attached Files

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Įdomu, kada galima tikėtis pirmųjų bandomųjų važiavimų?
    Spėčiau po mėnesio kokio.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Įdomu, kada galima tikėtis pirmųjų bandomųjų važiavimų?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Pirmasis Stadler EMU jau Lietuvoje, LTG Link įsikelė į stories socialiniuose tinkluose. Atgabenami keliais.
    Matyt LTG parodys jau tik “sukabintą” traukinį. Nes dabar apart IG stories nieko nėra.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Pirmasis Stadler EMU jau Lietuvoje, LTG Link įsikelė į stories socialiniuose tinkluose. Atgabenami keliais.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Delfi filmukas iš Stadler gamyklos Lenkijoje, kur gaminami nauji LTG Link traukiniai.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Kažkaip spaudoje nemačiau pranešimų, kad koks kultūros ministras lankytųsi gamykloje, kurioje montuoja stygas kokiam užsakytam fortepijonui ar pan.
    Nepamenu ar ministras, bet žmonės iš KM lankėsi NKS statyboje.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Dar man kilo klausimas apie BEMU modelį. Kodėl ten skirtingi skaičiai? 70 ir 100 km AE. Man rodos kai buvo užsakoma, skelbė tik apie vieną atstumą , kurį galės įveikti su AE.
    Prie "scope of contract" nurodo tik 70 km, tai tikriausiai tokie ir užsakyti. Gali būti, kad į sutartį, kaip opcija užsakant papildomus vienetus, yra įtraukta galimybė užsakyti BEMU regio 100, kurie turėtų 100 km įveikiamą atstumą.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Dar man kilo klausimas apie BEMU modelį. Kodėl ten skirtingi skaičiai? 70 ir 100 km AE. Man rodos kai buvo užsakoma, skelbė tik apie vieną atstumą , kurį galės įveikti su AE.
    Užtat kaip + užskaitau sumažinta pilkos spalvos kiekį lyginant su tuo, kas buvo pristatinėjama tik sužinojus. Čia panašiai kaip su Vilniaus troleibusais naujais, pasirašymo metu vienas dizainas, realybėje visai kitas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Na nesakyčiau, kad praeitas ministras tiesiog kirpo juosteles. Via Baltica, traukinių pirkimas, betonkės rekonstrukcija, elektrifikacija, 5G ryšis, Oro uostų modernizacija, susisiekimo lėktuvais krypčių didėjimas, grąžintas traukinių kursavimas iki Rygos ir Varšuvos.

    O apžiūrėti kažką tai normali praktika. Neatvažiuosi, nepačiupinėsi situacijos - nesužinosi tiesos.
    Vien tik ministro apsilankymas Visagine ko vertas, buvo išgirstas prašymas grąžinti traukinį iki Daugpilio, dabar vyksta visi biurokratiniai procesai.
    Mano pasakymas nereiškia, kad tik juostelių kirpimu užsiėmė. Neneigiu, kad buvo padaryta ir daug darbų, dabartinis irgi ne tik PiaRu panašu užsiima. Bet tas ".... looking at things" stiliukas, kai ministras viską turi pats pačiupinėti, kiek absurdiškai atrodo ir labai kvepia komunistinėmis ar post-sovietinėmis šalimis. Ministerijos vadovas (-ai) tikrai turi lankytis šalyje, jos miestuose, regionuose, vertinti problemas ir jas spręsti, išgirsti klausimus iš vietinių. Nu bent apsilankymas gamykloje ir pasižiūrėjimas kaip virinami vagonai ar kabinami laidai, tai tikrai nėra kažkokia problema ar valstybei svarbaus proceso dalis. Jeigu yra klausimų dėl darbų vykdymo, kokybės ar kt. tai turbūt LTG specialistai turi žiūrėti, o ne politikas. Ministras turbūt dar išdidžiai pastovės, pasifotografuos ir pasakys kalbą prie naujo traukinio prieš jam atliekant pirmąjį reisą savoje šalyje.
    Kadangi esu pasekęs SuMin paskyrą FB, tai vietoje kažkokių schemų, planų ar strategijų išviešinimo, kažkaip jaučiu, kad daugiau matau nuotraukas tematika "ministras looking at things". Dėl to ir susidaro "ministro turisto" įspūdis.
    Kažkaip spaudoje nemačiau pranešimų, kad koks kultūros ministras lankytųsi gamykloje, kurioje montuoja stygas kokiam užsakytam fortepijonui ar pan.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Pamačiau Sumin'o pranešimą apie tai ir sunervino. Dar vienas ministras - turistas. Šiaip Susisiekimo ministeriją galėtų pervadinti į turizmo ministeriją, nes panašu, kad lygiai kaip ir praeitas ministras, taip ir pastarasis daugiau laiko skiria turistavimui "apžiūrint" kažką ar perkerpant kokią juostelę, nei šalies susisiekimo strategavimu. Vietoje žiūrėjimo kaip kabina laidus ir klijuoja termoizoliaciją vagonuose, galėjo pasivažinėti po kokio Lenkijos miesto priemiestį traukiniais, kad pamatyti kaip reikėtų geležinkelį išnaudoti gyventojų susisiekimui ir kai kurių susisiekimo problemų sprendimui. Būtų buvę daugiau naudos ir gal pagaliau mūsų šalyje atsirastų kažkokia strategija dėl priemiestinio geležinkelių susisiekimo ar geležinkelių plėtros į daugiau nemažų miestų.
    Na nesakyčiau, kad praeitas ministras tiesiog kirpo juosteles. Via Baltica, traukinių pirkimas, betonkės rekonstrukcija, elektrifikacija, 5G ryšis, Oro uostų modernizacija, susisiekimo lėktuvais krypčių didėjimas, grąžintas traukinių kursavimas iki Rygos ir Varšuvos.

    O apžiūrėti kažką tai normali praktika. Neatvažiuosi, nepačiupinėsi situacijos - nesužinosi tiesos.
    Vien tik ministro apsilankymas Visagine ko vertas, buvo išgirstas prašymas grąžinti traukinį iki Daugpilio, dabar vyksta visi biurokratiniai procesai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė faux Rodyti pranešimą
    Iš susisiekimo ministro:
    Pamačiau Sumin'o pranešimą apie tai ir sunervino. Dar vienas ministras - turistas. Šiaip Susisiekimo ministeriją galėtų pervadinti į turizmo ministeriją, nes panašu, kad lygiai kaip ir praeitas ministras, taip ir pastarasis daugiau laiko skiria turistavimui "apžiūrint" kažką ar perkerpant kokią juostelę, nei šalies susisiekimo strategavimu. Vietoje žiūrėjimo kaip kabina laidus ir klijuoja termoizoliaciją vagonuose, galėjo pasivažinėti po kokio Lenkijos miesto priemiestį traukiniais, kad pamatyti kaip reikėtų geležinkelį išnaudoti gyventojų susisiekimui ir kai kurių susisiekimo problemų sprendimui. Būtų buvę daugiau naudos ir gal pagaliau mūsų šalyje atsirastų kažkokia strategija dėl priemiestinio geležinkelių susisiekimo ar geležinkelių plėtros į daugiau nemažų miestų.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Tai šį mėnesį jau pirmas į Lietuvą turėtų atvažiuoti ir bus testuojamas? Na įdomu, gal dar atrasime kur testuos ir galima bus gyvai pažiūrėti.
    Dar vienas pastebėjimas. Pagal foto matosi, kad šiuos 15 traukinių perka su opcija įsigyti dar 39. Kas reiškia, kad planuojamas Škoda traukinių atsisakymas vidutinės trukmės perspektyvoje bei dalį Pesų irgi nori keisti. Šaunu, kad elektrifikacijos planai nėra nurašomi. Galim tikėtis, kad visgi elektrifikacija bus pabaigta ne tik iki Klaipėdos, o ir liečiant planus dėl kitų krypčių ir galimybės plėsti maršrutų tinklą ir/ar dažninti kursavimą.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Tai šį mėnesį jau pirmas į Lietuvą turėtų atvažiuoti ir bus testuojamas? Na įdomu, gal dar atrasime kur testuos ir galima bus gyvai pažiūrėti.

    Komentuoti:


  • faux
    replied
    Iš susisiekimo ministro:

    Didžiausias traukinių parko atnaujinimas per dešimtmečius - per kelis metus Lietuvą pasieks penkiolika visiškai naujų elektrinių traukinių, kurie galės veikti ir nuo tinklo, ir bus aprūpinti baterijomis. Vakar Sedlcėcės mieste, Lenkijoje, su LTG vadovais ir gausia žiniasklaidos bendruomene apžiūrėjome baigiamus įrengti Lietuvai skirtus traukinius, kuriuos gamina Šveicarijos bendrovė Stadler. Nauji, modernūs, saugūs, talpūs, ekonomiški - tokie turi būti traukiniai, kad juos rinktųsi vis daugiau ir daugiau keleivių. Tokie jie ir bus.
    Džiugina tai, kad kartu su elektrinių traukinių įsigijimu ir toliau nestoja esamų geležinkelio linijų elektrifikavimas. Vienoje nuotraukoje puikiai matosi, kad kol kas mūsų šalyje net 92 procentai linijų nėra elektrifikuotos, todėl sparčiai judame su pagrindinių maršrutų elektrifikacija.
    Didžiausias traukinių parko atnaujinimas per... - Eugenijus Sabutis | Facebook








    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    tai va, dyzelio galima atsivežti, elektros - sunkiau.
    Laidus sujungti lengviau, nei transportuoti dyzelį mažais kiekiais

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Naujų elektrinių traukinių gamyba sparčiai juda į priekį.
    LTG Link komanda baigia pagrindinių komponentų gamyklinius patikrinimus – esminių trūkumų nenustatyta, todėl jau šį rudenį planuojami pirmojo traukinio bandymai Lietuvoje.
    „Lietuvai skirtų naujųjų elektrinių traukinių gamyba vyksta pagal suderintą grafiką. Paskutinius keletą mėnesių dalyvaujame intensyviuose gamykliniuose patikrinimuose, kuriuose LTG kokybės inspektoriai įsitikino aukšta atliekamų darbų kokybe – viskas atitiko aukščiausius tarptautinius standartus“, – teigia „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.
    Vienas iš paskutinių paruošiamųjų etapų – traukinių sėdynių patikra ir jų gamybos patvirtinimas. Apsilankę „Borcad“ gamykloje Čekijoje, „LTG Link“ projekto komandos nariai kruopščiai įvertino sėdynių matmenis, spalvas ir kitus techninėse specifikacijose bei projekte nurodytus kriterijus.
    Šveicarijos traukinių gamintojas Stadler specialiai Lietuvai pagamins 15 naujų elektrinių traukinių, iš kurių 9 bus elektriniai ir 6 – elektriniai-bateriniai.
    „Nauji traukiniai yra gaminami pagal naujausius TSI standartus – jie bus saugūs, patikimi, patogūs ir prieinami asmenims, turintiems judėjimo negalią. Modernus dizainas ir pažangios funkcijos sukurtos bendradarbiaujant „Stadler“ ir „LTG Link projektų komandoms. Esu įsitikinusi, kad nauji traukiniai greitai pelnys Lietuvos keliautojų pripažinimą, suteikdami jiems malonią kelionės patirtį“, – sako „Stadler Polska“ vyresnioji projektų vadovė Magdalena Chibowska.
    LTG - Naujų elektrinių traukinių gamyba sparčiai juda į priekį.... | Facebook
    Ryškėja naujų elektrinių traukinių kontūrai: patvirtinta itin patogių sėdynių gamyba, įvertinta darbų kokybė | Lietuvos Geležinkeliai

    Komentuoti:

Working...
X