Delfi filmukas iš Stadler gamyklos Lenkijoje, kur gaminami nauji LTG Link traukiniai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKažkaip spaudoje nemačiau pranešimų, kad koks kultūros ministras lankytųsi gamykloje, kurioje montuoja stygas kokiam užsakytam fortepijonui ar pan.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąDar man kilo klausimas apie BEMU modelį. Kodėl ten skirtingi skaičiai? 70 ir 100 km AE. Man rodos kai buvo užsakoma, skelbė tik apie vieną atstumą , kurį galės įveikti su AE.
Komentuoti:
-
Dar man kilo klausimas apie BEMU modelį. Kodėl ten skirtingi skaičiai? 70 ir 100 km AE. Man rodos kai buvo užsakoma, skelbė tik apie vieną atstumą , kurį galės įveikti su AE.
Užtat kaip + užskaitau sumažinta pilkos spalvos kiekį lyginant su tuo, kas buvo pristatinėjama tik sužinojus. Čia panašiai kaip su Vilniaus troleibusais naujais, pasirašymo metu vienas dizainas, realybėje visai kitas.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Na nesakyčiau, kad praeitas ministras tiesiog kirpo juosteles. Via Baltica, traukinių pirkimas, betonkės rekonstrukcija, elektrifikacija, 5G ryšis, Oro uostų modernizacija, susisiekimo lėktuvais krypčių didėjimas, grąžintas traukinių kursavimas iki Rygos ir Varšuvos.
O apžiūrėti kažką tai normali praktika. Neatvažiuosi, nepačiupinėsi situacijos - nesužinosi tiesos.
Vien tik ministro apsilankymas Visagine ko vertas, buvo išgirstas prašymas grąžinti traukinį iki Daugpilio, dabar vyksta visi biurokratiniai procesai.
Kadangi esu pasekęs SuMin paskyrą FB, tai vietoje kažkokių schemų, planų ar strategijų išviešinimo, kažkaip jaučiu, kad daugiau matau nuotraukas tematika "ministras looking at things". Dėl to ir susidaro "ministro turisto" įspūdis.
Kažkaip spaudoje nemačiau pranešimų, kad koks kultūros ministras lankytųsi gamykloje, kurioje montuoja stygas kokiam užsakytam fortepijonui ar pan.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Pamačiau Sumin'o pranešimą apie tai ir sunervino. Dar vienas ministras - turistas. Šiaip Susisiekimo ministeriją galėtų pervadinti į turizmo ministeriją, nes panašu, kad lygiai kaip ir praeitas ministras, taip ir pastarasis daugiau laiko skiria turistavimui "apžiūrint" kažką ar perkerpant kokią juostelę, nei šalies susisiekimo strategavimu. Vietoje žiūrėjimo kaip kabina laidus ir klijuoja termoizoliaciją vagonuose, galėjo pasivažinėti po kokio Lenkijos miesto priemiestį traukiniais, kad pamatyti kaip reikėtų geležinkelį išnaudoti gyventojų susisiekimui ir kai kurių susisiekimo problemų sprendimui. Būtų buvę daugiau naudos ir gal pagaliau mūsų šalyje atsirastų kažkokia strategija dėl priemiestinio geležinkelių susisiekimo ar geležinkelių plėtros į daugiau nemažų miestų.
O apžiūrėti kažką tai normali praktika. Neatvažiuosi, nepačiupinėsi situacijos - nesužinosi tiesos.
Vien tik ministro apsilankymas Visagine ko vertas, buvo išgirstas prašymas grąžinti traukinį iki Daugpilio, dabar vyksta visi biurokratiniai procesai.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė faux Rodyti pranešimąIš susisiekimo ministro:
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tai šį mėnesį jau pirmas į Lietuvą turėtų atvažiuoti ir bus testuojamas? Na įdomu, gal dar atrasime kur testuos ir galima bus gyvai pažiūrėti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė faux Rodyti pranešimąIš susisiekimo ministro:
Didžiausias traukinių parko atnaujinimas per... - Eugenijus Sabutis | Facebook
Komentuoti:
-
Iš susisiekimo ministro:
Didžiausias traukinių parko atnaujinimas per dešimtmečius - per kelis metus Lietuvą pasieks penkiolika visiškai naujų elektrinių traukinių, kurie galės veikti ir nuo tinklo, ir bus aprūpinti baterijomis. Vakar Sedlcėcės mieste, Lenkijoje, su LTG vadovais ir gausia žiniasklaidos bendruomene apžiūrėjome baigiamus įrengti Lietuvai skirtus traukinius, kuriuos gamina Šveicarijos bendrovė Stadler. Nauji, modernūs, saugūs, talpūs, ekonomiški - tokie turi būti traukiniai, kad juos rinktųsi vis daugiau ir daugiau keleivių. Tokie jie ir bus.
Džiugina tai, kad kartu su elektrinių traukinių įsigijimu ir toliau nestoja esamų geležinkelio linijų elektrifikavimas. Vienoje nuotraukoje puikiai matosi, kad kol kas mūsų šalyje net 92 procentai linijų nėra elektrifikuotos, todėl sparčiai judame su pagrindinių maršrutų elektrifikacija.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
tai va, dyzelio galima atsivežti, elektros - sunkiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Naujų elektrinių traukinių gamyba sparčiai juda į priekį.
LTG Link komanda baigia pagrindinių komponentų gamyklinius patikrinimus – esminių trūkumų nenustatyta, todėl jau šį rudenį planuojami pirmojo traukinio bandymai Lietuvoje.
„Lietuvai skirtų naujųjų elektrinių traukinių gamyba vyksta pagal suderintą grafiką. Paskutinius keletą mėnesių dalyvaujame intensyviuose gamykliniuose patikrinimuose, kuriuose LTG kokybės inspektoriai įsitikino aukšta atliekamų darbų kokybe – viskas atitiko aukščiausius tarptautinius standartus“, – teigia „LTG Link“ vadovė Kristina Meidė.
Vienas iš paskutinių paruošiamųjų etapų – traukinių sėdynių patikra ir jų gamybos patvirtinimas. Apsilankę „Borcad“ gamykloje Čekijoje, „LTG Link“ projekto komandos nariai kruopščiai įvertino sėdynių matmenis, spalvas ir kitus techninėse specifikacijose bei projekte nurodytus kriterijus.
Šveicarijos traukinių gamintojas Stadler specialiai Lietuvai pagamins 15 naujų elektrinių traukinių, iš kurių 9 bus elektriniai ir 6 – elektriniai-bateriniai.
„Nauji traukiniai yra gaminami pagal naujausius TSI standartus – jie bus saugūs, patikimi, patogūs ir prieinami asmenims, turintiems judėjimo negalią. Modernus dizainas ir pažangios funkcijos sukurtos bendradarbiaujant „Stadler“ ir „LTG Link projektų komandoms. Esu įsitikinusi, kad nauji traukiniai greitai pelnys Lietuvos keliautojų pripažinimą, suteikdami jiems malonią kelionės patirtį“, – sako „Stadler Polska“ vyresnioji projektų vadovė Magdalena Chibowska.
Ryškėja naujų elektrinių traukinių kontūrai: patvirtinta itin patogių sėdynių gamyba, įvertinta darbų kokybė | Lietuvos Geležinkeliai
- 20 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
O kuom važinėsim jei prasidės karas ir nebus dyzelio? Nes turbūt nematėm dešimčių vilkikų su kuro cisternomis, kurie su ukrainietiškais numeriais kasdien jau tris metus važinėja iš Mažeikių
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąMan įdomu kuo važinėsim geležinkeliu kai prasidės karas ir nebeliks elektros?
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąMan įdomu kuo važinėsim geležinkeliu kai prasidės karas ir nebeliks elektros?
Komentuoti:
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąMan įdomu kuo važinėsim geležinkeliu kai prasidės karas ir nebeliks elektros?
Komentuoti:
-
Man įdomu kuo važinėsim geležinkeliu kai prasidės karas ir nebeliks elektros?
Komentuoti:
-
Parašė Dundorfas Rodyti pranešimą
suomiu 1524 mm plotis rusiškas 1520 ~ paklaidos ribose
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Al1 čia kalba lyg dabar būtų 1976 SSRS, kai "pirkti" už medinius rublius buvo galima tik tai, ką tuo metu "gamino" TransMašUralVagonZavod ir nieko daugiau. Dabar dalykai veikia biškį kitaip: padarai užsakyma pas vieną iš daugelio Europos (ar bet kurios kitos šalies) vagonų gamintojų, sumoki Eurus, ir jie pagamina vagonus taip, kaip užsakei. Nebereikia aiškintis, kas "gamina" tokius vagonus, nes gamina tai, ką užsako klientas, o ne atvirkščiai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Kuo suomiškas standartas netinkamas Lietuvai?
Komentuoti:
Komentuoti: