Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • DKL
    replied
    Štatdlerio pranešimas spaudai šiek tiek informatyvesnis:

    LTG LINK will acquire 15 FLIRT multiple units (mandatory scope) with plans to exercise optional scope and additionally procure up to 13 electric FLIRT Intercity multiple units, 15 battery-electric FLIRT multiple units with 100km range and 11 battery-electric FLIRT multiple units with 70 km range. In a first call-off, Stadler will deliver nine electric FLIRT for intercity operations and six battery-electric FLIRT to be operated on non-electrified railway lines. The company will also supply a technical support and spare parts for 10 years from the delivery of the last vehicle
    https://www.stadlerrail.com/media/pd...thuania_en.pdf

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Važiuojančių DRkių likę kokios 5-6, Pesų į Klaipėda pirkta buvo 7 (važiuoja 3-4), Pesos dengs dabartinius DRkių maršrutus (Turmantą), tad pakeitimui tikrai per akis. Tačiau maršrutų plėtros nenusimato.
    LTG atrašė, kad pagal kontrakrą gali pirkti dar 15, tai gal yra tikimybė, kad visgi pirks dar 15?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Įdomu, kiek tiksliai bus grynai elektrinių, o kiek - baterinių traukinių? 15 neskamba kaip labai daug, norint pakeisti ir DRAkonus, ir Pesas Klaipėdos maršrute.


    Gaila, kad nebeveikia trainpix - neina pasižiūrėti, kiek ko važinėjančio dar turime.
    Važiuojančių DRkių likę kokios 5-6, Pesų į Klaipėda pirkta buvo 7 (važiuoja 3-4), Pesos dengs dabartinius DRkių maršrutus (Turmantą), tad pakeitimui tikrai per akis. Tačiau maršrutų plėtros nenusimato.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Na kaina gaunasi virš15 mln. EUR už traukinį. Tai tikrai daug. Kiek prisimenu Latviai savo Škodas prieš kelis metus pirko už 6-7 mln., o Estai šiek tiek vėliau už 9 mln. per traukinį. Kiek suprantu Škoda nėra labai mėgiama dabartinės LTG vadovybės ir buvo eliminuota specifikacijoje įtraukus reikalavimą turėti žemas grindis ir praėjimą be laiptų per didžiąją traukinio dalį. Toks reikalavimas automatiškai reiškia kad galimi traukiniai tik su Jacobs tipo vežimėliais, o Škoda, kaip tik tokių negamina.
    Paskutinis taisė DKL; 2023.06.21, 12:37.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Kilo įtarimas, kad 30 per daug už 200 mln. Nors ir nebuvo nurodyta konkrečių modelių/specifikacijų, bet pagooglinus kitus pirkimus matėsi, kad nesueina galai.
    ​​
    Būtų fun komplektuoti su kokiu Starlinku, nes dabar Vilnius - Klaipėda su cellular coverage labai blogai, o LG internetą iš tinklo ima kaip suprantu. Tai kai nėra ryšio ir jų wifi neveikia.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Teko praeitais metais pravažiuoti su tokiu du kartus Lenkijoje, vieną iš jų tarp Varšuvos ir Krokuvos. Pasirodė kaip gana triukšmingas, salonas nebuvo pats patogiausias ir kiek pavargęs, nors lyg ir PKP Flirt'ai pagaminti tik nuo 2015. Pesa Dart, kuri pagal savo konfigūraciją ir paskirtį beveik identiška Flirtams, pasirodė daug tylesnė ir patogesnė. Bet reikia tikėtis, kad lietuviškuose traukiniuose tai bus ištaisyta.

    Įdomu, kiek tiksliai bus grynai elektrinių, o kiek - baterinių traukinių? 15 neskamba kaip labai daug, norint pakeisti ir DRAkonus, ir Pesas Klaipėdos maršrute.


    Gaila, kad nebeveikia trainpix - neina pasižiūrėti, kiek ko važinėjančio dar turime.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Vis dėl to perkama tik 15 traukinių:

    „LTG Link“ iš Šveicarijos kapitalo bendrovės „Stadler“ pirks 15 naujų elektrinių ir baterinių traukinių


    https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/lt...iniu-traukiniu

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą


    Kokia jų paskirtis, jei 1520mm?
    Su RB tai nesusiję.

    Komentuoti:


  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Vakar LTG vadovai intranete pasakojo, kad jau 2025 pradžioje į Lietuvą atvyks pirmieji 1520mm elektriniai ir elektriniai-bateriniai traukiniai.

    Kokia jų paskirtis, jei 1520mm?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kalba ėjo apie naujus HSR 250+ km/h riedmenis. Šiaip paprastų dėvėtų 160km/h standarto riedmenų turbūt galima nusipirkti kur kas lengviau.
    Vakar LTG vadovai intranete pasakojo, kad jau 2025 pradžioje į Lietuvą atvyks pirmieji 1520mm elektriniai ir elektriniai-bateriniai traukiniai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LTG net ir anas dovanas (2M62) darė ne savo noru. Ir kaip skaičiau kai kuriuose interneto puslapiuose apie geležinkelius, perdavė ir džiaukitės. Ta prasme, kad tai buvo modernizuotas 2M62, o Ukrainoje su juo kilus problemoms, iš LG nebuvo suteiktos net prašomos žodinės konsultacijos dėl gedimų ir jų šalinimo.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Galėtų jį padovanoti Ukrainai

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Ar paskutinis Lietuvos geležinkelių ER9M dar gyvas, į maršrutus išrieda?
    Šiemet jau nebevažiuoja.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Ar paskutinis Lietuvos geležinkelių ER9M dar gyvas, į maršrutus išrieda?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš LG buvusių ER9M-532 motorinių vagonų Latvijoje daromos automotrisė (pagal viską ji bus dvivagonė) Azerbaidžano geležinkeliams.

    https://railgallery.ru/photo/160114/?vid=176726
    Paskutinis taisė Al1; 2022.07.14, 08:06.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiek pinigų įkišo į rebrendinimą, tikriausiai už naujas schemas sumokėjo nemažą sumą, o dabar vėl naujos schemos ir vėl nauji pinigai jų sukūrimui? Krovininius šilumvežius dar neaišku kaip dažys. Na, bent jau du eksPKP TEM2, skirtus darbui 1435 mm vėže, nudažė tamsiai oranžine spalva, o ne geltona...

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    EJ575-007 ir 009.




    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Buvęs LG ER9M-532 pernai parduotas latviams ir dabar iš šito keturių vagonų traukinio motorinių vagonų firmoje "L-Ekspresis" daroma dvivagonė elektromotrisė. Kas užsakovas kol kas neaišku. Tikriausiai kažkuri iš Vidurinės Azijos respublikų ar Azerbaidžanas.

    https://trainpix.org/photo/306532/?vid=126233

    https://trainpix.org/photo/277337/

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    ER9M-389 Iš Trakų į Vilnių.









    EJ575-009 į Trakus.



    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    EJ575-008






    Komentuoti:

Working...
X