Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Mr. Popular Rodyti pranešimą
    Ar aš teisingai suskaičiavau - 5 vagonai? Oi vargeli, ar pagal lietuviškas tradicijas nenutrumpins iki 3-jų???
    1. Nenutrumpins, nes su šitais traukiniais tai iš principo nelabai neįmanoma. Bent jau ne LTG jėgoms (Jacobs vežimėliai ir visa kita)
    2. Vagonai trumpesni, nei pas mus įprasta.

    Komentuoti:


  • Mr. Popular
    replied
    Ar aš teisingai suskaičiavau - 5 vagonai? Oi vargeli, ar pagal lietuviškas tradicijas nenutrumpins iki 3-jų???

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

    Kėdės ne kietos? Iš foto atrodo, kaip lentos.. na, bet kėdžių patoguma įvertint įmanoma tik ant jos pasedėjus valanda laiko
    Man tikrai nepasirodė kietos, bet iškart pastebėjau, kad labai ergonomiškos t.y. labai maloniai priglunda prie nugaros ir turi gerą lumbar support. Kėdės, šiaip, visada susideda iš dviejų dalykų: minksšo audinio (padding) ir ergonomikos. Tai šitos turi tikrai puikią ergonomiką ir, imho, tikrai adekvatų minkštą audinį, kas, mano nuomone, deda šitas kėdes į labai aukštą komforto kategoriją. Aišku, labai gerai neprimatuosi ir neperitikrinsi per tas kelias minutes turo metu, tai tikrasis vertinimas bus tik pravažiavus visą kelią nuo Vilniaus iki Klaipėdos.

    Komentuoti:


  • Atpildas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Traukinio interjeras paliko gerą įspūdį. Medžiagos atrodo kokybiškos, malonios lietimui, spalvos ir detalės kažkiek primena naujs DB ICE interjerus. Salonas belenkaip erdvus tiek į plotį, tiek į aukštį. Kėdės tiek pirmoje tiek antroje klasėje labai patogios ir ergonomiškos. Bagažo lentynos erdvios ir turi praktiškai neribotai vietos į aukštį.

    Iš tokių įdomesnių dalykų, tai antros klasės kėdės (tiksliau daugumą jų, nes yra ir keletas prastesnių) iš esmės identiškos pirmai klasei, su dvigubais porankiais ir privatumo sienelėmis, kas nėra įprtasta antrose klasėse jokiuose traukiniuose. Tai už šitą big thumbs up LTG, nes buvo nueita ne ekstra mylia, bet pusantros ekstra mylios. Kėdžių komforto požiūriu manau bus apskritai viena geresnių antrų klasių, kokias esu matęs.

    Bistro matėsi sudėta kažkokia visai rimtai atrodanti įranga, kuri skirta tikrai daugiau, nei maisto pašildymui mikrobanginėje. Turbūt ir meniu bus sudėtingesnis, nei tai, ką dabar duoda LTG traukiniuose.

    Reikšmingų dalykų, prie kurių galėčiau prisikabinti, nebuvo, išskyrus elephant in the room - pirmos klasės 2+2, o ne 1+2 išdėstymas. Visgi šitą atleidžiu (ir manau atleis dauguma traukinių reviewerių), nes tokio pločio salone dėti 1+2 jau reiktų nebe pirmos, o kokios nors dar aukštesnės executive klasės, kad pateisinti tokį vietos naudojima. Iš mažesnių trūkumų, tai nebent rūbų pakabinimo kabliukai lango rėmo viršuje pasirodė neatitinkantys viso likusio interjero kokybės pojūčio.

    Na o šiaip rašau labai aukštą balą, bent jau pagal tai, ką galima įvertinti per tokį trumpą laiką stovinčiame traukinyje.
    Kėdės ne kietos? Iš foto atrodo, kaip lentos.. na, bet kėdžių patoguma įvertint įmanoma tik ant jos pasedėjus valanda laiko

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Lietuvoje spalvos yra uždraustos. Pilka, arba geriausiu atveju, pastelinė. Bent jau išorė kažkiek gyvybės turi.
    Dėl šito nesutikčiau. Imho, spalvų pasirinkimas šiuo atveju yra geras. Gal ir buvo galima įkomponuoti kokius raudonus kėdžių atlošus ar šiaip kokius akcentus, bet pats pastelinių spalvų pasirinkimas ir bendras šiltas tonas priduoda solidumo.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Traukinio interjeras paliko gerą įspūdį. Medžiagos atrodo kokybiškos, malonios lietimui, spalvos ir detalės kažkiek primena naujs DB ICE interjerus. Salonas belenkaip erdvus tiek į plotį, tiek į aukštį. Kėdės tiek pirmoje tiek antroje klasėje labai patogios ir ergonomiškos. Bagažo lentynos erdvios ir turi praktiškai neribotai vietos į aukštį.

    Iš tokių įdomesnių dalykų, tai antros klasės kėdės (tiksliau daugumą jų, nes yra ir keletas prastesnių) iš esmės identiškos pirmai klasei, su dvigubais porankiais ir privatumo sienelėmis, kas nėra įprtasta antrose klasėse jokiuose traukiniuose. Tai už šitą big thumbs up LTG, nes buvo nueita ne ekstra mylia, bet pusantros ekstra mylios. Kėdžių komforto požiūriu manau bus apskritai viena geresnių antrų klasių, kokias esu matęs.

    Bistro matėsi sudėta kažkokia visai rimtai atrodanti įranga, kuri skirta tikrai daugiau, nei maisto pašildymui mikrobanginėje. Turbūt ir meniu bus sudėtingesnis, nei tai, ką dabar duoda LTG traukiniuose.

    Reikšmingų dalykų, prie kurių galėčiau prisikabinti, nebuvo, išskyrus elephant in the room - pirmos klasės 2+2, o ne 1+2 išdėstymas. Visgi šitą atleidžiu (ir manau atleis dauguma traukinių reviewerių), nes tokio pločio salone dėti 1+2 jau reiktų nebe pirmos, o kokios nors dar aukštesnės executive klasės, kad pateisinti tokį vietos naudojima. Iš mažesnių trūkumų, tai nebent rūbų pakabinimo kabliukai lango rėmo viršuje pasirodė neatitinkantys viso likusio interjero kokybės pojūčio.

    Na o šiaip rašau labai aukštą balą, bent jau pagal tai, ką galima įvertinti per tokį trumpą laiką stovinčiame traukinyje.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Lietuvoje spalvos yra uždraustos. Pilka, arba geriausiu atveju, pastelinė. Bent jau išorė kažkiek gyvybės turi.
    Bent jau ne tokio lygio kaip Rail Baltica, psichiatrijos ligoninės renderiai.
    Click image for larger version

Name:	457558906_948731477060089_6491398520282895053_n.jpg
Views:	380
Size:	270,5 kB
ID:	2227385

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Lietuvoje spalvos yra uždraustos. Pilka, arba geriausiu atveju, pastelinė. Bent jau išorė kažkiek gyvybės turi.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied

















    Paskutinis taisė Xedos; 2025.10.28, 22:12.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Click image for larger version

Name:	IMG_3862.jpeg
Views:	507
Size:	1,36 MB
ID:	2227288 Click image for larger version

Name:	IMG_3863.jpeg
Views:	500
Size:	1,02 MB
ID:	2227289 Nesinorėjo darbuotojams, ruošiantiems “šventę” trukdyti, tai tik tiek.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Vilniuje pristatytas pirmasis Lietuvai skirtas „Stadler“ elektrinis traukinys
    Susisiekimo ministras sako, kad antradienį Vilniuje pristatytas pirmasis Šveicarijos kapitalo įmonės „Stadler“ elektrinis traukinys yra didžiausias pokytis geležinkelių istorijoje.

    „Stadler“ gamykla Lenkijoje elektrinį traukinį pagamino valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) užsakymu. Pradėti vežti keleivius šiuo traukiniu planuojama kitais metais.
    https://www.lrt.lt/naujienos/fotogal...inis-traukinys

    Yra foto

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą

    Jau praėjo dvi savaitės. Visuomenė laukai atsakymų, o iš LTG spengianti tyla. Kaip tai paaiškinti jeigu ne visuomenės lūkesčių sabotažu. Situacija grėsmingesnė nei Vėgėlės ir Žemaitačio hibridas.
    Naujojo elektrinio „Stadler Flirt“ traukinio pristatymas visuomenei
    https://ltg.lt/naujojo-elektrinio-st...as-visuomenei/

    Registruokitės.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Kaip tai slepiama?
    Bent jau vakar teko matyti video tik toke iš intermodalinio terminalo.
    LTG Link video buvo įrašytas kai traukinys buvo dar ant priekabų. Poto buvo video iš ‘trainspotter’, kur traukinys jau buvo ant bėgių.
    Jau praėjo dvi savaitės. Visuomenė laukia atsakymų, o iš LTG spengianti tyla. Kaip tai paaiškinti, jeigu ne visuomenės lūkesčių sabotažu. Situacija grėsmingesnė nei Vėgėlės ir Žemaitačio hibridas.
    Paskutinis taisė Perfect; 2025.10.24, 15:46.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    IMHO pats pirminis dažymo variantas(pilkas) su LTG-LINK intarpais, atrodė geriausiai
    Būtų idealu žalia maišyta su raudona

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Tai kur tas naujas traukinys? Kodėl informacija slepiama nuo žmonių?! LTG neatsakingai manipuliuoja žmonių jausmais! Plauna visų mūsų pinigus ir dar traukinys nevažiuoja!!!
    Pas estus tai visi traukiniai važiuoja!
    Kaip tai slepiama?
    Bent jau vakar teko matyti video tik toke iš intermodalinio terminalo.
    LTG Link video buvo įrašytas kai traukinys buvo dar ant priekabų. Poto buvo video iš ‘trainspotter’, kur traukinys jau buvo ant bėgių.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Tai kur tas naujas traukinys? Kodėl informacija slepiama nuo žmonių?! LTG neatsakingai manipuliuoja žmonių jausmais! Plauna visų mūsų pinigus ir dar traukinys nevažiuoja!!!
    Pas estus tai visi traukiniai važiuoja!

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
    kas ten netaip su Skodomis?
    Geras klausimas dėl ko ten pas juos tai vykdavo.
    Kai tik paleido tas Škodas dirbti su keleiviais iš karto pradėjo gesti. Na ir gan ilgą laiką VIVI turėjo laikyti rezervą iš senų RVR traukinių.

    Poto iššoko toks dalykas, kad jeigu jie nepradės naujinti KT, tai kelių metų bėgyje Latvijoje liks tik dyzeliniai traukiniai.
    One of the three new electric trains deployed in Riga last week has already started experiencing technical problems. This means passenger transports will have to be carried out by the other two for now, as LETA was told by Pasažieru vilciens (PV) representatives. The company explained that a problem in the operation of the train’s […]

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    ir galimai nebus taip kaip su VIVI Škodomis.
    kas ten netaip su Skodomis?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    IMHO pats pirminis dažymo variantas(pilkas) su LTG-LINK intarpais, atrodė geriausiai

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Ir dienos šviesoj fotkių įdėjo! https://www.facebook.com/LTGLink/pos...quWpP9iuEYv83l
    Attached Files

    Komentuoti:

Working...
X