Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lietus
    replied
    Su tokiu testavimu rusų kalba greitu metu gaus baudą iš kalbos komisijos ).

    Komentuoti:


  • Haski
    replied
    Testuoja dabar ant mūsiškio maršruto

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Į Minską gal po metų kokių.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Kol kas vienas iš trijų, skirtų maršrutui į Minską.
    Supratau, tokiu atveju, jei traukinys bus metomas tai marsrutui i Minska, tai vietiniam, reiketu funkcionalumo keisti kalbas. Speju LR apie tai nepagalvojo.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    turėtų būti vienas naujesnių modelių. Keistai atrodė ekranuose informacija pateikiama rusų kalba.
    Kol kas vienas iš trijų, skirtų maršrutui į Minską.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Šiek tiek įspūdžių iš mano kelionės. Vykau 2016-10-28 18:41 Kaunas Vilnius. Traukinio numerio nepasižymėjau, tačiau sprendžiant iš odinių sėdynių, LCD ekranų, turėtų būti vienas naujesnių modelių. Keistai atrodė ekranuose informacija pateikiama rusų kalba. Tačiau pati informacija veikė - greitis, temperatūra, pozicija žemėlapyje. Dar minusas, kad nebuvo irengtas WiFi, bet čia gal dėl to jog naujas modelis ir nespėjo.



    Paskutinis taisė taspac; 2016.11.02, 14:29.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Važiavau aš vakar 011, mano nuomone, medžiaga malonesnė akiai, tačiau gan neilgaamžė, turėklai manau irgi greit apsidaužys. Greitį vakar jau rodė..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiandien pavyko pataikyti į EJ575-011. Iš išorės pagrindinis skirtumas tikriausiai galinių vagonų priekinės dalies dažyme... 1 klasės salone sėdynės odinės, 2 klasės salone sėdynės šiek tiek kitokios, minkštesnės, audinys kitoks, spalva kita (mėlyna, bet tamsesnė su taškeliais), atlošo dalis skirta galvai kitokia. Ranktūriai mediniai. Vietoj sėdynių šonu 2 aukšte viename vagono gale yra lentynos bagažui, deja, jose telpa tik 4 ar 6 lagaminai. Visam vagono aukštui per maža, ypač jei traukinys važiuos į Minską. Kitame 2 aukšto gale vietoj sėdynių šonu yra 3 viengubos sėdynės išdėstytos viena prieš kitą, kaip ir visos likusios. 1 aukšte pagrindiniame salone taip pat yra lentynos bagažui. Salonuose taip pat yra LCD ekranai, kuriuose rodoma temperatūra, oro slėgis, laikas ir greitis (jo, deja, nerodė - visą laiką buvo 0), taip pat rodė traukinio padėtį realiame žemėlapyje (ne schemoje). Pastarasis per daug smulkus (detalus), matosi tik iš arti. Gal pakaktų schematinio žemėlapio, o ne realaus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai negi laikys iki tol, kol bus baigta elektrifikacija? Dažymo schema kiek kitokia. Bet ir LG jau perdažė pirmus du dviaukščius pilkai raudonai, sidabrinės spalvos nebeliko. Tas pats laukia ir 003.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Gal jau Lietuvoje?
    Gal jau iš Vilniaus į Kauną važinėja?
    Kažkaip dar nepastebėjau...
    Taip, prieš 2 savaites jis buvo pagautas važiuojantis į Kauną:

    https://trainpix.org/photo/176878/

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    Atkreipciau demesi, jog dazyma schema truputi pakeista (traukiniai piekis ir galas)

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė IMIS
    EJ575-011 jau Ukrainoje: https://trainpix.org/photo/173227/
    Parašė Aleksio
    Važiuoja iš gamyklos Čekijoje į darbo vietą Vilniuje.
    Gal jau Lietuvoje?
    Gal jau iš Vilniaus į Kauną važinėja?
    Kažkaip dar nepastebėjau...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nebūtinai. Ir be jokių Škodų remontų pora kartų per dieną į Kauną gali atvykti ER9M.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Vakar 10:25 h i Kauna is Vilniaus atvyko Er9M,tai kazkuri Skoda vel remonte.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žurnalistai kaip visada, paisto nesąmonės: "Vienas naujas elektrinis dizelis..."

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1976 m. lapkričio 1 d.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pirmadienį mačiau, kaip ČME3M atitempė iš N. Vilnios sukabintus ER9M ir EJ575. ER9M važiavo į Trakus, o EJ575 - nemačiau kur. Bet jis pervažiavo į kitą kelią, o ER9M liko tame, į kurį atitempė.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    ČME3-7185Me tempia ER9M iš N. Vilnios.



    ER9M-532.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Berods 389-06 ir 08 važinėjo su 4013 ir 4014 galvomis. O likęs 4 vagonų 389 turėtų likti. Žodžiu, 3 sąstatai lieka. Ir dar keli šiuo metu nenaudojami.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    LG parduoda (o gal jau ir pardavė, nes aukcionas vyko balandžio 6 d.) ER9M traukinių 389-06 ir 389-08 variklinius vagonus bei 4013 ir 4014 galinius vagonus.

    http://www.litrail.lt/documents/1027...c-354effc08e48
    Tai lieka 381 ir 532...

    Komentuoti:

Working...
X