Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąKol kas vienas iš trijų, skirtų maršrutui į Minską.
Komentuoti:
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąturėtų būti vienas naujesnių modelių. Keistai atrodė ekranuose informacija pateikiama rusų kalba.
Komentuoti:
-
Šiek tiek įspūdžių iš mano kelionės. Vykau 2016-10-28 18:41 Kaunas Vilnius. Traukinio numerio nepasižymėjau, tačiau sprendžiant iš odinių sėdynių, LCD ekranų, turėtų būti vienas naujesnių modelių. Keistai atrodė ekranuose informacija pateikiama rusų kalba. Tačiau pati informacija veikė - greitis, temperatūra, pozicija žemėlapyje. Dar minusas, kad nebuvo irengtas WiFi, bet čia gal dėl to jog naujas modelis ir nespėjo.
Paskutinis taisė taspac; 2016.11.02, 14:29.
Komentuoti:
-
Važiavau aš vakar 011, mano nuomone, medžiaga malonesnė akiai, tačiau gan neilgaamžė, turėklai manau irgi greit apsidaužys. Greitį vakar jau rodė..
Komentuoti:
-
Šiandien pavyko pataikyti į EJ575-011. Iš išorės pagrindinis skirtumas tikriausiai galinių vagonų priekinės dalies dažyme... 1 klasės salone sėdynės odinės, 2 klasės salone sėdynės šiek tiek kitokios, minkštesnės, audinys kitoks, spalva kita (mėlyna, bet tamsesnė su taškeliais), atlošo dalis skirta galvai kitokia. Ranktūriai mediniai. Vietoj sėdynių šonu 2 aukšte viename vagono gale yra lentynos bagažui, deja, jose telpa tik 4 ar 6 lagaminai. Visam vagono aukštui per maža, ypač jei traukinys važiuos į Minską. Kitame 2 aukšto gale vietoj sėdynių šonu yra 3 viengubos sėdynės išdėstytos viena prieš kitą, kaip ir visos likusios. 1 aukšte pagrindiniame salone taip pat yra lentynos bagažui. Salonuose taip pat yra LCD ekranai, kuriuose rodoma temperatūra, oro slėgis, laikas ir greitis (jo, deja, nerodė - visą laiką buvo 0), taip pat rodė traukinio padėtį realiame žemėlapyje (ne schemoje). Pastarasis per daug smulkus (detalus), matosi tik iš arti. Gal pakaktų schematinio žemėlapio, o ne realaus.
Komentuoti:
-
Tai negi laikys iki tol, kol bus baigta elektrifikacija? Dažymo schema kiek kitokia. Bet ir LG jau perdažė pirmus du dviaukščius pilkai raudonai, sidabrinės spalvos nebeliko. Tas pats laukia ir 003.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąGal jau Lietuvoje?
Gal jau iš Vilniaus į Kauną važinėja?
Kažkaip dar nepastebėjau...
https://trainpix.org/photo/176878/
Komentuoti:
-
Atkreipciau demesi, jog dazyma schema truputi pakeista (traukiniai piekis ir galas)
Komentuoti:
-
Parašė IMISEJ575-011 jau Ukrainoje: https://trainpix.org/photo/173227/Parašė AleksioVažiuoja iš gamyklos Čekijoje į darbo vietą Vilniuje.
Gal jau iš Vilniaus į Kauną važinėja?
Kažkaip dar nepastebėjau...
Komentuoti:
-
Nebūtinai. Ir be jokių Škodų remontų pora kartų per dieną į Kauną gali atvykti ER9M.
Komentuoti:
-
Vakar 10:25 h i Kauna is Vilniaus atvyko Er9M,tai kazkuri Skoda vel remonte.
Komentuoti:
-
Žurnalistai kaip visada, paisto nesąmonės: "Vienas naujas elektrinis dizelis..."
Komentuoti:
-
Pirmadienį mačiau, kaip ČME3M atitempė iš N. Vilnios sukabintus ER9M ir EJ575. ER9M važiavo į Trakus, o EJ575 - nemačiau kur. Bet jis pervažiavo į kitą kelią, o ER9M liko tame, į kurį atitempė.
Komentuoti:
-
Berods 389-06 ir 08 važinėjo su 4013 ir 4014 galvomis. O likęs 4 vagonų 389 turėtų likti. Žodžiu, 3 sąstatai lieka. Ir dar keli šiuo metu nenaudojami.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG parduoda (o gal jau ir pardavė, nes aukcionas vyko balandžio 6 d.) ER9M traukinių 389-06 ir 389-08 variklinius vagonus bei 4013 ir 4014 galinius vagonus.
http://www.litrail.lt/documents/1027...c-354effc08e48
Komentuoti:
Komentuoti: