Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lettered
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
    kas siuo metu neleidzia padidinti iki 160? aptverimas kelio? islyginimas, signalizacija, kelio kokybe? mieste esanciu gelezinkeliu pertvarkymas? vieno lygio sankryzos? tikrai butu galima sutalpint ir i 40 min
    Šilumvežis tiek netraukia.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    kas siuo metu neleidzia padidinti iki 160? aptverimas kelio? islyginimas, signalizacija, kelio kokybe? mieste esanciu gelezinkeliu pertvarkymas? vieno lygio sankryzos? tikrai butu galima sutalpint ir i 40 min

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kai kuriuose ruožuose padidinus greitį ekspresus galima būtų sutalpinti į 1 val., kitiems irgi šiek tiek sutrumpinti kelionę. Eiliniams priemiestiniams, sustojantiems kiekvienoje stotelėje, irgi galima sutrumpinti kelionės laiką, nes tiesiog velkasi, kai galėtų normaliai važiuoti...

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Nežinau į kurią temą rašyti , tad rašau čia. Prieš porą savaičių teko girdėti , kad buvo bandomas EJ-575 tarpstotyje Kaišiadorys - Pravieniškės ir buvo pasiektas 163 km/h greitis.
    Ne gandai , o šį faktą pateikė iš VGI dirbantis asmuo.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Rupertas Rodyti pranešimą
    Sveiki, gal kas žinote kuriais reisais Vilnius - Trakai važiuoja ER9M?
    5:18dd(šs nevažiuoja), 6:10 , 7:40dd(šs važiuoja dviaukštis) , 13:30, 16:15 , 18:15 , 20:46.
    Žinoma, senąjį ER9M dviaukštis pakeisti gali...

    Komentuoti:


  • Rupertas
    replied
    Sveiki, gal kas žinote kuriais reisais Vilnius - Trakai važiuoja ER9M?

    Komentuoti:


  • HADDAWAY
    replied
    012 atvaziuos veliau

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
    2M62M-0568 su nauju elektriniu traukiniu EJ575-013 tarpstotyje Jasiunai - Valciunai ir Valciunai - Vaidotai. 2017-03-20. Tikejausi, kad bus transportuojamas prekinio traukinio sastate (tokiu budu transportavo per Ukraina ir Baltarusija), taciau nuo Lydos iki Vaidotu buvo vezamas atskiru traukiniu.
    Youtube video
    Ar traukinys EJ575-012 jau Lietuvoje?

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    2M62M-0568 su nauju elektriniu traukiniu EJ575-013 tarpstotyje Jasiunai - Valciunai ir Valciunai - Vaidotai. 2017-03-20. Tikejausi, kad bus transportuojamas prekinio traukinio sastate (tokiu budu transportavo per Ukraina ir Baltarusija), taciau nuo Lydos iki Vaidotu buvo vezamas atskiru traukiniu.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno diena“ 1996 m. liepos 9 d. E. Katino nuotrauka.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Greičiausiai taip ir yra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gali, nors tai nėra numatyta sukūrus traukinį. Tik tada nei maksimalaus greičio, nei konstrukcinio pagreičio nebus. Kad per daug neapkrauti vieno motorinio vagono.
    Kas ten parašyta, iš tikrųjų, nebūtinai sąmonė. Gal sumaišė vagonų skaičių, o gal parduoda tiesiog vagonus - 4 galvinius ir 2 motorinius.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Keliu iš temos "Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje".

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Įdomu, kuriuos elektrinius parduos. Ar tuos, kurie dar važinėja, ar tuos, kurie stovi nenaudojami? Jei nenaudojamus, tai jiems jau reikia remonto.
    Bent į Trakus važinėja keturių vagonų ER9M (paskutiniuoju metu tenka matyti tik ER9M-532). Pardavimo planuose minimi trijų vagonų ER9M. Bet, galbūt, ten parašyta nebūtinai sąmonė.

    Ar ER9M gali važinėti tik trijų vagonų sąstatu, tai yra būti naudojamas tik vienas variklinis vagonas (kartu su dvejomis "galvomis"), o ne du varikliniai?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diskusijos apie užrašus Lietuvoje įvairiomis kalbomis perkeltos į tinkamesnę temą Užsienio kalbos Lietuvoje

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Ką tik ir aš Kaune mačiau tą 11-ą dviaukštį. Stovėjo aklikelyje. Deja, arčiau prieiti nespėjau - pajudėjo (15:40h). Tikiuosi, pamatysiu kitą kartą...
    Paskutinis taisė Vitas; 2016.11.08, 09:39.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Apie kalbas galima viską trinti, yra LT kalba.

    Atvaizdas
    Teko šiandien 011 važiuoti. Buvo LT kalba, greitis nes stovint ant 40 pastrigo, Wifi nebuvo. Pats traukinys kažkuo patogesnis už senesnis. Važiavau 1 klase tai labai fainai buvo. Vienas pastebėjimas, kad man atrodo per langus mažiau girdisi tokie dalykai kaip pravažiuojantys traukiniai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Apie kalbas galima viską trinti, yra LT kalba.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nedarykite tragedijos. Sistema aiškiai streikuoja. Kai važiavau, buvo lietuvių kalba, bet nerodė greičio. O ir su temperatūra kažkas negerai buvo, nes rodė 10 laipsnių lauke, nors lauke tikrai tiek nebuvo.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Užtat LG vadovybė perka naujus traukinius, o LDz - niekaip nesugeba, taip Latvijoje su senienom ir važinėja.
    Jeigu jau palyginimą darom su š..., tai vadinasi tokia ir perspektyva...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Bet perveža jie keleivių 10kart daugiau nei LG
    Ne 10, o tik ~4.

    Komentuoti:

Working...
X