Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Nebūtinai. Ir be jokių Škodų remontų pora kartų per dieną į Kauną gali atvykti ER9M.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Vakar 10:25 h i Kauna is Vilniaus atvyko Er9M,tai kazkuri Skoda vel remonte.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žurnalistai kaip visada, paisto nesąmonės: "Vienas naujas elektrinis dizelis..."

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1976 m. lapkričio 1 d.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pirmadienį mačiau, kaip ČME3M atitempė iš N. Vilnios sukabintus ER9M ir EJ575. ER9M važiavo į Trakus, o EJ575 - nemačiau kur. Bet jis pervažiavo į kitą kelią, o ER9M liko tame, į kurį atitempė.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    ČME3-7185Me tempia ER9M iš N. Vilnios.



    ER9M-532.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Berods 389-06 ir 08 važinėjo su 4013 ir 4014 galvomis. O likęs 4 vagonų 389 turėtų likti. Žodžiu, 3 sąstatai lieka. Ir dar keli šiuo metu nenaudojami.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    LG parduoda (o gal jau ir pardavė, nes aukcionas vyko balandžio 6 d.) ER9M traukinių 389-06 ir 389-08 variklinius vagonus bei 4013 ir 4014 galinius vagonus.

    http://www.litrail.lt/documents/1027...c-354effc08e48
    Tai lieka 381 ir 532...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG parduoda (o gal jau ir pardavė, nes aukcionas vyko balandžio 6 d.) ER9M traukinių 389-06 ir 389-08 variklinius vagonus bei 4013 ir 4014 galinius vagonus.

    http://www.litrail.lt/documents/1027...c-354effc08e48

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai laisvai gali atsitikti. Turint omenyje nedidelius srautus iki Kenos, galbūt paleis po vieną porą elektrinių ryte (pagal dabartinį tvarkaraštį iš Vilniaus 5.41, iš Kenos 6.36) ir pavakaryje (iš Vilniaus dabar 16.30 išvykstantis) ir viskas. Kitais laikais automotrisės. Juk prieš kelis metus iki Trakų taip buvo daroma...

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nebus nurašytos, kol važinės bent 2-3 ER9M. Nes donorų reikia. Tuo labiau, kad kai baigs elektrifikaciją iki Kenos, tikriausiai dar šiemet pabaigoje metų, tai reikės traukinių į Keną. O naujai perkami dviaukščiai važinės į Minską ir traukinių truks. Nelabai tikėtina, kad bus nupirkti dar bent du dviaukščiai traukiniai Kenos aptarnavimui.
    O kam elektriniai ten kur bus elektros tinklas ? Juk mūsų "proto bokštai" paleis motrisę ir bus tvarka !

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nebus nurašytos, kol važinės bent 2-3 ER9M. Nes donorų reikia. Tuo labiau, kad kai baigs elektrifikaciją iki Kenos, tikriausiai dar šiemet pabaigoje metų, tai reikės traukinių į Keną. O naujai perkami dviaukščiai važinės į Minską ir traukinių truks. Nelabai tikėtina, kad bus nupirkti dar bent du dviaukščiai traukiniai Kenos aptarnavimui.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Rudenį ir 003 eilė ateis. Bet iki rudens tikriausiai bus gautas bent vienas iš naujų dviaukščių, ir, kol nėra elektrifikacijos iki Minsko, važinės vietiniais maršrutais.
    Taip gali ir nutikti. Vakar teko matyti trys erkes patvoryje - 389, 523 ir 4013/4014. Kolkas nevažiuojančios. Bet yra tikimybė, kad bus nurašytos. Ne kaip sekasi ir 381.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Rudenį ir 003 eilė ateis. Bet iki rudens tikriausiai bus gautas bent vienas iš naujų dviaukščių, ir, kol nėra elektrifikacijos iki Minsko, važinės vietiniais maršrutais.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Jau antra savaite i Kauna is Vilniaus vazineja Er9M, matomai kazkuris is dviauksciu rimtam remonte.
    Greičiausiai atliekamas kapitalinis remontas EJ575-002.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Jau antra savaite i Kauna is Vilniaus vazineja Er9M, matomai kazkuris is dviauksciu rimtam remonte.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    ER29-001 buvo bandomas ir Lietuvoje. 1986 m., Trakai.

    http://trainphoto.org.ua/view/27103/

    Esminis skirtumas - nauja elektros įranga - tiristorinė impulsinė, ir vagono ilgis 21,5 m. ER9M vagonų ilgis 19,6 m.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.03.05, 20:46.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Klaipėdoje užsidegė traukinio vagonas

    http://www.ve.lt/naujienos/kriminala...gonas-1439590/

    Buv. "Progreso" teritorijoje.

    Šito numerio nežinau, kartu su juo dar buvo atvaryta galva ER9M-393-09.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Raudonų piktų antakiu virš apatinių žibintu galėjo ir nepiešti, manau butų geriau.
    Turbut tam poveikį padarė prancūzų animacinis filmukas vaikams . Ten visi daiktai kas bebūtų - automobiliai traukinukai laivai ar pan. yra suasmeninti.
    Paskutinis taisė evvt; 2016.02.24, 01:34.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aiškiai matosi pilki dažai. Perkabino, nes matyt reikėjo trivagonio. Kol galinius 001 vagonus dažė, vidurinis dirbo su 006.

    Komentuoti:

Working...
X