Parašė Kitas Džiugas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNuo liepos pirmos geležinkelis neteks nemažos dalies keleivių į (iš) Lentvario.
Komentuoti:
-
Nuo liepos pirmos geležinkelis neteks nemažos dalies keleivių į (iš) Lentvario.
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimąYpač dabar, kai dalis reisų nevažiuoja dėl remonto, likę traukiniai turėtų būti ilgesni..
Vakar vaziavau Vilnius -Kaunas 16:42h.
Vokeje ilipusiems keleiviams iki Lentvario teko STOVETI - keturvagonis senasis Rygos elektriukas... kazin, jei sia proga sukabint du tokius? Panasus dalykai net ir latvijoje isimtiniais atvejais buna iprasti, ypac vasara.
Ar pas mus vel atsiras pasiteisinimas, neva "peronai per trumpi" ?
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąŠiandien rytą pastebėjau, kad iš Vilniaus 6:20h (Nr 813) išvažiavęs dvivagonis dviaukštis keleivių į kauną atvežė netaip mažai. Į Kauną tokiu laiku rgreituoju važiuoti ir atvykti 7:42h (manau) yra "pats tas". Ypač vasarą. O iš Kauno 8:08h į Vilnių dvivagonio aukščio netgi buvo mažoka. Pasiguosti galima, kad šiandien ketvirtadienis. O jei būtų pirmadienis?
Ko gero, iš Vilniaus 6:20h ir iš Kauno 8:08h važiuoti turėtų dvivagonis.
Komentuoti:
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąIš pagrindinės sostinės EJ812 (6.20) prisipažinsiu važiuoti neteko, kiek keleivių juo važiuoja man tebėra paslaptis. O absoliučiai visus kartus, kai teko važiuoti dvivagoniu, vietų užtekdavo visiems keleiviams, ir ant laiptų sėdėti netenka niekam. Šį rytą 6.57 (E876) į Vilnių trivagonis buvo pustuštis. 11.15 į Kauną trivagonis taip pat atrodė ne ką linksmiau - dvivagonis pilnai patenkintų vietų poreikį. Būtų įdomu palyginti šių traukinių elektros sąnaudas.
Ko gero, iš Vilniaus 6:20h ir iš Kauno 8:08h važiuoti turėtų trivagonis dviaukštis.
Komentuoti:
-
Parašė suduvietis Rodyti pranešimąŠiandien atrodo šitu nauju ir važiavau. Salonas naujai kvepia, o yra jau įrengti elektros lizdai keleiviams.
Komentuoti:
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąKAUTRA autobusuose free wi-fi irengus (bendradarbiauja su Omnitel) ir niekas neverkia jei autobusas ivaziuoja i juoda rysio zona. Tad manau cia grynai iniciatyvos klausimas...
Komentuoti:
-
KAUTRA autobusuose free wi-fi irengus (bendradarbiauja su Omnitel) ir niekas neverkia jei autobusas ivaziuoja i juoda rysio zona. Tad manau cia grynai iniciatyvos klausimas...
Komentuoti:
-
LG patys turi imtis iniciatyvos, taigi toki pliusą užsidėtu, (bent jau iš manęs) kai reik rinktis transporto priemonę.
Komentuoti:
-
Parašė suduvietis Rodyti pranešimąnu jeigu tik taip tai gal išvis tada nereikia. Čia jau ryšio operatoriai patys turėtų plėsti 3G tinklą. Nes tuoj bus, kad prisijungs trečdalis traukinio ir užluš tas jų wifi. O kas dėl durų atidarymo garso traukinyje, tai tikrai pradeda erzint
Nors iš esmės tai tikrai būtent operatorių problema. Panašu, kad kol kas geležinkelių maršrutai (netgi pagrindiniai) jiems nėra svarbi "rinka".
Komentuoti:
-
nu jeigu tik taip tai gal išvis tada nereikia. Čia jau ryšio operatoriai patys turėtų plėsti 3G tinklą. Nes tuoj bus, kad prisijungs trečdalis traukinio ir užluš tas jų wifi. O kas dėl durų atidarymo garso traukinyje, tai tikrai pradeda erzint
Komentuoti:
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimąar bus wi-fi priklauso ne nuo traukinio, o nuo ryšio operatorių (tele-2, omnitel, bite ir t.t.). Kol operatoriai nepamatys naudos, tol interneto traukiniuose nebus. Jie net nevisur užtikrina paprastą mob. telefono ryšį palei begius, tai apie normalų internetą reiks dar ilgai svajoti...Paskutinis taisė John; 2013.06.13, 22:21.
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimąAr yra naujuosiuose wi-fi? Jei taip, tai tobulybė, o ne transportas.
Komentuoti:
Komentuoti: