Nepastebėjau skirtumo?
Ir kodėl perkabinėja vagonus? Vėl šaker maker, nebus sveikų traukinių, o durstyti iš skirtingų partijų...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Turbut skaitliukas jau apsisukes kokius 4 kartusParašė Mantukas05 Rodyti pranešimąO tai kiek pvž.koks ER9M yra nubėgęs per visą savo tarnavimą?
Komentuoti:
-
O tai kiek pvž.koks ER9M yra nubėgęs per visą savo tarnavimą?Parašė Arelis Rodyti pranešimąElektrinių traukinių depe pirmą kartą atliekamas kapitalinis remontas Škodai EJ 575 - 001, kuri jau yra nuvažiavus apie 1 milijoną kilometrų. Darbai baigti apie 70 proc.
Komentuoti:
-
Elektrinių traukinių depe pirmą kartą atliekamas kapitalinis remontas Škodai EJ 575 - 001, kuri jau yra nuvažiavus apie 1 milijoną kilometrų. Darbai baigti apie 70 proc.
Komentuoti:
-
Prisipažinsiu, kad Kauno geležinkelio stotyje būnant jau ima nusibosti matyti tuos pačius dviaukščius elektrinius... PESA irgi pasitaiko netaip dažnai, DR1A -dar rečiau, ER9M jaunas mėnulis, keleivinių traukinių su TEP-ais nepamatai išvis, ir prekinis koks su M62 ar 2M62... Nors imk ir į Kaišiadoris ar net į Vilnių važiuok pamatyti retesnių traukinių...Parašė statyba Rodyti pranešimąNepykit, kolegos, bet ar neatsibosta jums tas Skodas Vagonkas fotografuoti ir dėlioti tas pačias foto... ?
Taigi, forumiečiai fotografuoja ką pamato... Gal džiaukimės, kad keli žmonės dar fotografuoja... Nes man tai pradėti ūpo nėra, o kai kurie žmonės šį pomėgį nutraukė...
Komentuoti:
-
O koks pasirinkimas? Buvo laiko prieš išvykimą, buvo fotoaparatas (kurį ne visada gi vežiojuosi), buvo geras oras, buvo nufotografuota kas papuolė.
Komentuoti:
-
Nepykit, kolegos, bet ar neatsibosta jums tas Skodas Vagonkas fotografuoti ir dėlioti tas pačias foto... ?Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Aš užvakar stotyje sumaniau pasedėti ant suoliuko ir palaukt kol jis išvažiuos , nu tikrai įdomus garsasParašė TheCoach Rodyti pranešimąGaila, kad nėra gerų šito EJ-575 garso įrašų, gal reikės, kada susiveikt profesionalų mikrofoną ir pačiam įrašyt, nes tikrai turbūt geriausias lietuvoj dirbančios technikos skleidžiamas garsas, toks modernumo garsas.
Komentuoti:
-
Gaila, kad nėra gerų šito EJ-575 garso įrašų, gal reikės, kada susiveikt profesionalų mikrofoną ir pačiam įrašyt, nes tikrai turbūt geriausias lietuvoj dirbančios technikos skleidžiamas garsas, toks modernumo garsas.
Komentuoti:
-
Apie tai ir kalbėjau. AčiūParašė TheCoach Rodyti pranešimąČia būtų turbūt arčiausias dalykas pavaros perjungimui lokomotyve, kiek suprantu keičiamas srovės dažnis, tam, kad būtų pasiekiamas didžiausias galimas energijos panaudojimo našumas.
Va geeras pavyzdys didesnio dažnių diapazono https://www.youtube.com/watch?v=jeRYuEDD8SA
Komentuoti:
-
Čia būtų turbūt arčiausias dalykas pavaros perjungimui lokomotyve, kiek suprantu keičiamas srovės dažnis, tam, kad būtų pasiekiamas didžiausias galimas energijos panaudojimo našumas.
Va geeras pavyzdys didesnio dažnių diapazono https://www.youtube.com/watch?v=jeRYuEDD8SA
Komentuoti:
-
Chebra,gal kas galit paaiškinti , kodėl tam EJ-575 pajudant iš vietos pradeda cypti toks specifinis garsas "py,pyy,pyyy,pyyyyyy"? Tarsi Nokia 3310
Tik nepastebėjau , ar iš ten kur pantografas yra toje jo "galvoje",ar iš tos kur nėra jo...
Komentuoti:
-
Šiandien Kauno geležinkelio stotyje mačiau paskutinį dviaukštį traukinį 009. Kaip mačiau jis vežė darbininkus.
Komentuoti:
-
Dar į Vilnių išvyksta 17:22 ir kartais 18:48 kai nėra dviauksčio laisvo, O 20:14 iš Vilniaus nakvoti Kaune, aišku kartais pasitaiko dviaukštis šiuo laiku nes priklauso koks traukinys iš Kauno buna 10:55 tai tas pats ir atvyksta 20:14 nakvoti.
Komentuoti:



Komentuoti: