Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Arelis
    replied
    ER9M mašinisto darbo vieta:

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O koks pasirinkimas? Buvo laiko prieš išvykimą, buvo fotoaparatas (kurį ne visada gi vežiojuosi), buvo geras oras, buvo nufotografuota kas papuolė.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaune, EJ575-006.

    Atvaizdas
    Nepykit, kolegos, bet ar neatsibosta jums tas Skodas Vagonkas fotografuoti ir dėlioti tas pačias foto... ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaune, EJ575-006.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    2013 m.

    EJ575-006 Kaune

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
    Gaila, kad nėra gerų šito EJ-575 garso įrašų, gal reikės, kada susiveikt profesionalų mikrofoną ir pačiam įrašyt, nes tikrai turbūt geriausias lietuvoj dirbančios technikos skleidžiamas garsas, toks modernumo garsas.
    Aš užvakar stotyje sumaniau pasedėti ant suoliuko ir palaukt kol jis išvažiuos , nu tikrai įdomus garsas

    Komentuoti:


  • TheCoach
    replied
    Gaila, kad nėra gerų šito EJ-575 garso įrašų, gal reikės, kada susiveikt profesionalų mikrofoną ir pačiam įrašyt, nes tikrai turbūt geriausias lietuvoj dirbančios technikos skleidžiamas garsas, toks modernumo garsas.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė TheCoach Rodyti pranešimą
    Čia būtų turbūt arčiausias dalykas pavaros perjungimui lokomotyve, kiek suprantu keičiamas srovės dažnis, tam, kad būtų pasiekiamas didžiausias galimas energijos panaudojimo našumas.
    Va geeras pavyzdys didesnio dažnių diapazono https://www.youtube.com/watch?v=jeRYuEDD8SA
    Apie tai ir kalbėjau. Ačiū

    Komentuoti:


  • TheCoach
    replied
    Čia būtų turbūt arčiausias dalykas pavaros perjungimui lokomotyve, kiek suprantu keičiamas srovės dažnis, tam, kad būtų pasiekiamas didžiausias galimas energijos panaudojimo našumas.
    Va geeras pavyzdys didesnio dažnių diapazono https://www.youtube.com/watch?v=jeRYuEDD8SA

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Chebra,gal kas galit paaiškinti , kodėl tam EJ-575 pajudant iš vietos pradeda cypti toks specifinis garsas "py,pyy,pyyy,pyyyyyy"? Tarsi Nokia 3310
    Tik nepastebėjau , ar iš ten kur pantografas yra toje jo "galvoje",ar iš tos kur nėra jo...

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Šiandien Kauno geležinkelio stotyje mačiau paskutinį dviaukštį traukinį 009. Kaip mačiau jis vežė darbininkus.

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Dar į Vilnių išvyksta 17:22 ir kartais 18:48 kai nėra dviauksčio laisvo, O 20:14 iš Vilniaus nakvoti Kaune, aišku kartais pasitaiko dviaukštis šiuo laiku nes priklauso koks traukinys iš Kauno buna 10:55 tai tas pats ir atvyksta 20:14 nakvoti.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ar EJ575-007 jau važinėja? Kada bus gauti 008 ir 009? Turėjo lygtai iki šių metų pabaigos būti.
    008 (dvivagonis) važinėja.
    Vieną dieną prabuvau Kaune arti geležinkelio, tai pastebėjau, kad į Vilnių ER9M išvažiavo tik 4:52 ir 10:55h.
    Kitais "3 klasės" traukinių išvykimo laikais buvo dviaukščiai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar EJ575-007 jau važinėja? Kada bus gauti 008 ir 009? Turėjo lygtai iki šių metų pabaigos būti.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Motorinis vagonas ER9M-378-04 Lentvaryje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
    O kame čia stebuklas su tais elektriniais traukiniais? kas trukdo kabint 10 ar daugiau vagonų?
    Poreikio nėra. Be to motorinis vagonas yra tik vienas. 4 vagonų traukiniui tikriausiai reikėtų abiejų galinių motorinių. 7 vagonų traukiniui turbūt vienas prikabinamas turėtų būti motorinis, 10 vagonų - du prikabinami motoriniai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
    O kame čia stebuklas su tais elektriniais traukiniais? kas trukdo kabint 10 ar daugiau vagonų?
    EMU paprastai būna tam tikros konfigūracijos. Dažniausiai 3-4 vagonų. Jeigu reikia daugiau, sukabinami keli EMU ir gaunasi 6 ar 8 (ar net 12) vagonų.

    Būna ir 8 bei netgi 16 vagonų EMU, bet tai, kieki žinau, galioja tik HSR traukiniams. Bet tai jau iš principo visiškai kita sritis.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
    kas trukdo kabint 10 ar daugiau vagonų?
    Nes jų tiek nėra.Iš viso buvo užsakyti 7 trivagoniai ir 3 dvivagoniai.

    Komentuoti:


  • Rembo3
    replied
    O kame čia stebuklas su tais elektriniais traukiniais? kas trukdo kabint 10 ar daugiau vagonų?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    dvi-

    Komentuoti:

Working...
X