Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    LG parduoda (o gal jau ir pardavė, nes aukcionas vyko balandžio 6 d.) ER9M traukinių 389-06 ir 389-08 variklinius vagonus bei 4013 ir 4014 galinius vagonus.

    http://www.litrail.lt/documents/1027...c-354effc08e48

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai laisvai gali atsitikti. Turint omenyje nedidelius srautus iki Kenos, galbūt paleis po vieną porą elektrinių ryte (pagal dabartinį tvarkaraštį iš Vilniaus 5.41, iš Kenos 6.36) ir pavakaryje (iš Vilniaus dabar 16.30 išvykstantis) ir viskas. Kitais laikais automotrisės. Juk prieš kelis metus iki Trakų taip buvo daroma...

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nebus nurašytos, kol važinės bent 2-3 ER9M. Nes donorų reikia. Tuo labiau, kad kai baigs elektrifikaciją iki Kenos, tikriausiai dar šiemet pabaigoje metų, tai reikės traukinių į Keną. O naujai perkami dviaukščiai važinės į Minską ir traukinių truks. Nelabai tikėtina, kad bus nupirkti dar bent du dviaukščiai traukiniai Kenos aptarnavimui.
    O kam elektriniai ten kur bus elektros tinklas ? Juk mūsų "proto bokštai" paleis motrisę ir bus tvarka !

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nebus nurašytos, kol važinės bent 2-3 ER9M. Nes donorų reikia. Tuo labiau, kad kai baigs elektrifikaciją iki Kenos, tikriausiai dar šiemet pabaigoje metų, tai reikės traukinių į Keną. O naujai perkami dviaukščiai važinės į Minską ir traukinių truks. Nelabai tikėtina, kad bus nupirkti dar bent du dviaukščiai traukiniai Kenos aptarnavimui.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Rudenį ir 003 eilė ateis. Bet iki rudens tikriausiai bus gautas bent vienas iš naujų dviaukščių, ir, kol nėra elektrifikacijos iki Minsko, važinės vietiniais maršrutais.
    Taip gali ir nutikti. Vakar teko matyti trys erkes patvoryje - 389, 523 ir 4013/4014. Kolkas nevažiuojančios. Bet yra tikimybė, kad bus nurašytos. Ne kaip sekasi ir 381.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Rudenį ir 003 eilė ateis. Bet iki rudens tikriausiai bus gautas bent vienas iš naujų dviaukščių, ir, kol nėra elektrifikacijos iki Minsko, važinės vietiniais maršrutais.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Jau antra savaite i Kauna is Vilniaus vazineja Er9M, matomai kazkuris is dviauksciu rimtam remonte.
    Greičiausiai atliekamas kapitalinis remontas EJ575-002.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Jau antra savaite i Kauna is Vilniaus vazineja Er9M, matomai kazkuris is dviauksciu rimtam remonte.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    ER29-001 buvo bandomas ir Lietuvoje. 1986 m., Trakai.

    http://trainphoto.org.ua/view/27103/

    Esminis skirtumas - nauja elektros įranga - tiristorinė impulsinė, ir vagono ilgis 21,5 m. ER9M vagonų ilgis 19,6 m.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.03.05, 19:46.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Klaipėdoje užsidegė traukinio vagonas

    http://www.ve.lt/naujienos/kriminala...gonas-1439590/

    Buv. "Progreso" teritorijoje.

    Šito numerio nežinau, kartu su juo dar buvo atvaryta galva ER9M-393-09.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Raudonų piktų antakiu virš apatinių žibintu galėjo ir nepiešti, manau butų geriau.
    Turbut tam poveikį padarė prancūzų animacinis filmukas vaikams . Ten visi daiktai kas bebūtų - automobiliai traukinukai laivai ar pan. yra suasmeninti.
    Paskutinis taisė evvt; 2016.02.24, 00:34.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aiškiai matosi pilki dažai. Perkabino, nes matyt reikėjo trivagonio. Kol galinius 001 vagonus dažė, vidurinis dirbo su 006.

    Komentuoti:


  • Haski
    replied
    Nepastebėjau skirtumo?

    Ir kodėl perkabinėja vagonus? Vėl šaker maker, nebus sveikų traukinių, o durstyti iš skirtingų partijų...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Perdažytas EJ575-001. Sidabriniams dažams pinigų pagailėjo.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Į EJ575-006 įkabintas vidurinis vagonas nuo 001.






    Komentuoti:


  • 2M62
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    O tai kiek pvž.koks ER9M yra nubėgęs per visą savo tarnavimą?
    Turbut skaitliukas jau apsisukes kokius 4 kartus

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Arelis Rodyti pranešimą
    Elektrinių traukinių depe pirmą kartą atliekamas kapitalinis remontas Škodai EJ 575 - 001, kuri jau yra nuvažiavus apie 1 milijoną kilometrų. Darbai baigti apie 70 proc.
    O tai kiek pvž.koks ER9M yra nubėgęs per visą savo tarnavimą?

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Elektrinių traukinių depe pirmą kartą atliekamas kapitalinis remontas Škodai EJ 575 - 001, kuri jau yra nuvažiavus apie 1 milijoną kilometrų. Darbai baigti apie 70 proc.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Nepykit, kolegos, bet ar neatsibosta jums tas Skodas Vagonkas fotografuoti ir dėlioti tas pačias foto... ?
    Prisipažinsiu, kad Kauno geležinkelio stotyje būnant jau ima nusibosti matyti tuos pačius dviaukščius elektrinius... PESA irgi pasitaiko netaip dažnai, DR1A -dar rečiau, ER9M jaunas mėnulis, keleivinių traukinių su TEP-ais nepamatai išvis, ir prekinis koks su M62 ar 2M62... Nors imk ir į Kaišiadoris ar net į Vilnių važiuok pamatyti retesnių traukinių...
    Taigi, forumiečiai fotografuoja ką pamato... Gal džiaukimės, kad keli žmonės dar fotografuoja... Nes man tai pradėti ūpo nėra, o kai kurie žmonės šį pomėgį nutraukė...

    Komentuoti:


  • HADDAWAY
    replied
    ER9m 390

    Komentuoti:

Working...
X