Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ivanivanov
    replied
    2M62M-0568 su nauju elektriniu traukiniu EJ575-013 tarpstotyje Jasiunai - Valciunai ir Valciunai - Vaidotai. 2017-03-20. Tikejausi, kad bus transportuojamas prekinio traukinio sastate (tokiu budu transportavo per Ukraina ir Baltarusija), taciau nuo Lydos iki Vaidotu buvo vezamas atskiru traukiniu.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno diena“ 1996 m. liepos 9 d. E. Katino nuotrauka.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Greičiausiai taip ir yra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gali, nors tai nėra numatyta sukūrus traukinį. Tik tada nei maksimalaus greičio, nei konstrukcinio pagreičio nebus. Kad per daug neapkrauti vieno motorinio vagono.
    Kas ten parašyta, iš tikrųjų, nebūtinai sąmonė. Gal sumaišė vagonų skaičių, o gal parduoda tiesiog vagonus - 4 galvinius ir 2 motorinius.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Keliu iš temos "Keleiviniai šilumvežiai Lietuvoje".

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Įdomu, kuriuos elektrinius parduos. Ar tuos, kurie dar važinėja, ar tuos, kurie stovi nenaudojami? Jei nenaudojamus, tai jiems jau reikia remonto.
    Bent į Trakus važinėja keturių vagonų ER9M (paskutiniuoju metu tenka matyti tik ER9M-532). Pardavimo planuose minimi trijų vagonų ER9M. Bet, galbūt, ten parašyta nebūtinai sąmonė.

    Ar ER9M gali važinėti tik trijų vagonų sąstatu, tai yra būti naudojamas tik vienas variklinis vagonas (kartu su dvejomis "galvomis"), o ne du varikliniai?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Diskusijos apie užrašus Lietuvoje įvairiomis kalbomis perkeltos į tinkamesnę temą Užsienio kalbos Lietuvoje

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Ką tik ir aš Kaune mačiau tą 11-ą dviaukštį. Stovėjo aklikelyje. Deja, arčiau prieiti nespėjau - pajudėjo (15:40h). Tikiuosi, pamatysiu kitą kartą...
    Paskutinis taisė Vitas; 2016.11.08, 08:39.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Apie kalbas galima viską trinti, yra LT kalba.

    Atvaizdas
    Teko šiandien 011 važiuoti. Buvo LT kalba, greitis nes stovint ant 40 pastrigo, Wifi nebuvo. Pats traukinys kažkuo patogesnis už senesnis. Važiavau 1 klase tai labai fainai buvo. Vienas pastebėjimas, kad man atrodo per langus mažiau girdisi tokie dalykai kaip pravažiuojantys traukiniai.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Apie kalbas galima viską trinti, yra LT kalba.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nedarykite tragedijos. Sistema aiškiai streikuoja. Kai važiavau, buvo lietuvių kalba, bet nerodė greičio. O ir su temperatūra kažkas negerai buvo, nes rodė 10 laipsnių lauke, nors lauke tikrai tiek nebuvo.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Užtat LG vadovybė perka naujus traukinius, o LDz - niekaip nesugeba, taip Latvijoje su senienom ir važinėja.
    Jeigu jau palyginimą darom su š..., tai vadinasi tokia ir perspektyva...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Bet perveža jie keleivių 10kart daugiau nei LG
    Ne 10, o tik ~4.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Užtat LG vadovybė perka naujus traukinius, o LDz - niekaip nesugeba, taip Latvijoje su senienom ir važinėja.
    Bet perveža jie keleivių 10kart daugiau nei LG

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Todėl kad LG valdžia tokia kokią matom nuo neatmenamų laikų
    Užtat LG vadovybė perka naujus traukinius, o LDz - niekaip nesugeba, taip Latvijoje su senienom ir važinėja.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
    Konkrečiai šiuo atveju dar ir trečią - gudų kalba turėtų būti pridėta, nes važiuos ir Baltarusijos teritorija.
    Kam? Juk net BČ traukiniuose baltarusių kalba nėra naudojama (arba naudoja tik simboliškai).

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Rusų kalba jokios grėsmės lietuvių kalbai nesudaro, o anglų kalbos grėsmė milžiniška. Taip kad reikėtų drausti angliškus užrašus.
    KĄ?? Nekalbant apie tai kokie žodžiai sprūstą iš lietuvių lūpų, ypač keiksmai, tai dar karta KĄ???

    Antras dalykas tos kalbos komisijų nesąmonės yra visiškas bereikalingas reguliavimas, kur jo nereik. Žmonės gyvena ir kalba gyvena su jais ir aiškinti bei drausti kaip galima, o kaip ne yra bereikalingas Liaukadijų išmislas.

    O dėl kalbų visuose traukiniuose, lėktuvuose, autobusuose ir t.t., tai manau, kad informacija turėtų būti tiek lietuvių tiek anglų kalba pateikiama, o neapsimetinėti prancūzais ar lenkas, kur ale kaip čia jie mūsų kalba nekalba ir nesupranta.

    Konkrečiai šiuo atveju dar ir trečia - gudų kalba turėtų būti pridėta, nes važiuos ir Baltarusijos teritorija.
    Paskutinis taisė ArtisLT; 2016.11.02, 21:28.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Iš esmės ten tarptautinis traukinys. Nors bet kuriuo atveju valstybinę kalbą reikėtų gerbti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei jau kabinėtis prie kalbos, tai LG seniai reikėjo bausti už neaišku kokia kalba pateikiamus stočių pavadinimus traukiniuose į Rusiją. Už lenkiškus stočių pavadinimus RB traukinyje, nors tekstas skelbiamas lietuviškai, stotys - lenkiškai - Kowno, Kozłowa Ruda, Marjampol.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Kiek supratau iš gerbiamo forumiečio taspac parnešimo tai kalba nebuvo kaitaliojama (galbūt blogai supratau). O kadangi maršrutas vidnis tai pagal įstatymus galimi užrašai tik valstybine kalba. Taigi čia esmė ne grėsmėse, o įstatymuose. Tuo tarpu teisingi jie ar ne čia jau tikrai ne šitos temos klausimas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nieko negaus. Kalba tikriausiai keičiasi periodiškai. Rusų kalba jokios grėsmės lietuvių kalbai nesudaro, o anglų kalbos grėsmė milžiniška. Taip kad reikėtų drausti angliškus užrašus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.02, 19:06.

    Komentuoti:

Working...
X