Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Tai kad tarp Vilniaus ir Kauno peronų ilgis nebuvo sutrumpintas. Vadinasi, laisvai galima įlipti ir išlipti iš 8 vagonų Er9M traukinio. O gal ir 10.
Komentuoti:
-
Prisimenu, kai prieš kelis metus traukiniu grįžau iš Vilniaus į Kauną. Traukiniui artėjant prie Pravieniškių, stotį pranešdamas mašinistas išlipančių keleivių paprašė ateiti į priekinį vagoną. Priekin einančių keleivių buvo netaip mažai. Stebėdamas situaciją, pamačiau peronų remontą. Keleiviams įlipti išlipti buvo likę tik vieno vagono ilgio gabaliukai.Parašė statyba Rodyti pranešimąfaktas kaip blynas, bet tai LG - ne motais...
Vakar vaziavau Vilnius -Kaunas 16:42h.
Vokeje ilipusiems keleiviams iki Lentvario teko STOVETI - keturvagonis senasis Rygos elektriukas... kazin, jei sia proga sukabint du tokius? Panasus dalykai net ir latvijoje isimtiniais atvejais buna iprasti, ypac vasara.
Ar pas mus vel atsiras pasiteisinimas, neva "peronai per trumpi" ?
Taip ir sukabintų dviejų traukinių atveju išlipančių galima paprašyti pereiti į priekinio galą ir antrojo priekį, tai dėl galimai per trumpo perono problemų nekils. O šiaip nepetogumų dėl kelio remontų susidaro netiek jau mažai, tai prieš išlipant tokie "pasivaikščiojimai" po traukinį būtų menkniekis...Paskutinis taisė Vitas; 2013.07.16, 22:31.
Komentuoti:
-
Vis tiek tai nemažai daliai važiuojančių yra nemaži pinigai. Tuo labiau, kad Vilniaus miesto mėnesinius didelė dalis ir taip turi. Žinoma, kelionė autobusu užtruks ilgiau, bet dalis keleivių tikrai persės į autobusus. Ir ypač iš Naujojo Lentvario, kurie anksčiau eidavo į geležinkelio stotį pėsčiomis. Jiems bendras kelionės laikas į Vilnių mažai pasikeis, nes bus sutaupyta ėjimo į stotį laiko sąskaita ir tai kompensuos ilgesnę kelionę autobusu nei traukiniu.Paskutinis taisė Al1; 2013.07.03, 09:16.
Komentuoti:
-
Mažiau. Iki naujųjų metų d.d. Lentvaris - Vilnius buvo 108 lt, dabar 79.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar ir kaip dalis mainys, nes sutaupys virš 100 Lt per mėnesį.
Komentuoti:
-
Reikia LG keisti savo terminuotų bilietų strategiją nes jie akivaizdžiai per brangūs.
Komentuoti:
-
tikrai nemanau, jog neteks. Mazai kas mainys idelu susiseikima gelezinkeliu su Vilniaus paciu centru, ji pasiekiant per 20min. su LG i Zuoko ismislus persedinejantParašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąDėl 68 autobuso.
Komentuoti:
-
Kodėl neteks?Parašė Al1 Rodyti pranešimąNuo liepos pirmos geležinkelis neteks nemažos dalies keleivių į (iš) Lentvario.
Komentuoti:
-
Nuo liepos pirmos geležinkelis neteks nemažos dalies keleivių į (iš) Lentvario.
Komentuoti:
-
faktas kaip blynas, bet tai LG - ne motais...Parašė disident Rodyti pranešimąYpač dabar, kai dalis reisų nevažiuoja dėl remonto, likę traukiniai turėtų būti ilgesni..
Vakar vaziavau Vilnius -Kaunas 16:42h.
Vokeje ilipusiems keleiviams iki Lentvario teko STOVETI - keturvagonis senasis Rygos elektriukas... kazin, jei sia proga sukabint du tokius? Panasus dalykai net ir latvijoje isimtiniais atvejais buna iprasti, ypac vasara.
Ar pas mus vel atsiras pasiteisinimas, neva "peronai per trumpi" ?
Komentuoti:
-
Ypač dabar, kai dalis reisų nevažiuoja dėl remonto, likę traukiniai turėtų būti ilgesni..Parašė Vitas Rodyti pranešimąŠiandien rytą pastebėjau, kad iš Vilniaus 6:20h (Nr 813) išvažiavęs dvivagonis dviaukštis keleivių į kauną atvežė netaip mažai. Į Kauną tokiu laiku rgreituoju važiuoti ir atvykti 7:42h (manau) yra "pats tas". Ypač vasarą. O iš Kauno 8:08h į Vilnių dvivagonio aukščio netgi buvo mažoka. Pasiguosti galima, kad šiandien ketvirtadienis. O jei būtų pirmadienis?
Ko gero, iš Vilniaus 6:20h ir iš Kauno 8:08h važiuoti turėtų dvivagonis.
Komentuoti:
-
Šiandien rytą pastebėjau, kad iš Vilniaus 6:20h (Nr 813) išvažiavęs dvivagonis dviaukštis keleivių į kauną atvežė netaip mažai. Į Kauną tokiu laiku rgreituoju važiuoti ir atvykti 7:42h (manau) yra "pats tas". Ypač vasarą. O iš Kauno 8:08h į Vilnių dvivagonio aukščio netgi buvo mažoka. Pasiguosti galima, kad šiandien ketvirtadienis. O jei būtų pirmadienis?Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąIš pagrindinės sostinės EJ812 (6.20) prisipažinsiu važiuoti neteko, kiek keleivių juo važiuoja man tebėra paslaptis. O absoliučiai visus kartus, kai teko važiuoti dvivagoniu, vietų užtekdavo visiems keleiviams, ir ant laiptų sėdėti netenka niekam. Šį rytą 6.57 (E876) į Vilnių trivagonis buvo pustuštis. 11.15 į Kauną trivagonis taip pat atrodė ne ką linksmiau - dvivagonis pilnai patenkintų vietų poreikį. Būtų įdomu palyginti šių traukinių elektros sąnaudas.
Ko gero, iš Vilniaus 6:20h ir iš Kauno 8:08h važiuoti turėtų trivagonis dviaukštis.
Komentuoti:
-
Gal norėta pasakyti "elektros lizdai, skirti pajungti keleivių kompiuterio akumuliatorius"?Parašė suduvietis Rodyti pranešimąŠiandien atrodo šitu nauju ir važiavau. Salonas naujai kvepia, o yra jau įrengti elektros lizdai keleiviams.
Komentuoti:
-
Mobilusis ryšys kur kas geriau išvystytas ties pagrindiniais (ir net ne visai pagrindiniais) keliais. Geležinkeliams tai negalioja, nes ryšys nepatikimas ir netolygus.Parašė taspac Rodyti pranešimąKAUTRA autobusuose free wi-fi irengus (bendradarbiauja su Omnitel) ir niekas neverkia jei autobusas ivaziuoja i juoda rysio zona. Tad manau cia grynai iniciatyvos klausimas...
Komentuoti:
-
KAUTRA autobusuose free wi-fi irengus (bendradarbiauja su Omnitel) ir niekas neverkia jei autobusas ivaziuoja i juoda rysio zona. Tad manau cia grynai iniciatyvos klausimas...
Komentuoti:
Komentuoti: