Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Denis_Simonov
    replied
    O kaip dažnai ER9M važiuoja maršrutu Vilnius-Trakai?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Lentvaryje 3-io perono ilgis ~180 m.
    Er9M vagono ilgis 20 m.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad tarp Vilniaus ir Kauno peronų ilgis nebuvo sutrumpintas. Vadinasi, laisvai galima įlipti ir išlipti iš 8 vagonų Er9M traukinio. O gal ir 10.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    faktas kaip blynas, bet tai LG - ne motais...

    Vakar vaziavau Vilnius -Kaunas 16:42h.

    Vokeje ilipusiems keleiviams iki Lentvario teko STOVETI - keturvagonis senasis Rygos elektriukas... kazin, jei sia proga sukabint du tokius? Panasus dalykai net ir latvijoje isimtiniais atvejais buna iprasti, ypac vasara.

    Ar pas mus vel atsiras pasiteisinimas, neva "peronai per trumpi" ?
    Prisimenu, kai prieš kelis metus traukiniu grįžau iš Vilniaus į Kauną. Traukiniui artėjant prie Pravieniškių, stotį pranešdamas mašinistas išlipančių keleivių paprašė ateiti į priekinį vagoną. Priekin einančių keleivių buvo netaip mažai. Stebėdamas situaciją, pamačiau peronų remontą. Keleiviams įlipti išlipti buvo likę tik vieno vagono ilgio gabaliukai.
    Taip ir sukabintų dviejų traukinių atveju išlipančių galima paprašyti pereiti į priekinio galą ir antrojo priekį, tai dėl galimai per trumpo perono problemų nekils. O šiaip nepetogumų dėl kelio remontų susidaro netiek jau mažai, tai prieš išlipant tokie "pasivaikščiojimai" po traukinį būtų menkniekis...
    Paskutinis taisė Vitas; 2013.07.16, 22:31.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vis tiek tai nemažai daliai važiuojančių yra nemaži pinigai. Tuo labiau, kad Vilniaus miesto mėnesinius didelė dalis ir taip turi. Žinoma, kelionė autobusu užtruks ilgiau, bet dalis keleivių tikrai persės į autobusus. Ir ypač iš Naujojo Lentvario, kurie anksčiau eidavo į geležinkelio stotį pėsčiomis. Jiems bendras kelionės laikas į Vilnių mažai pasikeis, nes bus sutaupyta ėjimo į stotį laiko sąskaita ir tai kompensuos ilgesnę kelionę autobusu nei traukiniu.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.07.03, 09:16.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dar ir kaip dalis mainys, nes sutaupys virš 100 Lt per mėnesį.
    Mažiau. Iki naujųjų metų d.d. Lentvaris - Vilnius buvo 108 lt, dabar 79.

    Komentuoti:


  • toleranceofculture
    replied
    Reikia LG keisti savo terminuotų bilietų strategiją nes jie akivaizdžiai per brangūs.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar ir kaip dalis mainys, nes sutaupys virš 100 Lt per mėnesį.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Dėl 68 autobuso.
    tikrai nemanau, jog neteks. Mazai kas mainys idelu susiseikima gelezinkeliu su Vilniaus paciu centru, ji pasiekiant per 20min. su LG i Zuoko ismislus persedinejant

    Komentuoti:


  • Kitas Džiugas
    replied
    Parašė Giedrius-J Rodyti pranešimą
    Kodėl neteks?
    Dėl 68 autobuso.

    Komentuoti:


  • Giedrius-J
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nuo liepos pirmos geležinkelis neteks nemažos dalies keleivių į (iš) Lentvario.
    Kodėl neteks?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nuo liepos pirmos geležinkelis neteks nemažos dalies keleivių į (iš) Lentvario.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Ypač dabar, kai dalis reisų nevažiuoja dėl remonto, likę traukiniai turėtų būti ilgesni..
    faktas kaip blynas, bet tai LG - ne motais...

    Vakar vaziavau Vilnius -Kaunas 16:42h.

    Vokeje ilipusiems keleiviams iki Lentvario teko STOVETI - keturvagonis senasis Rygos elektriukas... kazin, jei sia proga sukabint du tokius? Panasus dalykai net ir latvijoje isimtiniais atvejais buna iprasti, ypac vasara.

    Ar pas mus vel atsiras pasiteisinimas, neva "peronai per trumpi" ?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Šiandien rytą pastebėjau, kad iš Vilniaus 6:20h (Nr 813) išvažiavęs dvivagonis dviaukštis keleivių į kauną atvežė netaip mažai. Į Kauną tokiu laiku rgreituoju važiuoti ir atvykti 7:42h (manau) yra "pats tas". Ypač vasarą. O iš Kauno 8:08h į Vilnių dvivagonio aukščio netgi buvo mažoka. Pasiguosti galima, kad šiandien ketvirtadienis. O jei būtų pirmadienis?
    Ko gero, iš Vilniaus 6:20h ir iš Kauno 8:08h važiuoti turėtų dvivagonis.
    Ypač dabar, kai dalis reisų nevažiuoja dėl remonto, likę traukiniai turėtų būti ilgesni..

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    turėjai aišku omenyje: važiuoti tūrėtų trivagonis

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
    Iš pagrindinės sostinės EJ812 (6.20) prisipažinsiu važiuoti neteko, kiek keleivių juo važiuoja man tebėra paslaptis. O absoliučiai visus kartus, kai teko važiuoti dvivagoniu, vietų užtekdavo visiems keleiviams, ir ant laiptų sėdėti netenka niekam. Šį rytą 6.57 (E876) į Vilnių trivagonis buvo pustuštis. 11.15 į Kauną trivagonis taip pat atrodė ne ką linksmiau - dvivagonis pilnai patenkintų vietų poreikį. Būtų įdomu palyginti šių traukinių elektros sąnaudas.
    Šiandien rytą pastebėjau, kad iš Vilniaus 6:20h (Nr 813) išvažiavęs dvivagonis dviaukštis keleivių į kauną atvežė netaip mažai. Į Kauną tokiu laiku rgreituoju važiuoti ir atvykti 7:42h (manau) yra "pats tas". Ypač vasarą. O iš Kauno 8:08h į Vilnių dvivagonio aukščio netgi buvo mažoka. Pasiguosti galima, kad šiandien ketvirtadienis. O jei būtų pirmadienis?
    Ko gero, iš Vilniaus 6:20h ir iš Kauno 8:08h važiuoti turėtų trivagonis dviaukštis.
    Paskutinis taisė Vitas; 2013.06.27, 13:50. Priežastis: Buvo klaida

    Komentuoti:


  • suduvietis
    replied
    Koks skirtumas esmė manau aiški.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė suduvietis Rodyti pranešimą
    Šiandien atrodo šitu nauju ir važiavau. Salonas naujai kvepia, o yra jau įrengti elektros lizdai keleiviams.
    Gal norėta pasakyti "elektros lizdai, skirti pajungti keleivių kompiuterio akumuliatorius"?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    KAUTRA autobusuose free wi-fi irengus (bendradarbiauja su Omnitel) ir niekas neverkia jei autobusas ivaziuoja i juoda rysio zona. Tad manau cia grynai iniciatyvos klausimas...
    Mobilusis ryšys kur kas geriau išvystytas ties pagrindiniais (ir net ne visai pagrindiniais) keliais. Geležinkeliams tai negalioja, nes ryšys nepatikimas ir netolygus.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    KAUTRA autobusuose free wi-fi irengus (bendradarbiauja su Omnitel) ir niekas neverkia jei autobusas ivaziuoja i juoda rysio zona. Tad manau cia grynai iniciatyvos klausimas...

    Komentuoti:

Working...
X