Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mantukas05
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Niekur nedingo - šiandien mačiau kaip važiavo į Trakus.
    Bet Kaune jau nemačiau gal pora savaičių...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    O kur dingo ER9m?
    Niekur nedingo - šiandien mačiau kaip važiavo į Trakus.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    O kur dingo ER9m?

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Įdomu, kada bus pagaminti ir pristatyti likę dviaukščiai traukiniai - šiemet, ar kitų metų pirmoje pusėje?
    Berods šiemet tik vienas bus...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įdomu, kada bus pagaminti ir pristatyti likę dviaukščiai traukiniai - šiemet, ar kitų metų pirmoje pusėje?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    nieko nuostabaus. jei bilietas parduodamas i 3 kl traukini, nenusikaltimas,kad vaziuos senas elektrinis traukinys. is tiesu, darbuotojams, aptarnaujantiems traukini yra daug mieliau dirbti su senomis elektrickomis.........
    Nuostabos tik tiek, kad dažną rytą matydamas dviaukštį traukinį, tą dieną buvo netikėta pamatyti senąjį ER9M.
    Kad reise su visais sustojimais patogesnis senasis ER9M, pastebėjau seniai. Tiek durų atidarymas, tiek konduktoriui patikrinti bilietus ir apibilietuoti vienas aukštas yra lengviau.
    Paskutinis taisė Vitas; 2013.10.21, 09:38.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    nieko nuostabaus. jei bilietas parduodamas i 3 kl traukini, nenusikaltimas,kad vaziuos senas elektrinis traukinys. is tiesu, darbuotojams, aptarnaujantiems traukini yra daug mieliau dirbti su senomis elektrickomis.........

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Vietoje dviaukščio (?) važiavo paprastas

    Jau ne naujiena bet kuriuo elektrinio traukinio reisu vietoje "senuko" ER9M atvažiuojantis dviaukštis. Ne išimtis - Nr.871 4:53h iš Vilniaus ir Nr.876 iš Kauno pagal pastovų tvarkaraštį 6:57h (spalio mėn. pagal laikiną - 7:05h). Pripratome.
    Ir neįprasta buvo spalio 10 d. rytą buvo šiuo reisu pamatyti "senuką"
    ER9M.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Kodėl kitur, pvz., Italijoje, nėra tokių "techninių pertraukų" ir traukiniai tarp tokio dydžio miestų važinėtų kas pusvalandį?
    Nes ten jie "nesimaiso" pelna nesanciams krovininiams traukiniams, kaip kad yra pas mus

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
    Techninė eismo pertrauka tuo metu.
    Rytinį Vilnius-Kaunas tai aišku, kad reiktų naikint, tačiau tada reiktų iš vakaro į Kauną traukinį nugabent, kuris galbūt būtų šiek tiek pilnesnis. Bet nuimt nepavyks, nes tuoj atsiras skundai. Dėl kelių keleivių ambicijų tuščius traukinius reik varinėt...
    Kodėl kitur, pvz., Italijoje, nėra tokių "techninių pertraukų" ir traukiniai tarp tokio dydžio miestų važinėtų kas pusvalandį?

    Komentuoti:


  • Kasnis
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Jau geriau tuos 4 ryto valandos reisus perkeltų į vidurdienį. Nekalbu apie laikiną tvarkaraštį, tačiau ir pastoviame tvarkaraštyje dieną susidaro 2 valandų tarpas ir keleiviai priversti rinktis autobusus arba dušmanus.
    Techninė eismo pertrauka tuo metu.
    Rytinį Vilnius-Kaunas tai aišku, kad reiktų naikint, tačiau tada reiktų iš vakaro į Kauną traukinį nugabent, kuris galbūt būtų šiek tiek pilnesnis. Bet nuimt nepavyks, nes tuoj atsiras skundai. Dėl kelių keleivių ambicijų tuščius traukinius reik varinėt...

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Dėl kelio remonto Vilniaus-Kauno ruožė (kur tiksliai - nežinau, spėju, kad tarp Vievio ir Lentvario) nuo rugpjūčio 1 iki 26 d. keleiviniai traukiniai važinėja pagal laikiną tvarkaraštį, kuris pasižymi traukinių eismo praretinimu. Tai pastebėjau, kad senukas ER9M realiai išlikęs tik iš Vilniaus 18:30h, iš Kauno - darbo dienomis ir šeštadieniais 4:48h, sekmadieniais - 4:58h. Pagal tvarkaraštį dar atrodo, kad ER9M Važiuoja iš Vilniaus 16:42h, iš Kauno 18:45h, bet realiai pamačiau, kad šiuo reisu važiuoja dviaukštis. Kelis kartus mačiau ir tuos du ankstyvuosius, tarp kurių laiko intervalas Kaune sutrumpėjęs iki 10 minučių
    (4:48 ir 4:58h), o keleivių abiejuose traukiniuose būna maždaug po 5 (tik penkis ! ! ! ), tai tur būt pats aiškiausias pavyzdys, kad vietoje dviejų užtektų vieno. Atitinkamai nereikia ankstyvojo greitojo iš Vilniaus į Kauną (jis dabar laikinai nuimtas).
    Jau geriau tuos 4 ryto valandos reisus perkeltų į vidurdienį. Nekalbu apie laikiną tvarkaraštį, tačiau ir pastoviame tvarkaraštyje dieną susidaro 2 valandų tarpas ir keleiviai priversti rinktis autobusus arba dušmanus.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Dėl kelio remonto Vilniaus-Kauno ruožė (kur tiksliai - nežinau, spėju, kad tarp Vievio ir Lentvario) nuo rugpjūčio 1 iki 26 d. keleiviniai traukiniai važinėja pagal laikiną tvarkaraštį, kuris pasižymi traukinių eismo praretinimu. Tai pastebėjau, kad senukas ER9M realiai išlikęs tik iš Vilniaus 18:30h, iš Kauno - darbo dienomis ir šeštadieniais 4:48h, sekmadieniais - 4:58h. Pagal tvarkaraštį dar atrodo, kad ER9M Važiuoja iš Vilniaus 16:42h, iš Kauno 18:45h, bet realiai pamačiau, kad šiuo reisu važiuoja dviaukštis. Kelis kartus mačiau ir tuos du ankstyvuosius, tarp kurių laiko intervalas Kaune sutrumpėjęs iki 10 minučių
    (4:48 ir 4:58h), o keleivių abiejuose traukiniuose būna maždaug po 5 (tik penkis ! ! ! ), tai tur būt pats aiškiausias pavyzdys, kad vietoje dviejų užtektų vieno. Atitinkamai nereikia ankstyvojo greitojo iš Vilniaus į Kauną (jis dabar laikinai nuimtas).

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Užvakar (16:42 Kauno kryptimi) turėjo važiuoti ER9M, bet atvažiavo EJ575-010. Ar tuo metu buvo sugedęs ER9M, ar važinėjo į Trakus?
    Iš Kauno atgal tas traukinys išvyksta 18:48h.
    Viaduko ties Rykantais remonto metu (birželio 25-liepos19 d.), kai traukiniai važinėjo pagal laikiną tvarkaraštį, kiek kartų tokiu metu užklydau į Kauno geležinkelio stotį, porą kartų juo ir važiuoti teko į Palemoną ir Kaišiadoris, tai visada traukinys pasitaikė dviaukštis. Pamatyti jį lengva kad ir nuo Tunelio gatvės, kadangi atvažiuoja į aklikelį.
    Nuo liepos 20 iki liepos 31 d. (kai traukiniai važinėjo pagal galiojantį pastovų tvarkaraštį) situacijos pastebėti neteko, o kaip bus nuo rugpjūčio 1 iki 26 d., bus matyti...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai aš ir klausiu ar po kapitalinio. O gal ką praleidau, gal čia visiškai nauja vežimėlių pora. Nes kol vežimėliai kapitalinami, traukiniui prastova. Racionaliau turėti vieną porą atsarginių. Bemotoriams kapitalinio matyt reikia rečiau.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Buvo jie susidėvėję ar kaip, kad kapitalino vagono vėžimėlius?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    EJ575-004 motorinio vagono vežimeliai tikriausiai po kapitalinio gamykloje?



    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Ar tuo metu buvo sugedęs ER9M, ar važinėjo į Trakus?
    Vakar rašiau:
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Bet pagal galimybes, bet kuriame reise gali būti EJ575.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Užvakar (16:42 Kauno kryptimi) turėjo važiuoti ER9M, bet atvažiavo EJ575-010. Ar tuo metu buvo sugedęs ER9M, ar važinėjo į Trakus?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pagal tvarkaraštį visi reisai, išskyrus pirmąjį, ER9M. Bet pagal galimybes, bet kuriame reise gali būti EJ575.

    Komentuoti:

Working...
X