Techninė eismo pertrauka tuo metu.
Rytinį Vilnius-Kaunas tai aišku, kad reiktų naikint, tačiau tada reiktų iš vakaro į Kauną traukinį nugabent, kuris galbūt būtų šiek tiek pilnesnis. Bet nuimt nepavyks, nes tuoj atsiras skundai. Dėl kelių keleivių ambicijų tuščius traukinius reik varinėt...
Kodėl kitur, pvz., Italijoje, nėra tokių "techninių pertraukų" ir traukiniai tarp tokio dydžio miestų važinėtų kas pusvalandį?
Jau geriau tuos 4 ryto valandos reisus perkeltų į vidurdienį. Nekalbu apie laikiną tvarkaraštį, tačiau ir pastoviame tvarkaraštyje dieną susidaro 2 valandų tarpas ir keleiviai priversti rinktis autobusus arba dušmanus.
Techninė eismo pertrauka tuo metu.
Rytinį Vilnius-Kaunas tai aišku, kad reiktų naikint, tačiau tada reiktų iš vakaro į Kauną traukinį nugabent, kuris galbūt būtų šiek tiek pilnesnis. Bet nuimt nepavyks, nes tuoj atsiras skundai. Dėl kelių keleivių ambicijų tuščius traukinius reik varinėt...
Dėl kelio remonto Vilniaus-Kauno ruožė (kur tiksliai - nežinau, spėju, kad tarp Vievio ir Lentvario) nuo rugpjūčio 1 iki 26 d. keleiviniai traukiniai važinėja pagal laikiną tvarkaraštį, kuris pasižymi traukinių eismo praretinimu. Tai pastebėjau, kad senukas ER9M realiai išlikęs tik iš Vilniaus 18:30h, iš Kauno - darbo dienomis ir šeštadieniais 4:48h, sekmadieniais - 4:58h. Pagal tvarkaraštį dar atrodo, kad ER9M Važiuoja iš Vilniaus 16:42h, iš Kauno 18:45h, bet realiai pamačiau, kad šiuo reisu važiuoja dviaukštis. Kelis kartus mačiau ir tuos du ankstyvuosius, tarp kurių laiko intervalas Kaune sutrumpėjęs iki 10 minučių
(4:48 ir 4:58h), o keleivių abiejuose traukiniuose būna maždaug po 5 (tik penkis ! ! ! ), tai tur būt pats aiškiausias pavyzdys, kad vietoje dviejų užtektų vieno. Atitinkamai nereikia ankstyvojo greitojo iš Vilniaus į Kauną (jis dabar laikinai nuimtas).
Jau geriau tuos 4 ryto valandos reisus perkeltų į vidurdienį. Nekalbu apie laikiną tvarkaraštį, tačiau ir pastoviame tvarkaraštyje dieną susidaro 2 valandų tarpas ir keleiviai priversti rinktis autobusus arba dušmanus.
Dėl kelio remonto Vilniaus-Kauno ruožė (kur tiksliai - nežinau, spėju, kad tarp Vievio ir Lentvario) nuo rugpjūčio 1 iki 26 d. keleiviniai traukiniai važinėja pagal laikiną tvarkaraštį, kuris pasižymi traukinių eismo praretinimu. Tai pastebėjau, kad senukas ER9M realiai išlikęs tik iš Vilniaus 18:30h, iš Kauno - darbo dienomis ir šeštadieniais 4:48h, sekmadieniais - 4:58h. Pagal tvarkaraštį dar atrodo, kad ER9M Važiuoja iš Vilniaus 16:42h, iš Kauno 18:45h, bet realiai pamačiau, kad šiuo reisu važiuoja dviaukštis. Kelis kartus mačiau ir tuos du ankstyvuosius, tarp kurių laiko intervalas Kaune sutrumpėjęs iki 10 minučių
(4:48 ir 4:58h), o keleivių abiejuose traukiniuose būna maždaug po 5 (tik penkis ! ! ! ), tai tur būt pats aiškiausias pavyzdys, kad vietoje dviejų užtektų vieno. Atitinkamai nereikia ankstyvojo greitojo iš Vilniaus į Kauną (jis dabar laikinai nuimtas).
Užvakar (16:42 Kauno kryptimi) turėjo važiuoti ER9M, bet atvažiavo EJ575-010. Ar tuo metu buvo sugedęs ER9M, ar važinėjo į Trakus?
Iš Kauno atgal tas traukinys išvyksta 18:48h.
Viaduko ties Rykantais remonto metu (birželio 25-liepos19 d.), kai traukiniai važinėjo pagal laikiną tvarkaraštį, kiek kartų tokiu metu užklydau į Kauno geležinkelio stotį, porą kartų juo ir važiuoti teko į Palemoną ir Kaišiadoris, tai visada traukinys pasitaikė dviaukštis. Pamatyti jį lengva kad ir nuo Tunelio gatvės, kadangi atvažiuoja į aklikelį.
Nuo liepos 20 iki liepos 31 d. (kai traukiniai važinėjo pagal galiojantį pastovų tvarkaraštį) situacijos pastebėti neteko, o kaip bus nuo rugpjūčio 1 iki 26 d., bus matyti...
Tai aš ir klausiu ar po kapitalinio. O gal ką praleidau, gal čia visiškai nauja vežimėlių pora. Nes kol vežimėliai kapitalinami, traukiniui prastova. Racionaliau turėti vieną porą atsarginių. Bemotoriams kapitalinio matyt reikia rečiau.
Vokeje ilipusiems keleiviams iki Lentvario teko STOVETI - keturvagonis senasis Rygos elektriukas... kazin, jei sia proga sukabint du tokius? Panasus dalykai net ir latvijoje isimtiniais atvejais buna iprasti, ypac vasara.
Ar pas mus vel atsiras pasiteisinimas, neva "peronai per trumpi" ?
Prisimenu, kai prieš kelis metus traukiniu grįžau iš Vilniaus į Kauną. Traukiniui artėjant prie Pravieniškių, stotį pranešdamas mašinistas išlipančių keleivių paprašė ateiti į priekinį vagoną. Priekin einančių keleivių buvo netaip mažai. Stebėdamas situaciją, pamačiau peronų remontą. Keleiviams įlipti išlipti buvo likę tik vieno vagono ilgio gabaliukai.
Taip ir sukabintų dviejų traukinių atveju išlipančių galima paprašyti pereiti į priekinio galą ir antrojo priekį, tai dėl galimai per trumpo perono problemų nekils. O šiaip nepetogumų dėl kelio remontų susidaro netiek jau mažai, tai prieš išlipant tokie "pasivaikščiojimai" po traukinį būtų menkniekis...
Vis tiek tai nemažai daliai važiuojančių yra nemaži pinigai. Tuo labiau, kad Vilniaus miesto mėnesinius didelė dalis ir taip turi. Žinoma, kelionė autobusu užtruks ilgiau, bet dalis keleivių tikrai persės į autobusus. Ir ypač iš Naujojo Lentvario, kurie anksčiau eidavo į geležinkelio stotį pėsčiomis. Jiems bendras kelionės laikas į Vilnių mažai pasikeis, nes bus sutaupyta ėjimo į stotį laiko sąskaita ir tai kompensuos ilgesnę kelionę autobusu nei traukiniu.
Komentuoti: