Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • evvt
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Užtat LG vadovybė perka naujus traukinius, o LDz - niekaip nesugeba, taip Latvijoje su senienom ir važinėja.
    Bet perveža jie keleivių 10kart daugiau nei LG

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Todėl kad LG valdžia tokia kokią matom nuo neatmenamų laikų
    Užtat LG vadovybė perka naujus traukinius, o LDz - niekaip nesugeba, taip Latvijoje su senienom ir važinėja.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
    Konkrečiai šiuo atveju dar ir trečią - gudų kalba turėtų būti pridėta, nes važiuos ir Baltarusijos teritorija.
    Kam? Juk net BČ traukiniuose baltarusių kalba nėra naudojama (arba naudoja tik simboliškai).

    Komentuoti:


  • ArtisLT
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Rusų kalba jokios grėsmės lietuvių kalbai nesudaro, o anglų kalbos grėsmė milžiniška. Taip kad reikėtų drausti angliškus užrašus.
    KĄ?? Nekalbant apie tai kokie žodžiai sprūstą iš lietuvių lūpų, ypač keiksmai, tai dar karta KĄ???

    Antras dalykas tos kalbos komisijų nesąmonės yra visiškas bereikalingas reguliavimas, kur jo nereik. Žmonės gyvena ir kalba gyvena su jais ir aiškinti bei drausti kaip galima, o kaip ne yra bereikalingas Liaukadijų išmislas.

    O dėl kalbų visuose traukiniuose, lėktuvuose, autobusuose ir t.t., tai manau, kad informacija turėtų būti tiek lietuvių tiek anglų kalba pateikiama, o neapsimetinėti prancūzais ar lenkas, kur ale kaip čia jie mūsų kalba nekalba ir nesupranta.

    Konkrečiai šiuo atveju dar ir trečia - gudų kalba turėtų būti pridėta, nes važiuos ir Baltarusijos teritorija.
    Paskutinis taisė ArtisLT; 2016.11.02, 22:28.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Iš esmės ten tarptautinis traukinys. Nors bet kuriuo atveju valstybinę kalbą reikėtų gerbti.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei jau kabinėtis prie kalbos, tai LG seniai reikėjo bausti už neaišku kokia kalba pateikiamus stočių pavadinimus traukiniuose į Rusiją. Už lenkiškus stočių pavadinimus RB traukinyje, nors tekstas skelbiamas lietuviškai, stotys - lenkiškai - Kowno, Kozłowa Ruda, Marjampol.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Kiek supratau iš gerbiamo forumiečio taspac parnešimo tai kalba nebuvo kaitaliojama (galbūt blogai supratau). O kadangi maršrutas vidnis tai pagal įstatymus galimi užrašai tik valstybine kalba. Taigi čia esmė ne grėsmėse, o įstatymuose. Tuo tarpu teisingi jie ar ne čia jau tikrai ne šitos temos klausimas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nieko negaus. Kalba tikriausiai keičiasi periodiškai. Rusų kalba jokios grėsmės lietuvių kalbai nesudaro, o anglų kalbos grėsmė milžiniška. Taip kad reikėtų drausti angliškus užrašus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.11.02, 20:06.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Su tokiu testavimu rusų kalba greitu metu gaus baudą iš kalbos komisijos ).

    Komentuoti:


  • Haski
    replied
    Testuoja dabar ant mūsiškio maršruto

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Į Minską gal po metų kokių.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Kol kas vienas iš trijų, skirtų maršrutui į Minską.
    Supratau, tokiu atveju, jei traukinys bus metomas tai marsrutui i Minska, tai vietiniam, reiketu funkcionalumo keisti kalbas. Speju LR apie tai nepagalvojo.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    turėtų būti vienas naujesnių modelių. Keistai atrodė ekranuose informacija pateikiama rusų kalba.
    Kol kas vienas iš trijų, skirtų maršrutui į Minską.

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Šiek tiek įspūdžių iš mano kelionės. Vykau 2016-10-28 18:41 Kaunas Vilnius. Traukinio numerio nepasižymėjau, tačiau sprendžiant iš odinių sėdynių, LCD ekranų, turėtų būti vienas naujesnių modelių. Keistai atrodė ekranuose informacija pateikiama rusų kalba. Tačiau pati informacija veikė - greitis, temperatūra, pozicija žemėlapyje. Dar minusas, kad nebuvo irengtas WiFi, bet čia gal dėl to jog naujas modelis ir nespėjo.



    Paskutinis taisė taspac; 2016.11.02, 15:29.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Važiavau aš vakar 011, mano nuomone, medžiaga malonesnė akiai, tačiau gan neilgaamžė, turėklai manau irgi greit apsidaužys. Greitį vakar jau rodė..

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šiandien pavyko pataikyti į EJ575-011. Iš išorės pagrindinis skirtumas tikriausiai galinių vagonų priekinės dalies dažyme... 1 klasės salone sėdynės odinės, 2 klasės salone sėdynės šiek tiek kitokios, minkštesnės, audinys kitoks, spalva kita (mėlyna, bet tamsesnė su taškeliais), atlošo dalis skirta galvai kitokia. Ranktūriai mediniai. Vietoj sėdynių šonu 2 aukšte viename vagono gale yra lentynos bagažui, deja, jose telpa tik 4 ar 6 lagaminai. Visam vagono aukštui per maža, ypač jei traukinys važiuos į Minską. Kitame 2 aukšto gale vietoj sėdynių šonu yra 3 viengubos sėdynės išdėstytos viena prieš kitą, kaip ir visos likusios. 1 aukšte pagrindiniame salone taip pat yra lentynos bagažui. Salonuose taip pat yra LCD ekranai, kuriuose rodoma temperatūra, oro slėgis, laikas ir greitis (jo, deja, nerodė - visą laiką buvo 0), taip pat rodė traukinio padėtį realiame žemėlapyje (ne schemoje). Pastarasis per daug smulkus (detalus), matosi tik iš arti. Gal pakaktų schematinio žemėlapio, o ne realaus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai negi laikys iki tol, kol bus baigta elektrifikacija? Dažymo schema kiek kitokia. Bet ir LG jau perdažė pirmus du dviaukščius pilkai raudonai, sidabrinės spalvos nebeliko. Tas pats laukia ir 003.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Gal jau Lietuvoje?
    Gal jau iš Vilniaus į Kauną važinėja?
    Kažkaip dar nepastebėjau...
    Taip, prieš 2 savaites jis buvo pagautas važiuojantis į Kauną:

    https://trainpix.org/photo/176878/

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    Atkreipciau demesi, jog dazyma schema truputi pakeista (traukiniai piekis ir galas)

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė IMIS
    EJ575-011 jau Ukrainoje: https://trainpix.org/photo/173227/
    Parašė Aleksio
    Važiuoja iš gamyklos Čekijoje į darbo vietą Vilniuje.
    Gal jau Lietuvoje?
    Gal jau iš Vilniaus į Kauną važinėja?
    Kažkaip dar nepastebėjau...

    Komentuoti:

Working...
X