Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
Užtat LG vadovybė perka naujus traukinius, o LDz - niekaip nesugeba, taip Latvijoje su senienom ir važinėja.Parašė evvt Rodyti pranešimąTodėl kad LG valdžia tokia kokią matom nuo neatmenamų laikų
Komentuoti:
-
Kam? Juk net BČ traukiniuose baltarusių kalba nėra naudojama (arba naudoja tik simboliškai).Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąKonkrečiai šiuo atveju dar ir trečią - gudų kalba turėtų būti pridėta, nes važiuos ir Baltarusijos teritorija.
Komentuoti:
-
KĄ??Parašė Al1 Rodyti pranešimąRusų kalba jokios grėsmės lietuvių kalbai nesudaro, o anglų kalbos grėsmė milžiniška. Taip kad reikėtų drausti angliškus užrašus.
Nekalbant apie tai kokie žodžiai sprūstą iš lietuvių lūpų, ypač keiksmai, tai dar karta KĄ???
Antras dalykas tos kalbos komisijų nesąmonės yra visiškas bereikalingas reguliavimas, kur jo nereik. Žmonės gyvena ir kalba gyvena su jais ir aiškinti bei drausti kaip galima, o kaip ne yra bereikalingas Liaukadijų išmislas.
O dėl kalbų visuose traukiniuose, lėktuvuose, autobusuose ir t.t., tai manau, kad informacija turėtų būti tiek lietuvių tiek anglų kalba pateikiama, o neapsimetinėti prancūzais ar lenkas, kur ale kaip čia jie mūsų kalba nekalba ir nesupranta.
Konkrečiai šiuo atveju dar ir trečia - gudų kalba turėtų būti pridėta, nes važiuos ir Baltarusijos teritorija.Paskutinis taisė ArtisLT; 2016.11.02, 22:28.
Komentuoti:
-
Iš esmės ten tarptautinis traukinys. Nors bet kuriuo atveju valstybinę kalbą reikėtų gerbti.
Komentuoti:
-
Jei jau kabinėtis prie kalbos, tai LG seniai reikėjo bausti už neaišku kokia kalba pateikiamus stočių pavadinimus traukiniuose į Rusiją. Už lenkiškus stočių pavadinimus RB traukinyje, nors tekstas skelbiamas lietuviškai, stotys - lenkiškai - Kowno, Kozłowa Ruda, Marjampol.
Komentuoti:
-
Kiek supratau iš gerbiamo forumiečio taspac parnešimo tai kalba nebuvo kaitaliojama (galbūt blogai supratau). O kadangi maršrutas vidnis tai pagal įstatymus galimi užrašai tik valstybine kalba. Taigi čia esmė ne grėsmėse, o įstatymuose. Tuo tarpu teisingi jie ar ne čia jau tikrai ne šitos temos klausimas.
Komentuoti:
-
Su tokiu testavimu rusų kalba greitu metu gaus baudą iš kalbos komisijos ).
Komentuoti:
-
Supratau, tokiu atveju, jei traukinys bus metomas tai marsrutui i Minska, tai vietiniam, reiketu funkcionalumo keisti kalbas. Speju LR apie tai nepagalvojo.Parašė Zorro Rodyti pranešimąKol kas vienas iš trijų, skirtų maršrutui į Minską.
Komentuoti:
-
Kol kas vienas iš trijų, skirtų maršrutui į Minską.Parašė taspac Rodyti pranešimąturėtų būti vienas naujesnių modelių. Keistai atrodė ekranuose informacija pateikiama rusų kalba.
Komentuoti:
-
Šiek tiek įspūdžių iš mano kelionės. Vykau 2016-10-28 18:41 Kaunas Vilnius. Traukinio numerio nepasižymėjau, tačiau sprendžiant iš odinių sėdynių, LCD ekranų, turėtų būti vienas naujesnių modelių. Keistai atrodė ekranuose informacija pateikiama rusų kalba. Tačiau pati informacija veikė - greitis, temperatūra, pozicija žemėlapyje. Dar minusas, kad nebuvo irengtas WiFi, bet čia gal dėl to jog naujas modelis ir nespėjo.

Paskutinis taisė taspac; 2016.11.02, 15:29.
Komentuoti:
-
Važiavau aš vakar 011, mano nuomone, medžiaga malonesnė akiai, tačiau gan neilgaamžė, turėklai manau irgi greit apsidaužys. Greitį vakar jau rodė..
Komentuoti:
-
Šiandien pavyko pataikyti į EJ575-011. Iš išorės pagrindinis skirtumas tikriausiai galinių vagonų priekinės dalies dažyme... 1 klasės salone sėdynės odinės, 2 klasės salone sėdynės šiek tiek kitokios, minkštesnės, audinys kitoks, spalva kita (mėlyna, bet tamsesnė su taškeliais), atlošo dalis skirta galvai kitokia. Ranktūriai mediniai. Vietoj sėdynių šonu 2 aukšte viename vagono gale yra lentynos bagažui, deja, jose telpa tik 4 ar 6 lagaminai. Visam vagono aukštui per maža, ypač jei traukinys važiuos į Minską. Kitame 2 aukšto gale vietoj sėdynių šonu yra 3 viengubos sėdynės išdėstytos viena prieš kitą, kaip ir visos likusios. 1 aukšte pagrindiniame salone taip pat yra lentynos bagažui. Salonuose taip pat yra LCD ekranai, kuriuose rodoma temperatūra, oro slėgis, laikas ir greitis (jo, deja, nerodė - visą laiką buvo 0), taip pat rodė traukinio padėtį realiame žemėlapyje (ne schemoje). Pastarasis per daug smulkus (detalus), matosi tik iš arti. Gal pakaktų schematinio žemėlapio, o ne realaus.
Komentuoti:
-
Tai negi laikys iki tol, kol bus baigta elektrifikacija? Dažymo schema kiek kitokia. Bet ir LG jau perdažė pirmus du dviaukščius pilkai raudonai, sidabrinės spalvos nebeliko. Tas pats laukia ir 003.
Komentuoti:
-
Taip, prieš 2 savaites jis buvo pagautas važiuojantis į Kauną:Parašė Vitas Rodyti pranešimąGal jau Lietuvoje?
Gal jau iš Vilniaus į Kauną važinėja?
Kažkaip dar nepastebėjau...
https://trainpix.org/photo/176878/
Komentuoti:
-
Atkreipciau demesi, jog dazyma schema truputi pakeista (traukiniai piekis ir galas)
Komentuoti:
-
Parašė IMISEJ575-011 jau Ukrainoje: https://trainpix.org/photo/173227/Gal jau Lietuvoje?Parašė AleksioVažiuoja iš gamyklos Čekijoje į darbo vietą Vilniuje.
Gal jau iš Vilniaus į Kauną važinėja?
Kažkaip dar nepastebėjau...
Komentuoti:
Komentuoti: