Parašė Fiberglass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai traukiniai Lietuvoje
Collapse
X
-
EJ575 savo sudarymu labiau yra lokomatyvas su vietomis ir du vagonai, vienas iš kurių turi valdymo kabiną, nei realus EMU, dėl ko ir galimi tokie reikalai. 730 netapo dvivagoniais, ar maišytais sastatais, nors ir buvo akivaizdus dalių trūkumas, nes lygiai taip pat kaip ir šie nauji traukiniai, tai yra integralus sąstatas - niekaip nepadalinsi.
- 3 patinka
-
Tik priminsiu, kad EJ575 jau važinėja maišytais sąstatais arba dvivagoniai, nes „trūksta dalių“.Parašė sleader Rodyti pranešimąNejaugi kažkas galvoja, kad po poros metų pradėjus eksploataciją bus traukiniai skerdžiami ir vagonai siunčiami į metalo laužą?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Šveicarijoje mačiau kaip 3 tokius į vieną sąstatą jungia.. ir kartais vienam iš miestų atkabiną vieną dalį, toliau tik dvi rieda (švieslentėse ir traukinio ekranuose apie tai nuolat rašo).Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
Jei gerai supratau, tai šis traukinys yra pritaikytas dirbti tik 5 vagonų formacijoje. Nors labai suprantu tokį nerimą, nes prieš gerus 20 metų LG visus (??) 8 vagonų ER9M sutrumpino iki 4 vagonų ir nebereikalingus nusiuntė į laužą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Niekas nežino kaip bus po >20 metų traukinių eksploatacijos. Nejaugi kažkas galvoja, kad po poros metų pradėjus eksploataciją bus traukiniai skerdžiami ir vagonai siunčiami į metalo laužą?Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
Jei gerai supratau, tai šis traukinys yra pritaikytas dirbti tik 5 vagonų formacijoje. Nors labai suprantu tokį nerimą, nes prieš gerus 20 metų LG visus (??) 8 vagonų ER9M sutrumpino iki 4 vagonų ir nebereikalingus nusiuntė į laužą
Aš matau didesnę tikimybę, kad į sąstatą turės būt sujungiama po 2 x EMU ir taip aptarnaujamas maršrutas.
Komentuoti:
-
Jei gerai supratau, tai šis traukinys yra pritaikytas dirbti tik 5 vagonų formacijoje. Nors labai suprantu tokį nerimą, nes prieš gerus 20 metų LG visus (??) 8 vagonų ER9M sutrumpino iki 4 vagonų ir nebereikalingus nusiuntė į laužąParašė Mr. Popular Rodyti pranešimąAr aš teisingai suskaičiavau - 5 vagonai? Oi vargeli, ar pagal lietuviškas tradicijas nenutrumpins iki 3-jų???
- 2 patinka
Komentuoti:
-
2 klasės sėdynės iš tiesų yra lygiai tokios pačios kaip ir 1 klasės. LTG padirbėjo su Stadler, kad kelionė, kuri truks ~4 val būtų patogi.Parašė xvoss Rodyti pranešimą
su tokiu teko dažnai Bazelis - Ciurichas pasivažinėt, labiausiai užknisa durų uždarymo/atidarymo signalizacija, o ir šiaip nėra jis labai komfortiškas ilgai kelionei, neįsivaizduoju su juo važiuot daugiau negu 100km..
- 5 patinka
Komentuoti:
-
su tokiu teko dažnai Bazelis - Ciurichas pasivažinėt, labiausiai užknisa durų uždarymo/atidarymo signalizacija, o ir šiaip nėra jis labai komfortiškas ilgai kelionei, neįsivaizduoju su juo važiuot daugiau negu 100km..Parašė Xedos Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Suklydau, 550 yra ir prie1520 bėgių, bet tik Railbaltica1 trąsoje ir tik tokiu atveju, jei prie tos pačios platformos taip pat yra ir 1435 bėgiai. Bet kuriuo atveju, esmės tai nelabai keičia.550mm yra keliose stotyse Lietuvoje, pvz. Mockavoje Pesa sustoja viename lygyje.
Komentuoti:
-
Teisybės dėlei reiktų pasakyti, kad šita problema su traukiniais daugumoje šalių egzistuoja ir beveik visur keliaujant pačiam teko vežimus ir lagaminus tempti per laiptus į viršų. Ar net į pačią stotį, nes daug kur nėra liftų. Pvz. Vienos oro uosto stotis:Parašė felar Rodyti pranešimąKol stovėjau eilėj prie mano akių išbandė elektrinį keltuvą, kuris yra šiame traukinyje. LTG darbuotojui užtruko apie 5min viską išlankstyti, užkelti ir sulankstyti atgal. Dabar berods tiesiog naudoja išlankstomas rampas, kuriomis neįgaliojo vėžimėlį užstumia kelionės palydovai. Vaikų vėžimėlius ir sunkius lagaminus keleiviai turi užsikelti patys.
Paskutinis taisė Lettered; 2025.10.29, 16:26.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
550mm yra keliose stotyse Lietuvoje, pvz. Mockavoje Pesa sustoja viename lygyje.Parašė DKL Rodyti pranešimąRenginyje nugirdau diskusiją, kad traukiniai specialiai pritaikyti ir 200 ir 550 mm platformoms. Kadangi 550 šiuo metu niekur nėra, vadinasi planuose kad kažkada atsirastų
Stočių sarašas su perono aukščiais 113 psl.:
https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru..._projektas.pdf
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Planuoja ir pradeda. Prisėsiu kurią dieną postą surašyt apie taiParašė felar Rodyti pranešimąBet kuriuo atveju, tokio sudėtingo ir brangaus keltuvo įrengimas traukinyje kelia įtarimą, kad LTG net neplanuoja tvarkyti peronų aukščių stotyse artimiausiu metu. Panašu, kad Lietuva liks paskutinė iš trijų Baltijos šalių su legacy žemais peronais long after LV ir EE jau bus susitvarkę.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Teko sudalyvauti traukinio pristatyme - ekskursijoj. Dėl kėdžių LTG atstovas pasakojo, kad 2 klasėje yra įrengtos 1 klasės kėdės, ko paprastai niekas neužsakinėja, tai su gamintoju teko smarkiai dėl to derintis. Pirmos klasės išskirtinumui pasirinktos kitokios spalvos medžiagos ir įrengtas palydovo iškvietimo mygtukas.
Tos kėdės tikrai patogios, turi individualų apšvietimą ir padėties reguliavimą, kur galima sėdimąją dalį prisistumti arčiau staliuko ir atitinkamai nugara pasidaro nuožulnesnė. Labai akcentavo dėmesį erdvumui ir atstumui tarp kėdžių. Apskritai, pasak atstovo, didelis dėmesys buvo skiriamas komfortui ir keleivio patirčiai. Keliamas tikslas visų pirma pervilioti keliaujančius automobiliais, o ne autobusais.
Paklausus apie kitas kryptis, tai paminėjo, kad tokie kaip pristatytas traukinys kursuos Vilnius - Klaipėda maršrutu. Tuo tarpu Kaunas - Šiauliai ir Vilnius - Marcinkonys maršrutams skirti traukiniai bus paprastesni (pvz kėdžių išdėstymas 3+2) ir trumpesni.
Taip pat minėjo, kad paleidus visus naujus traukinius, Turmanto kryptį aptarnaus Pesos ir tada LTG planuoja pratęsti maršrutą iki Daugpilio, kas iki šiol nepadaryta tik dėl to kad tarptautinį maršrutą nedera vykdyti su senoviniais DR1A traukiniais.
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Renginyje nugirdau diskusiją, kad traukiniai specialiai pritaikyti ir 200 ir 550 mm platformoms. Kadangi 550 šiuo metu niekur nėra, vadinasi planuose kad kažkada atsirastų
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Na buvo rašyta, kad iki 2028 ar panašiai planuoja berods virš 30 stočių tvarkyti peronus. Nebent bus patyliukais to atsisakyta.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kol stovėjau eilėj prie mano akių išbandė elektrinį keltuvą, kuris yra šiame traukinyje. LTG darbuotojui užtruko apie 5min viską išlankstyti, užkelti ir sulankstyti atgal. Dabar berods tiesiog naudoja išlankstomas rampas, kuriomis neįgaliojo vėžimėlį užstumia kelionės palydovai. Vaikų vėžimėlius ir sunkius lagaminus keleiviai turi užsikelti patys.
Bet kuriuo atveju, tokio sudėtingo ir brangaus keltuvo įrengimas traukinyje kelia įtarimą, kad LTG net neplanuoja tvarkyti peronų aukščių stotyse artimiausiu metu. Panašu, kad Lietuva liks paskutinė iš trijų Baltijos šalių su legacy žemais peronais long after LV ir EE jau bus susitvarkę.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Bet traukinyje juk nėra taip, kad žmonės kas 2 min įlipa ir išlipa, kaip miesto vt, kur keleivių prineštas sniegas sunkiai spėja tirpti.Parašė Palpatine Rodyti pranešimąIš nuotraukų užkliuvo kiliminė danga, jau įsivaizduoju kokia košė bus rudenį ir žiemą... Dar suprasčiau tokį sprerndimą jei pas mus stotys būtų dengtos tai dar penoruose batai apsivalytų
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ta pati kiliminė danga jau egzistuoja 730ML - antroje klasėje ties sėdimomis vietomis, pirmoje klasėje visur. Jei būtų su ja didelė problema, manau tikrai nebūtų ji pasirinkta.Parašė Palpatine Rodyti pranešimąIš nuotraukų užkliuvo kiliminė danga, jau įsivaizduoju kokia košė bus rudenį ir žiemą... Dar suprasčiau tokį sprerndimą jei pas mus stotys būtų dengtos tai dar penoruose batai apsivalytų
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Iš nuotraukų užkliuvo kiliminė danga, jau įsivaizduoju kokia košė bus rudenį ir žiemą... Dar suprasčiau tokį sprerndimą jei pas mus stotys būtų dengtos tai dar penoruose batai apsivalytų
Komentuoti:
Komentuoti: