Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ignaloidas
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Tik priminsiu, kad EJ575 jau važinėja maišytais sąstatais arba dvivagoniai, nes „trūksta dalių“.
    EJ575 savo sudarymu labiau yra lokomatyvas su vietomis ir du vagonai, vienas iš kurių turi valdymo kabiną, nei realus EMU, dėl ko ir galimi tokie reikalai. 730 netapo dvivagoniais, ar maišytais sastatais, nors ir buvo akivaizdus dalių trūkumas, nes lygiai taip pat kaip ir šie nauji traukiniai, tai yra integralus sąstatas - niekaip nepadalinsi.

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Nejaugi kažkas galvoja, kad po poros metų pradėjus eksploataciją bus traukiniai skerdžiami ir vagonai siunčiami į metalo laužą?
    Tik priminsiu, kad EJ575 jau važinėja maišytais sąstatais arba dvivagoniai, nes „trūksta dalių“.

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Šiek tiek nuotraukų iš vakar.


    Click image for larger version

Name:	IMG_6238.JPG
Views:	643
Size:	251,9 kB
ID:	2227582
    Click image for larger version

Name:	IMG_6308.JPG
Views:	636
Size:	206,2 kB
ID:	2227575
    Click image for larger version

Name:	IMG_6248.JPG
Views:	635
Size:	188,2 kB
ID:	2227577
    Click image for larger version

Name:	ApplicationFrameHost_X5u2SvbsUs.png
Views:	649
Size:	806,0 kB
ID:	2227579
    Click image for larger version

Name:	IMG_6257.JPG
Views:	630
Size:	280,9 kB
ID:	2227578

    Informacinė sistema išorėje ir viduje. Tikiuosi veiks ilgiau nei 730ML.

    Click image for larger version

Name:	IMG_6240.JPG
Views:	642
Size:	283,8 kB
ID:	2227580
    Click image for larger version

Name:	Photos_cqHIi5F2A0.png
Views:	642
Size:	649,6 kB
ID:	2227581

    Attached Files

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Jei gerai supratau, tai šis traukinys yra pritaikytas dirbti tik 5 vagonų formacijoje. Nors labai suprantu tokį nerimą, nes prieš gerus 20 metų LG visus (??) 8 vagonų ER9M sutrumpino iki 4 vagonų ir nebereikalingus nusiuntė į laužą
    Šveicarijoje mačiau kaip 3 tokius į vieną sąstatą jungia.. ir kartais vienam iš miestų atkabiną vieną dalį, toliau tik dvi rieda (švieslentėse ir traukinio ekranuose apie tai nuolat rašo).

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Jei gerai supratau, tai šis traukinys yra pritaikytas dirbti tik 5 vagonų formacijoje. Nors labai suprantu tokį nerimą, nes prieš gerus 20 metų LG visus (??) 8 vagonų ER9M sutrumpino iki 4 vagonų ir nebereikalingus nusiuntė į laužą
    Niekas nežino kaip bus po >20 metų traukinių eksploatacijos. Nejaugi kažkas galvoja, kad po poros metų pradėjus eksploataciją bus traukiniai skerdžiami ir vagonai siunčiami į metalo laužą?
    Aš matau didesnę tikimybę, kad į sąstatą turės būt sujungiama po 2 x EMU ir taip aptarnaujamas maršrutas.

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Mr. Popular Rodyti pranešimą
    Ar aš teisingai suskaičiavau - 5 vagonai? Oi vargeli, ar pagal lietuviškas tradicijas nenutrumpins iki 3-jų???
    Jei gerai supratau, tai šis traukinys yra pritaikytas dirbti tik 5 vagonų formacijoje. Nors labai suprantu tokį nerimą, nes prieš gerus 20 metų LG visus (??) 8 vagonų ER9M sutrumpino iki 4 vagonų ir nebereikalingus nusiuntė į laužą

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

    su tokiu teko dažnai Bazelis - Ciurichas pasivažinėt, labiausiai užknisa durų uždarymo/atidarymo signalizacija, o ir šiaip nėra jis labai komfortiškas ilgai kelionei, neįsivaizduoju su juo važiuot daugiau negu 100km..
    2 klasės sėdynės iš tiesų yra lygiai tokios pačios kaip ir 1 klasės. LTG padirbėjo su Stadler, kad kelionė, kuri truks ~4 val būtų patogi.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied
    Parašė Xedos Rodyti pranešimą















    su tokiu teko dažnai Bazelis - Ciurichas pasivažinėt, labiausiai užknisa durų uždarymo/atidarymo signalizacija, o ir šiaip nėra jis labai komfortiškas ilgai kelionei, neįsivaizduoju su juo važiuot daugiau negu 100km..

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    550mm yra keliose stotyse Lietuvoje, pvz. Mockavoje Pesa sustoja viename lygyje.
    Suklydau, 550 yra ir prie1520 bėgių, bet tik Railbaltica1 trąsoje ir tik tokiu atveju, jei prie tos pačios platformos taip pat yra ir 1435 bėgiai. Bet kuriuo atveju, esmės tai nelabai keičia.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Kol stovėjau eilėj prie mano akių išbandė elektrinį keltuvą, kuris yra šiame traukinyje. LTG darbuotojui užtruko apie 5min viską išlankstyti, užkelti ir sulankstyti atgal. Dabar berods tiesiog naudoja išlankstomas rampas, kuriomis neįgaliojo vėžimėlį užstumia kelionės palydovai. Vaikų vėžimėlius ir sunkius lagaminus keleiviai turi užsikelti patys.
    Teisybės dėlei reiktų pasakyti, kad šita problema su traukiniais daugumoje šalių egzistuoja ir beveik visur keliaujant pačiam teko vežimus ir lagaminus tempti per laiptus į viršų. Ar net į pačią stotį, nes daug kur nėra liftų. Pvz. Vienos oro uosto stotis:

    Paskutinis taisė Lettered; 2025.10.29, 16:26.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Renginyje nugirdau diskusiją, kad traukiniai specialiai pritaikyti ir 200 ir 550 mm platformoms. Kadangi 550 šiuo metu niekur nėra, vadinasi planuose kad kažkada atsirastų
    550mm yra keliose stotyse Lietuvoje, pvz. Mockavoje Pesa sustoja viename lygyje.

    Stočių sarašas su perono aukščiais 113 psl.:
    https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru..._projektas.pdf

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Bet kuriuo atveju, tokio sudėtingo ir brangaus keltuvo įrengimas traukinyje kelia įtarimą, kad LTG net neplanuoja tvarkyti peronų aukščių stotyse artimiausiu metu. Panašu, kad Lietuva liks paskutinė iš trijų Baltijos šalių su legacy žemais peronais long after LV ir EE jau bus susitvarkę.
    Planuoja ir pradeda. Prisėsiu kurią dieną postą surašyt apie tai

    Komentuoti:


  • satrebla
    replied
    Teko sudalyvauti traukinio pristatyme - ekskursijoj. Dėl kėdžių LTG atstovas pasakojo, kad 2 klasėje yra įrengtos 1 klasės kėdės, ko paprastai niekas neužsakinėja, tai su gamintoju teko smarkiai dėl to derintis. Pirmos klasės išskirtinumui pasirinktos kitokios spalvos medžiagos ir įrengtas palydovo iškvietimo mygtukas.

    Tos kėdės tikrai patogios, turi individualų apšvietimą ir padėties reguliavimą, kur galima sėdimąją dalį prisistumti arčiau staliuko ir atitinkamai nugara pasidaro nuožulnesnė. Labai akcentavo dėmesį erdvumui ir atstumui tarp kėdžių. Apskritai, pasak atstovo, didelis dėmesys buvo skiriamas komfortui ir keleivio patirčiai. Keliamas tikslas visų pirma pervilioti keliaujančius automobiliais, o ne autobusais.

    Paklausus apie kitas kryptis, tai paminėjo, kad tokie kaip pristatytas traukinys kursuos Vilnius - Klaipėda maršrutu. Tuo tarpu Kaunas - Šiauliai ir Vilnius - Marcinkonys maršrutams skirti traukiniai bus paprastesni (pvz kėdžių išdėstymas 3+2) ir trumpesni.

    Taip pat minėjo, kad paleidus visus naujus traukinius, Turmanto kryptį aptarnaus Pesos ir tada LTG planuoja pratęsti maršrutą iki Daugpilio, kas iki šiol nepadaryta tik dėl to kad tarptautinį maršrutą nedera vykdyti su senoviniais DR1A traukiniais.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Renginyje nugirdau diskusiją, kad traukiniai specialiai pritaikyti ir 200 ir 550 mm platformoms. Kadangi 550 šiuo metu niekur nėra, vadinasi planuose kad kažkada atsirastų

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Na buvo rašyta, kad iki 2028 ar panašiai planuoja berods virš 30 stočių tvarkyti peronus. Nebent bus patyliukais to atsisakyta.

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Kol stovėjau eilėj prie mano akių išbandė elektrinį keltuvą, kuris yra šiame traukinyje. LTG darbuotojui užtruko apie 5min viską išlankstyti, užkelti ir sulankstyti atgal. Dabar berods tiesiog naudoja išlankstomas rampas, kuriomis neįgaliojo vėžimėlį užstumia kelionės palydovai. Vaikų vėžimėlius ir sunkius lagaminus keleiviai turi užsikelti patys.

    Bet kuriuo atveju, tokio sudėtingo ir brangaus keltuvo įrengimas traukinyje kelia įtarimą, kad LTG net neplanuoja tvarkyti peronų aukščių stotyse artimiausiu metu. Panašu, kad Lietuva liks paskutinė iš trijų Baltijos šalių su legacy žemais peronais long after LV ir EE jau bus susitvarkę.

    Click image for larger version

Name:	IMG_2464.jpg
Views:	1580
Size:	1,25 MB
ID:	2227480

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Iš nuotraukų užkliuvo kiliminė danga, jau įsivaizduoju kokia košė bus rudenį ir žiemą... Dar suprasčiau tokį sprerndimą jei pas mus stotys būtų dengtos tai dar penoruose batai apsivalytų
    Bet traukinyje juk nėra taip, kad žmonės kas 2 min įlipa ir išlipa, kaip miesto vt, kur keleivių prineštas sniegas sunkiai spėja tirpti.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    geriau košė ant trumpaplaukio kilimo, negu ant slidaus linoliAumo.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Iš nuotraukų užkliuvo kiliminė danga, jau įsivaizduoju kokia košė bus rudenį ir žiemą... Dar suprasčiau tokį sprerndimą jei pas mus stotys būtų dengtos tai dar penoruose batai apsivalytų
    Ta pati kiliminė danga jau egzistuoja 730ML - antroje klasėje ties sėdimomis vietomis, pirmoje klasėje visur. Jei būtų su ja didelė problema, manau tikrai nebūtų ji pasirinkta.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Iš nuotraukų užkliuvo kiliminė danga, jau įsivaizduoju kokia košė bus rudenį ir žiemą... Dar suprasčiau tokį sprerndimą jei pas mus stotys būtų dengtos tai dar penoruose batai apsivalytų

    Komentuoti:

Working...
X