Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Aplamai, man tas rebrandingas kaip ir patinka, nors raudoni Siemens’ai man labiau žiūrisi
    Geltonai šiaip jau visur įprasta dažyti visokią remonto ir priežiūros techniką. Ne tik geležinkeliuose, bet ir automobilių keliuose. O čia kažkokie tai "dizaineriai" už gerus pinigus "sukūrė" kažką "naujo" ir "išskirtino"...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Raudoni Siemensai buvo dažyti Vokietijoje.
    Ar tikrai? Kiek žinau bent kelis paskutinio kapitalinio metu perdažinėjo.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Jau nekalbant apie tai, kad po rebrandingo vykdytos Siemens'ų kapitalkės metu, juos šviežiai perdažė pagal seną schemą.
    Raudoni Siemensai buvo dažyti Vokietijoje.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Aplamai, man tas rebrandingas kaip ir patinka, nors raudoni Siemens’ai man labiau žiūrisi

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Praėjo 4 metai, o riedmenų perdažymo taip ir nebaigė. Man atrodo, pilnai rebrandinti tik keli traukiniai. Jau nekalbant apie tai, kad po rebrandingo vykdytos Siemens'ų kapitalkės metu, juos šviežiai perdažė pagal seną schemą.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Po n’tojo LG rebrandingo, kelis metus visuomet pasitaikydavo mix’u su vagonais, tokios Škodos dar neteko matyt. Šiaip tas senas dizainas su ąžuolo lapais man labai neblogai žiūrėjosi
    P.S. Išorinės švieslentės panašu, kad naujos
    Click image for larger version  Name:	IMG_9035.jpeg Views:	1 Size:	1,36 MB ID:	2135104
    Paskutinis taisė Garbanius; 2024.06.08, 09:00.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Štadleris jau paruošė bukletus apie LTG Link perkamus traukinius. Įdomu tai, kad paliekama galimybė operatoriui išmontuoti dalį sėdimų vietų ir vietoje jų įrengti dviračių vietas.

    https://www.stadlerrail.com/media/pdf/fltgemu0823e.pdf

    https://www.stadlerrail.com/media/pdf/fltgbemu0823e.pdf

    Komentuoti:


  • Konstantin
    replied
    Apsipirkinėja LG. Čia maždaug ~10-15 lokomotyvų gausis, tai turbūt 2M62 keitimui?

    https://www.vz.lt/transportas-logist...niu-lokomotyvu

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Patikslinkit jeigu klystu. Pranešime rašoma, kad perkami 9 intercity ir 6 BEMU. Mane labiausiai domina 9 intercity traukiniai. Kaip suprantu realiai yra perkami 9 "regional" traukiniai, tik salonas bus patobulintas.
    FLIRT = Fast Light Intercity and Regional Train.

    Tai priklauso matyt grynai nuo interjero konfigūracijos ir gali būti tiek pilnavertis Intercity, tiek Regio traukinys.

    Nors visgi pažiūrėjau, tai LTG perkami FLIRT160 yra vadinami Regional, o Intercity vadinami FLIRT200, kurių LTG neperka. Nors LTG FLIRTai turės tik po vienas duris per vagoną, kas reiškia, kad tai visgi Intercity pritaikytas variantas.
    Paskutinis taisė John; 2023.06.23, 13:00.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Patikslinkit jeigu klystu. Pranešime rašoma, kad perkami 9 intercity ir 6 BEMU. Mane labiausiai domina 9 intercity traukiniai. Kaip suprantu realiai yra perkami 9 "regional" traukiniai, tik salonas bus patobulintas.
    Designing trains for LTG Link, Stadler's engineers have focused largely on travel comfort and state-of-the-art vehicle design. Comfy seats in passenger areas, a friendly interior design and a bistro will ensure a high comfort event during long-distance travels.
    Paskutinis taisė Perfect; 2023.06.23, 12:26.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Pažymėtina, kad pateikiamos pirminės vizualizacijos, tad dizainas tikrai dar keisis. Dar tik prasidės projektavimo etapas

    Komentuoti:


  • VidmantasK
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Kitas dažymo variantas

    Metų pradžioje tokiu traukiniu važinėjau Baltarusijoje, (ten jis vadinasi ЭПм), viskas šiaip gerai vietos užtenka, važiuoja tyliai. Bet vat durys, kad įeiti į vagoną truputį per siauros, galėtų būti geriau tokios kaip Estiškų ar senesnių Baltarusiškų Stadler’ių.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Dažymo schema ir spalvos panašios į RŽD
    Tai RŽD spalvos panašios į LG/LTG.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Kitas dažymo variantas

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Dažymo schema ir spalvos panašios į RŽD

    Komentuoti:


  • Satreblas
    replied
    Aiškėja kaip atrodys naujieji traukiniai.
    Click image for larger version  Name:	ltglink1.jpeg Views:	1 Size:	115,7 kB ID:	2059167
    Click image for larger version  Name:	ltglink2.jpeg Views:	1 Size:	113,1 kB ID:	2059168
    Click image for larger version  Name:	ltglink3.jpeg Views:	1 Size:	255,3 kB ID:	2059169
    Click image for larger version  Name:	ltglink4.jpeg Views:	1 Size:	238,6 kB ID:	2059170

    Komentuoti:


  • VidmantasK
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Važiuojančių DRkių likę kokios 5-6, Pesų į Klaipėda pirkta buvo 7 (važiuoja 3-4), Pesos dengs dabartinius DRkių maršrutus (Turmantą), tad pakeitimui tikrai per akis. Tačiau maršrutų plėtros nenusimato.
    Pagal mano duomenis (dirbu geležinkelyje) dirbančių DRkių yra 10.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Ko gero, kainą išpūtė baterinių traukinių technologija ir atsarginių dalių tiekimas su technine priežiūra dešimčiai metų.
    Gal tuos 10 metų į patvorį nenuvarys dalims.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Ko gero, kainą išpūtė baterinių traukinių technologija ir atsarginių dalių tiekimas su technine priežiūra dešimčiai metų.
    Ant dalių pirks tuos 13 papildomų flirtų.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą
    Na kaina gaunasi virš15 mln. EUR už traukinį. Tai tikrai daug. Kiek prisimenu Latviai savo Škodas prieš kelis metus pirko už 6-7 mln., o Estai šiek tiek vėliau už 9 mln. per traukinį. Kiek suprantu Škoda nėra labai mėgiama dabartinės LTG vadovybės ir buvo eliminuota specifikacijoje įtraukus reikalavimą turėti žemas grindis ir praėjimą be laiptų per didžiąją traukinio dalį. Toks reikalavimas automatiškai reiškia kad galimi traukiniai tik su Jacobs tipo vežimėliais, o Škoda, kaip tik tokių negamina.
    Ko gero, kainą išpūtė baterinių traukinių technologija ir atsarginių dalių tiekimas su technine priežiūra dešimčiai metų.

    Komentuoti:

Working...
X