Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nacionalinis stadionas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • maksirutas
    replied
    Buvau šiandien prie stadiono,į statybvietę atvežė dar vieną autokraną,darbų tempas tikrai greitėja

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pagal anksčiau viešintus planus, tai stotelė Šeškinė perkeliama į nuokalnę, po suplanuotu pėsčiųjų viaduku ir esamoje vietoje, viduryje dobilo lapo sankryžos, jokių stotelių nelieka.
    Tiesa, neatkreipiau dėmėsio, kad nebėra įvažų, kažkaip nesitikėjau, kad labiau pablogins galimybę persėsti iš vieno greitojo į kitą maršrutą. Tada išvis pravalas.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą
    Taip pat kur numatytas patekimas nuo Šeškinės stotelės? Taigi čia mūsų VT stuburas, kuris gi turi išspręsti visas patekimo problemas!
    Pagal anksčiau viešintus planus, tai stotelė Šeškinė perkeliama į nuokalnę, po suplanuotu pėsčiųjų viaduku ir esamoje vietoje, viduryje dobilo lapo sankryžos, jokių stotelių nelieka.

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Man vienam atrodo Ozo-Gelvonų sankryža visiškai neadekvačiai? Nuo stadiono norint patekti į stoteles Izi g. reikia praeiti bent po 2 saleles, kai kurios tokio pločio, kad ten nesutilps nei 10 žmonių, tai prieš/po kiekvieną renginį planuojama užtverti gatves? Ar koks numatytas sprendimas? Čia užteks ryto krepšinio rungtynių, kad būtų problemos, nekalbu apie rimtą koncertą. Taip pat Vilniaus klasika - pestieji numatyta, kad vaikščios kažkokiais nesuvokiamais ratais ir kampais, tai turėsime milžiniškus plotus numindžiotų mėšlynų. Taip pat kur numatytas patekimas nuo Šeškinės stotelės? Taigi čia mūsų VT stuburas, kuris gi turi išspręsti visas patekimo problemas!

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Nepatinka, jog nesukuriamas hub persėsti iš 3G į 5G ar atvirkščiai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Man tik įdomu kas čia. Ekstremalų bėgimo per gatvę taškai?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_43.png
Views:	1063
Size:	1,43 MB
ID:	2219094


    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Gondolas pratęsti iki Šeškinės manau būtų pakankamai populiari kaip greitojo susisiekimo linija su Centru. Aišku priklausomai nuo bilieto kainos.
    Norint, kad paslauga būtų skirta susisiekimui - turi būti ta pati bilietų kainodara ir tie patys galiojantys bilietai kaip VT. Jeigu bus kita kainodara ir atskiri bilieta (kaip pvz. laiveliai), tai jau tampa pramoginiu ir rekreaciniu objektu.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.09.08, 10:34.

    Komentuoti:


  • maksirutas
    replied
    Sankryžos prie Nacionalinio stadiono rekonstrukcijos
    detalusis planas
    Paskutinis taisė maksirutas; 2025.09.08, 00:03.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Gondolas pratęsti iki Šeškinės manau būtų pakankamai populiari kaip greitojo susisiekimo linija su Centru. Aišku priklausomai nuo bilieto kainos.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Visiškai natūralu, kad stadionas generuos srautus tik jame esant koncertui/varžyboms/miesto šventei. Daryti renginių maršrutus JUDU jau lyg ir išmoko (per Jaunas kaip Vilnius arba Shy koncertus Kalnų parke jokių priekaištų neturėjau), tai nėra priežasčių galvoti, kad čia bus kitaip. Kaune, beje, irgi iš Žalgirio arenos ir Dariaus ir Girėno stadiono, važinėja specialūs maršrutai.


    Va su kuo sutikčiau, kad vietoje piarinių laivelių, geriau būtų įrengę gondolų liniją tarp stadiono/Akropolio ir Moksleivių rūmų. Per rungtynes išspręstų kalvotumo problemą ir greitai nuvežtų žmones link centro, ramybės sezonu būtų kaip turistinė atrakcija ir būdas nusigauti iš Šnipiškių apsipirkti į Akropolį

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    O jei renginys nevyks, Akropolio aikštelėje trūks vietos.
    Tai jeigu nebus kažkokio renginio tai ir nebus daug žmonių. Visgi net ir tokių atveju darbai bus. Aplink kompleksą tvarkys infrastruktūrą, pažiūrėsim kas bus.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Aš apie tai nekalbu. Juk aišku, kad jeigu vyks koks didelis renginys tai bus organizuojami papildomai R tipo maršrutai.
    O jei renginys nevyks, Akropolio aikštelėje trūks vietos.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    T.y. JUDU niekaip nereaguos į svarbų traukos tašką, kartais ( pvz po kokio koncerto) generuojantį didelius žmonių srautus?
    Aš apie tai nekalbu. Juk aišku, kad jeigu vyks koks didelis renginys tai bus organizuojami papildomai R tipo maršrutai.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Dažnai naudojuosi, didelių priekaištų neturiu.
    Man aiški koncepcija, kad yra pagrindiniai ir privežamieji maršrutai, tokiame tinkle persėdimai nelabai išvengiami.
    T.y. JUDU niekaip nereaguos į svarbų traukos tašką, kartais ( pvz po kokio koncerto) generuojantį didelius žmonių srautus?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Gal kokį kartą pabandyk pats praktiškai pasinaudoti 'gerais ryšiais su miestu'.

    3G stoja Ukmergės g. ir vienintelis siekia NMC.
    5G jau stoja arčiau, bet su juo arba miegot, arba į mokslus.
    24 - abu Paneriai. Ačiū,kad prisiminėte.
    40 ir 43 veža į Centrą. Jei tiksliau - Lukiškių aikštės užkampį, iš kurio gali nuvažiuoti atgal į Šeškinę.
    53 - baisiai reikalingas, nes vienintelis be persėdimo veža į stotis. Ir dažniausiai baisiai pripildytas.
    55 - ligoninės. Nesiginčyju, labai reikalingas maršrutas iš sporto aikštynų.

    Grubiai: yra neblogos rytų - vakarų jungtys šiaurinei miesto daliai - Pašilaičiai, Perkūnkiemis, Fabijoniškės, Saulėtekis. Kažkiek dengiami Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės, Jeruzalė, Santariškės
    Kiti - kažkur persėda. Tie 'kiti' apima Antakalnį, Žirmūnus, Pilaitę, Kalnėnus, Pavilnį, Naujamiestį, Naujininkus. Grubiai - 1/2 miesto gyventojų.

    Tai gal galima sužinoti kaip JUDU galvoja aptarnauti NS ir kompensuoti kad ir rezervinį metro kelią greta Varšuvos Nacionalinio stadiono?
    Dažnai naudojuosi, didelių priekaištų neturiu.
    Man aiški koncepcija, kad yra pagrindiniai ir privežamieji maršrutai, tokiame tinkle persėdimai nelabai išvengiami.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    nzn gondoloms cia yra idealus atvejis .. ir nusileist kur prie japonisko parko nmc , taip per koncertus ir rungtynes dideles naudos neduos bet siaip kasdieniniam naudojimui butu DAUG naudingesnis nei laiveliai
    Ten saugoma teritorija, yra reikalų. Mano supratimu, pėsčiųjų tiltas kad ir greta estakados būtų racionalesnis sprendimas.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Aš labai atsiprašau, bet kas dabar negerai? Ta vieta turi gan gerą ryšį su miestu, dar ir pridėsiu, kad ten yra 5* maršrutai, kur dirba tik ilgi autobusai (*24, pas kurį ilgį autobusai tik d.d).
    Realiai 3 iš jų kursuoja tikrai dažnai (3G, 5G, 53), o 2 priklausomai nuo dienos laiko.
    Gal kokį kartą pabandyk pats praktiškai pasinaudoti 'gerais ryšiais su miestu'.

    3G stoja Ukmergės g. ir vienintelis siekia NMC.
    5G jau stoja arčiau, bet su juo arba miegot, arba į mokslus.
    24 - abu Paneriai. Ačiū,kad prisiminėte.
    40 ir 43 veža į Centrą. Jei tiksliau - Lukiškių aikštės užkampį, iš kurio gali nuvažiuoti atgal į Šeškinę.
    53 - baisiai reikalingas, nes vienintelis be persėdimo veža į stotis. Ir dažniausiai baisiai pripildytas.
    55 - ligoninės. Nesiginčyju, labai reikalingas maršrutas iš sporto aikštynų.

    Grubiai: yra neblogos rytų - vakarų jungtys šiaurinei miesto daliai - Pašilaičiai, Perkūnkiemis, Fabijoniškės, Saulėtekis. Kažkiek dengiami Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės, Jeruzalė, Santariškės
    Kiti - kažkur persėda. Tie 'kiti' apima Antakalnį, Žirmūnus, Pilaitę, Kalnėnus, Pavilnį, Naujamiestį, Naujininkus. Grubiai - 1/2 miesto gyventojų.

    Tai gal galima sužinoti kaip JUDU galvoja aptarnauti NS ir kompensuoti kad ir rezervinį metro kelią greta Varšuvos Nacionalinio stadiono?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    na pvz jei koki mini keltuva , koja uzdedi ir vaziuoji... bet siaip tai taip ne prioritetas dviraciau tai jau tikrai.
    Ne apie prioritetus čia kalba eina. Reikia visko. Ne badmečio laikais gyvenam, jei ką.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Faktiškai bus, nebent į viską žiūri per biurokratinių varnelių dėliojimo perspektyvą. Ne visi gali eiti ar kitaip judėti į kalną, dėl ko ir naudojami pasaulyje tokie dalykai kaip funikulieriai ar keltuvai.
    na pvz jei koki mini keltuva , koja uzdedi ir vaziuoji... bet siaip tai taip ne prioritetas dviraciau tai jau tikrai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Funikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas.
    Aš labai atsiprašau, bet kas dabar negerai? Ta vieta turi gan gerą ryšį su miestu, dar ir pridėsiu, kad ten yra 5* maršrutai, kur dirba tik ilgi autobusai (*24, pas kurį ilgį autobusai tik d.d).
    Realiai 3 iš jų kursuoja tikrai dažnai (3G, 5G, 53), o 2 priklausomai nuo dienos laiko.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Funikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas.
    nzn gondoloms cia yra idealus atvejis .. ir nusileist kur prie japonisko parko nmc , taip per koncertus ir rungtynes dideles naudos neduos bet siaip kasdieniniam naudojimui butu DAUG naudingesnis nei laiveliai

    Komentuoti:

Working...
X