Buvau šiandien prie stadiono,į statybvietę atvežė dar vieną autokraną,darbų tempas tikrai greitėja
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nacionalinis stadionas
Collapse
X
-
Tiesa, neatkreipiau dėmėsio, kad nebėra įvažų, kažkaip nesitikėjau, kad labiau pablogins galimybę persėsti iš vieno greitojo į kitą maršrutą. Tada išvis pravalas.Parašė sleader Rodyti pranešimąPagal anksčiau viešintus planus, tai stotelė Šeškinė perkeliama į nuokalnę, po suplanuotu pėsčiųjų viaduku ir esamoje vietoje, viduryje dobilo lapo sankryžos, jokių stotelių nelieka.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pagal anksčiau viešintus planus, tai stotelė Šeškinė perkeliama į nuokalnę, po suplanuotu pėsčiųjų viaduku ir esamoje vietoje, viduryje dobilo lapo sankryžos, jokių stotelių nelieka.Parašė Skeptikas Rodyti pranešimąTaip pat kur numatytas patekimas nuo Šeškinės stotelės? Taigi čia mūsų VT stuburas, kuris gi turi išspręsti visas patekimo problemas!
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Man vienam atrodo Ozo-Gelvonų sankryža visiškai neadekvačiai? Nuo stadiono norint patekti į stoteles Izi g. reikia praeiti bent po 2 saleles, kai kurios tokio pločio, kad ten nesutilps nei 10 žmonių, tai prieš/po kiekvieną renginį planuojama užtverti gatves? Ar koks numatytas sprendimas? Čia užteks ryto krepšinio rungtynių, kad būtų problemos, nekalbu apie rimtą koncertą. Taip pat Vilniaus klasika - pestieji numatyta, kad vaikščios kažkokiais nesuvokiamais ratais ir kampais, tai turėsime milžiniškus plotus numindžiotų mėšlynų. Taip pat kur numatytas patekimas nuo Šeškinės stotelės? Taigi čia mūsų VT stuburas, kuris gi turi išspręsti visas patekimo problemas!
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nepatinka, jog nesukuriamas hub persėsti iš 3G į 5G ar atvirkščiai.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Man tik įdomu kas čia. Ekstremalų bėgimo per gatvę taškai?
Norint, kad paslauga būtų skirta susisiekimui - turi būti ta pati bilietų kainodara ir tie patys galiojantys bilietai kaip VT. Jeigu bus kita kainodara ir atskiri bilieta (kaip pvz. laiveliai), tai jau tampa pramoginiu ir rekreaciniu objektu.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Gondolas pratęsti iki Šeškinės manau būtų pakankamai populiari kaip greitojo susisiekimo linija su Centru. Aišku priklausomai nuo bilieto kainos.Paskutinis taisė sleader; 2025.09.08, 10:34.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Sankryžos prie Nacionalinio stadiono rekonstrukcijos
detalusis planasPaskutinis taisė maksirutas; 2025.09.08, 00:03.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Gondolas pratęsti iki Šeškinės manau būtų pakankamai populiari kaip greitojo susisiekimo linija su Centru. Aišku priklausomai nuo bilieto kainos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visiškai natūralu, kad stadionas generuos srautus tik jame esant koncertui/varžyboms/miesto šventei. Daryti renginių maršrutus JUDU jau lyg ir išmoko (per Jaunas kaip Vilnius arba Shy koncertus Kalnų parke jokių priekaištų neturėjau), tai nėra priežasčių galvoti, kad čia bus kitaip. Kaune, beje, irgi iš Žalgirio arenos ir Dariaus ir Girėno stadiono, važinėja specialūs maršrutai.
Va su kuo sutikčiau, kad vietoje piarinių laivelių, geriau būtų įrengę gondolų liniją tarp stadiono/Akropolio ir Moksleivių rūmų. Per rungtynes išspręstų kalvotumo problemą ir greitai nuvežtų žmones link centro, ramybės sezonu būtų kaip turistinė atrakcija ir būdas nusigauti iš Šnipiškių apsipirkti į Akropolį
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai jeigu nebus kažkokio renginio tai ir nebus daug žmonių. Visgi net ir tokių atveju darbai bus. Aplink kompleksą tvarkys infrastruktūrą, pažiūrėsim kas bus.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O jei renginys nevyks, Akropolio aikštelėje trūks vietos.
Komentuoti:
-
O jei renginys nevyks, Akropolio aikštelėje trūks vietos.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Aš apie tai nekalbu. Juk aišku, kad jeigu vyks koks didelis renginys tai bus organizuojami papildomai R tipo maršrutai.
Komentuoti:
-
Aš apie tai nekalbu. Juk aišku, kad jeigu vyks koks didelis renginys tai bus organizuojami papildomai R tipo maršrutai.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
T.y. JUDU niekaip nereaguos į svarbų traukos tašką, kartais ( pvz po kokio koncerto) generuojantį didelius žmonių srautus?
Komentuoti:
-
T.y. JUDU niekaip nereaguos į svarbų traukos tašką, kartais ( pvz po kokio koncerto) generuojantį didelius žmonių srautus?Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Dažnai naudojuosi, didelių priekaištų neturiu.
Man aiški koncepcija, kad yra pagrindiniai ir privežamieji maršrutai, tokiame tinkle persėdimai nelabai išvengiami.
Komentuoti:
-
Dažnai naudojuosi, didelių priekaištų neturiu.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Gal kokį kartą pabandyk pats praktiškai pasinaudoti 'gerais ryšiais su miestu'.
3G stoja Ukmergės g. ir vienintelis siekia NMC.
5G jau stoja arčiau, bet su juo arba miegot, arba į mokslus.
24 - abu Paneriai. Ačiū,kad prisiminėte.
40 ir 43 veža į Centrą. Jei tiksliau - Lukiškių aikštės užkampį, iš kurio gali nuvažiuoti atgal į Šeškinę.
53 - baisiai reikalingas, nes vienintelis be persėdimo veža į stotis. Ir dažniausiai baisiai pripildytas.
55 - ligoninės. Nesiginčyju, labai reikalingas maršrutas iš sporto aikštynų.
Grubiai: yra neblogos rytų - vakarų jungtys šiaurinei miesto daliai - Pašilaičiai, Perkūnkiemis, Fabijoniškės, Saulėtekis. Kažkiek dengiami Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės, Jeruzalė, Santariškės
Kiti - kažkur persėda. Tie 'kiti' apima Antakalnį, Žirmūnus, Pilaitę, Kalnėnus, Pavilnį, Naujamiestį, Naujininkus. Grubiai - 1/2 miesto gyventojų.
Tai gal galima sužinoti kaip JUDU galvoja aptarnauti NS ir kompensuoti kad ir rezervinį metro kelią greta Varšuvos Nacionalinio stadiono?
Man aiški koncepcija, kad yra pagrindiniai ir privežamieji maršrutai, tokiame tinkle persėdimai nelabai išvengiami.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ten saugoma teritorija, yra reikalų. Mano supratimu, pėsčiųjų tiltas kad ir greta estakados būtų racionalesnis sprendimas.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
nzn gondoloms cia yra idealus atvejis .. ir nusileist kur prie japonisko parko nmc , taip per koncertus ir rungtynes dideles naudos neduos bet siaip kasdieniniam naudojimui butu DAUG naudingesnis nei laiveliai
Komentuoti:
-
Gal kokį kartą pabandyk pats praktiškai pasinaudoti 'gerais ryšiais su miestu'.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Aš labai atsiprašau, bet kas dabar negerai? Ta vieta turi gan gerą ryšį su miestu, dar ir pridėsiu, kad ten yra 5* maršrutai, kur dirba tik ilgi autobusai (*24, pas kurį ilgį autobusai tik d.d).
Realiai 3 iš jų kursuoja tikrai dažnai (3G, 5G, 53), o 2 priklausomai nuo dienos laiko.
3G stoja Ukmergės g. ir vienintelis siekia NMC.
5G jau stoja arčiau, bet su juo arba miegot, arba į mokslus.
24 - abu Paneriai. Ačiū,kad prisiminėte.
40 ir 43 veža į Centrą. Jei tiksliau - Lukiškių aikštės užkampį, iš kurio gali nuvažiuoti atgal į Šeškinę.
53 - baisiai reikalingas, nes vienintelis be persėdimo veža į stotis. Ir dažniausiai baisiai pripildytas.
55 - ligoninės. Nesiginčyju, labai reikalingas maršrutas iš sporto aikštynų.
Grubiai: yra neblogos rytų - vakarų jungtys šiaurinei miesto daliai - Pašilaičiai, Perkūnkiemis, Fabijoniškės, Saulėtekis. Kažkiek dengiami Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės, Jeruzalė, Santariškės
Kiti - kažkur persėda. Tie 'kiti' apima Antakalnį, Žirmūnus, Pilaitę, Kalnėnus, Pavilnį, Naujamiestį, Naujininkus. Grubiai - 1/2 miesto gyventojų.
Tai gal galima sužinoti kaip JUDU galvoja aptarnauti NS ir kompensuoti kad ir rezervinį metro kelią greta Varšuvos Nacionalinio stadiono?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ne apie prioritetus čia kalba eina. Reikia visko. Ne badmečio laikais gyvenam, jei ką.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
na pvz jei koki mini keltuva , koja uzdedi ir vaziuoji... bet siaip tai taip ne prioritetas dviraciau tai jau tikrai.
Komentuoti:
-
na pvz jei koki mini keltuva , koja uzdedi ir vaziuoji... bet siaip tai taip ne prioritetas dviraciau tai jau tikrai.Parašė John Rodyti pranešimą
Faktiškai bus, nebent į viską žiūri per biurokratinių varnelių dėliojimo perspektyvą. Ne visi gali eiti ar kitaip judėti į kalną, dėl ko ir naudojami pasaulyje tokie dalykai kaip funikulieriai ar keltuvai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš labai atsiprašau, bet kas dabar negerai? Ta vieta turi gan gerą ryšį su miestu, dar ir pridėsiu, kad ten yra 5* maršrutai, kur dirba tik ilgi autobusai (*24, pas kurį ilgį autobusai tik d.d).Parašė VLR Rodyti pranešimąFunikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas.
Realiai 3 iš jų kursuoja tikrai dažnai (3G, 5G, 53), o 2 priklausomai nuo dienos laiko.
Komentuoti:
-
nzn gondoloms cia yra idealus atvejis .. ir nusileist kur prie japonisko parko nmc , taip per koncertus ir rungtynes dideles naudos neduos bet siaip kasdieniniam naudojimui butu DAUG naudingesnis nei laiveliaiParašė VLR Rodyti pranešimąFunikulieriai ir gondolos yra labiau turistinės/proginės jungtys, o į stadioną patekti reikės ne tik iš NMC, bet ir iš 'centrinių' autobusų ir geležinkelio stočių ir gyvenamųjų rajonų. Tose vietose ir be stadiono desperatiškai trūksta paprasto didelės talpos viešojo transporto, nes būtent pro tas vietas eina pati reikalingiausia VT jungtis tarp pagrindinių darbo vietų/centro, ir tankiausių miesto rajonų. Sprendimas stadiono susisiekimo problemos yra toks pat, kaip ir visų kitų susisiekimo problemų mieste, tai yra kieta LRT linija su gerai suformuotu centriniu mazgu pasikeitimams. Bet kas kita yra laiko švaistymas ir problemos sprendimo atidėliojimas.
Komentuoti:
Komentuoti: