Nzn kur cia problema su to parkingu, vaiksciojau i rungtynes anglijoje Bristol city, stadionas be parkingo, 27k, pilnas ir viskas puikiausiai vyko ir problemu aplink nebuvo. Vaziavau i rungtynes Chelsea stadione, 40k, nemaciau aplink parkingo visai, ir visi sklandziai po rungtyniu issiskirste. Dar klausimas kiek zalgirio arenoi parkingo vietu ?
Problemos jokios nėra. Gal tik "kotedžininkai" nerimauja, nes jiems VT ar ėjimas pėsčiomis yra neatrastas pasaulis.
Nzn kur cia problema su to parkingu, vaiksciojau i rungtynes anglijoje Bristol city, stadionas be parkingo, 27k, pilnas ir viskas puikiausiai vyko ir problemu aplink nebuvo. Vaziavau i rungtynes Chelsea stadione, 40k, nemaciau aplink parkingo visai, ir visi sklandziai po rungtyniu issiskirste. Dar klausimas kiek zalgirio arenoi parkingo vietu ?
Nebestatom to stadiono, pirmiau reikia pastatyti 20 000 vietų parkingą ir po 12 juostų, 5 aukštų estakadas į tą parkingą.
Realiai 3000 vietų parkingas yra didžiausias Lietuvoje, net jei užims pusę jo Akropolio klientai tai vis tiek yra daug vietų. Po vieną retai kas važiuoja į tokius renginius, o ir didelė dalis pasiekia viešuoju transportui/pėsčiomis/boltais/palieka mašinas kitose miesto vietose ir t.t., viskas išsisklaido. Vingio parke vyksta koncertai po 40 000 žiūrovų, kažkaip jie įvyksta ir be dedikuoto 40 000 vietų parkingo.
Vienas pagalvos, kitas vėl bandys. Esama situacija rodo, kad įpročiai nelabai pasikeitė. Daugiabučių kiemuose parkuos drąsiai be baimės būti nubaustam, nebent vietiniai turi savo metodų priversti nesinaudoti svetimu priklausiniu.
Apocalypse Now. Pirmo pasaulio problema. Savivaldybė apribos privažiavimus ir/ar griežčiau kontroliuos aplinkines teritorijas didelių renginių metu. Vieną kartą gavęs administracinę baudą, antrą kartą šoperis pagalvos ar važiuoti su auto, ar su taksu.
Nėra ko čia žvengti ir vadovautis "protingų" kauniečių pavyzdžiu, kai yra krūva priešingų pavyzdžių, tokių kaip varžybos buvusiame LFF ar Bukčių g. futbolo stadionuose, kai privaro tiek automobilių, kad nei praeiti, nei pravažiuoti, visi daugiabučių kiemai 1,5 km spinduliu užstatyti ne tik ten kur galima, bet užstatomi visi įvažiavimai, žali plotai, šaligatviai, sankryžos ir t.t. Reikia turėti omenyje, kad tai varganų apimčių stadionai ir kalba eina ne tik apie srautų pasiskirstymą po varžybų, o transporto srautų judėjimą iki ir po varžybų, tai chaosas vyksta apie 4-5 valandas. Vietiniams grįžti namo su automobiliais praktiškai neįmanoma. Tas pats bus ir prie Akropolio, visi netoliese esantys daugiabučių kiemai, žali plotai, gatvės bus užverstos futbolo fanų automobiliais. Visiems nepaaiškinsi, kad naudokitės VT.
Nedaugžodžiaujant, įmetu tik kelias foto iš tvarkau miesto pranešimų.
Labai ten faina, kai automarozai tiesiog nusprendžia palikt ant gatvės mašinas ir užblokuoja visą eismo juostą, arba jeigu ne juostą, tai statosi ant bordiūro ir lieka siauras pravažiavimas tarp dviejų juostų. Nežinau, kaip galima spręst šitą problemą. Gal per tas dvi rungtynių valandas, visas mašinas nutempt?
Pradžioje užtektų noro išspręsti problemą. Bent jau pasiuntei Viešosios Tvarkos ekipažus ir per renginius sufotografuotų. Automarozai žinotų, jog apsilankymas renginy visada turės papildomą kainą.
Skaitau ir žvengiu - reikia parkingo, nereikia parkingo, bus kamštis ar nebus kamščio. Šiaip tai net ir didžiausi žmonių srautai išsivaikšto nerealiai greitai. Gal ir bus kažkoks stresas per kelis pirmus didesnius renginius, bet po to prisitaikys ir nebus jokio kolapso. Galiu pasakyti, kad jūs esat durnesni nei tie žmonės, kurie eis į renginius. Ten žmonės sugalvos kaip jiems patogiai grįžti namo. Kaune po mačo prieš Niderlandus kiek dienų stovėjo kamštis? kiek ten autobusų linijų? kiek ten parkingo? Po mačo į visas puses išsivaikščiojo žmonės ir po pusvalandžio jau buvo standartinis eismas. O čia tik betikslis klaviatūros barškinimas.
Paklausiau iš smalsumo, nes iš esmės stadiono ir arenos žiūrovų vietų skaičius beveik vienodas.
O dabar įsivaizduojam, kad Rytas žaidžia prieš Žalgirį, surenka pilną salę, o stadione vyksta koncertas, kurio bilietai irgi visi iššluoti. Va čia tai įdomu būtų apie 35-40 tūkstančių žmonių apkrova keliems autobusų maršrutams mažu laiko tarpu.
Labai ten faina, kai automarozai tiesiog nusprendžia palikt ant gatvės mašinas ir užblokuoja visą eismo juostą, arba jeigu ne juostą, tai statosi ant bordiūro ir lieka siauras pravažiavimas tarp dviejų juostų. Nežinau, kaip galima spręst šitą problemą. Gal per tas dvi rungtynių valandas, visas mašinas nutempt?
Paklausiau iš smalsumo, nes iš esmės stadiono ir arenos žiūrovų vietų skaičius beveik vienodas.
Labai ten faina, kai automarozai tiesiog nusprendžia palikt ant gatvės mašinas ir užblokuoja visą eismo juostą, arba jeigu ne juostą, tai statosi ant bordiūro ir lieka siauras pravažiavimas tarp dviejų juostų. Nežinau, kaip galima spręst šitą problemą. Gal per tas dvi rungtynių valandas, visas mašinas nutempt?
Nereiks, nes prie Akropolio milžiniškas parkingas yra. Užtat Kaune prie stadiono tai iš tikrųjų parkingo beveik nėra, bet niekam problemų dėl to nekyla.
Nesvarbu kokio dydžio parkingas prie Akropolio yra, svarbu kiek jame laisvų vietų. Akivaizdu, kad kol stadiono lankytojai nepersiorientuos į VT, ten bus kolapsas didelių renginių metu.
Zjbs. Žiemą jaučiu reikės bėgt iki stadiono arba stūmt čekoslovakiškas škodas iki stadiono, ane?
Nereiks, nes prie Akropolio milžiniškas parkingas yra. Užtat Kaune prie stadiono tai iš tikrųjų parkingo beveik nėra, bet niekam problemų dėl to nekyla.
Komentuoti: