Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nacionalinis stadionas
Collapse
X
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimąaš turėjau mintyje, kad tą vietą reik palikti miesto plėtrai ir kad nepatogumai žmonių važiuojant į Vileiką yra smulkmena. kas dėl ASG arenos tai ten dykynė be žmonių 80proc laiko, dėl kurios atsiranda stiprus psichologinis nejaukumo barjeras kuris salygoja nenora ten būti ir skatinantys visa ozo parką vos ne iki Ozo PC važiuoti mašina.
Tai dėl to vyti sporto paskirties objektų iš miesto tikrai nereikia.
o tai jei 7000k atvažiuos Kaunos ar Rytinių Vilniaus dalių 53 greičiau iš stoties nuvažiuos?
Parašė Magician Rodyti pranešimą
Jeigu stadionas ir liktų max 15k vietų, bei pagrinde tik futbolui, tai taip, problemos lygiai tokios pačios kaip su ex-Siemensu. Sakykime, kad galima gyventi.
Bet jeigu atsiranda ambicijų stadioną daryti ir didesnį, ir pilnai multifunkcinį, tada mes kalbam ir apie 40, ir apie 50 tūkstančių žmonių, +- 6-7 vakaro nusėdančių ant vienų iš užimčiausių miesto arterijų. Čia man ir yra pagrindinis klausimas, būtent apie kokio dydžio renginius toje vietoje mes kalbame.Sakyčiau tokiu atveju pasibaigus renginiui kokią 21 val. būtų visai pasiekimas, kad visi sugebėtų išvykti iki vidurnakčio
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNetoliese esančioje arenoje ir dabar būna renginių su 10k + lankytojų ir niekas aplinkui nesugriūna, bei nesusiparalyžuoja.
Bet jeigu atsiranda ambicijų stadioną daryti ir didesnį, ir pilnai multifunkcinį, tada mes kalbam ir apie 40, ir apie 50 tūkstančių žmonių, +- 6-7 vakaro nusėdančių ant vienų iš užimčiausių miesto arterijų. Čia man ir yra pagrindinis klausimas, būtent apie kokio dydžio renginius toje vietoje mes kalbame.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai jau dabar stovi laukai, ne tik parkingo, bet ir žvyro. Papildomai stovėjimo vietų ten numatyta tik keletas. Ir prie ko čia miesto planavimas? Dėl tų keletos rungtynių niekas nesugrius ir nepasikeis. Netoliese esančioje arenoje ir dabar būna renginių su 10k + lankytojų ir niekas aplinkui nesugriūna, bei nesusiparalyžuoja. Čia tik kai kurių žmonių asmeninių tikslų vedamos ambicijos nugrūsti stadioną į komerciškai nepatrauklią vietą, mojuojant neegistuojančiomis problemomis.
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Pats labai gerai įvardijate, kad visas judėjimas pagrinde būtų su 6G. Kiek tų autobusų ten pastoviai važinės, kad galėtų susitvarkyti su netolygiai kintančiais srautais? Galite pasiskaičiuoti, kad tarkime jei būtų 7000 keleivių, tai su 150 keleivių talpos transporto priemonėmis, jiems išvežti reikėtų 47 autobusų. Net jei juos paleidus vos ne vieną paskui kitą, reikėtų ~1 val., kad paskutiniai keleiviai pajudėtų iš pirmos stotelės. Ar čia patrauklu? Ir kaip veiktų kitas transportas, jeigu daug keleivių atvažiuotų persėdimui į kažkokį vieną konkretų tašką, tai užsikimštų ir visas transportas važiuojantis iš to taško.Paskutinis taisė Stadionas; 2025.04.09, 13:23.
Komentuoti:
-
Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
durnistė, yra 20 renginių per metus statyti virš miesto planavimo. realiai ten bus 5-6 koncai 4 rungtynės rinktines ir gal Žalgiris jei patek į Europa ir susitars dėl gerų kainų. visa kita stovęs laukai parkingo su ir taip Akro tvartų, vien todėl kad Fabijoniškių "ponai" negali iki žalio tilto nuvažiuoti ir persėst į 6g vidutiniškai 2-3 kartus per metus. ir taip Šeškine yra getas tarp greitkelių tai kai čia kažką taisyt.
Pats labai gerai įvardijate, kad visas judėjimas pagrinde būtų su 6G. Kiek tų autobusų ten pastoviai važinės, kad galėtų susitvarkyti su netolygiai kintančiais srautais? Galite pasiskaičiuoti, kad tarkime jei būtų 7000 keleivių, tai su 150 keleivių talpos transporto priemonėmis, jiems išvežti reikėtų 47 autobusų. Net jei juos paleidus vos ne vieną paskui kitą, reikėtų ~1 val., kad paskutiniai keleiviai pajudėtų iš pirmos stotelės. Ar čia patrauklu? Ir kaip veiktų kitas transportas, jeigu daug keleivių atvažiuotų persėdimui į kažkokį vieną konkretų tašką, tai užsikimštų ir visas transportas važiuojantis iš to taško.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Jeigu į rungtynes nesuvažiuos daugiau automobilių (nebus ten daugiau stovėjimo vietų), nei pvz. į kokį JAMAM Akropolyje, tai iš ko ten užsikimš daugiau? Per renginius Akropolyje, tai kažkaip ypatingai Ozo ar Ukmergės g. neužsikemša.
Beprotybė yra statyti tokį statinį ten, kur nėra gero pasiekiamumo VT iki jo iš viso miesto, nes tada tik automobiliais ir galima važiuoti. Tas geležinkelis į N.Vilnią joks privalumas, nes jis neina per visą miestą. Važiuoti pvz. iš Fabijoniškių iki stoties, kad ten persėsti į traukinį ir pavažiuoti iki N.Vilnios yra durnystė, kuri užtruks ~1,5 val. Per pusė tiek laiko galima laisvai pėsčiomis nueiti iki Akropolio.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ir ? Buvo teiginys, kad užsikimš ir nepravažiuos VT. Tai VT į GV nenusukinėja, o važiuojant link Kareivių g. turi atskirą juostą. Kitų gatvių išvažiuojantys nuo Akropolio/Stadiono nepaveiks, nes kaip ir minėjau - viską reguliuos vieno šviesoforo pralaidumas.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jau dabar ne visas išvažiavimas per šviesoforą. Garantuotai visas srautas išvažinėtų Ozo kryptimi ir ten skirstytųsi kam link Kareivių, kam į GV kažkuria kryptimi, arba link Ukmergės gatvės apsisukus arba per GV šviesoforą.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Fiksuotas pabaigos laikas lems tik tai, kad užsikimš išvažiavimas iš teritorijos, bet ne aplinkinės gatvės. Nes iš teritorijos per šviesoforą išvažiuos tik tam tikras transporto priemonių skaičius. Bet kokiu atveju, diskutuojami hipotetiniai variantai, kai ten bus max užpildymas. Jeigu standartiškai į tą stadioną rinksis po 10-15k žiūrovų, tai kažkaip išskirtinai ten niekas neužsikiš. O jeigu bus mazochistų norinčių pastoviniuoti kokį pusvalandį kol išvažiuos iš aikštelės - jų valia.
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Metro, tramvajus, autobusai, tokioje vietoje neįrengsime 10 000 vietų aikštelės, neįrwngsime ir 5000 vietų aikštelės. Jeigu stadionas būtų likęs Rinktinės g. argumentas atvažiuoti su automobiliu irgi būtų metro nebūvimas?
Senojo Žalgirio stadiono vietoje sakyčiau būtų geresnis srautų pasiskirstymas. Galima pareit pėsčiom į daug didesnę miesto dalį. Su ta pačia traukinių stotim susisiekimas pėstute patogus ir malonus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Akropolio renginiai neturi fiksuoto pradžios/pabiagos laiko.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Jeigu į rungtynes nesuvažiuos daugiau automobilių (nebus ten daugiau stovėjimo vietų), nei pvz. į kokį JAMAM Akropolyje, tai iš ko ten užsikimš daugiau? Per renginius Akropolyje, tai kažkaip ypatingai Ozo ar Ukmergės g. neužsikemša.
Beprotybė yra statyti tokį statinį ten, kur nėra gero pasiekiamumo VT iki jo iš viso miesto, nes tada tik automobiliais ir galima važiuoti. Tas geležinkelis į N.Vilnią joks privalumas, nes jis neina per visą miestą. Važiuoti pvz. iš Fabijoniškių iki stoties, kad ten persėsti į traukinį ir pavažiuoti iki N.Vilnios yra durnystė, kuri užtruks ~1,5 val. Per pusė tiek laiko galima laisvai pėsčiomis nueiti iki Akropolio.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Šeškinės atveju, prieš ir po rungtynių viskas taip užsikimš, kad nepravažiuos ne tik automobilistai, bet ir viešasis transportas. Beprotybė būtent ten statyti statinį, kuris tiek padidina eismo srautus, tegul ir nereguliariai. O kad tą krūvį suvaldytų Vilniaus autobusai, atleiskite, bet netikiu.
Beprotybė yra statyti tokį statinį ten, kur nėra gero pasiekiamumo VT iki jo iš viso miesto, nes tada tik automobiliais ir galima važiuoti. Tas geležinkelis į N.Vilnią joks privalumas, nes jis neina per visą miestą. Važiuoti pvz. iš Fabijoniškių iki stoties, kad ten persėsti į traukinį ir pavažiuoti iki N.Vilnios yra durnystė, kuri užtruks ~1,5 val. Per pusė tiek laiko galima laisvai pėsčiomis nueiti iki Akropolio.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gerai, kad prie mūsų būsimo stadiono yra metro.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Jeigu viskas užsikiš pastačius nedidelį stadioną prie trijų magistralinių 2x2 gatvių, tai kur neužsikištų? Ir kaip neužsikiša kitose šalyse, kur stadionai yra keturis kartus didesni ir stovi tankiai užstatytuose rajonuose?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Nemačiau, kad į Wmbley ar O2 kas atvažiuotų automobiliais...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Jeigu viskas užsikiš pastačius nedidelį stadioną prie trijų magistralinių 2x2 gatvių, tai kur neužsikištų? Ir kaip neužsikiša kitose šalyse, kur stadionai yra keturis kartus didesni ir stovi tankiai užstatytuose rajonuose?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąElementarus pinigu plovimas sitas stadionas, plius biblioteka, maniezai, uzdari maniezai ar koks velnias dar ten? darzelis toj vietoj ? wtf?
O pasvajojus ten butu galima 3-4 ministerijas(issisprestu kamsciai), stadiona, daugiabucius, kelis ofisus, akropolis ateityje persistatytu normaliai su pozeminem automobiliu aukstelem ir tt tt .
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Elementarus pinigu plovimas sitas stadionas, plius biblioteka, maniezai, uzdari maniezai ar koks velnias dar ten? darzelis toj vietoj ? wtf?
O pasvajojus ten butu galima 3-4 ministerijas(issisprestu kamsciai), stadiona, daugiabucius, kelis ofisus, akropolis ateityje persistatytu normaliai su pozeminem automobiliu aukstelem ir tt tt .
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Statant rimtus sporto objektus, reikia kompleksiškai įvertinti transporto poreikį, ir atitinkamai pasiruošti. Kiek žinai didelių stadionų Europoje, prie kurių nėra metro ar geležinkelio? Aš dabar atsitiktine tvarka pabedžiojau, tai visur kol kas randu rimtus viešojo transporto sprendimus. Ir dažniausiai stadionai būna miesto pakraštyje (arba buvo, bet po to miestas išsiplėtė).
Kiek žiūriu Europos stadionus, nelabai randu pavyzdžių, kad jie būtų pastatyti satelitiniuose miesteliuose. Dauguma stovi tiesiog kažkuriame miesto rajone, kaip stovėtų ir Vilniuje, Šeškinėje.
Komentuoti:
Komentuoti: